Сторінка 164 з 359

Re: Ryanair (FR)

Додано: 25 серпня 2018, 14:04
oleg1981
Підскажіть будь ласка точні параметри великої ручної райанейра.На їхньому сайті зустрічав 55 x 40 x 23 ,такого ж розміру чемодан легко вміщався в їхню рамку.Зараз пишуть про 55см x 40см x 20см.Як є насправді?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 25 серпня 2018, 14:25
VALweb
Собакевич писав: 25 серпня 2018, 13:51 Не найду никак формы для отмены и фулл рефанда своего бронирования. Для этого придется обращаться в чат?
Так. Ви маєте звернутися в онлайн-чат. Скасування відбувається протягом кількох хвилин.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 25 серпня 2018, 16:32
Oleksii
oleg1981 писав: 25 серпня 2018, 14:04 Підскажіть будь ласка точні параметри великої ручної райанейра.На їхньому сайті зустрічав 55 x 40 x 23 ,такого ж розміру чемодан легко вміщався в їхню рамку.Зараз пишуть про 55см x 40см x 20см.Як є насправді?
На сайте вижу ограничение: 55×40×20 см. 23 см у WizzAir. Я вот на OLX нашел себе чемодан 55×40×20 за 750грн + доставка.
IMG-485a37540310d1f68841acc26c3caaeb-V.jpg

Re: Ryanair (FR)

Додано: 25 серпня 2018, 17:10
Oleksii
Собакевич писав: 25 серпня 2018, 11:19 а вероятность отмены этого рейса по погодным условиям вы расцениваете как нулевую?
Советовался с форумчанами, сказали брать. Там 3,5 часа между рейсами.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 00:19
cyclone
Замечание по поводу очередного изменения "багажной политики" Ryanair.

Райан утверждает, что 60% пассажиров вообще не коснётся их нововведение в багажной политике, связанное с оплатой ручной клади, и стоимость перелёта не повысит, т.к. 30% и так покупают Priority, а ещё 30% летят с самыми маленькими сумками (подходящими под размеры small carry-on bag). Если даже поверить этой их статистики (которая, как по мне, не является правдой), то для остальных 40% пассажиров стоимость перелёта возрастёт на 12-18 евро. Райан заявлял, что средняя стоимость перелёта RT у них до этого была 71 евро, т.е. общая стоимость стоимость возрастает на 17-23%.

Хронология событий (следите "за руками"):
1. Райн жалуется, что слишком много людей, пытаясь избежать оплат за багаж, тащат чемоданы в салон, как ручную кладь, из-за чего не хватает места на полках, и происходят задержки рейсов.
2. Чтобы этого избежать, они вводят новую политику по изьятию чемоданов и больших сумок на гейте (либо покупка Priority). Что, в свою очередь, очень предсказуемо приводит к ещё большим задержкам рейсов, а также к некоторым вопросам безопасности (например, по литий-ионным батареям).
3. Политика опять меняется, и теперь уже вводится оплата за "маленький багаж" до 10 кг, который в любом случае нельзя взять в салон (либо, опять же, Priority) для якобы уменьшения задержек рейсов.

Внимание, вопрос: что мешало Райану просто завставлять всех без Приорити сдавать ручную кладь до 10 кг на стойке бесплатно для уменьшения этих самых задержек, как это сделал Wizz?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 00:30
mischko
Тоді і у Раяна були би черги на стійках як у Wizz, а вони намагаються на наземних працівниках економити.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 01:15
Sleepwalker
спроба підвищити "середній чек" залишається фактом, звісно, але робити з мухи слона теж не варто.

я подорожую завжди з рюкзаком, який підходить під поняття "малої ручної поклажі" як у Візза, так і Раяна. з цим жодного разу проблем не виникало — завжди йшов з усіма речами в салон. але от я придивляюся lj цін на певні дати і певний рейс^ і розглядаю варіант, якщо я візьму в дорогу трохи більшу валізу. у Раяна майже постійно акції і знижки. от і зараз — знижка на мій РТ — 14Є. купити прайоріті (пріорітетна посадка і 2 сумки в салон) РТ — 12Є. навіть тут виходить символічна знижка у 2Є.

якщо відкинути емоції і "порахувати бабки", то тема не варта затраченого на обговорення часу.
imho.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 04:10
cyclone
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 01:15 я подорожую завжди з рюкзаком, який підходить під поняття "малої ручної поклажі" як у Візза, так і Раяна. з цим жодного разу проблем не виникало — завжди йшов з усіма речами в салон.
Малої ручної? Чи звичайної ручної?

https://wizzair.com/uk-ua/%D1%96%D0%BD% ... 0%B0%D0%B6#/
+1 МАЛЕНЬКА СУМКА
40 х 30 х 18 см
З ПРІОРИТЕТНОЮ ПОСАДКОЮ

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... aggage#0-1
1 small personal bag on board
35cm x 20cm x 20cm

Це те, що досі діє у Райана.
У вас насправді такий маленький рюкзак? Чи ви просто за останні місяці не літали цими авіакомпаніями? Бо забирати чи ні сумки/рюкзаки - це було на розсуд співробітників авіакомпанії, і те, що в одному аеропорті не чіпали, в іншому забирали. І тепер, схоже, будуть забирати скрізь, от тільки в Райана ще й за додаткові гроші.
Вибачте, але буде так, що Райаном можна безкоштовно везти тільки поклажу до 40 x 20 x 25cm. Не знаю, який це повинен бути рюкзак і що туди можна втиснути крім, вибачаюсь, трусів і шкарпеток (образно). Це, грубо кажучи, дві з половиною торби для ноутбука.
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 01:15 якщо відкинути емоції і "порахувати бабки", то тема не варта затраченого на обговорення часу.
у Раяна майже постійно акції і знижки.
Але де в мене емоції і з мухи слона? Я саме "порахував бабки", як ви кажете:
cyclone писав: 28 серпня 2018, 00:19 общая средняя стоимость возрастает на 17-23%
для тих, хто без чемодана і не з порожніми руками, але з якоюсь невеликою кількістю речей.
Хай навіть не 10 кг, а 5, але воно просто тупо може не вміститись в такий маленький об'єм, як 40 x 20 x 25cm (20 л проти 44 л, що були раніше безкоштовні). І мій невеликий міський рюкзак, з яким я літав багато років безкоштовно скрізь, тепер не вписується в ці ліміти.
А акції зі знижками у Райана були й раніше і без додаткових багажних оплат, тут нічого не змінилося.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 09:40
Igoresha
Ну тепер у раяна: 1) сложно делать стыковки, менее 1,5-2 часов, с учетом того, что нужно забирать сумку с багажной ленты и регистрировать наново; 2) нет смысла брать рюкзак (который часто меньше 55cm x 40cm x 20cm в силу того, что он мягкий), а есть смысл брать чемоданчик под эти самые максимальные размеры.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 10:00
Собакевич
1) сложно делать стыковки, менее 1,5-2 часов, с учетом того, что нужно забирать сумку с багажной ленты и регистрировать наново;
приорити никто не отменял, и даже цен на него не повышал.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 10:24
cyclone
Собакевич писав: 28 серпня 2018, 10:00
1) сложно делать стыковки, менее 1,5-2 часов, с учетом того, что нужно забирать сумку с багажной ленты и регистрировать наново;
приорити никто не отменял, и даже цен на него не повышал.
Да, не отменял и не повышал.
Но, судя по действиям Райана, следующий шаги будут такими:
1. Отмена сумок в салон по Приорити, только в багажный отсек (т.к. всё равно задержки).
2. Отмена сумок по Приорити вообще (все платно и в багаж), кроме бесплатного разрешённого багажа, упакованного в конверт формата А5, не выпуская из рук во время полёта (т.к. всё равно задержки).
3. Обязательная покупка всеми пассажирами Приорити для ускорения посадки (т.к. всё равно задержки).
И это всё совершенно не повышая никаких цен!

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 11:16
Собакевич
Отмена сумок в салон по Приорити, только в багажный отсек
Райану от этого какая выгода? По сути, произошло снижение цен на багаж. Вместо 20 евро теперь он стоит 8.
якщо відкинути емоції і "порахувати бабки", то тема не варта затраченого на обговорення часу.
согласен.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 11:41
cyclone
Собакевич писав: 28 серпня 2018, 11:16 По сути, произошло снижение цен на багаж. Вместо 20 евро теперь он стоит 8.
Ну а от этого тогда какая выгода?
Вы ничего не перепутали там, случайно? По сути, бесплатный багаж (кладь 10 кг) стал платным, а не наоборот. А 20 кг как стоил, так и остался в такой же цене.

Собакевич писав: 28 серпня 2018, 11:16
Отмена сумок в салон по Приорити, только в багажный отсек
Райану от этого какая выгода?
Выгода в более быстрой рассадке людей вообще без багажа + в следующем шаге двойная оплата за Приорити + оплата за сумку (6 + 8). А потом ещё и Приорити сделать обязательным (не нужно объяснять какая выгода?).
Короче, я понял, надо было написать слово "ирония" между звёздочек.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 12:00
Sleepwalker
cyclone писав: 28 серпня 2018, 04:10
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 01:15 я подорожую завжди з рюкзаком, який підходить під поняття "малої ручної поклажі" як у Візза, так і Раяна. з цим жодного разу проблем не виникало — завжди йшов з усіма речами в салон.
Малої ручної? Чи звичайної ручної?

https://wizzair.com/uk-ua/%D1%96%D0%BD% ... 0%B0%D0%B6#/
+1 МАЛЕНЬКА СУМКА
40 х 30 х 18 см
З ПРІОРИТЕТНОЮ ПОСАДКОЮ

https://www.ryanair.com/gb/en/useful-in ... aggage#0-1
1 small personal bag on board
35cm x 20cm x 20cm

Це те, що досі діє у Райана.
У вас насправді такий маленький рюкзак? Чи ви просто за останні місяці не літали цими авіакомпаніями? Бо забирати чи ні сумки/рюкзаки - це було на розсуд співробітників авіакомпанії, і те, що в одному аеропорті не чіпали, в іншому забирали. І тепер, схоже, будуть забирати скрізь, от тільки в Райана ще й за додаткові гроші.
Вибачте, але буде так, що Райаном можна безкоштовно везти тільки поклажу до 40 x 20 x 25cm. Не знаю, який це повинен бути рюкзак і що туди можна втиснути крім, вибачаюсь, трусів і шкарпеток (образно). Це, грубо кажучи, дві з половиною торби для ноутбука.
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 01:15 якщо відкинути емоції і "порахувати бабки", то тема не варта затраченого на обговорення часу.
у Раяна майже постійно акції і знижки.
Але де в мене емоції і з мухи слона? Я саме "порахував бабки", як ви кажете:
cyclone писав: 28 серпня 2018, 00:19 общая средняя стоимость возрастает на 17-23%
для тих, хто без чемодана і не з порожніми руками, але з якоюсь невеликою кількістю речей.
Хай навіть не 10 кг, а 5, але воно просто тупо може не вміститись в такий маленький об'єм, як 40 x 20 x 25cm (20 л проти 44 л, що були раніше безкоштовні). І мій невеликий міський рюкзак, з яким я літав багато років безкоштовно скрізь, тепер не вписується в ці ліміти.
А акції зі знижками у Райана були й раніше і без додаткових багажних оплат, тут нічого не змінилося.
так, маленький, м'який рюкзак, де зазвичай є тоненький макбук і трохи найнеобхідніших речей. я люблю подорожувати легко і невимушено. за кордоном майже нічого не купую і не везу додому, бо навіщо, коли можна замовити через інет з доставкою?
і так, літав останні місяці досить активно і через кілька аеропортів. якби не літав — не втручався б в розмову. власне, я лише навів свій приклад, я не писав, що це якась догма.
нові правила спровокують збільшення часу чекіну, отримання багажу, але великої фінансової проблеми не бачу. зрештю, знову таки це лише моє imho, якщо Раян побачить, що час на наземне обслуговування не вартий тих копійок, вони можуть відіграти назад. треба почекати і подивитися, як це працюватиме.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 12:24
cyclone
Sleepwalker писав: 28 серпня 2018, 12:00 так, маленький, м'який рюкзак, де зазвичай є тоненький макбук і трохи найнеобхідніших речей. я люблю подорожувати легко і невимушено. за кордоном майже нічого не купую і не везу додому, бо навіщо, коли можна замовити через інет з доставкою?
і так, літав останні місяці досить активно і через кілька аеропортів. якби не літав — не втручався б в розмову. власне, я лише навів свій приклад, я не писав, що це якась догма.
нові правила спровокують збільшення часу чекіну, отримання багажу, але великої фінансової проблеми не бачу. зрештю, знову таки це лише моє imho, якщо Раян побачить, що час на наземне обслуговування не вартий тих копійок, вони можуть відіграти назад. треба почекати і подивитися, як це працюватиме.
Ну, звісно, це ваше право, подорожувати з мінімумом речей. Але не всі так можуть і, головне, хочуть літати. У мене, наприклад, сама фотокамера з об'єктивами та іншим фотознаряддям займе більше половину цього об'єму. Що стосується купівлі речей, то не всі речі можна купити через інтернет та і не завжди це має сенс, коли це стосується сувенірів, якихось місцевих солодощів, їжі і т.д. Але все ж таки зменшення безкоштовного об'єму більш ніж вдвічі - це відчутно для багатьох людей. Хоча я можу погодитись, що ціна не така висока і в сумі то як би копійки виходять, але якщо кожну послугу в подорожі зробити платною, хоч і не дорогою, або підвищити на 6-8 евро, то всі разом за цілу подорож такі послуги можуть вилитись в кругленьку суму.
Добре, я зрозумів вашу точку зору.

Мене ж більш зачіпає не сам факт подорожчання, а як це зроблено та як подається. Якби вони просто додали по 6 евро до всіх квитків, то це насправді не викликало б ніяких питань.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 12:28
mischko
Якби вони просто додали по 6 евро до всіх квитків, то це насправді не викликало б ніяких питань.

так це вже була б не low-cost модель, яка якраз і передбачає додаткову плату за необов'язкові послуги.

Але не всі так можуть і, головне, хочуть літати

не хочеш літати так - плати, щоб літати як ти хочеш. Це ж компанія, яка заробляє гроші, а не задовольняє хіпстерські вологі мрії про комфортні перельоти у зручний час в потрібні аеропорти за помірний кошт.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 13:30
Igoresha
Собакевич писав: 28 серпня 2018, 10:00
1) сложно делать стыковки, менее 1,5-2 часов, с учетом того, что нужно забирать сумку с багажной ленты и регистрировать наново;
приорити никто не отменял, и даже цен на него не повышал.
Конечно. Но я пожалуй соглашусь с cyclone касательно не цены самой по себе, а той лжи, которую выдают за желание сократить время рассадки. Почему лжи? Смотрите, выше писалось, что 30% и так покупали приорити, а 30% и так летали с маленькими сумками. Соответственно "погоду" делали 40%, верно? Из них, предположим, половина купит приорити. В итоге "ускорение процесса" на целых 20% ранее летавших с большими сумками. Насколько эти 20% делали погоду с "их баулами" (по словах руководителей раян) - каждый подумает о своём. У меня на уме - нет, не делали эти 20% погоды.
А знаете, что делает, например? Дибильная автоматическая рассадка по салону (привет виззу тоже). Под предлогом "слишком долго рассаживаются" либо наталкивают на платный выбор мест, либо на еще дольший процесс "поменяться местами".
Так что нет, их предлоги лично мне пока не до конца логичны с точки зрения сокращения времени оборота борта. А вот с точки зрения навязывания допуслуг - да, очень логичны. Что в итоге приводит меня к мысли, что меня держат за идиота. И да, я конечно понимаю, что лоу-кост модель - это не о шампанском на борту.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 13:40
cyclone
mischko писав: 28 серпня 2018, 12:28 не хочеш літати так - плати, щоб літати як ти хочеш. Це ж компанія, яка заробляє гроші, а не задовольняє хіпстерські вологі мрії про комфортні перельоти у зручний час в потрібні аеропорти за помірний кошт.
Я буду літати саме так, як я хочу, і платити чи ні - це вже вирішувати мені, а ніяк не вам. А хіпстерьскі волгі мрії та повчання інших можете залишити при собі.

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 13:48
Sleepwalker
отаке пояснення з офіційного сайту:

– Up to 50% of customers will continue to bring two free carry-on bags from 1 Nov as they travel on Priority Boarding.
– Our new lower cost €8 x 10kg checked bag (compared to the current €25 x 20kg checked bag) means that checked bag income will probably decline as we deliver more savings to Ryanair customers.

я погоджуюсь, що зараз має місце маніпулювання тарифами і послугами. це дійсно плутає споживачів, а будь-яка плутатина сіє паніку.
але, висуваючи такі емоційні претензії перевізникові, ми точно маємо на увазі компанію, яка зараз продає квитки до Вршави від 13Є, до Лондона від 15Є, а до Берліна від 22?

Re: Ryanair (FR)

Додано: 28 серпня 2018, 13:49
cyclone
Igoresha писав: 28 серпня 2018, 13:30
Собакевич писав: 28 серпня 2018, 10:00
1) сложно делать стыковки, менее 1,5-2 часов, с учетом того, что нужно забирать сумку с багажной ленты и регистрировать наново;
приорити никто не отменял, и даже цен на него не повышал.
Конечно. Но я пожалуй соглашусь с cyclone касательно не цены самой по себе, а той лжи, которую выдают за желание сократить время рассадки. Почему лжи? Смотрите, выше писалось, что 30% и так покупали приорити, а 30% и так летали с маленькими сумками. Соответственно "погоду" делали 40%, верно? Из них, предположим, половина купит приорити. В итоге "ускорение процесса" на целых 20% ранее летавших с большими сумками. Насколько эти 20% делали погоду с "их баулами" (по словах руководителей раян) - каждый подумает о своём. У меня на уме - нет, не делали эти 20% погоды.
А знаете, что делает, например? Дибильная автоматическая рассадка по салону (привет виззу тоже). Под предлогом "слишком долго рассаживаются" либо наталкивают на платный выбор мест, либо на еще дольший процесс "поменяться местами".
Так что нет, их предлоги лично мне пока не до конца логичны с точки зрения сокращения времени оборота борта. А вот с точки зрения навязывания допуслуг - да, очень логичны. Что в итоге приводит меня к мысли, что меня держат за идиота. И да, я конечно понимаю, что лоу-кост модель - это не о шампанском на борту.
Вот! Вы отлично разложили по полочкам. Именно это я и имел в виду.
И разбрасывание людей в разные концы салона тоже влияет на скорость посадки. Так теперь может и место обязательно всех заставить выкупать?