по шенгену не треба друкувати та можна з телефоном. підтвердили на самому віза-чеці в минулу п'ятницюBEOWULF писав:наконец-то)Olek писав:Его отменили. Ждите новостей.BEOWULF писав:При внутреннем перелете из посадочного исчез виза чек на посадочном
так что теперь не нужно будет распечатывать посадочный, достаточно мобильного?!
Ryanair (FR)
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
Да, Райнэир теперь без проблем принимает мобильную версию посадочного.
Модлин тоже был военным аэропортом, теперь исключительно гражданский. Неужели так тяжело будет совмещать военные и гражданские цели в Гостомиле?
"Киев" идеален для внутренних рейсов, так как Борисполь не сильно выигрывает у железнодорожного транспорта. Для лоукостов это было бы сильно жирно )
Какие еще варианты есть в Киеве или недалеко? Неужели вариант только строить новый, куда подевалась инфраструктура от СССР, может чет можно восстановить?
Последние выступления министра выглядят довольно слабо, порой задумываешься об его профессиональности...
Модлин тоже был военным аэропортом, теперь исключительно гражданский. Неужели так тяжело будет совмещать военные и гражданские цели в Гостомиле?
"Киев" идеален для внутренних рейсов, так как Борисполь не сильно выигрывает у железнодорожного транспорта. Для лоукостов это было бы сильно жирно )
Какие еще варианты есть в Киеве или недалеко? Неужели вариант только строить новый, куда подевалась инфраструктура от СССР, может чет можно восстановить?
Последние выступления министра выглядят довольно слабо, порой задумываешься об его профессиональности...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
А що за СССР була інфраструктура? Може ще скажете можна гордитись совковим сервісом?
- North_West
- A380
- Повідомлень: 1425
- З нами з: 06 вересня 2011, 16:21
- Звідки: WAW
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Для военных ифраструктура была развита - Белая Церковь, Узин, Васильков, это по Киевской области только.popTAB писав:А що за СССР була інфраструктура? Може ще скажете можна гордитись совковим сервісом?
Вспоминали Модлин, статус военного, не помешал сделать неплохой порт.
https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A1%D0 ... 0%BD%D1%8B
Re: Ryanair (FR)
даже не уверен, что при СССР слово сервис воспринималось идентично сегодняшнему восприятию.popTAB писав:А що за СССР була інфраструктура? Може ще скажете можна гордитись совковим сервісом?
Однако, авиационный пассажиропоток был высок. Быстренько глянул, был (мб есть) аэропорт около Белой Церкви "Гайок", Драбов примерно на таком же расстоянии от Киева, Аэропорт в Нежине, Чернигове..
Может быть местные лучше знают что там сейчас творится, реально ли восстановить, вот и спрашиваю.
Re: Ryanair (FR)
Наразі в нічний час 3 23.00-6.00 злітає 7-8 літаків щоденно, не враховуючи бізнес джетів. Живу в 2,5км від початку злітної смуги. Якщо зліт йде на Захід, то все ок. Але коли на схід на Київ, то досить чутно при закритих вікнах. Особливо, коли злітають MD Браво та Анда. Іноді вони злітають о 3-й ночі майже один за одним. Приємного мало.mischko писав:popTAB писав:Думаю ти можеш вирахувати максимальну пропускну здатність як один а320/738 в хвилину-дві. Термінальні площі можна нарощувати при бажанні. Перони зараз наче дозаливають, та й потенційно в Жульханах купа поля придатного під перони
по шуму ж теж якісь норми є - якщо літаки кожні 3 хвилини злітатимуть/сідатимуть над хатами
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
НМСД - межа росту Жулян не в довжині полоси, чи пропускній здатності терміналів - а якраз в оцих обмеженнях по шумах. Це просто народ ще не допер в масі, що можна судитись за таке. В Європі вже давно з цим ділом суворо - аеропорти в межах міст мають з цим купу клопоту.AQS писав: Наразі в нічний час 3 23.00-6.00 злітає 7-8 літаків щоденно, не враховуючи бізнес джетів. Живу в 2,5км від початку злітної смуги. Якщо зліт йде на Захід, то все ок. Але коли на схід на Київ, то досить чутно при закритих вікнах. Особливо, коли злітають MD Браво та Анда. Іноді вони злітають о 3-й ночі майже один за одним. Приємного мало.
Re: Ryanair (FR)
Шум Жулян в більшості це від старих MDех та AHів. Ще декілька років назад постійно літав там расєйський кураторський свисток Тушка. Ото було чутно його зльоти на весь Київ.mischko писав:НМСД - межа росту Жулян не в довжині полоси, чи пропускній здатності терміналів - а якраз в оцих обмеженнях по шумах. Це просто народ ще не допер в масі, що можна судитись за таке. В Європі вже давно з цим ділом суворо - аеропорти в межах міст мають з цим купу клопоту.AQS писав: Наразі в нічний час 3 23.00-6.00 злітає 7-8 літаків щоденно, не враховуючи бізнес джетів. Живу в 2,5км від початку злітної смуги. Якщо зліт йде на Захід, то все ок. Але коли на схід на Київ, то досить чутно при закритих вікнах. Особливо, коли злітають MD Браво та Анда. Іноді вони злітають о 3-й ночі майже один за одним. Приємного мало.
Нових Боінг та Ейрбас майже не чутно, навіть з відкритими в сторону ВПП вікнами на Теремках-2.
Чутно тільки з самого ранку по декілька секунд реверси при посадці і набирання потужності двигунами на старті.
Тому шум тут другорядна проблема, тимчасова, якщо не третьорядна.
А ось з довжиною ВПП питання можна сказати безвихідне. Ніхто не дасть вже землю для подовження. При керуванні КМДА відомою молодою командою всі землі в торці 08 поділені для приватного житлового будівництва. Дана ситуація ставить взагалі під питання доцільність існування даного аеропорту, нормальних перспектив по розширенню нема абсолютно ніяких. Хіба що викупати землю, яку віддали безкоштовно ділки. Ще треба згадати городи села Жуляни, які були під бетонним забором аеропорту. Зараз замість городів з картоплею під самим забором набудували приватних будинків ті кому дорого в Кончі-Заспі.
А тим часом тут вже на повному серйозі товариші запихують Раянів в Білу Церкву (Нові Васюки) )))
https://www.facebook.com/groups/8172022 ... 981350389/
Це ж треба так прижати Бориспіль цим Раяном, щоб він крутився як вуж на скороводі. Не хоче Бориспіль жити ПО-Новому.... не хоче...
Re: Ryanair (FR)
Я живу майже над глісадою на Голосіївській площі. Чути усе, що злітає, та сідає і досить гучно.MVA писав: Шум Жулян в більшості це від старих MDех та AHів. Ще декілька років назад постійно літав там расєйський кураторський свисток Тушка. Ото було чутно його зльоти на весь Київ.
Нових Боінг та Ейрбас майже не чутно, навіть з відкритими в сторону ВПП вікнами на Теремках-2.
Re: Ryanair (FR)
Мабуть, що під глісадою, все ж таки )AQS писав:
Я живу майже над глісадою на Голосіївській площі. Чути усе, що злітає, та сідає і досить гучно.
Re: Ryanair (FR)
так звичайно, хотів написати недалеко від, але поспішивAlexK писав:Мабуть, що під глісадою, все ж таки )AQS писав:
Я живу майже над глісадою на Голосіївській площі. Чути усе, що злітає, та сідає і досить гучно.

