Ryanair (FR)

Аватар користувача
dusst
Airbus A319
Повідомлень: 103
З нами з: 10 липня 2017, 13:45
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dusst »

1.
Olek писав:Пресс-конференция Рябикина

https://www.youtube.com/watch?v=ai9IG7fCeRo
Там этого товарища никто не попросил прокоментировать свою же цитату от 12.12.2016 , которую можно нагуглить:
"
— Каким образом вы планируете привлекать лоукосты в "Борисполь"?
— Это может быть эконом-пакет по услугам в аэропорту. То есть обслуживание по сокращенной программе за меньшие деньги.
Также нужно обеспечить инфраструктурные требования лоукостов. Они таковы: он прилетел, а через 45 минут уже должен улететь обратно.
Необходимо ускорить наземное обслуживание, внедрив новые системы
"
Что он же сделал за полгода в обозначеном направлении ? И о каком же "эконом-пакете" он говорил, если это вообще "невозможно" и "убытки" ?


2. Вы тут все обсуждаете ryanair и куда он собрался вас отвезти, а куда не собрался..

Как бы тонко намекну, что не вы его "целевая аудитория", а англичане, шведы и т.д, для которых Украина - очередное новое дешевое место где можно погульдебанить , и которые потратят свои деньги не в Борисполе, а в другом месте - но в Украине. И об этом не может нормально рассказать тов.Омелян (хотя должен был бы), т.к. его PR на уровне начальной школы по сравнению с тем же Рябикиным, у которого уже "убытки".
Поэтому, прежде чем искать теорию заговора на тему Италии, Испании и т.д., и куда вам еще хочется (а ryanair не очень) - подумайте, что нужно итальянцам, испанцам и т.д. в Украине, чтобы ryanair мог наполнить свой самолет
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення popTAB »

Чувак відключив конструктив, і сфокусувався на аргументах як не пустити Раян в Бобрік :)
Аватар користувача
jurkok
A380
Повідомлень: 1066
З нами з: 07 квітня 2009, 14:18
Звідки: KRK
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення jurkok »

popTAB писав:Чувак відключив конструктив, і сфокусувався на аргументах як не пустити Раян в Бобрік :)

Европейский лоукост Ryanair выдвигает аэропорту "Борисполь" ряд требований, которые необходимы для полетов в Киев, однако он не соответствует украинскому законодательству. Об этом сообщил глава аэропорта Павел Рябикин в ходе пресс-конференции в Киеве в понедельник, 10 июля, передает корреспондент РБК-Украина. "Они требуют, чтобы спорные вопросы решались в Лондонском арбитраже с применением лондонского права. Мы же настаиваем, что вопросы должны решаться в судебном порядке в украинских инстанциях"- сказал он. Также Рябикин подчеркнул, что ряд этих альтернатив не соответствуют украинскому законодательству.
Полный текст читайте здесь: https://www.rbc.ua/rus/news/ryanair-vyd ... 80982.html

То контракт зі Львовом теж не відповідає українському законодавству?
КВС
Airbus A318
Повідомлень: 71
З нами з: 29 листопада 2016, 15:12
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення КВС »

