Сторінка 9 з 28

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 13 лютого 2019, 14:25
Rainbow
Згідно педівікії в Ізмаїлі проживає 72 тис. людей. Аж. Цікаво, на Saab-340 один рейс в тидень, назбирається пасажирів? І не треба порівнювати з Фінляндією.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 13 лютого 2019, 14:32
shushuair
Rainbow писав: 13 лютого 2019, 14:25 Згідно педівікії в Ізмаїлі проживає 72 тис. людей. Аж. Цікаво, на Saab-340 один рейс в тидень, назбирається пасажирів? І не треба порівнювати з Фінляндією.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.
Ну и плюс морской порт, который давал тысячи рабочих мест, последний раз работал как надо, ещё в СССР, молодёжи нет, вся на заработках в Европе и России, так что вопрос кто вообще даже за 500 грн готов куда-то полететь оттуда, лично для меня даже не стоит.
Просто будут пилить бабло, другого не дано, пора бы уже к этому привыкнуть за 28 лет независимости.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 10:13
Igoresha
Rainbow писав: 13 лютого 2019, 14:25 Згідно педівікії в Ізмаїлі проживає 72 тис. людей. Аж. Цікаво, на Saab-340 один рейс в тидень, назбирається пасажирів? І не треба порівнювати з Фінляндією.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.
В Ужгороде живёт около 110 тысяч.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 10:21
Rainbow
Igoresha писав: 14 лютого 2019, 10:13
Rainbow писав: 13 лютого 2019, 14:25 Згідно педівікії в Ізмаїлі проживає 72 тис. людей. Аж. Цікаво, на Saab-340 один рейс в тидень, назбирається пасажирів? І не треба порівнювати з Фінляндією.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.
В Ужгороде живёт около 110 тысяч.
Не забувайте що з Ужгорода до Львова далеко.
До того ж рядом Мукачево. А біля Ізмаїла поблизу і міст навіть 20тис. немає.
PS. Бажаючих літати з Ужгорода щось дуже багато. :papuas:

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 10:33
shushuair
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 10:21 А біля Ізмаїла поблизу і міст навіть 20тис. немає.
Есть, в Галаце и Браиле на двоих 500 тысяч населения, оба города далековато от румынских аэропортов :smile:

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 11:53
mischko
Тут люблять порівнювати із сусідами, а в мене трошки більш віддалені приклади. Летів учора з Гран-Канарії на Фуертавентуру.
На останньому острові мешкає 106.000
Канарські острови складаються з двох провінцій (по нашому було б областей).
Для Фуертавентури обласний центр знаходиться на Гран-Канарії і з ним у них непогане сполучення: три авіакомпанії виконують рейси літачками ATR з непоганою періодичністю.
Canaryfly, Binter, Air Europa (остання входить в альянс Sky Team і мені навіть милі мають капнути).
Вильоти практично одночасно. Ціни теж солодкі - RT для 2 дорослих і 2 дітей з включеним багажем 23кг на кожного коштувало загалом € 118,62
Це лише ранкових три години:
IMG_20190213_074030724.jpg
Зрозуміло, що це острови, тому автомобільний і залізничний транспорт не створюють конкуренції, та й рейси швидше за все дотаційні, але все ж.

(адмін, зроби щось з формою додавання малюнків - залишається лише останній)

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 11:55
Sentry
А что, Измаил уже стал крайне популярным курортом?

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 11:57
mischko
Sentry писав: 14 лютого 2019, 11:55 А что, Измаил уже стал крайне популярным курортом?
а як він ним стане, якщо туди ніяк нормально доїхати.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 12:30
Кот ученый
shushuair писав: 14 лютого 2019, 10:33
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 10:21 А біля Ізмаїла поблизу і міст навіть 20тис. немає.
Есть, в Галаце и Браиле на двоих 500 тысяч населения, оба города далековато от румынских аэропортов :smile:
Но у них же как бы Тульча есть, пусть такая же законсервированная, и ехать те же 2 часа, но и границу дважды пересекать не нужно, и полоса 2100 против 1840 (подозреваю и состояние получше - 5 лет без полетов против 10)

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 12:41
shushuair
Кот ученый писав: 14 лютого 2019, 12:30 Но у них же как бы Тульча есть, пусть такая же законсервированная, и ехать те же 2 часа, но и границу дважды пересекать не нужно, и полоса 2100 против 1840 (подозреваю и состояние получше - 5 лет без полетов против 10)
При всём уважение к заповедникам на Дунае возле Тулчи, где к слову население такое же как в Измаиле, Румыния сейчас бросила все силы на аэропорт Брашова, потому что там аэропорт намного нужнее ввиду огромной туристичности, замки Трансильвании, горнолыжка, и летом очень живописно (и трафик в 200-тысячном Брашове, где по 4-6 полосок в одну сторону и в несезон вся дорога нормально загружена, очень даже впечатляет, всего лишь Румыния ведь!) . Ну и Тулча лишь в 130 км от Констанцы, откуда и лоукосты, и Таром, и Туркиши (лень смотреть, эти может уже не летают).

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 13:05
Кот ученый
Тогда дело за малым - создавать привлекательность для аэропорта среди ближайших заграничных городов (благо паром в Искачу должны достроить) +туристический потенциал того же Вилково (уверен есть и другие места) +дотации в рамках превентивной борьбы с сепаратизмом окраин (актуально в любой стране, думаю) +моряки = инвестпроект

P.S.: а еще это родные места 5-го Президента, вдруг чего. :)

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 14:17
Rainbow
shushuair писав: 14 лютого 2019, 10:33
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 10:21 А біля Ізмаїла поблизу і міст навіть 20тис. немає.
Есть, в Галаце и Браиле на двоих 500 тысяч населения, оба города далековато от румынских аэропортов :smile:
Перетинати український кордон на авто ще те задоволення. Черги і т.п. Навряд чи румуни прямо ломануться.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 14:22
Victor H
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 10:21
Igoresha писав: 14 лютого 2019, 10:13
Rainbow писав: 13 лютого 2019, 14:25 Згідно педівікії в Ізмаїлі проживає 72 тис. людей. Аж. Цікаво, на Saab-340 один рейс в тидень, назбирається пасажирів? І не треба порівнювати з Фінляндією.
А про гіперлуп смішно згадувати. Це просто замилювання очей.
В Ужгороде живёт около 110 тысяч.
Не забувайте що з Ужгорода до Львова далеко.
До того ж рядом Мукачево. А біля Ізмаїла поблизу і міст навіть 20тис. немає.
PS. Бажаючих літати з Ужгорода щось дуже багато. :papuas:
Ужгород - обласний центр, а значить ще є співробітники облдержадміністрації, локальні представництва всіх служб типу податкової, митниці і т.п. Всім їм часто треба в Київ подавати звіти, брати участь в нарадах і т.п.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 14:24
Rainbow
Але бажаючих було щось дуже мало.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 15:25
Victor H
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 14:24 Але бажаючих було щось дуже мало.
В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 15:28
popTAB
Victor H писав: 14 лютого 2019, 15:25
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 14:24 Але бажаючих було щось дуже мало.
В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
Конкретно проти географії ;)) Вже краще тоді LOT/CSA/.... запрошувати з ATR/Dash/....

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 17:07
Rainbow
Victor H писав: 14 лютого 2019, 15:25
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 14:24 Але бажаючих було щось дуже мало.
В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
Назбирати можна і 10 тис. Питання наскільки це вигідно. Не забувайте що E145 дорогий в експлуатації.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 17:18
Victor H
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 17:07
Victor H писав: 14 лютого 2019, 15:25
Rainbow писав: 14 лютого 2019, 14:24 Але бажаючих було щось дуже мало.
В застійному, але довоєнному 2013-му було 14750 пасажирів. Це всередньому 40 пасажирів в день (в обидва боки). Якщо літати через день, то якраз е145 набирався. Враховуючи наскільки виріс потік по країні з тих часів, то я не бачу чому б МАУ не могли набрати один рейс на день в Бориспіль.
Назбирати можна і 10 тис. Питання наскільки це вигідно. Не забувайте що E145 дорогий в експлуатації.
Ну хай буде Q400 до Відня.

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 17:32
65329
[/quote]

Ну и Тулча лишь в 130 км от Констанцы, откуда и лоукосты, и Таром, и Туркиши (лень смотреть, эти может уже не летают).
[/quote]

Нет в Констанце Тарома...только Визз с Лондон, и Туркиши ч.з день :plane: ...кстати .впп там из бетонных плит....трясет похлеще Одессы...

ЗображенняЗображення

Re: Судьба украинских аэропортов

Додано: 14 лютого 2019, 17:39
shushuair
Сорри за дезинформацию, думал, у них везде из регионов Таром в Бухарест.
А по поводу Туркишей, кстати, забавный факт, можно ими в Стамбул напрямую, а есть ещё рейс через Варну! Я как-то в командировку собирался и мне выбивало на сайте Туркишей, ODS-IST-VAR, VAR-IST-CND-ODS, там ещё какая-то очень короткая стыковка везде была, все сегменты непосредственно туркиши)