Re: Ryanair (FR)
А я живу біля тролейбусного депо і повірте набагато більше цілодобового шуму від тролейбусів чим від літаків. Тому так можна винести все за межі міста через "шум"AQS писав:Я живу майже над глісадою на Голосіївській площі. Чути усе, що злітає, та сідає і досить гучно.MVA писав: Шум Жулян в більшості це від старих MDех та AHів. Ще декілька років назад постійно літав там расєйський кураторський свисток Тушка. Ото було чутно його зльоти на весь Київ.
Нових Боінг та Ейрбас майже не чутно, навіть з відкритими в сторону ВПП вікнами на Теремках-2.

Re: Ryanair (FR)
До цілодобовго шуму від Голосіївського проспекту та площі за мій 21 рік на цьому місці я звик. Але звук від злітаючого навіть бізнес джету разюче відрізняється. Особливо приємно вночі.MVA писав:А я живу біля тролейбусного депо і повірте набагато більше цілодобового шуму від тролейбусів чим від літаків. Тому так можна винести все за межі міста через "шум"AQS писав:Я живу майже над глісадою на Голосіївській площі. Чути усе, що злітає, та сідає і досить гучно.MVA писав: Шум Жулян в більшості це від старих MDех та AHів. Ще декілька років назад постійно літав там расєйський кураторський свисток Тушка. Ото було чутно його зльоти на весь Київ.
Нових Боінг та Ейрбас майже не чутно, навіть з відкритими в сторону ВПП вікнами на Теремках-2.
Re: Ryanair (FR)
Таки Раян дотиснув Бориспіль 

Re: Ryanair (FR)
Ради десятка рейсов Ryanair теперь сделали шоколадную жизнь большинству крупных перевозчиков в Бориcполе, а в особенном шоколаде МАУ 
Теперь у них официально: 80% на транзит без ограничений, скидки за новые направления, в том числе открытые 3 года назад, до 80%, скидки за объем перевозок - до 60%.
Более того, даже если ты летаешь пару раз в месяц - все равно будешь платить меньше, т.к. базовый сбор снизили с $17 до $13.

