Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Цікаво, наскільки реально буде повернути до експлуатації ЗПС після залиття її мастилом
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Думаю так само як на СТО роблять, засипати піском або тирсою, а потім підмести і утилізувати
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Так, асфальт. На відміну від бетону, асфальт має властивість впитувати у себе всяку рідину. Особливо, якщо асфальтне покриття старе.
Востаннє редагувалось 01 травня 2023, 23:23 користувачем Glucker, всього редагувалось 1 раз.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Ну на СТО зазвичай то досить швидко засипають. Та й по тим поверхням, куди на СТО потрапляє мастило, не пересуваються літаки зі швидкістю близько 300км/год
Хоча, може я помиляюся і занадто драматизую це все.
Але генерала Квивоноса неслабо "трамбують" за самодіяльність під час оборони аеропорту. Правда, тут вже причини, в основному, суто політичні, і, нажаль, не тільки він потрапив під роздачу.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Я, м'яко кажучи, ніколи не був фанатом теперішньої влади, але хотів би звернути увагу на деякі речі:
1) Окрім як від Кривоноса, я ні від кого не чув, що йому хтось доручав командувати "обороною аеропорту"
2) Окрім як від Кривоноса, я ні від кого не чув, що була якась там "оборона аеропорту". Тобто він розповідає, як командував "обороною аеропорту", але не зрозуміло, чи була спроба атакувати аеропорт чи висаджувати там десант. Все говорить про те, що нічого подібного не було
3) Невідомо, які підрозділи брали участь в "обороні аеропорту". Щось мені підказує, що підрозділ складався з Кривоноса та його друзів. В кращому випадку - з ДФТГ.
Враховуючи вищевикладене, припускаю, що він напряму або через знайомих вийшов на командування і запропонував свої послуги, а командування, враховуючи токсичність персони (а у військовий час настільки залучений у політику військовий буде токсичним), рекомендували "тренуватись на кішках" - тобто командувати "обороною аеропорту", який, за даними розвідки, ніхто не збирався атакувати. А він там влаштував дуже бурну діяльність з залиттям полоси і т.п.. Таке...
1) Окрім як від Кривоноса, я ні від кого не чув, що йому хтось доручав командувати "обороною аеропорту"
2) Окрім як від Кривоноса, я ні від кого не чув, що була якась там "оборона аеропорту". Тобто він розповідає, як командував "обороною аеропорту", але не зрозуміло, чи була спроба атакувати аеропорт чи висаджувати там десант. Все говорить про те, що нічого подібного не було
3) Невідомо, які підрозділи брали участь в "обороні аеропорту". Щось мені підказує, що підрозділ складався з Кривоноса та його друзів. В кращому випадку - з ДФТГ.
Враховуючи вищевикладене, припускаю, що він напряму або через знайомих вийшов на командування і запропонував свої послуги, а командування, враховуючи токсичність персони (а у військовий час настільки залучений у політику військовий буде токсичним), рекомендували "тренуватись на кішках" - тобто командувати "обороною аеропорту", який, за даними розвідки, ніхто не збирався атакувати. А він там влаштував дуже бурну діяльність з залиттям полоси і т.п.. Таке...
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Организацией обороны надо заниматься до нападения а не в процессе... Странный комментарий
Вот в Гостомеле отлично организовали, да.
Вот в Гостомеле отлично организовали, да.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
А у вас є дані розвідки? А розвідка всемогутня і знає всі плани противника?
От що я вже виніс з практики 2021-2022 рр:
- наші партнери (США, ЄС) знали про плани путіна і повідомляли керівництво нашої держави, яке їм не вірило
- підготовка до повномасштабного втручання полягала в одяганні певного кольору трусів чи чого там ще Даніловим, ага, і ще планувалось смаження шашликів
- захист стратегічних об'єктів не був пророблений, як це відбувається у цивільній обороні хоча б на рівні поповерхових планів евакуації при пожежі в держустановах (як підтвердження - захоплення АЕС і летовища у Гостомелі з літаками).
Як можна бути впевненим, що нападу на Жуляни не буде, якщо вторгнення почалося з успішного нападу на Гостомель? Там по прямій близько 20 км, були б за 5 хвилин у центрі Києва.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Якщо ви уважно прочитали моє повідомлення, то мали б побачити там слово "припускаю".
З практики 2021-22 років мало б стати зрозумілим, що наша розвідка ще наприкінці 2021 року прекрасно знала плани путіна щодо нападу і неодноразово публікувала карту наступу, який потім відбувався +/- так, як казала розвідка.
Не знаю, ким планувалось смаження шашликів. Намагання запобігти паніці серед населення зрозуміти можна. Кому вірило керівництво ми не знаємо, як готувалось - теж дізнаємось вже після війни. Поки що з об'єктивних даних є лише те, що 23.02. на зустріч з олігархами, окрім Єрмака, який розповідав про те, що він не вірить у широкомасштабне вторгнення, запросили Буданова, який доповів про наявні дані. Тобто як мінімум ніхто не ігнорував загрози.
Це ви надані якої розвідки посилаєтесь, що захист не був пророблений?
Як би ви запобігали захопленню АЕС? Шляхом підриву?)))
Не знаю, як. Але якщо б була ймовірність захоплення Жулян, туди б відрядили війська (як в Васильків, наприклад), а не відправляли відставного генерала незрозуміло з ким.
Саме тому я і припустив, що його просто відправили щоб не заважав. Він там наворотив багато і, щоб не допустити публічної критики, побіг по ефірах (теж, до речі "типова" поведінка як для військовослужбовця) розповідати, як "командував обороною", забуваючи уточнити, що ніяких бойових дій під час "оборони" не було.
Востаннє редагувалось 02 травня 2023, 16:41 користувачем Tetris, всього редагувалось 1 раз.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Я, конечно, понимаю, что всем бы хотелось, чтобы все атаки были отбиты, а мосты через Днепр при этом взорваны, а война закончилась нашей сокрушительной победой максимум к полудню 25 февраля (или хотя бы 26го, если бы пришлось Москву взять) но что-то мне подсказывает, что во время войны подобных масштабов поиск простых ответов на сложные вопросы попахивает популизмом. Особенно в свете того, что ресурсы у Украины были, мягко говоря, ограничены.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Кстати, пример с гостомельским аэропортом звучит странно, т.к. его оборона (как и васильковского) была успешной.
Напомню, что согласно плану "Киев за 3 дня", планировалось высадить десант на транспортных самолетах в гостомельский и васильковский аэропорты, после чего взять штурмом столицу. Очень похоже на пражский вариант.
Благодаря успешным действиям сил обороны, этот план не сработал (транспортники не сели ни в Гостомеле, ни в Василькове) и россияне перешли к "плану Б" - атака 60-километровыми колоннами по земле. Этот план тоже не сработал.
Напомню, что согласно плану "Киев за 3 дня", планировалось высадить десант на транспортных самолетах в гостомельский и васильковский аэропорты, после чего взять штурмом столицу. Очень похоже на пражский вариант.
