Нажаль більшість наших управлінців не мають поняття як керувати державою. Ось таких і ставлять міністрами, прем'єрами... чого тут тепер дивуватисьmischko писав:Ну це вже гра на публіку, політик він на те і політик, щоб деколи говорити те, що від нього хочуть почути темні маси. Тут всі вони однакові, але ази переговорного мистецтва, про які знає кожен школяр 90х - не показуй контрагенту свою суперзацікавленість в угоді, бо отримаєш дуже погані умови. От нафіга було казати "точно, факт, полетять!" раз немає договору на руках? Він в дитинстві ходив на ринок взагалі?
Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
Re: Ryanair (FR)
Перелистываю его пост в фб и понимаю, на что ставка была. Процентов 80 коментирующих - дуб дубом. Естессно, в таких условиях министр - Д'Артаньян, директор Борисполя - козел, а МАУ, традиционно, монополист. Ну и кто в такой ситуации, вы спросите, вышел практически победителем? А ответ прост: никто, а возможно и раян. Но в глазах абсолютно большинства - естественно министр.mischko писав:Ну це вже гра на публіку, політик він на те і політик, щоб деколи говорити те, що від нього хочуть почути темні маси. Тут всі вони однакові, але ази переговорного мистецтва, про які знає кожен школяр 90х - не показуй контрагенту свою суперзацікавленість в угоді, бо отримаєш дуже погані умови. От нафіга було казати "точно, факт, полетять!" раз немає договору на руках? Він в дитинстві ходив на ринок взагалі?
Но борьба с убыточностью госпредприятий, вот это всё - это да. Но не Борисполь. Там нужен социализм, "раян по 9 евро в каждый дом"
- Heiki
- Airbus A319
- Повідомлень: 141
- З нами з: 13 березня 2017, 22:53
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
ну а в програші Україна в цілому і думаю крім Wizzair нічого в найближчі роки з лоукостів до нас не полетитьIgoresha писав:Перелистываю его пост в фб и понимаю, на что ставка была. Процентов 80 коментирующих - дуб дубом. Естессно, в таких условиях министр - Д'Артаньян, директор Борисполя - козел, а МАУ, традиционно, монополист. Ну и кто в такой ситуации, вы спросите, вышел практически победителем? А ответ прост: никто, а возможно и раян. Но в глазах абсолютно большинства - естественно министр.mischko писав:Ну це вже гра на публіку, політик він на те і політик, щоб деколи говорити те, що від нього хочуть почути темні маси. Тут всі вони однакові, але ази переговорного мистецтва, про які знає кожен школяр 90х - не показуй контрагенту свою суперзацікавленість в угоді, бо отримаєш дуже погані умови. От нафіга було казати "точно, факт, полетять!" раз немає договору на руках? Він в дитинстві ходив на ринок взагалі?
Но борьба с убыточностью госпредприятий, вот это всё - это да. Но не Борисполь. Там нужен социализм, "раян по 9 евро в каждый дом"
Re: Ryanair (FR)
Та при чому тут ті 9 євро? Кожен тверезо мислячий розуміє принцип роботи лоукостів. А на місці Омеляна, якщо він хоче якось втримати свою репутацію, я би в ніяку Румунію не летів а лишився в Україні розрулювати проблему. Тут вже йдеться про репутацію ДержавиIgoresha писав:Перелистываю его пост в фб и понимаю, на что ставка была. Процентов 80 коментирующих - дуб дубом. Естессно, в таких условиях министр - Д'Артаньян, директор Борисполя - козел, а МАУ, традиционно, монополист. Ну и кто в такой ситуации, вы спросите, вышел практически победителем? А ответ прост: никто, а возможно и раян. Но в глазах абсолютно большинства - естественно министр.mischko писав:Ну це вже гра на публіку, політик він на те і політик, щоб деколи говорити те, що від нього хочуть почути темні маси. Тут всі вони однакові, але ази переговорного мистецтва, про які знає кожен школяр 90х - не показуй контрагенту свою суперзацікавленість в угоді, бо отримаєш дуже погані умови. От нафіга було казати "точно, факт, полетять!" раз немає договору на руках? Він в дитинстві ходив на ринок взагалі?
Но борьба с убыточностью госпредприятий, вот это всё - это да. Но не Борисполь. Там нужен социализм, "раян по 9 евро в каждый дом"
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
якраз ні. В Європі всі знають скандальну натуру О'Лірі і те, як він виламує руки аеропортам. Громадська думка тут буде на стороні директора Борисполя. Інша річ, що Україна ще довго буде непривабливою для іноземних а/к через низьку платоспроможність населення.Heiki писав: ну а в програші Україна в цілому і думаю крім Wizzair нічого в найближчі роки з лоукостів до нас не полетить
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Навіть тут є люди, які не розуміють. А в ФБ таких більшість. І для них Омелян - це герой. Як раніше був героєм Саша Боровик, чи ще якийсь аферист-галасун.jurkok писав: Та при чому тут ті 9 євро? Кожен тверезо мислячий розуміє принцип роботи лоукостів.
Re: Ryanair (FR)
Простите, но нет, не понимает. Не соглашусь я с тем, что люди понимают хотя бы в общем принцип лоу-костов и почему они предлагают дешевые билеты. Потому что пропаганда "билетов по 9 евро" превратила большинство в стадо, которым машут перед носом красной тряпкой. Зайдите посмотрите сами на коменты под постом Омеляна. Это здесь мы все такие в курсе (плюс-минус, но в общем).jurkok писав: Та при чому тут ті 9 євро? Кожен тверезо мислячий розуміє принцип роботи лоукостів. А на місці Омеляна, якщо він хоче якось втримати свою репутацію, я би в ніяку Румунію не летів а лишився в Україні розрулювати проблему. Тут вже йдеться про репутацію Держави
Поэтому то, что назвал Рябикин (если оно действительно было в контракте от раянов) в общем приемлемо, кроме нескольких человек, задающихся вопросом: какие 35% от выручки дьюти-фри, какая земля под отель.
Re: Ryanair (FR)
Ну тоді це дуже прикро. Хоча що тут дивуватись, достатньо подивитись на того, кого в нас вибирають на виборах.Igoresha писав:Простите, но нет, не понимает. Не соглашусь я с тем, что люди понимают хотя бы в общем принцип лоу-костов и почему они предлагают дешевые билеты. Потому что пропаганда "билетов по 9 евро" превратила большинство в стадо, которым машут перед носом красной тряпкой. Зайдите посмотрите сами на коменты под постом Омеляна. Это здесь мы все такие в курсе (плюс-минус, но в общем).jurkok писав: Та при чому тут ті 9 євро? Кожен тверезо мислячий розуміє принцип роботи лоукостів. А на місці Омеляна, якщо він хоче якось втримати свою репутацію, я би в ніяку Румунію не летів а лишився в Україні розрулювати проблему. Тут вже йдеться про репутацію Держави
Поэтому то, что назвал Рябикин (если оно действительно было в контракте от раянов) в общем приемлемо, кроме нескольких человек, задающихся вопросом: какие 35% от выручки дьюти-фри, какая земля под отель.
Re: Ryanair (FR)
Шкода, що наше суспільство не читає книжок (Орвела наприклад)mischko писав:Навіть тут є люди, які не розуміють. А в ФБ таких більшість. І для них Омелян - це герой. Як раніше був героєм Саша Боровик, чи ще якийсь аферист-галасун.jurkok писав: Та при чому тут ті 9 євро? Кожен тверезо мислячий розуміє принцип роботи лоукостів.
Re: Ryanair (FR)
Никто контракта не покажет.Igoresha писав:jurkok писав: Поэтому то, что назвал Рябикин (если оно действительно было в контракте от раянов) в общем приемлемо, кроме нескольких человек, задающихся вопросом: какие 35% от выручки дьюти-фри, какая земля под отель.
То что было сказано - бред седой кобылы.
То что было сказано - скорее всего директива от того, кому приходилось звонить раньше.
Если будут вопросы дальше и дойдет до выяснения - скажут "ой мы не так выразились, вы не так поняли"
Смысл - кинуть кость народу для рассуждений типа "да кто они такие что такое могут требовать", таким образом показать в плохом облике.
Опять таки, наш менталитет, наши методы переговоров и ведения бизнеса.
Не думаю, что сотни аэропортов по всей Европе уж настолько имеют невыгоду от полетов Райана, что позволяют себе так прогибаться под ними. А если они продолжают летать - значит всем выгодно.
В этом вся суть.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Вся ця тирада розбивається об одне питання: Чому Ryanair не зайшли в Жуляни?Scorpio писав: Не думаю, что сотни аэропортов по всей Европе уж настолько имеют невыгоду от полетов Райана, что позволяют себе так прогибаться под ними. А если они продолжают летать - значит всем выгодно.
В этом вся суть.
Re: Ryanair (FR)
В том и проблема, что мы (то есть широкая публика) никогда не сможем иметь полную картину. Именно поэтому выше я писал о том, что этот вопрос нельзя было выносить на публику. Просто потому, что нам смогут лгать, и мы не сможем проверить эту информацию. Именно поэтому я считаю в данном случае большим мудаком министра, признавая, что Рябикин тоже мудакScorpio писав: Никто контракта не покажет.
То что было сказано - бред седой кобылы.
То что было сказано - скорее всего директива от того, кому приходилось звонить раньше.
Если будут вопросы дальше и дойдет до выяснения - скажут "ой мы не так выразились, вы не так поняли"
Смысл - кинуть кость народу для рассуждений типа "да кто они такие что такое могут требовать", таким образом показать в плохом облике.
Опять таки, наш менталитет, наши методы переговоров и ведения бизнеса.
Не думаю, что сотни аэропортов по всей Европе уж настолько имеют невыгоду от полетов Райана, что позволяют себе так прогибаться под ними. А если они продолжают летать - значит всем выгодно.
В этом вся суть.
Re: Ryanair (FR)
Я не являюсь стороной переговоров, но в реалиях авиабизнеса по-украински немного разбираюсьmischko писав:Вся ця тирада розбивається об одне питання: Чому Ryanair не зайшли в Жуляни?Scorpio писав: Не думаю, что сотни аэропортов по всей Европе уж настолько имеют невыгоду от полетов Райана, что позволяют себе так прогибаться под ними. А если они продолжают летать - значит всем выгодно.
В этом вся суть.

Re: Ryanair (FR)
Чекаємо на відповідь Раяна.Igoresha писав:В том и проблема, что мы (то есть широкая публика) никогда не сможем иметь полную картину. Именно поэтому выше я писал о том, что этот вопрос нельзя было выносить на публику. Просто потому, что нам смогут лгать, и мы не сможем проверить эту информацию. Именно поэтому я считаю в данном случае большим мудаком министра, признавая, что Рябикин тоже мудакScorpio писав: Никто контракта не покажет.
То что было сказано - бред седой кобылы.
То что было сказано - скорее всего директива от того, кому приходилось звонить раньше.
Если будут вопросы дальше и дойдет до выяснения - скажут "ой мы не так выразились, вы не так поняли"
Смысл - кинуть кость народу для рассуждений типа "да кто они такие что такое могут требовать", таким образом показать в плохом облике.
Опять таки, наш менталитет, наши методы переговоров и ведения бизнеса.
Не думаю, что сотни аэропортов по всей Европе уж настолько имеют невыгоду от полетов Райана, что позволяют себе так прогибаться под ними. А если они продолжают летать - значит всем выгодно.
В этом вся суть.
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Scorpio писав:Я не являюсь стороной переговоров, но в реалиях авиабизнеса по-украински немного разбираюсь
Державні директори аеропортів можуть бути мудаками і корупціонерами, я згідний, хоча по дефолту їх такими не вважаю.
Чому ж тоді Ryanair не погодився на умови менеджерів приватного аеропорту, зацікавленого напряму в прибутках?
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11345
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Ryanair (FR)
Я вам можу накидати тези, які озвучить О'Лірі на основі прочитаного про них в європейській пресі:jurkok писав:
Чекаємо на відповідь Раяна.
- Вони нам сказали - хочемо, щоб ви до нас літали! Ми погодились, приїхали, потисли руки, домовились домовлятися, а далі якийсь ігнор наших основних вимог! Таке враження, що комусь невигідно, що ми будемо возити людей за 9 євро. Аеропорт не має навіть достатньо потужностей, щоб обернути нас за 25 хвилин - наші літаки не можуть так довго знаходитись на землі! Крім того ми їм пропонували заробляти на пасажирах, а не на авіакомпанії, але це не вкладається у них в голові. Ми - лідируюча а/к Європи і готові привезти в економіку України мільйони платоспроможних гаманців, але їх цікавлять якісь копійки, але тут і зараз. Ryanair має достатньо напрямків, щоб продовжувати возити своїх пасажирів за доступними цінами, а українці хай літають задорого літаками Latehansa!
Re: Ryanair (FR)
Хе-хе... І шо маємо врешті-решт?
Раянів в Києві немає, МАУ з новими знижками, Омелян "д'Артаньян вєсь в бєлом".
Як кажуть сусіди з Північної Ніґерії "наліцо многахадовачка"
Раянів в Києві немає, МАУ з новими знижками, Омелян "д'Артаньян вєсь в бєлом".
Як кажуть сусіди з Північної Ніґерії "наліцо многахадовачка"

Re: Ryanair (FR)
Ничего личного - просто бизнес. Главное правило . Лоу косты хорошо чувствуют добычу -а она после безвиза есть. Все придут, возможно не в Борисполь. Да и в шахматной партии с Райан еще до мата далеко. Райян легко не сдается. Только разозлился
Re: Ryanair (FR)
Я уже писал ранее. Все было договорено пока Омелян напрямую не вышел. Может не знал, может хотел орден. Не факт, что в итоге не зайдутmischko писав:Scorpio писав:Я не являюсь стороной переговоров, но в реалиях авиабизнеса по-украински немного разбираюсь
Державні директори аеропортів можуть бути мудаками і корупціонерами, я згідний, хоча по дефолту їх такими не вважаю.
Чому ж тоді Ryanair не погодився на умови менеджерів приватного аеропорту, зацікавленого напряму в прибутках?
Re: Ryanair (FR)
Ще побачите як Львів поповзе на колінах до пана О'Лірі та запропонує вдвіче збільшити премію за пасажира.mischko писав:
Я вам можу накидати тези, які озвучить О'Лірі на основі прочитаного про них в європейській пресі:
І як я казав з самого початку виходячи з заявлених напрямків - ну не бачу я ніякої зацікавленості раянів літати до Києва.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей