Air Berlin (AB)
Air Berlin (AB)
З 26 квітня починає літати на маршруті Краків-Берлін (Тегель)
http://www.flycheapo.com/news/2009/02/1 ... om-berlin/
Ціни на зворотній білет від 50 євро RT, можна гарно поєднати перебування в Польщі (переліт з WizzAir Київ-Катовіце) та в Німеччині.
http://www.flycheapo.com/news/2009/02/1 ... om-berlin/
Ціни на зворотній білет від 50 євро RT, можна гарно поєднати перебування в Польщі (переліт з WizzAir Київ-Катовіце) та в Німеччині.
Re: AirBerlin
залишилося знайти гроші на готелі у Польщі та Немеччині і летітиPanda писав:З 26 квітня починає літати на маршруті Краків-Берлін (Тегель)
http://www.flycheapo.com/news/2009/02/1 ... om-berlin/
Ціни на зворотній білет від 50 євро RT, можна гарно поєднати перебування в Польщі (переліт з WizzAir Київ-Катовіце) та в Німеччині.

Re: AirBerlin
Не дивлячись на типу "бюджетну" модель компанії, під час нетривалих міжнародних польотів, неалкогольні напої та сендвічі даються паксам безкоштовно
(такі ж самі, як австріяки пропонують в якості "крутої їжі" на борту). Прикололо те, що в салоні пропонують купити цигарки блоками по "такс-фрі" ціні... 


Re: AirBerlin
кидайте палитиgast писав:Не дивлячись на типу "бюджетну" модель компанії, під час нетривалих міжнародних польотів, неалкогольні напої та сендвічі даються паксам безкоштовно(такі ж самі, як австріяки пропонують в якості "крутої їжі" на борту). Прикололо те, що в салоні пропонують купити цигарки блоками по "такс-фрі" ціні...

а якщо серьозно... наче ж дьюті-фрі на борту звична практика?
Re: AirBerlin
28.04 Компанія AirBerlin провела відкриття нового, найбільшого в Вестфалії ангару для пасажирських літаків в аеропорту Дюссельдорфа. Новобудова дозволяє проводити одночасне облуговування 3х великих магістральних лайнерів. З початку наступного тижня ангар почнуть використовувати для технічного обслуговування в найбільшому хабі компанії. Будівництво коштувало 65 млн Є, площа споруди складає 1300 кв.м. і має власну солярну установку, котра зекономить біля 2.7 млн. кіловатгодин електроенергії протягом 20 років експлуатації.
Одним словом грошей на базу в Борисполі чи деінде в компанії вже мабуть немає... Мрій, мрій Давидов, мрій...

Одним словом грошей на базу в Борисполі чи деінде в компанії вже мабуть немає... Мрій, мрій Давидов, мрій...

Re: AirBerlin
а знаєш, що я скажу. Правильно Давидові ко. робить.gast писав:28.04 Компанія AirBerlin провела відкриття нового, найбільшого в Вестфалії ангару для пасажирських літаків в аеропорту Дюссельдорфа. Новобудова дозволяє проводити одночасне облуговування 3х великих магістральних лайнерів. З початку наступного тижня ангар почнуть використовувати для технічного обслуговування в найбільшому хабі компанії. Будівництво коштувало 65 млн Є, площа споруди складає 1300 кв.м. і має власну солярну установку, котра зекономить біля 2.7 млн. кіловатгодин електроенергії протягом 20 років експлуатації.![]()
Одним словом грошей на базу в Борисполі чи деінде в компанії вже мабуть немає... Мрій, мрій Давидов, мрій...
Візз - запустили, маршрути маємо? маємо. А мали би ми то все, якби Візз літав як угорська а/к?
Так само й з Ер Берліном - хочете літати, заходьте в Україну, не хочете - літайте й далі, але ваша квота зайнята Люфтганзою, а укр. квота вільна.
Хоча там все трохи важче для розуміння ті всі питання лобіювання.
-
- Airbus A340
- Повідомлень: 815
- З нами з: 10 березня 2009, 17:10
- Звідки: VIN
- Контактна інформація:
Re: AirBerlin
і було б в якийсь момент як у Віза зі ЛьвовомAlexander писав: а знаєш, що я скажу. Правильно Давидові ко. робить.
Візз - запустили, маршрути маємо? маємо. А мали би ми то все, якби Візз літав як угорська а/к? .........