Теперь у них официально: 80% на транзит без ограничений, скидки за новые направления, в том числе открытые 3 года назад, до 80%, скидки за объем перевозок - до 60%.
Более того, даже если ты летаешь пару раз в месяц - все равно будешь платить меньше, т.к. базовый сбор снизили с $17 до $13.
Re: Ryanair (FR)
Ну и замечательно, лишь бы потребителям было лучше. Израиль ради Раянэйра, Визэйра и Изиджета пошёл на намного большие жертвы. Хотя, понятно, сравнивать нищую Украину с Израилем даже как-то неудобно.Olek писав:Ради десятка рейсов Ryanair теперь сделали шоколадную жизнь большинству крупных перевозчиков в Бориcполе, а в особенном шоколаде МАУ
Re: Ryanair (FR)
Це дуже схоже, що хотіли підмазати Раяну, а вийшло, як завжди, в шоколаді то мау...
Цікава реакція інших аеропортів, їм також можливо варто знизити ставки?!
Цікава реакція інших аеропортів, їм також можливо варто знизити ставки?!
-
- Airbus A321
- Повідомлень: 463
- З нами з: 04 квітня 2013, 09:32
- Звідки: Полтава (PLV)
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Аэропорт «Борисполь» со своей стороны подписал договор с Ryanair
Международный аэропорт «Борисполь» со своей стороны подписал договор с одной из крупнейших европейских лоу-кост авиакомпаний Ryanair и отправил в главный офис компании.
Об этом сообщил глава аэропорта «Борисполь» Павел Рябикин на своей странице в Facebook.
«Это заняло у нас меньше двух недель с момента снижения стоимости базового сбора за пассажирское обслуживание (изменение в приказ Министерства инфраструктуры), что было основным сдерживающим финансовым фактором», — отметил Рябикин.
По его словам, договор согласован всеми службами аэропорта и внешними аудиторами, которые визируют все исходящие финансовые документы и договоры.
Он также отметил, что переговоры между авиакомпанией и аэропортом это всегда процесс достижения компромисса на основе взаимного экономического интереса, и чем меньше при этом политики, тем легче такой компромисс найти.
«Все ли желания Ryanair отображены в контракте? Большинство, но не все. В частности, на направление Киев-Лондон скидка в 80% не предоставляется поскольку это направление для аэропорта «Борисполь» новым не является», — добавил Рябикин.
http://minfin.com.ua/2017/07/05/28755487/
Международный аэропорт «Борисполь» со своей стороны подписал договор с одной из крупнейших европейских лоу-кост авиакомпаний Ryanair и отправил в главный офис компании.
Об этом сообщил глава аэропорта «Борисполь» Павел Рябикин на своей странице в Facebook.
«Это заняло у нас меньше двух недель с момента снижения стоимости базового сбора за пассажирское обслуживание (изменение в приказ Министерства инфраструктуры), что было основным сдерживающим финансовым фактором», — отметил Рябикин.
По его словам, договор согласован всеми службами аэропорта и внешними аудиторами, которые визируют все исходящие финансовые документы и договоры.
Он также отметил, что переговоры между авиакомпанией и аэропортом это всегда процесс достижения компромисса на основе взаимного экономического интереса, и чем меньше при этом политики, тем легче такой компромисс найти.
«Все ли желания Ryanair отображены в контракте? Большинство, но не все. В частности, на направление Киев-Лондон скидка в 80% не предоставляется поскольку это направление для аэропорта «Борисполь» новым не является», — добавил Рябикин.
http://minfin.com.ua/2017/07/05/28755487/
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Написали й підписали?
По правилах ділового етикету договір треба погодити, а потім підписувати обома сторонами

По правилах ділового етикету договір треба погодити, а потім підписувати обома сторонами
- Bestfriend
- A380
- Повідомлень: 1143
- З нами з: 21 вересня 2013, 12:26
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Наши об этом только слышали. Они привыкли написать протокол разногласий на н-ное количество страниц и отправить, вместо того,что согласовать все и только тогда подписывать.popTAB писав:Написали й підписали?![]()
По правилах ділового етикету договір треба погодити, а потім підписувати обома сторонами
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей