Сторінка 29 з 359
Re: Ryanair (FR)
Додано: 09 липня 2016, 11:44
makor
Вот уже полгода, наверно, львовский аэропорт регулярно использует фразу "Райанэйр может начать летать во Львов уже скоро". Но при этом ни одного реального факта пока не было. Сколько можно то. И каждый раз все радуются так, словно это обьявление о открытии новых рейсов.
И с чего вы взяли что тут появился спрос? Думаете цель Райана возить за 10 евро всех? Кто будет покупать дорогие билеты из Львова? Откуда возьмется платежеспособный спрос на 5-7 рейсов в сутки? Без доплат то?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 10 липня 2016, 10:46
LWIEV
Між Львовом і Лондоном, Львовом і Франкфуртом, Львовом і Барселоною/Мадридом, Львовом і Італією є платоспроможний трафік, але недостатній для того, щоб зацікавити традиційного перевізника. Припускаю, що Раян може намагатися дешево возити туристів і дорожче - пасажирів, які не хочу летіти годину на схід, чекати дві години в Борисполі, щоб потім зайву годину летіти на захід.
Але також припускаю, що все впреться в те, що у Львові не виявиться того, хто захоче скинутись Раянам на аеропортове обслуговування. Проти використання бюджетних коштів будуть виборці, а серед місцевих операторів туристичного ринку нема ні достатнього рівня горизонтальної інтегрованості, ні єдності щодо доцільності появи Раяна у Львові перед відновленням Візза.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 10 липня 2016, 11:12
Shummi_1925
LWIEV писав:Між Львовом і Лондоном, Львовом і Франкфуртом, Львовом і Барселоною/Мадридом, Львовом і Італією є платоспроможний трафік, але недостатній для того, щоб зацікавити традиційного перевізника. Припускаю, що Раян може намагатися дешево возити туристів і дорожче - пасажирів, які не хочу летіти годину на схід, чекати дві години в Борисполі, щоб потім зайву годину летіти на захід.
Але також припускаю, що все впреться в те, що у Львові не виявиться того, хто захоче скинутись Раянам на аеропортове обслуговування. Проти використання бюджетних коштів будуть виборці, а серед місцевих операторів туристичного ринку нема ні достатнього рівня горизонтальної інтегрованості, ні єдності щодо доцільності появи Раяна у Львові перед відновленням Візза.
Все направления сразу, Львов не потянет. А Италию и Португалию(Лондон) вполне. Но это естественно только с безвизом.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 10 липня 2016, 13:26
DIMMka
LWIEV писав:Між Львовом і Лондоном, Львовом і Франкфуртом, Львовом і Барселоною/Мадридом, Львовом і Італією є платоспроможний трафік, але недостатній для того, щоб зацікавити традиційного перевізника. Припускаю, що Раян може намагатися дешево возити туристів і дорожче - пасажирів, які не хочу летіти годину на схід, чекати дві години в Борисполі, щоб потім зайву годину летіти на захід.
Але також припускаю, що все впреться в те, що у Львові не виявиться того, хто захоче скинутись Раянам на аеропортове обслуговування. Проти використання бюджетних коштів будуть виборці, а серед місцевих операторів туристичного ринку нема ні достатнього рівня горизонтальної інтегрованості, ні єдності щодо доцільності появи Раяна у Львові перед відновленням Візза.
Для Львова, мне кажется, более интересно не лететь час на восток, а добраться до польских аэропортов, поэтому перспективы Raynair вообще туманны.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 10 липня 2016, 15:05
Kibeee
makor писав:Вот уже полгода, наверно, львовский аэропорт регулярно использует фразу "Райанэйр может начать летать во Львов уже скоро". Но при этом ни одного реального факта пока не было. Сколько можно то. И каждый раз все радуются так, словно это обьявление о открытии новых рейсов.
И с чего вы взяли что тут появился спрос? Думаете цель Райана возить за 10 евро всех? Кто будет покупать дорогие билеты из Львова? Откуда возьмется платежеспособный спрос на 5-7 рейсов в сутки? Без доплат то?
Ни я ни Вы точно не знаем, что прописано в стратегии Райана на ближайшее время. Но судя по последним действиям можем сделать опеределенные предположения:
1. Райан сейчас четкая стратегии по заходу на восток, что бы поджать хорошо так Визз. Они уже покрыли всю Европу за небольшим исключением. С 30 октября они открывают базу в Будапеште. Недавний заход с Нис показал, что они готовы заходить в региональные порта небогатых стран.
2. У низ сейчас твердых заказон на 200 самолетов, не включая опционов. Часть их них пойдет на замену - вторая точно на новые маршруты.
3. Украина это большой рынок, и приход во Львов отлично впишеться в стратегии Райана по наращиваю потока. На сколько - зависит от многих факторов. Тем более Львов не так далеко находиться как Киев - экономика рейсов будет лучше.
4. Часто Райан заходит в страну только после прихода Визз. Визз у нас уже есть, они уже давно изучили опыт Визз, прекрасно знают все особеннсоти рынка и проблемы с какими можно столкнуться.
Так что думаю что весенней навигации мы увидим Райан во Львове с 2-3 направленями.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 липня 2016, 11:16
Igoresha
Kibeee писав:
Ни я ни Вы точно не знаем, что прописано в стратегии Райана на ближайшее время. Но судя по последним действиям можем сделать опеределенные предположения:
1. Райан сейчас четкая стратегии по заходу на восток, что бы поджать хорошо так Визз. Они уже покрыли всю Европу за небольшим исключением. С 30 октября они открывают базу в Будапеште. Недавний заход с Нис показал, что они готовы заходить в региональные порта небогатых стран.
2. У низ сейчас твердых заказон на 200 самолетов, не включая опционов. Часть их них пойдет на замену - вторая точно на новые маршруты.
3. Украина это большой рынок, и приход во Львов отлично впишеться в стратегии Райана по наращиваю потока. На сколько - зависит от многих факторов. Тем более Львов не так далеко находиться как Киев - экономика рейсов будет лучше.
4. Часто Райан заходит в страну только после прихода Визз. Визз у нас уже есть, они уже давно изучили опыт Визз, прекрасно знают все особеннсоти рынка и проблемы с какими можно столкнуться.
Так что думаю что весенней навигации мы увидим Райан во Львове с 2-3 направленями.
1. Продвигаясь на восток Раян не зашел ни в одну страну, где были бы аналогичны бюрократические преграды, в первую очередь не было бы соглашения об общей авиационной зоне (любой из). То есть Украина до момента подписания "открытого неба" остается более перспективой, нежели реальным планом.
2. Рынок большой, но бедный. Стоит ли тратить усилия - конечно же вопрос к аналитикам. Плюс к тому же, Львов находится близко к польским городам, где уже представлен Раян. То есть, у народа есть больше гибкости.
3. Видя бюроркратические преграды, которые заставили Визз закрыть вполне успешные направления, типа Тревизо, Бергамо, Жирона, Кутаиси, плюс причины пункта 1, не думаю, что Раян очень впечатлен нашим рынком. Хотя это скорее субъективное
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 липня 2016, 13:37
Valdys
Раян і Візи мають просто перенаправити до Львова наших людей, які їздять в аеропорти біля кордону...
Адже кордон це часом довго і дуже часто не зручно)
Все ж таки до Львова звідусіль зручно дістатись...
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 липня 2016, 13:56
jurkok
Igoresha писав:Kibeee писав:
2. Рынок большой, но бедный. Стоит ли тратить усилия - конечно же вопрос к аналитикам. Плюс к тому же, Львов находится близко к польским городам, где уже представлен Раян. То есть, у народа есть больше гибкости.
Близькість до польських міст не аргумент. Вони ж літають і з Катовіц і Кракова (90 км), і з Ряшева (150 км від Кракова). Могли б теж бусами підвозити пасажирів.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 12 липня 2016, 09:34
Igoresha
jurkok писав:
Близькість до польських міст не аргумент. Вони ж літають і з Катовіц і Кракова (90 км), і з Ряшева (150 км від Кракова). Могли б теж бусами підвозити пасажирів.
При бедности населения и чувствительности к ценам, близость является аргументом. Иначе дорогие билеты не будут выкупаться, если будет дешевле поехать в Польшу на автобусе, а оттуда полететь.
Касательно Катовиц и Жешува - общими у них есть по-сути только самые базовые аэропорты - Лондон, Бирмингем и Дублин. Никаких больше италий-испаний-греций
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 липня 2016, 13:41
aviarivne
Як вам статейка?
http://nv.ua/project/irlandskiy-step.html
Як на мене матеріал ні про що, переливання води, бо ніде чітко не вказано звідки будуть рейси, типу ведуть переговори.. я таке вже пам'ятаю 10 років останніх.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 липня 2016, 13:43
mischko
це такий формат цього видання - джинса ні про що.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 липня 2016, 13:57
popTAB
взяли інфу місячної давності, добавили гарні картинки і трафік пішов
Re: Ryanair (FR)
Додано: 09 серпня 2016, 20:20
AlexK
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 09:14
aviarivne
Таке питання, на польському сайті показує стиковкі Раянів. Проте на сайті Раянів стиковок якби немає. То це буде 1 рейс (1 квиток) і далі з аеропорту не можна виходити? Чи це 2 різні квитки і якщо перший літак з кракова затримається чи відмінять, то інший пропаде?
Та інше питання: припустимо літак прибув вчасно, і в мене буде 3-4 години вийти у місто. З аеропорту можна виходити? чи я буду у транзитній зоні?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 09:30
Igoresha
aviarivne писав:Таке питання, на польському сайті показує стиковкі Раянів. Проте на сайті Раянів стиковок якби немає. То це буде 1 рейс (1 квиток) і далі з аеропорту не можна виходити? Чи це 2 різні квитки і якщо перший літак з кракова затримається чи відмінять, то інший пропаде?
Та інше питання: припустимо літак прибув вчасно, і в мене буде 3-4 години вийти у місто. З аеропорту можна виходити? чи я буду у транзитній зоні?
Это будет 2 разных билета. Если первый рейс опоздает, билет на второй рейс пропадет.
По поводу второго - выходить нужно будет из-за того, что на стойке регистрации нужно будет делать чек визы (если, конечно, у вас нет гражданства ЕС). Так что поехать в Милан или Бергамо можно, главное рассчитать время
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 10:05
ValNK
Igoresha писав:aviarivne писав:Таке питання, на польському сайті показує стиковкі Раянів. Проте на сайті Раянів стиковок якби немає. То це буде 1 рейс (1 квиток) і далі з аеропорту не можна виходити? Чи це 2 різні квитки і якщо перший літак з кракова затримається чи відмінять, то інший пропаде?
Та інше питання: припустимо літак прибув вчасно, і в мене буде 3-4 години вийти у місто. З аеропорту можна виходити? чи я буду у транзитній зоні?
Это будет 2 разных билета. Если первый рейс опоздает, билет на второй рейс пропадет.
По поводу второго - выходить нужно будет из-за того, что на стойке регистрации нужно будет делать чек визы (если, конечно, у вас нет гражданства ЕС). Так что поехать в Милан или Бергамо можно, главное рассчитать время
Можно остаться в Бергамо - историческая часть города очень своеобразная.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 10:47
aviarivne
Зрозумів, тоді відпадає, занадто ризиковано.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 11:44
AlexK
aviarivne писав:Зрозумів, тоді відпадає, занадто ризиковано.
а що там занадто ризикованого?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 12:21
aviarivne
а що там занадто ризикованого?
Що літак запізниться чи відмінять. Зима, замете, страйки в аеропорту... (на вибір). А далі що? де жити, ночувати, їсти? Ціни то у Євро... а купити новий квиток в той чи наступний день у раянів може бути дорожче в 5-10 разів.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 11 серпня 2016, 13:39
AlexK
aviarivne писав:а що там занадто ризикованого?
Що літак запізниться чи відмінять. Зима, замете, страйки в аеропорту... (на вибір). А далі що? де жити, ночувати, їсти? Ціни то у Євро... а купити новий квиток в той чи наступний день у раянів може бути дорожче в 5-10 разів.
Щось ви якийсь апокаліпсис намалювали. З такими побоюваннями, незрозуміло, як ви наважуєтесь на подорож взгалі. Це ж може довбанути будь-де і зворотній рейс ваш скасують, а далі--вулиця, холод, заметілі, ціни в євро--жах!