Сторінка 6 з 20

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 12:57
nik-dem
mischko писав: 16 грудня 2019, 12:54 В тебе є її маршрутна квитанція, що ти пишеш сегмент в однині? Чи ти вважаєш, що Німеччина достатньо маленька країна, щоб її з півдня на північ можна було перетнути лише на одному потязі? Та навіть якби й була маршрутна квитанція - потяги скасовують, заміняють, розбивають з пересадкою і везуть певні сегменти автобусами і ще багато чого, що кожен, хто був в Європі відчув на власному досвіді.

Ніщо так не палить апроксимацію з УЗ як оце от сегмент в однині.
Маріуполь-Львів якийсь.
Ну гаразд, ти переміг, розбив у труху.

Де модератори та чому ця дискусія досі тут?

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:02
Sentry
mischko писав: 16 грудня 2019, 12:09
Бачиш, ти це розумієш, я це розумію, можливо люди прийдуть на форум прочитають і зрозуміють. Але більшість просто не буде розбиратися. Haters gonna hate. Фокус забідованих людей переводять із глобальної проблеми на конкретну людину.
И да, и нет. Все-таки, имхо, Грета фото выложила с целью показать свои страдания в деле борьбы против изменений климата. То есть сама сделала фокус в этом конкретном фото на себе, а не на глобальной проблеме. Согласись, что фото Греты, счастливо едущей в 1 классе соберет меньше лайков и меньше сочувствующих комментариев. Хотя лично я не вижу ничего плохого ни в поездке 1 классом, ни в поездке 2 классом. Вот перегруз поездов - решение так себе, но это часты сегодняшней нормы.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:06
mischko
Sentry писав: 16 грудня 2019, 13:02 И да, и нет. Все-таки, имхо, Грета фото выложила с целью показать свои страдания в деле борьбы против изменений климата. То есть сама сделала фокус в этом конкретном фото на себе, а не на глобальной проблеме. Согласись, что фото Греты, счастливо едущей в 1 классе соберет меньше лайков и меньше сочувствующих комментариев. Хотя лично я не вижу ничего плохого ни в поездке 1 классом, ни в поездке 2 классом. Вот перегруз поездов - решение так себе, но это часты сегодняшней нормы.
Я так не думаю. Це якраз у нас незагоєна рана - вважати, що люди навмисно прибідняються, щоб їх пожаліли. Бо українці живуть в такому світі. При чому це навіть давніше за совок і має коріння в розподілі ресурсів сільською громадою, коли земля общинна і її користування залежить від твоїх потреб, тому виглядати успішним не раціонально з економічної точки зору. Грета ж там написала, що хотіла показати, що потяги насправді переповнені (і це дійсно правда) і що треба думати, як розширити пропускну спроможність, а це вже капітальні інвестиції від уряду.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:13
UKCC
mischko писав: 16 грудня 2019, 12:54
nik-dem писав: 16 грудня 2019, 12:47 Це й так зрозуміло. Мова йшлася про німецький сеґмент, стосовно якого була неясність.
В тебе є її маршрутна квитанція, що ти пишеш сегмент в однині? Чи ти вважаєш, що Німеччина достатньо маленька країна, щоб її з півдня на північ можна було перетнути лише на одному потязі? Та навіть якби й була маршрутна квитанція - потяги скасовують, заміняють, розбивають з пересадкою і везуть певні сегменти автобусами і ще багато чого, що кожен, хто був в Європі відчув на власному досвіді.

Ніщо так не палить апроксимацію з УЗ як оце от сегмент в однині.
Маріуполь-Львів якийсь.
а як, до речі, вона до Стокгольму без Дизельних потягів потрапила? чи коли їдеш IC3 це якийсь інший СО2 викидається, ніж коли літаком летиш? :nose:

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:21
mischko
UKCC писав: 16 грудня 2019, 13:13 а як, до речі, вона до Стокгольму без Дизельних потягів потрапила? чи коли їдеш IC3 це якийсь інший СО2 викидається, ніж коли літаком летиш? :nose:
Там же Дойче Бан написав щось про зелений струм. Закуповують електроенергію з чистих джерел від постачальників.
Поширена практика і маркетинговий хід.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:23
mischko
Taking the train protects the climate. Since the beginning of 2018, our ICE, IC and EC trains have been operating with 100 percent renewable power within Germany, making travel more environmentally friendly than ever for our long distance customers. This makes DB the largest user of renewable power in Germany today. This is green. And forward-looking.

https://gruen.deutschebahn.com/en/measures/ice

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:34
UKCC
mischko писав: 16 грудня 2019, 13:23 Taking the train protects the climate. Since the beginning of 2018, our ICE, IC and EC trains have been operating with 100 percent renewable power within Germany, making travel more environmentally friendly than ever for our long distance customers. This makes DB the largest user of renewable power in Germany today. This is green. And forward-looking.

https://gruen.deutschebahn.com/en/measures/ice
IC3 https://en.wikipedia.org/wiki/IC3 належать DSB, данцям, і всі дизельні, це якщо їхати через Фленсбург, якщо через Путтгарден - там дизельний пором на який дизельний потяг ICE заїздив https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... ICE-TD.JPG (Зараз вже не ходить, здається) :girlhost:

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:40
mischko
А що, пасажирокілометр дизелю дає більше виділення парникових газів за пасажирокілометр середньомагістрального літака? До чого це питання?

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 13:42
mischko
Знайшов хорошу статтю. Там теж є Грета:

https://www.bbc.com/news/science-environment-49349566

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 14:31
UKCC
mischko писав: 16 грудня 2019, 13:40 А що, пасажирокілометр дизелю дає більше виділення парникових газів за пасажирокілометр середньомагістрального літака? До чого це питання?
ні, не більше, але я чомусь думав що її ідея була в zero emisions travel, хоча б на цьому примітивному рівні (навть не озираючись поки що на те, звідки насправді той струм в потяг потрапляє). що завадило плисти яхтою далі в Стокгольм і решті решт? :oops:

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 14:33
mischko
zero emission - об'єктивно недосяжний на даному етапі. Так можна сказати - чому на велосипеді не поїхала, чи на конях. Про яхту не знаю чому, в будь-якому разі велика дорога починається з маленьких кроків. Може це якраз приверне увагу до проблем електрифікації на залізницях Данії.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 14:37
UKCC
mischko писав: 16 грудня 2019, 14:33 zero emission - об'єктивно недосяжний на даному етапі. Так можна сказати - чому на велосипеді не поїхала, чи на конях. Про яхту не знаю чому, в будь-якому разі велика дорога починається з маленьких кроків. Може це якраз приверне увагу до проблем електрифікації на залізницях Данії.
Та які коні, від них теж метан ;-) Тесла спокійно довезе до будь-якої наступної електрифікованої станції, Fredericia, чи де там що, навіщо ж так себе обмежувати :P

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 14:38
mischko
Ось тут огляд проблем із залізничним сполученням на короткі відстані (до 750км) з Амстердаму:

https://www.treinreiziger.nl/de-trein-t ... kilometer/

Найкумедніше: Манчестер - популярний напрямок для авіапасажирів, а сайт, який продає залізничні квитки в Нідерландах про нього не знає. Зате британський знає! І такого багато, де можна простими незатратними способами завантажити потяги і, відповідно, зменшити кількість викидів.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 15:06
Tetris
Sentry писав: 16 грудня 2019, 10:52 Вся надежда на частный бизнес, но частный бизнес по умолчанию плохой инвестор для общественного транспорта.
Подобные решения есть/были в арабских странах. Точно видел в Иордании и Ливане. Называется "Сервис-такси",или просто "Сервис". Это легковой автомобиль, который едет по маршруту, собирает пассажиров, которые оплачивают проез либо в виде фиксированной платы, либо по километражу.
Но не думаю, что это может быть хорошим решением :)
Все же, думаю, стоит просто улучшать качество ОТ вцелом. Начать нужно с ликвидации маршруток. Если вместо них поедут большие коммунальные автобусы - это уже будет прорыв.
Ну и стоимость проезда - тоже проблема. Пока ОТ почти бесплатный, ни о каком развитии речи быть не может.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 15:10
mischko
Можливо його треба залишити таким умовно дешевим для місцевих мешканців/власників абонементів, але знайти звідки його підтримувати кошти у бюджеті. В Естонії для місцевих взагалі безкоштовний.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 15:25
Sentry
Tetris писав: 16 грудня 2019, 15:06 Ну и стоимость проезда - тоже проблема. Пока ОТ почти бесплатный, ни о каком развитии речи быть не может.
На самом деле, не обязательно. ОТ будет убыточным практически при любых раскладах. Вопрос в том, какую его убыточность может позволить город и с какой целью. Есть цель - повысить транспортную мобильность в городе (убрать пробки). Ее можно решить 2 способами:
1. Постройкой дополнительной\улучшеной инфраструктуры.
2. Инвестициями в ОТ с целью стимулировать максимальное число людей пользоваться им.

Какой из этих способов будет дешевле для города? При этом существенное повышение цены ОТ для всех приведет к обоснованным массовым недовольствам, как и запрет\ограничения на въезд в город на личном авто. Нужно конкурировать качеством.

При этом, если город не готов инвестировать в ОТ очень большие суммы, то создание более дорогого 1 класса может быть способом за относительно малые деньги перевести большое количество пользователей авто в ОТ. Правда подобный подход очень сильно противоречит общественному мнению о всеобщем равенстве.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 15:32
Sentry
mischko писав: 16 грудня 2019, 13:06 Я так не думаю. Це якраз у нас незагоєна рана - вважати, що люди навмисно прибідняються, щоб їх пожаліли. Бо українці живуть в такому світі. При чому це навіть давніше за совок і має коріння в розподілі ресурсів сільською громадою, коли земля общинна і її користування залежить від твоїх потреб, тому виглядати успішним не раціонально з економічної точки зору. Грета ж там написала, що хотіла показати, що потяги насправді переповнені (і це дійсно правда) і що треба думати, як розширити пропускну спроможність, а це вже капітальні інвестиції від уряду.
Безусловно, у нас это особенно сильно распространено. Но я очень даже встречал этот прием на Западе. Это работает. При этом я не буду говорить о том, что Грета прибедняется. Я говорю только о том, что с точки зрения PR технологий фото на полу поезда гораздо более успешное, чем счастливое фото в 1 классе. О ее сотрудничестве с очень сильными пиарщиками говорилось неоднократно. И в современном мире это абсолютно нормально.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 15:58
mischko
Sentry писав: 16 грудня 2019, 15:32 Я говорю только о том, что с точки зрения PR технологий фото на полу поезда гораздо более успешное, чем счастливое фото в 1 классе. О ее сотрудничестве с очень сильными пиарщиками говорилось неоднократно. И в современном мире это абсолютно нормально.
я б до речі не робив акцентів на тому, що це фото на підлозі. Європейські діти і підлітки без проблем сидять на підлозі, адже чисто, бо прибирають. Та й з малечку їх так привчають, у школах і садочках. Я в суботу їхав з центру Амстердаму на метро, сидячі місця були зайняті, але у вагоні є така тумба, мабуть там силовий агрегат, чи що, на неї зазвичай валізи ставлять. Ми з сином не неї сіли і так їхали. І нормально, хоча й твердо. Це не трагедія на твердому сидіти якийсь час. Ну і про які проблеми нам скаже фото 1-го класу - а тут привернула увагу до переповненості потягів. Обивателям це заходить, бо це дійсно проблема.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 16:18
Tetris
mischko писав: 16 грудня 2019, 15:10 Можливо його треба залишити таким умовно дешевим для місцевих мешканців/власників абонементів, але знайти звідки його підтримувати кошти у бюджеті. В Естонії для місцевих взагалі безкоштовний.
Безумовно, тарифи треба диверсифікувати залежно від тривалості абонементу.
А таллиннську ідею багато криоикують бо проблеми заторів вона не вирішила. Та й взагалі я особисто не вважаю подібні лівацтва прийнятними, особливо у суспільствах, які не заробили собі на соціалізм.

Re: Климатический рэкет

Додано: 16 грудня 2019, 16:23
mischko
Але, як показують маршрутки - і капіталізм не зробив людей щасливими. І жодного іншого підходу окрім субсидування муніципального транспорту людство ще не винайшло. Дехто може навести приклад Сингапуру (чи Гонконгу, я вже забув хто з них), але там теж іде субсидування, лише приховане через передачу землі в оренду, яке транспортне відомство потім суборендує. Одним словом - не треба винаходити велосипед - беріть те, що вже працює в східній Європі і прикручуйте до Українських реалій. ЄБРР під такі речі дає дешеві кредити.