Благодаря успешным действиям сил обороны, этот план не сработал (транспортники не сели ни в Гостомеле, ни в Василькове) и россияне перешли к "плану Б" - атака 60-километровыми колоннами по земле. Этот план тоже не сработал.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Десант в Гостомеле высадили. И потеряли при этом только 2 вертолета ибо срочникам из НГУ нечем было их сбивать. А уже потом его выбивали оттуда подтянувшиеся резервы в течение всего дня и ночью ганяли русню по посадкам вокруг
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Оборона Гостомеля была успешной? Вопросов больше не имею. Гарнизон со всей тяжелой техникой за день до нападения вывели во Львовскую область, и отбивать пришлось срочникам с автоматами а потом выбивать десант подкреплением с потерями и разрушениями. Хотя гостомель был в списке приоритетных целей и его можно было отлично защитить от высадки. Как минимум с куда меньшими потерями. Не готова была оборона Гостомеля, и все.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Основной десант не высадили. Он по земле ехал в итоге
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Я не военный эксперт, но все же имею основания считать, что если при проведении оборонительной операции противник не достигает своих ни тактических, ни стратегических целей, то такая операция как минимум не неудачная, а как максимум успешная.makor писав: ↑02 травня 2023, 17:05 Оборона Гостомеля была успешной? Вопросов больше не имею. Гарнизон со всей тяжелой техникой за день до нападения вывели во Львовскую область, и отбивать пришлось срочникам с автоматами а потом выбивать десант подкреплением с потерями и разрушениями. Хотя гостомель был в списке приоритетных целей и его можно было отлично защитить от высадки. Как минимум с куда меньшими потерями. Не готова была оборона Гостомеля, и все.
Можно ли как минимум не неудачную операцию против такого противника с такими силами провести без подготовки, как вы выражаетесь - вопрос риторический, но что-то мне подсказывает, что вряд ли.
Итого имеем:
План А - высадить десант в Гостомеле и Василькове - не вышло
План Б - взять Киев, добравшись до него по земле - не вышло.
Все это в условиях, когда наша оборона "не готова". Какая феноменальная у нас армия - экспромтом так круто сработала (нет).
Востаннє редагувалось 02 травня 2023, 17:42 користувачем Tetris, всього редагувалось 1 раз.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Именно так. Десант на вертолетах был нужен для захвата аэропорта, зачистки прилегающей территории и подготовки аэропорта для приема транспортников с личным составом и тяжелой техникой, которые днем 24.02., по некотоым данным, были уже в воздухе.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Очень странная инфо. Основное сопротивление оказывало НГУ. Их подняли по тревоге 22.04. В течение 23.04 получали оружие и собирались выдвигаться. 24.02 таки выдвинулись. Откуда инфо про срочников?makor писав: ↑02 травня 2023, 17:05 Оборона Гостомеля была успешной? Вопросов больше не имею. Гарнизон со всей тяжелой техникой за день до нападения вывели во Львовскую область, и отбивать пришлось срочникам с автоматами а потом выбивать десант подкреплением с потерями и разрушениями. Хотя гостомель был в списке приоритетных целей и его можно было отлично защитить от высадки. Как минимум с куда меньшими потерями. Не готова была оборона Гостомеля, и все.
Оборона в полной степени готова не была, это факт. Насколько я понимаю, до последнего не верили в эту авантюру и считали ее подготовку как отвлечением сил. Было несколько вариантов нападения от разведки.
Так как, десант не был полностью сюрпризом - смогли отбиться, ну как уж смогли.
ИЛы с основным десантом на Гостомель не входили в наше пространство. Из-за неподавленной пво их посадили в Гомеле и по суше перекинули.
Мне вот интересна ситуация в Василькове. Мои друзья оттуда писали, что сыпятся парашутисты ночью. Но был ли там воздушный десант - мнения расходятся.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Вочевидь, ця карта залишилася в білоруського бульбофюрера, який мав показати, звідки готувався напад. Бо громадянам сказали готуватись до шашликів.
Вам надати відео новорічного привітання президента? Чи самі знайдете?
Це вже знають спеціалісти, як організовувати охрану і оборону стратегічних об'єктів. Чи ви вважаєте, що це неможливо?
Взагалі, написали ви багато, але якісь незрозумілі навіть вам речі.
Re: Киев аэропорт (около Жулян, Kyiv Airport) (IATA: IEV)
Точно была новость о сбитом ИЛе с десантниками. Был ли еще один, которомумудалось десантников "сбросить — тоже слышал разные версии
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 0 гостей