Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Доречі, помітив, що якщо купувати квитки окремо OW kbp-bru та bru-kbp,
це буде дешевше за RT
для прикладу дивився листопад-грудень
RT на обрані дати коштує 90 баксів (38 з Києва та 52 назад), якщо на їх сайті поставити ціну в євро, це буде 79.
OW на ті ж дати коштує 38 баксів kbp-bru (33 євро) та 34 євро bru-kbp, що в сумі буде 67 євро.
тобто економія під 12 євро на 1 квитку.
це буде дешевше за RT
для прикладу дивився листопад-грудень
RT на обрані дати коштує 90 баксів (38 з Києва та 52 назад), якщо на їх сайті поставити ціну в євро, це буде 79.
OW на ті ж дати коштує 38 баксів kbp-bru (33 євро) та 34 євро bru-kbp, що в сумі буде 67 євро.
тобто економія під 12 євро на 1 квитку.
- manjeroke
- A380
- Повідомлень: 3156
- З нами з: 20 червня 2017, 08:10
- Звідки: MLB/MCO
- Контактна інформація:
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Цены вообще низкие достаточно, думаю у раяна в Ейндховен было бы в среднем дороже
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Я думаю не сезон + вони орієнтовані на транзит з Києва.
Хоча мені не зрозуміло, чому Люфтганза груп до сих пір не поставила когось в Жуляни...
От якраз Брюссельці для цього гарно підходили і це була в перевага для когось із пасажирів і додаткова альтернатива.
Лот он вже 2 рейси в день має.
Хоча мені не зрозуміло, чому Люфтганза груп до сих пір не поставила когось в Жуляни...
От якраз Брюссельці для цього гарно підходили і це була в перевага для когось із пасажирів і додаткова альтернатива.
Лот он вже 2 рейси в день має.
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
От тільки чогось цікавого для транзиту не пропонують
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Подвійні витрати на персонал. Припускаю, дослідження показують, що буде канібалізація попиту. Бориспіль кращий з точки зору слотів, місця на пероні, метеоумов та пов'язаних обмежень. І ЛХгрупа має три літаки на нічній стоянці там, на відміну від Лота, який пізно увійшов у гру з ранковим діловим пасажиром.
Жуляни, ймовірно з'являться тоді, коли зі зростанням доходів і трафіку частоти виростуть до 6-7 в день, як у Стамбулі на деяких німецьких напрямках. Тоді зручність і час добирання матимуть значення, авіакомпанії будуть зацікавлені нести ці додаткові витрати заради додаткових доходів.
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
А ви впевнені, що бренди ЛХ груп справді настільки тісно інтегровані між собою, що готові отак розводити авіакомпанії між портами? Мені видається, що ні. Там безсумнівно є високорівнева стратегічна координація, але операційно це все таки окремі компанії.LWIEV писав: ↑05 жовтня 2018, 12:32Подвійні витрати на персонал. Припускаю, дослідження показують, що буде канібалізація попиту. Бориспіль кращий з точки зору слотів, місця на пероні, метеоумов та пов'язаних обмежень. І ЛХгрупа має три літаки на нічній стоянці там, на відміну від Лота, який пізно увійшов у гру з ранковим діловим пасажиром.
Жуляни, ймовірно з'являться тоді, коли зі зростанням доходів і трафіку частоти виростуть до 6-7 в день, як у Стамбулі на деяких німецьких напрямках. Тоді зручність і час добирання матимуть значення, авіакомпанії будуть зацікавлені нести ці додаткові витрати заради додаткових доходів.
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Звичайно, кожен сам за себе.
І коли ЛХ під час помаранчевого майдану тихенько вибила собі нічну стоянку, ще не було групи як такої і вся ситуація була геть іншою. МАУ ще частково належали австрійцям. Свіси то виринали то потопали. Брюссельці жили на іншій планеті і ще не мали контактів з нашою цивілізацією. Лот не знав, чи доживе до наступних свят і сподівався, що ЛХ захоче його купити. Турки були швидко зростаючою, але маргінальною силою на ринку і ще навіть не в Стар Альянсі.
Лот пішов в Жуляни не тому, що хотів, а тому, що нічна стоянка в Борисполі була недоступною.
До ринку, на якому одна а/к щоденно літатиме в 2 порти нам ще дуже далеко.
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Лот вже зараз літає в обидва, хіба ні?
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Вхідні рейси увечері і пізно увечері на Жуляни, вони вилітають на Варшаву о 8 та о 6 ранку (той, що раніше прилітає і пізніше відлітає, здається вночі ще робить кудись один рейс). Лот раніше також мав рейси своєї "дочки" з Талліна, але вони пішли з Жулян і літають тільки в Бориспіль.
Денні рейси на Бориспіль (11 з Варшави, 14 з Києва) та пообідній (14 з Варшави, 18 з Києва).
Заоффтопили тему з Брасселами
- mischko
- A380
- Повідомлень: 11291
- З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
- Звідки: AMS
- Контактна інформація:
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Топменеджер авіакомпанії заявила про мету інтегрувати Брюссельські авіалінії з Євровінгз до кінця 2020.
Зараз з цим великі проблеми через ІТ.
Поки що планують назву залишити, але чудово розуміють, що з такою назвою маркетити перельоти між небельгійськими містами буде важко.
Каже, що досвід Брюссельців на ринках на південь від Сахари для Люфтганза груп дуже корисний. Ну і долучення Бельгії до "домашнього ринку" групи Люфтганза теж їм всім на користь.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... 0-voltooid
Зараз з цим великі проблеми через ІТ.
Поки що планують назву залишити, але чудово розуміють, що з такою назвою маркетити перельоти між небельгійськими містами буде важко.
Каже, що досвід Брюссельців на ринках на південь від Сахари для Люфтганза груп дуже корисний. Ну і долучення Бельгії до "домашнього ринку" групи Люфтганза теж їм всім на користь.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... 0-voltooid
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
А обещали в ливрее смурфов отправить на первый рейс
Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии
Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість