Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення Valdys »

Доречі, помітив, що якщо купувати квитки окремо OW kbp-bru та bru-kbp,
це буде дешевше за RT

для прикладу дивився листопад-грудень
RT на обрані дати коштує 90 баксів (38 з Києва та 52 назад), якщо на їх сайті поставити ціну в євро, це буде 79.
OW на ті ж дати коштує 38 баксів kbp-bru (33 євро) та 34 євро bru-kbp, що в сумі буде 67 євро.
тобто економія під 12 євро на 1 квитку.
Аватар користувача
manjeroke
A380
Повідомлень: 3156
З нами з: 20 червня 2017, 08:10
Звідки: MLB/MCO
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення manjeroke »

Цены вообще низкие достаточно, думаю у раяна в Ейндховен было бы в среднем дороже
Аватар користувача
Valdys
A380
Повідомлень: 4461
З нами з: 06 серпня 2013, 14:04
Звідки: IEV

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення Valdys »

Я думаю не сезон + вони орієнтовані на транзит з Києва.

Хоча мені не зрозуміло, чому Люфтганза груп до сих пір не поставила когось в Жуляни...
От якраз Брюссельці для цього гарно підходили і це була в перевага для когось із пасажирів і додаткова альтернатива.

Лот он вже 2 рейси в день має.
Inguri

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення Inguri »

От тільки чогось цікавого для транзиту не пропонують
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення LWIEV »

Valdys писав: 05 жовтня 2018, 09:17 Хоча мені не зрозуміло, чому Люфтганза груп до сих пір не поставила когось в Жуляни...
От якраз Брюссельці для цього гарно підходили і це була в перевага для когось із пасажирів і додаткова альтернатива.
Подвійні витрати на персонал. Припускаю, дослідження показують, що буде канібалізація попиту. Бориспіль кращий з точки зору слотів, місця на пероні, метеоумов та пов'язаних обмежень. І ЛХгрупа має три літаки на нічній стоянці там, на відміну від Лота, який пізно увійшов у гру з ранковим діловим пасажиром.

Жуляни, ймовірно з'являться тоді, коли зі зростанням доходів і трафіку частоти виростуть до 6-7 в день, як у Стамбулі на деяких німецьких напрямках. Тоді зручність і час добирання матимуть значення, авіакомпанії будуть зацікавлені нести ці додаткові витрати заради додаткових доходів.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення Victor H »

LWIEV писав: 05 жовтня 2018, 12:32
Valdys писав: 05 жовтня 2018, 09:17 Хоча мені не зрозуміло, чому Люфтганза груп до сих пір не поставила когось в Жуляни...
От якраз Брюссельці для цього гарно підходили і це була в перевага для когось із пасажирів і додаткова альтернатива.
Подвійні витрати на персонал. Припускаю, дослідження показують, що буде канібалізація попиту. Бориспіль кращий з точки зору слотів, місця на пероні, метеоумов та пов'язаних обмежень. І ЛХгрупа має три літаки на нічній стоянці там, на відміну від Лота, який пізно увійшов у гру з ранковим діловим пасажиром.

Жуляни, ймовірно з'являться тоді, коли зі зростанням доходів і трафіку частоти виростуть до 6-7 в день, як у Стамбулі на деяких німецьких напрямках. Тоді зручність і час добирання матимуть значення, авіакомпанії будуть зацікавлені нести ці додаткові витрати заради додаткових доходів.
А ви впевнені, що бренди ЛХ груп справді настільки тісно інтегровані між собою, що готові отак розводити авіакомпанії між портами? Мені видається, що ні. Там безсумнівно є високорівнева стратегічна координація, але операційно це все таки окремі компанії.
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення LWIEV »

Victor H писав: 05 жовтня 2018, 15:09 А ви впевнені, що бренди ЛХ груп справді настільки тісно інтегровані між собою, що готові отак розводити авіакомпанії між портами? Мені видається, що ні. Там безсумнівно є високорівнева стратегічна координація, але операційно це все таки окремі компанії.
Звичайно, кожен сам за себе.

І коли ЛХ під час помаранчевого майдану тихенько вибила собі нічну стоянку, ще не було групи як такої і вся ситуація була геть іншою. МАУ ще частково належали австрійцям. Свіси то виринали то потопали. Брюссельці жили на іншій планеті і ще не мали контактів з нашою цивілізацією. Лот не знав, чи доживе до наступних свят і сподівався, що ЛХ захоче його купити. Турки були швидко зростаючою, але маргінальною силою на ринку і ще навіть не в Стар Альянсі.

Лот пішов в Жуляни не тому, що хотів, а тому, що нічна стоянка в Борисполі була недоступною.

До ринку, на якому одна а/к щоденно літатиме в 2 порти нам ще дуже далеко.
Аватар користувача
Victor H
A380
Повідомлень: 1886
З нами з: 28 березня 2016, 15:37
Звідки: LWO
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення Victor H »

Лот вже зараз літає в обидва, хіба ні?
Аватар користувача
LWIEV
A380
Повідомлень: 1252
З нами з: 25 лютого 2012, 18:16
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення LWIEV »

Victor H писав: 06 жовтня 2018, 08:58 Лот вже зараз літає в обидва, хіба ні?
Вхідні рейси увечері і пізно увечері на Жуляни, вони вилітають на Варшаву о 8 та о 6 ранку (той, що раніше прилітає і пізніше відлітає, здається вночі ще робить кудись один рейс). Лот раніше також мав рейси своєї "дочки" з Талліна, але вони пішли з Жулян і літають тільки в Бориспіль.

Денні рейси на Бориспіль (11 з Варшави, 14 з Києва) та пообідній (14 з Варшави, 18 з Києва).

Заоффтопили тему з Брасселами :tea:
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11291
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення mischko »

Топменеджер авіакомпанії заявила про мету інтегрувати Брюссельські авіалінії з Євровінгз до кінця 2020.
Зараз з цим великі проблеми через ІТ.
Поки що планують назву залишити, але чудово розуміють, що з такою назвою маркетити перельоти між небельгійськими містами буде важко.
Каже, що досвід Брюссельців на ринках на південь від Сахари для Люфтганза груп дуже корисний. Ну і долучення Бельгії до "домашнього ринку" групи Люфтганза теж їм всім на користь.
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... 0-voltooid
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення converj »

Welcome
Вкладення
Screenshot_1.png
andrey_pm
Airbus A318
Повідомлень: 80
З нами з: 21 травня 2017, 11:37
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення andrey_pm »

А обещали в ливрее смурфов отправить на первый рейс
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11291
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення mischko »

converj писав: 17 жовтня 2018, 12:49Welcome
Ухтишка! Ще й бортом Червоних Дияволів! Якраз вчора дивився Бельгія-Нідерланди товарняк.
Аватар користувача
converj
A380
Повідомлень: 2948
З нами з: 05 листопада 2015, 14:14
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення converj »

Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11291
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення mischko »

converj писав: 17 жовтня 2018, 12:55 Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Вони їх збиралися виводити з флоту (повернути CityJet)
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення UKCC »

converj писав: 17 жовтня 2018, 12:55 Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
і шо?
Аватар користувача
katso
Airbus A340
Повідомлень: 924
З нами з: 11 листопада 2015, 13:44
Звідки: IEV
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення katso »

mischko писав: 17 жовтня 2018, 12:58
converj писав: 17 жовтня 2018, 12:55 Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Вони їх збиралися виводити з флоту (повернути CityJet)
не поделитесь ссылкой/пруфлинком?
Аватар користувача
UKCC
Airbus A320
Повідомлень: 313
З нами з: 09 лютого 2018, 10:58
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення UKCC »

katso писав: 17 жовтня 2018, 17:25
mischko писав: 17 жовтня 2018, 12:58
converj писав: 17 жовтня 2018, 12:55 Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Вони їх збиралися виводити з флоту (повернути CityJet)
не поделитесь ссылкой/пруфлинком?
Можна я?

https://translate.google.co.uk/translat ... &sandbox=1
Аватар користувача
Labiann
A380
Повідомлень: 3472
З нами з: 19 листопада 2012, 06:49
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення Labiann »

katso писав: 17 жовтня 2018, 17:25
mischko писав: 17 жовтня 2018, 12:58
converj писав: 17 жовтня 2018, 12:55 Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Вони їх збиралися виводити з флоту (повернути CityJet)
не поделитесь ссылкой/пруфлинком?
один из...
Аватар користувача
mischko
A380
Повідомлень: 11291
З нами з: 15 листопада 2013, 14:12
Звідки: AMS
Контактна інформація:

Re: Brussels Airlines (SN) Брюссельские авиалинии

Повідомлення mischko »

katso писав: 17 жовтня 2018, 17:25
mischko писав: 17 жовтня 2018, 12:58
converj писав: 17 жовтня 2018, 12:55 Это же, теоретически, они могут и на SSJ к нам прилететь...
Вони їх збиралися виводити з флоту (повернути CityJet)
не поделитесь ссылкой/пруфлинком?
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... perjet-zat
Відповісти

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість