Сторінка 208 з 359
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 14:52
LWIEV
Я активно моніторю американський ринок. Найнижчі тарифи, які мені вдалося вихопити за останні 10 років (всі тарифи в один бік), це Чикаґо-Новий Орлеан за $48, Сан-Франциско-Чикаґо за $50 та Нью-Йорк-Чикаго за $66 - все Юнайтед. Для мого улюбленого JetBlue і South-West - низькі тарифи, це все що нижче $80, таке буває або на акціях, або дуже заздалегідь.
Одна з причин вищих цін в США - фактична включеність багажу в більшість тарифів, навіть безбагажних (через, наприклад, відсутнє обмеження ваги на салонний багаж або доступність багажу через пільги статусів програм лояльності). В Україні так було, коли Віззи мали примусово включений багаж - найнижчі тарифи тоді в Україні були заблоковані.
Зважаючи на малу кількість українських пасажирів, готових платити багато, і більшу віддаленість українських міст від європейських баз LCC (а це пальне, але також час роботи екіпажів, амортизація літака, і т д) думаю, що теперішній рівень навіть неакційних цін Раяна непоказовий. Це ж, напевне, причина, чому МАУ відносно спокійні в умовах такої конкуренції, виплескуючи гнів тільки через третіх осіб. Мережева модель дає більше гнучкості, особливо, якщо почне потрохи відкриватись маржинальніший транзит на Центральну Азію (Узбекистан, Киргизстан, Туркменістан, Індія). Пройде пару років, встановиться рівновага і далі все залежатиме від зростання ВВП та доходів громадян.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 15:42
Vitaliy
Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 15:52
mischko
Особливо класно Любек розвинули
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 19:19
Sentry
Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 15:42
Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
На самом деле, ЛХ. Потому как с ЛХ есть возможность долететь в любой день в очень большое количество городов. Хотя конкретно в Скандинавии сеть не очень - в большинство пунктов кроме столиц будет по 2 стыковки. В противовес Раян с прямым рейсом, но в несколько городов и 2 раза в неделю. Если повезло, и есть рейс в нужный город, то это отлично. Но большинству не повезло.
При этом, конечно, при наличии выбора между прямым Раяном за 10 евро и ЛХ с пересадкой за 400, подавляющее большинство выберут Раян.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 20:25
Vitaliy
Sentry писав: ↑25 листопада 2018, 19:19
Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 15:42
Звісно представники МАУ можуть плакатись про поганй Візз\Раян, але чому тоді МАУ не літає в кожне польське\німецьке село, а Візз літає з Києва.
Слухав "плач" в суботу одного з своїх менеджерів (рос. емігрант, живе у Бремені) про те який Раян поганий, ніякого сервісу, спинки крісл жорсткі і все таке, хоч і квитки по 10 ойро а не по 400 як в Люфтганзи. Але при цьому Люфтганзою він не хоче летіти через Франкфурт в Скандинавію, тому що з пересадкою треба майже цілий день, а Раян має прямий рейс.
І скажіть тепер хто більше розвиває регіони в Німеччині, Раян з Візом та Ізіджетом чи Люфтганза ?
На самом деле, ЛХ. Потому как с ЛХ есть возможность долететь в любой день в очень большое количество городов. Хотя конкретно в Скандинавии сеть не очень - в большинство пунктов кроме столиц будет по 2 стыковки. В противовес Раян с прямым рейсом, но в несколько городов и 2 раза в неделю. Если повезло, и есть рейс в нужный город, то это отлично. Но большинству не повезло.
При этом, конечно, при наличии выбора между прямым Раяном за 10 евро и ЛХ с пересадкой за 400, подавляющее большинство выберут Раян.
Насправді регіональні аеропорти розвиваються і першими і другими. Мережеві компанії зручні бізнесу перш за все, а ловкости більше для приватних поїздок, відпусток, можливо також для малого бізнесу.
Ті кому ЛХ не дорога і раяном полетять, добавивши всілякі пріоріті, багаж та ін
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 20:46
Vitaliy
Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 21:25
UR-UIA
Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 20:46
Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Не в кожне «село» як ви кажете, особливо індійське можна літати з Київа, а з приводу салону, то воно коштує дуже дорого, а у flydubai і грошей більше ніж в МАУ
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 21:35
Vitaliy
UR-PSH писав: ↑25 листопада 2018, 21:25
Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 20:46
Але для мережевих перевізників щоб добре жити з ловкостами треба робити як ЛОТ.
На відміну від МАУ у ЛОТ 40 літаків до 100 крісел що дає можливість літати частіше і пропонувати більше стиковок (уже шість хвиль у WAW, а не дві з половинкою як у МАУ). Також легше заповнювати літаки і простіше заходити в нові аеропорти.
Навіть у Австріяк 35 з 83х літаків - до 106 крісел.
У туркішів своя фішка, мало крісел в середньомагістральних літаків, от на них можна літати дальше, в ті села куди "корову" не поставиш.
Може МАУ варто на МАХах поставити салон як у flyDubai і літати в кожне індійське село ...
Не в кожне «село» як ви кажете, особливо індійське можна літати з Київа, а з приводу салону, то воно коштує дуже дорого, а у flydubai і грошей більше ніж в МАУ
Тобто установка салону "як в 777" на МАХи настільки дорожча що аж не доступна для МАУ ?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 21:48
converj
Месяц прошел... Есть у кого инфа по загрузке?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 22:28
LWIEV
От і накрився Раян в Херсоні
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 22:50
Vitaliy
LWIEV писав: ↑25 листопада 2018, 22:28
От і накрився Раян в Херсоні
?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 23:17
el ucranio
Vitaliy писав: ↑25 листопада 2018, 22:50
LWIEV писав: ↑25 листопада 2018, 22:28
От і накрився Раян в Херсоні
?
Подивіться будь-який сайт новин, що сьогодні відбувається між Україною і росією на морі.
Тут і турки можуть відмінити рейси на найближчі дні, від гріха подалі.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 23:26
makor
Какие рейсы при военном положении? А в полночь будут принимать решение
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 23:30
Inguri
чому ви впевнені, що при військовому стані їх не буде? що закон говорить?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 23:35
nik-dem
Навряд буде оголошення військового стану — думайте резонно.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 25 листопада 2018, 23:42
Inguri
Шо ж не ясного, це ж кондитер спецом, щоб вибори скасувати і правити вічно. Ваш штатний конспіролог.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 листопада 2018, 00:43
Sentry
Так или иначе, но военное положение с большой вероятностью завтра будет. Хотя, в моем понимании, случившееся больше тянет на пограничный инцидент, чем на повод для введения военного положения.
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 листопада 2018, 00:47
aviarivne
"Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."
оце цікаво.....
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 листопада 2018, 00:49
nik-dem
Панове, якщо воєнний стан не було встановлено у 2014–2015 рр., найбільш кризові роки війни, то який резон це робити зараз?
Re: Ryanair (FR)
Додано: 26 листопада 2018, 00:53
Inguri
aviarivne писав: ↑26 листопада 2018, 00:47
"Введення в Україні воєнного стану також дозволить банкам і їхнім клієнтам розривати раніше укладені кредитні та депозитні договори, посилаючись на цю форс-мажорну обставину."
оце цікаво.....
ага. І здати квитки за лоукост тарифом. Точно Бєня ніпрічьом!