LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
Почалося з того, що МАУ запропонували акцію - Україною за меншу кількість миль. В мене назбиралося 7500 миль на картці Панорама клуб, а для раундтріп подорожі з деяких міст України до Києва необхідно було витратити 5000 миль.
Крім 5000 миль довелося доплатити 370 грн зборів.
Спланував я подорож на крайній день акції 31.03.3012 зі Львова до Києва ранковим рейсом і назад у той же день вечірнім. Взагалі, поїздку вирішив присвятити авіації, подивитися на термінали у Борисполі і Жулянах, а також відвідати музей авіації, що на вулиці Медовій. Попередньо домовились з E-145 зустрітися в Борисполі і сходити в музей разом.
Львів зустрічав дощовою погодою та вітром, до аеропорту я приїхав на авто, яке залишив на платній стоянці неподалік за 8грн/доба (дякую popTAB за підказку).
Борт UR-GAS Boeing 737-500 20-річного віку, але доглянутий та прибраний. Виліт точно за гафіком, відразу після Fokker-70 Carpatair на Тімішоару Завантаження 50%, в основному з трансфером в Борисполі на інші рейси, таких як я, хто подорожував point-to-point були одиниці. Стюардеси привітні, посміхаються.
Розваги на борту - журнал Панорама та каталог Duty-free, з якого ж звісно нічого не можна купити на внутрішніх рейсах. Взлетіли добре, трохи потрясло у хмарах, на ешелоні було тихо (10000м, 800 км/год, -50 град за бортом). Капітан виходив на зв'язок тричі з параметрами польоту, стюардеси рознесли водичку/каву/чай. По дорозі обігнали хмари і Бориспіль порадував ясним небом.
Приземлилися дуже гладко о 8.10 ранку, все за графіком. Подорожував я без багажа, тому швидко опинився у терміналі В, пройшовся до теміналу F, зробив декілька фото... ...і зідзвонився з Е-145. В Бориспіль добирався автобусом номер 2. Погода починала псуватися, хмари, які обігнав наш Боїнг вже можна було побачити в Борисполі...
Продовження завтра...
Крім 5000 миль довелося доплатити 370 грн зборів.
Спланував я подорож на крайній день акції 31.03.3012 зі Львова до Києва ранковим рейсом і назад у той же день вечірнім. Взагалі, поїздку вирішив присвятити авіації, подивитися на термінали у Борисполі і Жулянах, а також відвідати музей авіації, що на вулиці Медовій. Попередньо домовились з E-145 зустрітися в Борисполі і сходити в музей разом.
Львів зустрічав дощовою погодою та вітром, до аеропорту я приїхав на авто, яке залишив на платній стоянці неподалік за 8грн/доба (дякую popTAB за підказку).
Борт UR-GAS Boeing 737-500 20-річного віку, але доглянутий та прибраний. Виліт точно за гафіком, відразу після Fokker-70 Carpatair на Тімішоару Завантаження 50%, в основному з трансфером в Борисполі на інші рейси, таких як я, хто подорожував point-to-point були одиниці. Стюардеси привітні, посміхаються.
Розваги на борту - журнал Панорама та каталог Duty-free, з якого ж звісно нічого не можна купити на внутрішніх рейсах. Взлетіли добре, трохи потрясло у хмарах, на ешелоні було тихо (10000м, 800 км/год, -50 град за бортом). Капітан виходив на зв'язок тричі з параметрами польоту, стюардеси рознесли водичку/каву/чай. По дорозі обігнали хмари і Бориспіль порадував ясним небом.
Приземлилися дуже гладко о 8.10 ранку, все за графіком. Подорожував я без багажа, тому швидко опинився у терміналі В, пройшовся до теміналу F, зробив декілька фото... ...і зідзвонився з Е-145. В Бориспіль добирався автобусом номер 2. Погода починала псуватися, хмари, які обігнав наш Боїнг вже можна було побачити в Борисполі...
Продовження завтра...
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
Отличный отчет, прекрасные фотографии! Спасибо!
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
Отже, продовжуємо...
В Борисполі зустрілися з Е-145, домовилися, що спочатку підемо на невеликий споттінг на смугу 36R/18L. Поїхали маршруткою, а далі пішки ще десь кілометрів 3-3,5. На підході до смуги військова авіаційна база, вояки щось там охороняють, але видно, що їх обладнання вже перетворилося на хлам, а літаки, які стоять на стоянці вже давно не літали, принаймні, ті, які нам вдалося оглянути зблизька (Ил-76, Ан-12, Ту-154), далі можна було ще побачити два Ту-134, в якому стані вони не ясно, декілька вертольотів, ще якась техніка. З того місця відкривався вигляд на новий термінал D зі сторони льотного поля. Величезний, я вам скажу, термінал! Підійшли ми разом з Е-145 до сітки огорожі поблизу злітно-посадкової смуги і стали чекати... Погода до того часу встигла зіпсуватись, дув холодний вітер і сонце сховалось за сірими хмарами. І ось зі сторони 18L ми побачили вогні літака, приземлився B-735 TRANSAERO і з реверсом пробіг повз нас. (Я знімав то діло на відео, тому фото нема), через 5 хвилин приземлився все той же стандартний В-737 МАУ, а за ним B-767 Аеросвіт в старій ліврейці, який здорово приглушав нас звуком реверсу своїх двигунів.
Біля смуги ставало досить прохолодно, тай нам ще треба було добратися в музей авіації, вирішили повертатись у Бориспіль. Коли ми відійшли на метрів 300, я обернувся і сфотографував Еmbraer Windrose, який приземлився на ту ж смугу. Але то було далеко і зум моєї камери був заслабий...
В Борисполі зустрілися з Е-145, домовилися, що спочатку підемо на невеликий споттінг на смугу 36R/18L. Поїхали маршруткою, а далі пішки ще десь кілометрів 3-3,5. На підході до смуги військова авіаційна база, вояки щось там охороняють, але видно, що їх обладнання вже перетворилося на хлам, а літаки, які стоять на стоянці вже давно не літали, принаймні, ті, які нам вдалося оглянути зблизька (Ил-76, Ан-12, Ту-154), далі можна було ще побачити два Ту-134, в якому стані вони не ясно, декілька вертольотів, ще якась техніка. З того місця відкривався вигляд на новий термінал D зі сторони льотного поля. Величезний, я вам скажу, термінал! Підійшли ми разом з Е-145 до сітки огорожі поблизу злітно-посадкової смуги і стали чекати... Погода до того часу встигла зіпсуватись, дув холодний вітер і сонце сховалось за сірими хмарами. І ось зі сторони 18L ми побачили вогні літака, приземлився B-735 TRANSAERO і з реверсом пробіг повз нас. (Я знімав то діло на відео, тому фото нема), через 5 хвилин приземлився все той же стандартний В-737 МАУ, а за ним B-767 Аеросвіт в старій ліврейці, який здорово приглушав нас звуком реверсу своїх двигунів.
Біля смуги ставало досить прохолодно, тай нам ще треба було добратися в музей авіації, вирішили повертатись у Бориспіль. Коли ми відійшли на метрів 300, я обернувся і сфотографував Еmbraer Windrose, який приземлився на ту ж смугу. Але то було далеко і зум моєї камери був заслабий...
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
З Борисполя ми поїхали на маршрутці до станції метро "Харківська", де перекусили в МакДональдсі і іншою маршруткою через Київ поїхали на вулицю Медову, 1 до Державного музею авіації. (Дякую Е-145 за оптимальний маршрут з Борисполя до музею, без нього я б їхав трохи по іншому та, можливо, довше).
Прямо звідти дуже гарний вигляд на злітну смугу і ми зазняли руління і взліт А320 WizzAir. Хотілось побути в музеї довше, але час піджимав, було прохолодно (добре що без дощу) і ще більше хотілось подивитись на Жуляни, то ж ми пішли...
Музей авіаціїї - це окрема тема, Е-145 обіцяв докладніше написати у відповідній темі форуму, я, в свою чергу, додам щось від себе. Сподобалось дуже, представлена авіація епохи СССР, як цивільна, так і військова.