Re: AirBerlin
Vitaliy писав:і було б в якийсь момент як у Віза зі Львовом
Визз вернется как только там будет платежеспособный пассажиропоток (не по 100грн/билет, конечно)

Re: AirBerlin
Питання в тому, чого ми хочемо - чи "відкритого неба", чи далі ділити частоти і створювати
"недоукраїнські" компанії? Якщо другого, то мабуть Давидов і Ко діють "послідовно", проте для
нас від того толку "0", адже такі вимоги лише відлякують, а якщо згадати "проблеми специфічного
характеру", то AirBerlin запросто плюне на примарну часку українського ринку, оскільки в порівнянні з
головними напрямами - то порох...
Якщо подивитися, що зараз німецькі лоукости мають в планах - то це колишня Югославія, навіть Косово,
я не вірю, що в Приштині аеропорт і потік паксів сильно відрізняється від Львова чи Харкова... Там поряд
і Спліт і тд...
А на українські частоти при бажанні всюдисуща Люфтганза візьме і просуне МЯУ, а я в якості код-шеру
літатиме якийсь Haviland австрійський чи Фоккер в кращому випадку, це ж тепер "дружна сім"я"...
Просто за всіма дрібними проблемами в Люфтганзи руки не дійшли, але не виключено, що дійдуть...
І волатимуть тоді всі без МЯУ - що за свавілля, вбивають, останні гроші відбирають....
"недоукраїнські" компанії? Якщо другого, то мабуть Давидов і Ко діють "послідовно", проте для
нас від того толку "0", адже такі вимоги лише відлякують, а якщо згадати "проблеми специфічного
характеру", то AirBerlin запросто плюне на примарну часку українського ринку, оскільки в порівнянні з
головними напрямами - то порох...
Якщо подивитися, що зараз німецькі лоукости мають в планах - то це колишня Югославія, навіть Косово,
я не вірю, що в Приштині аеропорт і потік паксів сильно відрізняється від Львова чи Харкова... Там поряд
і Спліт і тд...
А на українські частоти при бажанні всюдисуща Люфтганза візьме і просуне МЯУ, а я в якості код-шеру
літатиме якийсь Haviland австрійський чи Фоккер в кращому випадку, це ж тепер "дружна сім"я"...
Просто за всіма дрібними проблемами в Люфтганзи руки не дійшли, але не виключено, що дійдуть...
І волатимуть тоді всі без МЯУ - що за свавілля, вбивають, останні гроші відбирають....

Re: AirBerlin
люди... ))) Краків-Берлін. Радите летіти Ейр Берліном??
)

- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: AirBerlin
автобусом фігня їхати 

Re: AirBerlin
а есть варианты? по моему немного...Alexander писав:люди... ))) Краків-Берлін. Радите летіти Ейр Берліном??)
Germanwings и Air Berlin - обе немецкие, разница только в ценах (да и то не особо существенная). думаю обслуживание и там и там на высоком уровне (утверждать не буду, сам не летал). LOT будет подороже... так что выбор очевиден.
Re: AirBerlin
альтернатива - потяг)))
Ейр Берлін на потрібні дати 145 евро туди-назад...
Ейр Берлін на потрібні дати 145 евро туди-назад...
Re: AirBerlin
Нічого подібного, просканувати всі можливі варіанти по ціні. Далі вже вибирати - поїзд від 78 Є в два боки. Зараз є промольоти в Німеччину - треба дивитися на сайті Льоту, пошуковики його не показують. Ну і вже при приблизно тій самій ціні я б вибирав би, віддаю перевагу AirBerlin перед GW та Льотом.
Re: AirBerlin
не вийде просканувати всі дати))) Gоїздка на ILA-2010... тому по датах жорстко 

Re: AirBerlin
Правда 9-10 годин в сидячому вагоні ще й протягомсвітлового дня то також трохи "жесть"...
Re: AirBerlin
А точні дати можна? І чого саме через краків - то абсолютна вимога?
Re: AirBerlin
Просто хотів натякнути що зараз Київ-Дюссель люфтганзою 120 Є RT, а до нього можна докупити Rail and Fly за 25 Є і їхати по Німеччині в любий куток, таки то вже 4 години до Берліна в комфортнішому ІСЕ. Також там маса варіантів з AirBerlin. В сумі то вийде 170-220 Є.
Також можна комбінувати через Кьольн чи Дортмунд.
Також можна комбінувати через Кьольн чи Дортмунд.
Re: AirBerlin
Согодні і можливо завтра на сайті величезний розпродаж квитків по 29 Є. Кому потрібно - нападайте.
Re: AirBerlin
купив 3 дні тмоу 
тепер квитки на ті дати на 15 евро дешевше

тепер квитки на ті дати на 15 евро дешевше
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Google [Bot] і 1 гість