Сторінка 5 з 20
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:11
mischko
що взяти з українських людей, які думають, що подорож потягами - це без пересадок в кінцевий пункт призначення.
Там вона в декількох потягах їхала, це норма в Європі з пересадками подорожувати. І в окремих потягах не було місця, що теж норма, бо часто квиток купується за напрямком, без конкретного місця і часу відправлення.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:12
nik-dem
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 11:11
що взяти з українських людей, які думають, що подорож потягами - це без пересадок в кінцевий пункт призначення.
Там вона в декількох потягах їхала, це норма в Європі з пересадками подорожувати. І в окремих потягах не було місця, що теж норма, бо часто квиток купується за напрямком, без конкретного місця і часу відправлення.
Мова йшлася про ділянку в Німеччині, де Ґрета їхала поїздом Deutsche Bahn, і спробувала вчергове погайпувати, але осоромилась.

Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:15
Krakowite
Невже жителів Чернівців ніколи не подорожують поїздом до Києва з пересадкою у Львові?
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:16
mischko
Krakowite писав: ↑16 грудня 2019, 11:15
Невже жителів Чернівців ніколи не подорожують поїздом до Києва з пересадкою у Львові?
чесно кажучи - ніколи так не робив. І не чув, щоб хтось робив.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:19
Krakowite
Грета це ані Марія Магдаленя, ні матір Тереза, тому вона їздить поїздами.
"Our train from Basel was taken out of traffic. So we sat on the floor on 2 different trains.
After Göttingen I got a seat," she said. "This is no problem of course and I never said it was."
"Overcrowded trains is a great sign," she added, "because it means the demand for train travel is high!"
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:20
mischko
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 11:12
Мова йшлася про ділянку в Німеччині, де Ґрета їхала поїздом Deutsche Bahn, і спробувала вчергове погайпувати, але збрехала.
Я зрозумів про що йде мова. Але ти так і не зрозумів про що я. Вона їхала декількома потягами і не у всіх було місце. Хто їздив Німеччиною знає, що це типова ситуація, особливо в години пік. В неї була довга поїздка і частина цієї поїздки могла попасти на пікові години. А щодо першого класу - якось мій шеф знайшов квитки на перший клас Thalys у Париж, які коштували навіть дешевше за економ. Ми їхали з комфортом, сервірованою вечерею і бухлішком.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 11:22
Krakowite
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 11:16
чесно кажучи - ніколи так не робив. І не чув, щоб хтось робив.
Ну так, оце тільки коли глянув на карту України, то побачив що Чернівці лежать східніше ніж Львів.

Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:03
Sentry
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 11:20
Я зрозумів про що йде мова. Але ти так і не зрозумів про що я. Вона їхала декількома потягами і не у всіх було місце. Хто їздив Німеччиною знає, що це типова ситуація, особливо в години пік. В неї була довга поїздка і частина цієї поїздки могла попасти на пікові години. А щодо першого класу - якось мій шеф знайшов квитки на перший клас Thalys у Париж, які коштували навіть дешевше за економ. Ми їхали з комфортом, сервірованою вечерею і бухлішком.
Сам по той же причине покупал билеты в 1й класс в Италии. Но была и разница - билеты в 1й были невозвратные, билеты во 2й класс - полностью возвратные, но дороже.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:09
mischko
Sentry писав: ↑16 грудня 2019, 12:03
Сам по той же причине покупал билеты в 1й класс в Италии. Но была и разница - билеты в 1й были невозвратные, билеты во 2й класс - полностью возвратные, но дороже.
Бачиш, ти це розумієш, я це розумію, можливо люди прийдуть на форум прочитають і зрозуміють. Але більшість просто не буде розбиратися. Haters gonna hate. Фокус забідованих людей переводять із глобальної проблеми на конкретну людину.
Нарід бідує, а він на Мальдіви їздить!
Їхала в першому класі, а фотку виклала з тамбуру!
А зрозуміти, що це різні потяги зовсім на складному маршруті - як пасажир українських залізниць це може зрозуміти? Так і живемо: Європа має свій дискурс, а у нас знову ідентичні до русміровських настрої. Причому розпалює їх переважно якраз вишивата.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:11
mischko
Хороша новина: Україна піднялась у рейтингу боротьби з глобальним потеплінням
Погана новина: це не є результатом ефективної політики уряду.
https://www.pravda.com.ua/news/2019/12/16/7234976/
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:15
nik-dem
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 12:09
Sentry писав: ↑16 грудня 2019, 12:03
Сам по той же причине покупал билеты в 1й класс в Италии. Но была и разница - билеты в 1й были невозвратные, билеты во 2й класс - полностью возвратные, но дороже.
Бачиш, ти це розумієш, я це розумію, можливо люди прийдуть на форум прочитають і зрозуміють. Але більшість просто не буде розбиратися. Haters gonna hate. Фокус забідованих людей переводять із глобальної проблеми на конкретну людину.
Нарід бідує, а він на Мальдіви їздить!
Їхала в першому класі, а фотку виклала з тамбуру!
А зрозуміти, що це різні потяги зовсім на складному маршруті - як пасажир українських залізниць це може зрозуміти? Так і живемо: Європа має свій дискурс, а у нас знову ідентичні до русміровських настрої. Причому розпалює їх переважно якраз вишивата.
Я так розумію, що це камінець у мій город.
Я не є гейтером Ґрети, водночас я ставлюся скептично до її ініціятив.
Безумовно, історія здається пласкою та бінарною, але тоді вона потребує пояснень з боку безпосередніх учасників.
І приписувати мене до «порошенківських Мальдів», инших витівок охлосу, а тим паче до «вишивати» (поцікався на дозвіллі, ким і як це слово було вкинуте в медійний простір України) — це просто не знати мене та не бути обізнаним про мої погляди. Дуже шкода.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:22
mischko
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 12:15
Я не є гейтером Ґрети, водночас я ставлюся скептично до її ініціятив.
І тому вирішив сконцентруватися на її особистості, а не на ініціативах. Логічно.
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 12:15
Безумовно, історія здається пласкою та бінарною, але тоді вона потребує пояснень з боку безпосередніх учасників.
На момент публікації твого коменту ці пояснення вже були і їх можна було знайти, але ж це не так цікаво.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:28
nik-dem
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 12:22
І тому вирішив сконцентруватися на її особистості, а не на ініціативах. Логічно.
Я побачив приклад не дуже коректної поведінки від людини, яка претендує на певний моральний авторитет. Крім цього, такі нестикування, на жаль, дуже часте явище в різних активістів. Це приклад того, що варто робити так, щоб претензій не було.
Про її ініціятиви я висловлювався вже в инших різних місцях, тож не про це мова зараз.
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 12:22
На момент публікації твого коменту ці пояснення вже були і їх можна було знайти, але ж це не так цікаво.
Так, вони надані в її ж Твіттері, але все одно запитання залишаються.
До модератора. Адвокація перемогла, видаліть, будь ласка, допис на цю тему вище та подальшу гілку, так би мовити, дискусії.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:29
Labiann
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 11:06
Тут шведське дівча виявилося ще й брехливим. Утім, що взяти з лівих активістів. Що сто років тому брехали, що п‘ятдесят, що зараз…
«Дойче Бан» стверджує, що Ґрета їхала першою класою.
Суть історії в тому, що Ґрета буцімто їхала в поїзді на підлозі в тамбурі, бо він був переповнений:
После ответа DB Грета Тунберг решила объяснить ситуацию. "Наш поезд из Базеля был отменен. Поэтому мы сидели на полу в двух разных поездах. После Гёттингена у меня было место. Конечно, это не проблема, и я никогда не утверждала обратного", - написала Тунберг в Twitter. Она отметила, что переполненные поезда - это "серьезный знак", означающий, что спрос на железнодорожные поездки очень большой».
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:30
nik-dem
Labiann писав: ↑16 грудня 2019, 12:29
После ответа DB Грета Тунберг решила объяснить ситуацию. "Наш поезд из Базеля был отменен. Поэтому мы сидели на полу в двух разных поездах. После Гёттингена у меня было место. Конечно, это не проблема, и я никогда не утверждала обратного", - написала Тунберг в Twitter. Она отметила, что переполненные поезда - это "серьезный знак", означающий, что спрос на железнодорожные поездки очень большой».
Дякую, я це бачив.
Як я кажу, адвокація перемогла, видаляйте цю дискусію.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:35
mischko
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 12:28
видаліть, будь ласка, допис на цю тему вище та подальшу гілку, так би мовити, дискусії.
Та ні, хай буде. Хай люди прочитають і зрозуміють, що:
1) будь-яку інформацію слід розглядати критично і вислухати обидві сторони. Смажені новини мають настоятися.
2) можливо краще не осуджувати, чи не поширювати чужий осуд, якщо не розумієш, як воно влаштовано в цивілізації, бо апроксимація українських реалій до чужого марічкосвіту часто приводить до отаких от конфузів.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:38
nik-dem
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 12:35
Та ні, хай буде. Хай люди прочитають і зрозуміють, що:
1) будь-яку інформацію слід розглядати критично і вислухати обидві сторони. Смажені новини мають настоятися.
2) можливо краще не осуджувати, чи не поширювати чужий осуд, якщо не розумієш, як воно влаштовано в цивілізації, бо апроксимація українських реалій до чужого марічкосвіту часто приводить до отаких от конфузів.
Ні, не треба, бо це псує мою й без того невисоку репутацію.
І я достатньо буваю поза Україною, щоб уміти не апроксимувати. Це просто хибне сприйняття мене.

Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:41
mischko
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 12:38
І я достатньо буваю поза Україною, щоб уміти не апроксимувати. Це просто хибне сприйняття мене.
Тоді я не розумію, як можна не знати, що довгий маршрут із Мадриду в Стокгольм може складатися із багатьох сегментів різних операторів і на цих сегментах може бути різний клас обслуговування, різна тарифна політика? Це ж ази.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:47
nik-dem
mischko писав: ↑16 грудня 2019, 12:41
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 12:38
І я достатньо буваю поза Україною, щоб уміти не апроксимувати. Це просто хибне сприйняття мене.
Тоді я не розумію, як можна не знати, що довгий маршрут із Мадриду в Стокгольм може складатися із багатьох сегментів різних операторів і на цих сегментах може бути різний клас обслуговування, різна тарифна політика? Це ж ази.
Це й так зрозуміло. Мова йшлася про німецький сеґмент, стосовно якого була неясність.
Re: Климатический рэкет
Додано: 16 грудня 2019, 12:54
mischko
nik-dem писав: ↑16 грудня 2019, 12:47
Це й так зрозуміло. Мова йшлася про німецький сеґмент, стосовно якого була неясність.
В тебе є її маршрутна квитанція, що ти пишеш
сегмент в однині? Чи ти вважаєш, що Німеччина достатньо маленька країна, щоб її з півдня на північ можна було перетнути лише на одному потязі? Та навіть якби й була маршрутна квитанція - потяги скасовують, заміняють, розбивають з пересадкою і везуть певні сегменти автобусами і ще багато чого, що кожен, хто був в Європі відчув на власному досвіді.
Ніщо так не палить апроксимацію з УЗ як оце от
сегмент в однині.
Маріуполь-Львів якийсь.