Обійшли всі експонати, посиділи в кокпіті Ил-62, зайшли в Ту-154. Відвідувачів було мало, можна було все детально роздивитись, не втримались від спокуси покрутити гвинти на Ан-24, який стояв собі в дальному куті музею, в цей час нашу увагу привернув шум реактивних двигунів і ми побігли до огорожі, яка відділяє територію музею від льотного поля аєропорту Київ (Жуляни). Прямо звідти дуже гарний вигляд на злітну смугу і ми зазняли руління і взліт А320 WizzAir. Хотілось побути в музеї довше, але час піджимав, було прохолодно (добре що без дощу) і ще більше хотілось подивитись на Жуляни, то ж ми пішли...
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
...і вийшли прямо на будівельний майданчик нового терміналу аеропорту Київ. Дивно, що ми могли б запросто потрапити на будівництво, ніхто б і не спитав (Е-145 каже, що на термінал D в Борисполі так просто не пройдеш, повсюди охорона), але лізти в те болото ми не захотіли і обмежились фотками здалеку.
Готовність об'єкту досить висока і будівельники продовжують активно працювати. Проте, прилегла територія ще зовсім не готова, і це стосується не тільки Жулян, але й Борисполя та Львова. Не можу собі уявити, як можна встигнути прокласти комунікації, виконати земляні та бетонні роботи в повному обсязі за час, що залишився до Євро. Тільки б не було так , як завжди...-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
Далі зайшли в стару будівлю аеропорту Київ, де нас зустріла представниця чи то аеропорту, чи WizzAir і поцікавилася, куди ми зібралися летіти? Ми пояснили, що прийшли сюди з метою ознайомлення з роботою аеропорту, хочемо пофотографувати трохи і розмістити інформацію на авіаційному форумі. Хочу віддати належне цій пані, вона нам розказала, як розвивається аеропорт, які рейси є, що можна пройти подивитися на бізнес-термінал справа від основного входу та новий зал очікування. Одним словом, все ввічливо, культурно і не послали нас куди подалі.
Завантаження 50-60%. також багато транзиту з Європи.
Всі пасажири летіли в економі, а в бізнесі розмістились 3 стюардеси МАУ на ночівлю до Львова, які, напевно, відпрацювали свою зміну. Обслуговували пасажирів також три стюрдеси, одна з яких була і на ранковому рейсі.
Кеп запросив deicing (обробку проти обледеніння), під'їхали дві спецмашини і обприскали наш літак незамерзаючою рідиною. Надворі була плюсова температура, але метеоумови складні.
Потім була зворотня дорога в Бориспіль, з Е-145 ми попрощалися, а я поїхав в аеропорт на мій літак до Львова. В КВР я прибув за 2 години до відправлення, реєстрація на рейс вже розпочалася, зареєструвався, пройшов контроль на авіаційну безпеку і в залі вильоту терміналу B, де відкривається непоганий вид на перон спостерігав за літаками, які прибували, до телетрапу був приєднаний Донбассаеро А320, на стоянці кілька Боїнгів Аеросвіту, Ембраєри Дніпроавіа, зарулив Ан-148 МАУ (напевно з Харкова). Надворі стемніло, ішов дощ.
Нас посадили в автобус і повезли до літака. Борт UR-GAK, також не першої свіжості, трошки інша компоновка салону і нумерація місць, місця для ніг трохи більше. Все чисто, прибрано, але мені здалося, що салон трошки більше пошарпаний, ніж UR-GAS. Завантаження 50-60%. також багато транзиту з Європи.
Всі пасажири летіли в економі, а в бізнесі розмістились 3 стюардеси МАУ на ночівлю до Львова, які, напевно, відпрацювали свою зміну. Обслуговували пасажирів також три стюрдеси, одна з яких була і на ранковому рейсі.
Кеп запросив deicing (обробку проти обледеніння), під'їхали дві спецмашини і обприскали наш літак незамерзаючою рідиною. Надворі була плюсова температура, але метеоумови складні.
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
Капітан привітався, сказав, що прибуття до Львова очікується на 15 хв пізніше від запланованого о 22.00 (швидкість польоту на ешелоні була всього 600 км/год), порулили на 18L і взлетіли, набирали висоту довго, пробираючись кріз дощ і мокрий сніг (добре, що зробили нам Deicing), трясло не по-дитячому, турбіни гуділи на повну, а табло "пристебнути ремені" не гасло, пілоти включали підсвітку крила декілька разів, очевидно, для того щоб переконатися, що нема обледеніння, на ешелоні (9800м) кеп вийшов на зв'язок, сказав, що радить залишатися пристебнутими, бо очікується турбулентність, але відключив табло і бортпровідниці швидко рознесли напої, після чого ми почали знижуватись, звук в салоні став комфортнішим, але коли ми опустилися нижче хмар, то почалася та сама турбулентність. У Львові дув сильний боковий вітер, крила вібрували і нас качало зі сторони в сторону, зайшли на смугу 31, сіли грубувато, спочатку на праве шассі, а потім на ліве, реверс, гальма і покотилися до стоянки перед новим терміналом. На годиннику точно 22.00. Старша бортпровідниця подякувала за політ із МАУ, ми попрощались і на АероЛАЗі поїхали до старого львівського терміналу.
Резюме:
- День видався цікавим, з двома перельотами за різних погодніх умов
- Авіаційний мізей - супер, хочу туди ще!
- Аеропорти розбудовуються, але до ідеалу ще далеко
- Аеропорт Київ (Жуляни) має хорошу перспективу для пасажирів point-to-point
- Е-145 - молодець, зустрів, показав, розказав!
- МАУ стараються тримати марку, лечу з ними не вперше, поки що не розчаровують
- Хочеться, щоб літаки були новіші, 20 років - все ж таки солідний вік
- Ціна на квитки по Україні нікуди не годиться, якби не милі, за $200 RT LWO-KBP, напевно, не полетів би просто так на weekend
- Avianews.com дякую за освітлення подій в авіації і за форум!
Резюме:
- День видався цікавим, з двома перельотами за різних погодніх умов
- Авіаційний мізей - супер, хочу туди ще!
- Аеропорти розбудовуються, але до ідеалу ще далеко
- Аеропорт Київ (Жуляни) має хорошу перспективу для пасажирів point-to-point
- Е-145 - молодець, зустрів, показав, розказав!
- МАУ стараються тримати марку, лечу з ними не вперше, поки що не розчаровують
- Хочеться, щоб літаки були новіші, 20 років - все ж таки солідний вік
- Ціна на квитки по Україні нікуди не годиться, якби не милі, за $200 RT LWO-KBP, напевно, не полетів би просто так на weekend
- Avianews.com дякую за освітлення подій в авіації і за форум!
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
Рекомендую відвідаты учбовый ангар НАУ
-
- Airbus A319
- Повідомлень: 137
- З нами з: 01 лютого 2011, 08:58
- Звідки: HRK
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
Гм-гм... название темы, наверное, стоит сменить на "LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012"
а так отличный отчет, спасибо.

-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
А як туди потрапити? Розкажіть, будь-ласка!viro писав:Рекомендую відвідаты учбовый ангар НАУ
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.01.2012
О-оо! Так, бачу, з місяцем опечатка. Не в січні то було, а в березні. Дякую!Visjaka писав:Гм-гм... название темы, наверное, стоит сменить на "LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012"а так отличный отчет, спасибо.
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
да, погуляли на славу.... як би ту лінь перебороти і свої фотки викласти..... домовилися із Денвером, що створимо окрему тему, але блін, якось так влом. коротше, нарозсуд форумчан: треба робити тему із кучою кольорових фоток із авіамузею? можливо, кому цікаво буде, то зможу повезти по оптимальному маршруту. моя б воля - я б у тому музеї і жив би, в одному із літаків...настільки приємна атмосфера там!
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
так може не на форумі, а на основному сайті в якомусь розділі? шеф,а?
-
- Airbus A320
- Повідомлень: 349
- З нами з: 06 березня 2012, 15:03
- Звідки: UKLI
- Контактна інформація:
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
Давай, Е-145, переборюй лінь і роби тему про музей, а я ще своїх кольорових фоток закину 

Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
ну хай насяйніка дасть добро, то я йому тоді закину
Re: LWO-KBP-LWO з МАУ 31.03.2012
фото видав адміну. так шо, тепер терзайте його!
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей