Війна і авіація
Re: Війна і авіація
Корейці, японці, індійці?
Re: Війна і авіація
Эль Аль літає, якщо не помиляюсь
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
У цих є протиракетний захист. Але історія з бомбою на борту викликає ще більше питань. Пам'ятаю, після катастрофи російського чартера над Сінаєм росіяни роками не відкривали польоти в Єгипет.
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
китайцы, прям сейчас - https://www.flightradar24.com/CSN464/31bbc172
Re: Війна і авіація
Йшлося про а/к з недиктаторських країн
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3156
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Японці, корейці, нормальні китайці(Сінгапур, Тайвань, Гонконг) не літають навіть над рф приблизно так саме довго як і європейці(можливо на 2-3 дня чи тижня менше ніж європейці).
- katso
- Airbus A340
- Повідомлень: 924
- З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
- Звідки: IEV
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Эмираты диктаторские или нет? https://www.flightradar24.com/ABY960/31bf6af4
Re: Війна і авіація
Ви втратили нитку дискусії, про емііратські написано іншим.
Re: Війна і авіація
Светоч демократії. Вибори, свобода слова, ліберальне суспільство і так далі..katso писав: ↑25 серпня 2023, 21:48Эмираты диктаторские или нет? https://www.flightradar24.com/ABY960/31bf6af4
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3156
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Умовно кажучи так. Звісно не порівняти з іраном, московією та іншими. Але свободи там також небагато.katso писав: ↑25 серпня 2023, 21:48Эмираты диктаторские или нет? https://www.flightradar24.com/ABY960/31bf6af4
https://en.m.wikipedia.org/wiki/The_Eco ... racy_Index
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Міністерство торгівлі США включило до списку санкцій літаки російських компаній, які займаються бізнес-перевезеннями.
Як пишуть "Известия", зокрема, у чорний список потрапили три бізнес-джети Gulfstream Aerospace G450 і один Airbus A320 авіакомпанії "Меридіан", два Gulfstream – G550 і G650 "Північно-Заходу", один джет G650 і Boeing 737 Premier Avia, а також один Airbus A319 компанії RusJet, передає The Moscow Times.
За даними сервісу Flightradar, із дев’яти бізнес-джетів, що потрапили під санкції, лише два літаки "Меридіана" продовжують виконувати рейси по Росії, а також до Туреччини (Стамбул, Даламан і Бодрум) та Азербайджану (Баку). Ще один Gulfstream не літав із вересня минулого року, а інший – із червня 2023-го. Літаки інших операторів припинили польоти наприкінці липня – на початку серпня.
Також бюро промисловості та безпеки Мінторгу США додало до переліку нові літаки російських магістральних авіакомпаній. Список поповнився 117 одиницями, які експлуатують "Аерофлот", "Побєда", S7 Airlines, Norwind, Nordstar, "Уральські авіалінії", Utair, "Ямал", Smartavia та інші.
Загалом у списку санкцій Мінторгу США тепер зазначені 297 літаків російських компаній, включаючи два бізнес-джети мільярдера Романа Абрамовича. Попередній варіант списку було складено у березні 2023 року. Джерело: https://biz.censor.net/n3440408
Джерело
Як пишуть "Известия", зокрема, у чорний список потрапили три бізнес-джети Gulfstream Aerospace G450 і один Airbus A320 авіакомпанії "Меридіан", два Gulfstream – G550 і G650 "Північно-Заходу", один джет G650 і Boeing 737 Premier Avia, а також один Airbus A319 компанії RusJet, передає The Moscow Times.
За даними сервісу Flightradar, із дев’яти бізнес-джетів, що потрапили під санкції, лише два літаки "Меридіана" продовжують виконувати рейси по Росії, а також до Туреччини (Стамбул, Даламан і Бодрум) та Азербайджану (Баку). Ще один Gulfstream не літав із вересня минулого року, а інший – із червня 2023-го. Літаки інших операторів припинили польоти наприкінці липня – на початку серпня.
Також бюро промисловості та безпеки Мінторгу США додало до переліку нові літаки російських магістральних авіакомпаній. Список поповнився 117 одиницями, які експлуатують "Аерофлот", "Побєда", S7 Airlines, Norwind, Nordstar, "Уральські авіалінії", Utair, "Ямал", Smartavia та інші.
Загалом у списку санкцій Мінторгу США тепер зазначені 297 літаків російських компаній, включаючи два бізнес-джети мільярдера Романа Абрамовича. Попередній варіант списку було складено у березні 2023 року. Джерело: https://biz.censor.net/n3440408
Джерело
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
красівоє:
Код: Виділити все
NOTAM A4679/23: Pskov Airport (ULOO)
A4679/23 NOTAMN
Q) ULLL/QFALC/IV/NBO/A/000/999/5747N02824E005
A) ULOO B) 2308300644 C) 2308301900
E) AD CLSD DUE TECR.
CREATED: 30 Aug 2023 06:45:00
SOURCE: UUUUYNYX
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
S7 Airlines збирається скоротити осінньо-зимовий розклад на 10-15%.
За словами джерел росЗМІ у Мінтрансі та галузі, перевізник змушений скоротити розклад через складнощі з обслуговуванням Airbus A320 A320/А321neo. Проблема - в ремонті американських двигунів Pratt & Whitney, яким не займаються ні в РФ, ні в Ірані.
Зараз в компанії не літає і перебуває на обслуговуванні близько 20% парку.
Джерело: https://censor.net/ua/n3448830
За словами джерел росЗМІ у Мінтрансі та галузі, перевізник змушений скоротити розклад через складнощі з обслуговуванням Airbus A320 A320/А321neo. Проблема - в ремонті американських двигунів Pratt & Whitney, яким не займаються ні в РФ, ні в Ірані.
Зараз в компанії не літає і перебуває на обслуговуванні близько 20% парку.
Джерело: https://censor.net/ua/n3448830
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Війна і авіація
Commercial flights in the summer still below 2019 level
Потихеньку відновлюємося:
Looking at the country data for September 2023, only 6 countries have exceeded their flight counts from 2019. Greece (+10.9%), Portugal (+9.0%), Cyprus (+5.9%), Croatia (+2.6%), Ireland (+1.4%) and Malta (+0.7%) have surpassed the 2019 figures and have seen an increase in the number of flights. In contrast, Latvia (-30.4%), Finland (-30.2%), Estonia (-25.4%), Sweden (-24.1%) and Slovenia (-22.9%) are far from the 2019 figures.
Краще всього відновилися південні курорти та Ірландія. Гірше всього у гретинят (Швеція), східного флангу, який постраждав через закриття російського авіапростору і Словенії, де закрився національний перевізник.
це статистика за виконаними комерційними рейсами, яка не співпадає зі статистикою пасажироперевезень. Нові, більш місткі літаки і відмова від польотів на короткі дистанції меншими літаками може впливати. Основні чинники звісно екологічні міркування і пов'язані з ними урядові обмеження, закриття російського авіапростору і складнощі для подорожей росіян в Європу, банкрутство національних перевізників через ковід-істерію.
Потихеньку відновлюємося:
Looking at the country data for September 2023, only 6 countries have exceeded their flight counts from 2019. Greece (+10.9%), Portugal (+9.0%), Cyprus (+5.9%), Croatia (+2.6%), Ireland (+1.4%) and Malta (+0.7%) have surpassed the 2019 figures and have seen an increase in the number of flights. In contrast, Latvia (-30.4%), Finland (-30.2%), Estonia (-25.4%), Sweden (-24.1%) and Slovenia (-22.9%) are far from the 2019 figures.
Краще всього відновилися південні курорти та Ірландія. Гірше всього у гретинят (Швеція), східного флангу, який постраждав через закриття російського авіапростору і Словенії, де закрився національний перевізник.
це статистика за виконаними комерційними рейсами, яка не співпадає зі статистикою пасажироперевезень. Нові, більш місткі літаки і відмова від польотів на короткі дистанції меншими літаками може впливати. Основні чинники звісно екологічні міркування і пов'язані з ними урядові обмеження, закриття російського авіапростору і складнощі для подорожей росіян в Європу, банкрутство національних перевізників через ковід-істерію.
Re: Війна і авіація
Авіакомпанія El Al Israel Airlines виконає польоти в суботу, у єврейський шабат вперше за 41 рік, щоб повернути призваних на термінову військову службу резервістів, які опинились за кордоном.
https://www.timesofisrael.com/in-first- ... to-israel/
https://www.timesofisrael.com/in-first- ... to-israel/
Re: Війна і авіація
Невже, судячи з MCX, службові двері так легко відкриваються, на ривок?
Звісно, від загальної картини можна очманіти.
Звісно, від загальної картини можна очманіти.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей