Кут тангажу
Додано: 08 листопада 2022, 10:41
При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
Мені теж здається завеликий кут. На Вашу думку, який діапазон кута тангажу буде реальним? Близько -30...30 градусів?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
Ви НАУ закінчували?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
Так, але я зараз не можу відповісти на питання якій кут буде нормальним. Я тільки 6 місяців на 410 відпрацював в авіаційний галузіYaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 19:12Ви НАУ закінчували?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
Боинг углы тангажа в РЛЭ например вообще не ограничивает... ТИпа "если сильно захотеть -можнов космос полететь"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 19:09Мені теж здається завеликий кут. На Вашу думку, який діапазон кута тангажу буде реальним? Близько -30...30 градусів?manjeroke писав: ↑08 листопада 2022, 15:25Мій препод колись на подібне питання відповів щось на кшталт: "у вільного літака після спроби виходу з такого піке крило відпаде"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 10:41 При розв'язанні задачі отримав значення кута тангажу -64,5 градусів. Підкажіть, будь ласка, це реально можливий кут пікірування, чи я десь помилку допустив?
Дякую за відповідь.katso писав: ↑11 листопада 2022, 23:10Боинг углы тангажа в РЛЭ например вообще не ограничивает... ТИпа "если сильно захотеть -можнов космос полететь"Yaroslav_31 писав: ↑08 листопада 2022, 19:09Мені теж здається завеликий кут. На Вашу думку, який діапазон кута тангажу буде реальним? Близько -30...30 градусів?Вот так например
Авиакомпании обычно ограничивают плюс 20 минус 10 исходя из комфорта пассажиров. Это все про гражданские самолеты, в документах которых кстати слово "пикирование" (diving?) не встречается- мож в ваших расчетах военный или спортивный самолет?