Igoresha писав:Министр усиливает давление. Хотелось к нему прийти в комменты чтобы спросить, есть ли грань, когда приход раянов не есть желательным. Но поскольку для министра это есть его политическая карьера, ожидать откровенного ответа не приходится. Это "не відіб'ється на загальних показниках аеропорту, МАУ також нічого не загрожує". Никакой конкретики, больше красивых слов.
Дискусія навколо Ryanair - це не дискусія навколо долі окремого аеропорту чи авіакомпанії, це - дискусія про майбутнє України і боротьба за нього.
Насправді, все просто: або ми вивільнюємося з олігархічних "обійм", які настільки міцні, що держава ледь дихає, а люди змушені платити за все ледь не вдесятеро більше, бо вибору немає. Або залишаємося в лещатах, поки зможемо це витримати фізично.
Тобто, або ми обираємо свободу, в першу чергу, і свободу вибору, або залишаємося з ілюзією свободи і вибору, як це є зараз.
Ryanair - 1800 рейсів на день з 85 баз, 200 аеропортів, які поєднують 33 країни. Україна може стати 34-ю. І стане.
Наразі Ryanair з 4 заявленими напрямками на тиждень з Борисполя особливо не відіб'ється на загальних показниках аеропорту, МАУ також нічого не загрожує. Питання в тому, що наступного року напрямків може бути 50 на тиждень лише з Борисполя і ще більше українських аеропортів прийме #1 європейську авіакомпанію. Частка авіаційних зборів в структурі доходів аеропортів світу невпинно знижується, аеропорти все більше заробляють на сервісі, оренді, парковці, рекламі. Всіх супутніх послугах, які генерує додатковий пасажиропотік. Є суттєва різниця між аеропортом-хабом і авіакомпанією, яка забезпечує хабові перевезення.
Ryanair як криголам має зламати монополію на українському ринку, за ним підтягнуться й інші лоу-кост перевізники.
А це вже буде означати, що в Україні з'явився справжній ринок, є конкуренція, є боротьба за пасажира. Питання: кому це не вигідно?
Пасажирам? Державі? Аеропортам? Очевидно, що вигідно.
Це не вигідно декільком людям, частина з яких навіть не живе в Україні.
Для повної картини: жоден з аеропортів не збанкрутував після заходу Ryanair і не закрився. Пасажиропотік в жодному не впав. Так, кожен аеропорт домовляється з авіакомпанією, відстоюючи свої інтереси, але ж домовляється! Бо має бажання. Бажання - тисяча можливостей, небажання - тисяча причин. Все просто.
Можна довго пояснювати, чому "ні", а можна зробити, щоб було "так". Аеропорт Львова контракт з Ryanair підписав без жодних вмовлянь з боку Кабміну, бо чудово розуміє перспективу і планує європейське майбутнє.
Тепер нагадую свої вимоги до керівника Борисполя, які я озвучив публічно 16 листопада 2016 року і він публічно з ними погодився:
протягом 6-місячного періоду новий гендиректор повинен:
1. Провести і результативно завершити переговори з авіакомпаніями-лоукостами і забезпечити виконання ними рейсів з вільних на сьогодні терміналів B або F.
2. Забезпечити рівний доступ до послуг і потужностям аеропорту з урахуванням частоти рейсів і обґрунтованих запитів авіакомпаній.
3. Навести порядок і забезпечити прозорість щодо оренди в аеропорту і паркувальних місць.
Протягом року:
1. Вирішити питання з недобудованим паркінгом та забезпечити належний сервіс на пріаеропортовой території.
2.Провести корпоратизацію аеропорту.
Протягом двох років:
1. Забезпечити мінімум 40% надходжень до бюджету аеропорту від неавіаційних послуг.
"Навмисне роблю ці вимоги публічними. Так само і переможець повинен взяти на себе публічні зобов'язання, мати повну владу і можливість виконати заплановане, але і нести повну відповідальність за результати своєї роботи".
І наостанок: Ryanair буде в Україні рано чи пізно. З цим міністром/директором аеропорту/МАУ чи без.
Українців можна лишити багатьох речей, тільки не мрії. Яник це вже засвоїв. Якщо це не стало уроком для інших, то погано. Тікати нікуди.
І всім нам, владі насамперед, необхідно визначитися: ми за євроінтеграцію і світових інвесторів чи ми за "Хонку".
https://www.facebook.com/volodymyr.omel ... %22R%22%7D[/quot

Да уж... Очень жаль что министр Омельян оказался обычным популистом и некомпетентным профаном.
Аватар користувача
dusst
Airbus A319
Повідомлень: 103
З нами з: 10 липня 2017, 13:45
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dusst »

КВС писав:Да уж... Очень жаль что министр Омельян оказался обычным популистом и некомпетентным профаном.
Хоть я принципе и согласен (т.к. даже в данном случае, он нормально довести свою позицию не может) ;) , но в данном контексте свою позицию аргументировать будете ?
Аватар користувача
popTAB
A380
Повідомлень: 7310
З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення popTAB »

А по арбітражу в чьому 'тьорки'? Хабарі не зможуть носити?
MVA
Airbus A319
Повідомлень: 187
З нами з: 28 квітня 2012, 21:02
Звідки: IEV - UKKK. GML - UKKM

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення MVA »

dusst писав:1.
Olek писав:Пресс-конференция Рябикина

https://www.youtube.com/watch?v=ai9IG7fCeRo
Там этого товарища никто не попросил прокоментировать свою же цитату от 12.12.2016 , которую можно нагуглить:
"
— Каким образом вы планируете привлекать лоукосты в "Борисполь"?
— Это может быть эконом-пакет по услугам в аэропорту. То есть обслуживание по сокращенной программе за меньшие деньги.
Также нужно обеспечить инфраструктурные требования лоукостов. Они таковы: он прилетел, а через 45 минут уже должен улететь обратно.
Необходимо ускорить наземное обслуживание, внедрив новые системы
"
Что он же сделал за полгода в обозначеном направлении ? И о каком же "эконом-пакете" он говорил, если это вообще "невозможно" и "убытки" ?


2. Вы тут все обсуждаете ryanair и куда он собрался вас отвезти, а куда не собрался..

Как бы тонко намекну, что не вы его "целевая аудитория", а англичане, шведы и т.д, для которых Украина - очередное новое дешевое место где можно погульдебанить , и которые потратят свои деньги не в Борисполе, а в другом месте - но в Украине. И об этом не может нормально рассказать тов.Омелян (хотя должен был бы), т.к. его PR на уровне начальной школы по сравнению с тем же Рябикиным, у которого уже "убытки".
Поэтому, прежде чем искать теорию заговора на тему Италии, Испании и т.д., и куда вам еще хочется (а ryanair не очень) - подумайте, что нужно итальянцам, испанцам и т.д. в Украине, чтобы ryanair мог наполнить свой самолет
Умные люди понимают о чем Вы.
Недавно кстати поднимали тему в какой-то передаче кто же летает всеми этими дубаями, туркишами в наши Одессу, Харьков и т.д. Киев и Львов не будем учитывать. Неужели так начал ввп расти у нас и народ массово полетел за кордон.. А нет, статистика показала что в основном "Прилетают", как оказалось за дешевым "товаром". Прилететь сюда им выходит дешевле - к товару, и выбор больше, состояние лучше, и законы лояльнее, делай что хочешь с товаром.
Печально но это факт.
Лес кругляк не единственное что интересует в Украине этих "турЫстов"
dimm1971

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dimm1971 »

MVA писав: Умные люди понимают о чем Вы.
Недавно кстати поднимали тему в какой-то передаче кто же летает всеми этими дубаями, туркишами в наши Одессу, Харьков и т.д. Киев и Львов не будем учитывать. Неужели так начал ввп расти у нас и народ массово полетел за кордон.. А нет, статистика показала что в основном "Прилетают", как оказалось за дешевым "товаром". Прилететь сюда им выходит дешевле - к товару, и выбор больше, состояние лучше, и законы лояльнее, делай что хочешь с товаром.
Печально но это факт.
Лес кругляк не единственное что интересует в Украине этих "турЫстов"
Ну-ну... В Пегасусе на Харьков - турков половина, в МАУ в основном украинцы, чартерами летают исключительно харьковчане.
Туркишами и атласами не летал, но думаю там картина аналогична Пегасусу.
Востаннє редагувалось 10 липня 2017, 15:05 користувачем dimm1971, всього редагувалось 2 разів.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5439
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

dusst писав:
КВС писав:Да уж... Очень жаль что министр Омельян оказался обычным популистом и некомпетентным профаном.
Хоть я принципе и согласен (т.к. даже в данном случае, он нормально довести свою позицию не может) ;) , но в данном контексте свою позицию аргументировать будете ?
Я лично министра не воспринимаю на 100%, как популиста. Он человек не глупый, например, знает, что привлечение лоу-костов в Украину будет сулить ему большие политические дивиденды. Ну и что, что в итоге они не принесут существенных прибылей? Он же не говорил, что они принесут, верно? (ты видишь суслика? (с)...)
С другой стороны, конечно, в дальнесрочной перспективе нельзя отрицать факт, что есть существенные имиджевые профиты от прихода раянов. Ну и плюс, конечно, непрямая выгода в качестве потраченных денег туристами в Украине. Но ни одна сторона не хочет признавать откровенные плюсы и минусы. Жаба против гадюки
Касательно позиции Рябикина, то его слов не хватает аргументированности. Что-то незаконно - почему? согласно каким НПА? какие риски? Убыток 2 млрд. - как рассчитали? Что учли, чего не учли?
Одно на 100% плохо - то, что эти моменты между министерством и аэропортом не захотели утрясти без широкой публики.
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11345
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення mischko »

але це не відміняє того факту, що Раян рейси відкриває в першу чергу під західноєвропейців.
dimm1971

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення dimm1971 »

mischko писав:але це не відміняє того факту, що Раян рейси відкриває в першу чергу під західноєвропейців.
Как сказать. Вчера провожал друзей на Берлин-Львов от виззов. Мало того, что рейс битком, так пассажиры - одна наша молодежь. Даже десятка два харьковчан обнаружилось. Ну то таке - "кому тот безвиз нужен, у людей денег нет, бла-бла-бла"
leopolis
Airbus A319
Повідомлень: 138
З нами з: 29 квітня 2009, 17:50
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення leopolis »

А тим часом на сайті Раяну відсутні квитки на усі рейси, як з Києва так і зі Львова. Якщо це технічні причини, то вони якось підозріло співпали із цією ситуацією
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5439
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

Извините, как то много копипасты от меня сегодня, но министр пишет как не в себя :)
Уважно продивився прес-конференцію: як нам не потрібно Ryanair і як дешеві авіаперевезення погано впливають на державу та її громадян.
Нагадало мені недавній репортаж на 1+1, в якому українців переконували, що 500 доларів за авіаквиток - це добра ціна, а 20 євро за такий же переліт - це непосильно і непотрібно нікому.
Дивно, що Ryanair вимагає взагалі якісь умови, вони б мали займатися благодійністю, взяти кредит в доларах під 25% річних в Приватбанку і дати можливість безтурбного подальшого збагачення для українських топ-державних службовців і олігархів.
ІКЕА, Дженерал Електрик, ДП Ворлд - абсолютно зайві теж у країні, Конча-Заспа якої народила Христа, слонів і повністю знищила корупцію та олігархію до моменту їх непорочного зачаття.
Дивно, що один із найкращих юристів України не знає, що конфіденційні умови договору розголошувати заборонено, а особливо фантазувати на їх тему, коли навіть аеропорт Львів підписав контракт без цих позицій.
Не буду навіть згадувати, скільки годин тривали переговори аеропорту Бориспіль, міністерства інфраструктури і Раянів. Як спершу Бориспіль ігнорував будь-які пропозиції до обговорення впродовж 2016 року, як в.о. керівника Звонарьов, погодившись з усіма пропозиціями в присутності майбутнього керівника, навідріз відмовився їх затвердити. Так, саме той Звонарьов, який своїм судовим позовом, підтриманим Дніпровським судом, заблокував прозорий конкурс у 2015 році. Як керівництво Борисполя вибігало зі словами: "я мушу зателефонувати керівництву національного перевізника". Так, безумовно, Ryanair повинен літати з будь-якого приватного чи комунального українського аеропорта, бо аеропорт Бориспіль не державний, а чий? І хто в ньому господарює?
Безумовно, керівництву державного аеропорта Міністр не указ. Як і Указ Президента України про здешевлення авіаперевезень і залучення лоу-костів - не указ. Як і незручне становище для Прем'єр-міністра України, коли він у Лондоні запрошує інвесторів, а в державних підприємств і їх патронів своя особлива думка.
Можна намалювати будь-які цифри - папір стерпить все. Але чорне - є чорне, а біле - є біле!
Тепер по пунктах:
1. Є Указ президента, який чітко визначає завдання для Кабінету Міністрів України: збільшити кількість авіарейсів до аеропортів держав-членів Європейського Союзу, у тому числі із залученням авіаперевізників, що працюють за моделлю "лоу-кост".
2. Прем'єр-міністр України під час наради, яка планувалася в стилі "МАУ проти Омеляна" і в останній день запросили ширше коло учасників, дав доручення міністерству розробити програму розвитку ринку авіаперевезень, а також аеропортів: "ми повинні придумати механізм розвитку конкуренції на ринку перевезень - щоб не було дискримінації, а наш перевізник був якісним, конкурентним за цінами", йшлося і про залучення лоу-кост перевізників.
3. Міністерство, керуючись Указом президента та інтересами пасажирів, залучає найбільшого європейського лоу-кост перевізника до України.
Але Бориспіль настільки унікальний аеропорт, #59 в Європі, що замість того, щоб зробити це своєю перемогою, в тому числі й економічною, знаходить пояснення, чому для них Ryanair - загроза, а не вдача.
5. Міністерство знизило аеропортові тарифи і збори для всіх без виключення авіакомпаній. Базова авіакомпанія, яка і до цього ніколи не відчувала по відношенню до себе дискримінаційних умов, так само отримала максимальні знижки. Враховуючи обсяги перевезень, МАУ виграє найбільше. А також, враховуючи той факт, що МАУ винна близько 400 млн грн до державного бюджету, додаткові знижки є взагалі подарунком з неба. А тепер запитання до Борисполя: скільки недоотримує держава через надкомфортні умови для МАУ?!
Просто дивує, наскільки ж небажаним є прихід Ryanair до України, що ані Указ президента - не указ, ані інтереси українців, які б завдяки дешевим цінам на квитки могли б відкритим для себе світ - не аргумент. Так можна і сказати: ми не хочемо Ryanair, бо аеропорт не зможе зробити три додаткові виходи на посадку, а також не зможе розширити зону отримання багажу для транзитних пасажирів.
І щодо політичного тиску: Президент, Прем'єр-міністр і міністр, політичні партії виступають за присутність лоу-кост перевізників в Україні, за можливості для українців літати світом дешево. Цього вимагають і наші люди, насправді. Бо безвіз - це великий крок для нашої держави, але його сенс втрачається, якщо подорожі до Європи так і залишатимуться для українців недоступними. То в чому тиск?! І чого в такому випадку більше: "тиску" з боку держави чи відвертого шантажу з боку "аеропорту"?
П.С. Вилітаю з "державного" Борисполя в Бухарест на українсько-румунські переговори. Ймовірніше всього, сьогодні буде оголошення про скасування польотів Ryanair в Україну.
Що хотіли - те й отримали. Можна відкривати ще один офіс з підтримки інвестицій.
Reform is happening
https://www.facebook.com/volodymyr.omel ... %22R%22%7D
Аватар користувача
SergeyL
A380
Повідомлень: 1073
З нами з: 08 березня 2017, 16:51
Звідки: Kyiv
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення SergeyL »

leopolis писав:А тим часом на сайті Раяну відсутні квитки на усі рейси, як з Києва так і зі Львова. Якщо це технічні причини, то вони якось підозріло співпали із цією ситуацією
Думаю, Львов никуда не денется (разве что продажи будут печальные). Вот Борисполь скорее слетит, чем останется :( Конкретно от этих 4 рейсов нам ни холодно, ни жарко, но в долгосрочной перспективе аукнется. Райаны вполне могут не захотеть в очередной раз заходить на этот рынок (Киев или даже украинский в целом), где все оказываются балаболами (включая целого министра).
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3516
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення alex.s »

Igoresha писав:
alex.s писав: 1. Сейчас согласно новой системе скидок - все будут платить меньше. Я предлагал использовать ее только по отношению к Ф.
2. 15 рейсов в день в Ф - это точка ноль по расчетам самого аэропорта.
1. Большая вероятность того, что тогда МАУ скажет "а давайте вы нам этот терминал вообще в аренду дадите со скидками? а мы вам больше рейсов откроем".
2. Ну да. Вопрос: кто даст эти 15 рейсов в день, если раян запускает всего пару рейсов в неделю?
Опять двадцать пять. ..
1. МАУ не поместится в Ф. Тем более нет там условий для транзита.
2. 15 рейсов можно набрать чартерами при условии скидки им.
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5439
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

alex.s писав: Опять двадцать пять. ..
1. МАУ не поместится в Ф. Тем более нет там условий для транзита.
2. 15 рейсов можно набрать чартерами при условии скидки им.
1. Ну тогда в В. Или комбинация.
2. Какой смысл предоставлять скидки чартерам? 10 долларов скидки сделает погоду турам по 500 долларов?
Аватар користувача
Sentry
модератор
Повідомлень: 10252
З нами з: 12 грудня 2011, 12:10
Звідки: MEL
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Sentry »

Так можна і сказати: ми не хочемо Ryanair, бо аеропорт не зможе зробити три додаткові виходи на посадку, а також не зможе розширити зону отримання багажу для транзитних пасажирів.
А вот это интересно. Первый раз слышу об увязке этих проектов с приходом Раяна. И если так, то это может быть одной из самых серьезных причин для отказа, т.к. для МАУ расширение инфраструктуры жизненно необходимо.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3516
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення alex.s »

Igoresha писав:
alex.s писав: Опять двадцать пять. ..
1. МАУ не поместится в Ф. Тем более нет там условий для транзита.
2. 15 рейсов можно набрать чартерами при условии скидки им.
1. Ну тогда в В. Или комбинация.
2. Какой смысл предоставлять скидки чартерам? 10 долларов скидки сделает погоду турам по 500 долларов?
Не чартерам, а АК их предоставляющим. 10 долларов дополнительно скидки за каждое место - очень не дурно. Разделяйте тур бизнес и авиа перевозки.
Аватар користувача
alex.s
A380
Повідомлень: 3516
З нами з: 04 липня 2017, 09:22
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення alex.s »

Психанул бы Райян и Лондон в Жуляны запустил. Остальные рейсы оставил в Борике. И мог бы сравнить заодно.
Вообще у Жулян с Райян уже все было на мази, пока Омелян напрямую не вышел. Не воспользоваться Омеляном Райян не мог :-).
Аватар користувача
Igoresha
A380
Повідомлень: 5439
З нами з: 05 лютого 2013, 10:43
Контактна інформація:

Re: Ryanair (FR)

Повідомлення Igoresha »

alex.s писав: Не чартерам, а АК их предоставляющим. 10 долларов дополнительно скидки за каждое место - очень не дурно. Разделяйте тур бизнес и авиа перевозки.
Какой профит аэропорту был бы от этой скидки, если бы профит был только для авиаперевозчика?
Касательно Жулян и раянов - откуда такая информация?
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] і 0 гостей