Сторінка 47 з 82

Re: Открытое небо

Додано: 08 грудня 2015, 10:45
mischko
Спільний прес-реліз після зустрічі Ради асоціації між Європейським Союзом і Україною (07/12/2015)
Нагадуючи про зобов’язання щодо укладання Угоди між Євросоюзом і Україною з приводу спільного авіаційного простору найближчим часом у 2015 році, зроблене під час XVII саміту між ЄС і Україною та останнього саміту Східного партнерства у Ризі, як про це йдеться в Угоді про асоціацію, ЄС поновлює своє зобов’язання щодо якнайшвидшого підписання цієї Угоди.
http://eeas.europa.eu/delegations/ukrai ... 7_1_uk.htm

Re: Открытое небо

Додано: 21 грудня 2015, 12:04
mischko
Варто прочитати, є надія, що ще цього місяця підпишуть:

http://censor.net.ua/resonance/365962/v ... astrukturi

Re: Открытое небо

Додано: 26 січня 2016, 01:19
North_West
Прилетит вдруг волшебник. Когда цены на авиабилеты станут доступнее для украинцев
https://focus.ua/money/343834/
Из статьи
"Ещё одним препятствием для прихода лоукостеров в Украину являются высокие аэропортовые сборы. Бюджетные перевозчики согласятся летать в Украину лишь в случае предоставления им существенных скидок за обслуживание в аэропортах. К примеру, в 2013 году Ryanair проводил предварительные переговоры с киевскими Жулянами о полётах в аэропорт в случае подписания соглашения об открытом небе. Однако представители авиакомпании были готовы платить аэропорту лишь $5 за каждого пассажира вместо $15, на которых настаивал менеджмент предприятия.

Позицию лоукостеров в данном вопросе можно понять. Весомая часть их клиентуры в страны Восточной Европы из Британии и Северной Европы — это так называемые "алкотуристы". Люди по меркам своих стран с достатком ниже среднего. Местные пабы и рестораны для них слишком дороги, зато в Польше или Прибалтике они себе ни в чём не отказывают. Именно поэтому в Гданьске и Риге практически во всех ресторанах есть меню на норвежском языке"

Re: Открытое небо

Додано: 26 січня 2016, 15:31
ATk
Прикольная теория, но чето сомневаюсь. Напоминает "если в кране нет воды":

Как утверждает источник Фокуса в близких к Мининфраструктуры кругах, в начале 2014 года перспектива подписания соглашения вызвала панику у крупнейшей украинской авиакомпании "МАУ". Перевозчик якобы опасался собственного банкротства из-за прихода в страну европейских конкурентов и нанял некую лоббистскую структуру из ЕС, поручив ей вновь поднять тему Гибралтара, но уже в контексте украинского авиапространства. С того времени МАУ сумела перестроить свою бизнес-модель. Компания сместила акцент с украинского рынка на транзитные перевозки, и сегодня "открытие" неба ей даже выгодно, так как позволит развить европейскую сеть маршрутов. Но тему Гибралтара за это время успели настолько раскрутить, что просто замять её уже не представляется возможным.

Re: Открытое небо

Додано: 26 січня 2016, 15:34
mischko
ATk писав:Прикольная теория, но чето сомневаюсь. Напоминает "если в кране нет воды":

Как утверждает источник Фокуса в близких к Мининфраструктуры кругах, в начале 2014 года перспектива подписания соглашения вызвала панику у крупнейшей украинской авиакомпании "МАУ". Перевозчик якобы опасался собственного банкротства из-за прихода в страну европейских конкурентов и нанял некую лоббистскую структуру из ЕС, поручив ей вновь поднять тему Гибралтара, но уже в контексте украинского авиапространства. С того времени МАУ сумела перестроить свою бизнес-модель. Компания сместила акцент с украинского рынка на транзитные перевозки, и сегодня "открытие" неба ей даже выгодно, так как позволит развить европейскую сеть маршрутов. Но тему Гибралтара за это время успели настолько раскрутить, что просто замять её уже не представляется возможным.
Дніпропетровський обком рулить в ЄС :girlhost:

Re: Открытое небо

Додано: 29 березня 2016, 13:07
Valdys
Що там на рахунок відкритого неба з Італією... Віз з квот Італії може полетіти в Україну?
Бо українську квоту йому явно не дадуть)))

Re: Открытое небо

Додано: 29 березня 2016, 14:35
Igoresha
ATk писав:Прикольная теория, но чето сомневаюсь. Напоминает "если в кране нет воды":

Как утверждает источник Фокуса в близких к Мининфраструктуры кругах, в начале 2014 года перспектива подписания соглашения вызвала панику у крупнейшей украинской авиакомпании "МАУ". Перевозчик якобы опасался собственного банкротства из-за прихода в страну европейских конкурентов и нанял некую лоббистскую структуру из ЕС, поручив ей вновь поднять тему Гибралтара, но уже в контексте украинского авиапространства. С того времени МАУ сумела перестроить свою бизнес-модель. Компания сместила акцент с украинского рынка на транзитные перевозки, и сегодня "открытие" неба ей даже выгодно, так как позволит развить европейскую сеть маршрутов. Но тему Гибралтара за это время успели настолько раскрутить, что просто замять её уже не представляется возможным.
Забавно, если учитывать, что переходной период для украинских перевозчиков был что-то 5 лет (насколько мне не изменяет память). А тут хоп - и за год прям перестроили модель и всё чики-пики

Re: Открытое небо

Додано: 29 березня 2016, 16:47
ATk
Valdys писав:Що там на рахунок відкритого неба з Італією... Віз з квот Італії може полетіти в Україну?
Бо українську квоту йому явно не дадуть)))
Несколько моменмтов.

1) Виззу никто не мешал сохранить италию и раньше
2) Эти все патчи и фиксы не заменяют полноценное открытое небо
3) Даже если открытое небо будет- Раян вполне однозначно исключил выход на украинский рынок в обозримом будущем. А это сигнал и для остальных.

Re: Открытое небо

Додано: 29 березня 2016, 16:59
Valdys
Візи здається говорили, що вони не можуть літати від нас в Італію із за відсутності дозволів на це з Італійської сторони... тому що там права алііталії оберігають)

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 06:04
ATk
Valdys писав:Візи здається говорили, що вони не можуть літати від нас в Італію із за відсутності дозволів на це з Італійської сторони... тому що там права алііталії оберігають)
Но Meridiana летала, и Vueling летает. Так что чисто отмазка.

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 09:34
mischko
ATk писав:
Valdys писав:Візи здається говорили, що вони не можуть літати від нас в Італію із за відсутності дозволів на це з Італійської сторони... тому що там права алііталії оберігають)
Но Meridiana летала, и Vueling летает. Так что чисто отмазка.
Ну от що за експерти повилазили. Мерідіана і так італійська компанія, з Сардінії вони.
А Vueling, що, вже хоча б один рейс на Рим виконав, чи я щось пропустив?

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 09:43
mischko
ATk писав:
Valdys писав:Що там на рахунок відкритого неба з Італією... Віз з квот Італії може полетіти в Україну?
Бо українську квоту йому явно не дадуть)))
Несколько моменмтов.

1) Виззу никто не мешал сохранить италию и раньше
Заважала відсутність дозволів з українського або італійського боку.
2) Эти все патчи и фиксы не заменяют полноценное открытое небо
На рівні Італії - це повноцінне відкрите небо.
3) Даже если открытое небо будет- Раян вполне однозначно исключил выход на украинский рынок в обозримом будущем. А это сигнал и для остальных.
Раян - точно не зайде. Але крім Раяна є багато інших лоу-костів. Італія - дуже цікавий напрямок для "гастарбайтер"-авіаліній. Це в першу чергу Wizz, який уже прикормив в Україні пасажирів. Кілька років тому зі Львова і Чернівців гастарбайтерів з однією пересадкою в Тімішоарі возив на Італію румунський перевізник Carpatair. Ціни там були не фонтан, але з Чернівців інакше в Італію не долетиш. Так от - в сусідній Румунії є бюджетний перевізник Blue Air. Їх фокус теж на заробітчанах. Що заважає їм зараз податись від Італії на польоти до України. Було б дуже круто.

З тих пір, як Молдова підписала "Відкрите небо" до них прийшов дуже цікавий перевізник - Volotea. Вони літають на Boeing-717 - ідеальний тип і для Чернівців, і для Ужгорода. І Volotea теж літає в Італію.

Наскільки я розумію - з Німеччиною у нас уже "відкрите небо", поправте, якщо помиляюсь, але Італія + Німеччина - це вже більше половини реальних напрямків, на які теоретично набереться пасажирів.

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 10:31
Valdys
Лишилось тільки написати у Віз і Волотеа, що Італія відкрила небо для України, нехай заходять)))

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 10:45
mischko
Ну так - аеропорти повинні активніше себе продавати авіакомпаніям, а не чекати з моря погоди.

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 11:06
Valdys
І Ви в це вірите?
Я взагалі сумніваюсь, що наші аеропорти когось шукають і щось їм пропонують...

Re: Открытое небо

Додано: 30 березня 2016, 12:59
Igoresha
Италия - это еще и сильный турпоток. Думаю, после отчёта Еврокомиссии по безвизовому вопросу в случае позитивного результата, будет видно, что да как. Ждать осталось недолго

Re: Открытое небо

Додано: 22 квітня 2016, 10:51
mischko
Министр инфраструктуры украины Владимир Омелян в ходе Инфраструктурного форума в Киеве сообщил, что соглашение о едином авиапространстве Украина-ЕС (т.н. Открытое небо) может быть подписано в июле, передает корреспондент портала ЦТС.
http://cfts.org.ua/news/2016/04/22/otkr ... yan_33642a

Re: Открытое небо

Додано: 22 квітня 2016, 11:02
Scorpio
Кстати многие говоря о том, что мешает иностранным перевозчикам летать в Украину на тех направлениях где ограничения сняты, забывают о том, что Открытое небо подразумевает обычное согласование слотов в аэропортах назначений.

То есть не нужно идти в ГАСУ, готовить ненужные никому документы, ждать каких-то комиссий на которых пускай и формально дадут разрешение летать. А может и не дадут, но начнуть намекать на взятку ради быстрого решения или попросту заблокируют до следующего сезона, потому что кому-то будет мешать зарабатывать. Может быть что угодно, человеческий фактор все-таки в бюрократии весьма весом.

Re: Открытое небо

Додано: 22 квітня 2016, 13:39
Stevan
Scorpio писав:Кстати многие говоря о том, что мешает иностранным перевозчикам летать в Украину на тех направлениях где ограничения сняты, забывают о том, что Открытое небо подразумевает обычное согласование слотов в аэропортах назначений.

То есть не нужно идти в ГАСУ, готовить ненужные никому документы, ждать каких-то комиссий на которых пускай и формально дадут разрешение летать. А может и не дадут, но начнуть намекать на взятку ради быстрого решения или попросту заблокируют до следующего сезона, потому что кому-то будет мешать зарабатывать. Может быть что угодно, человеческий фактор все-таки в бюрократии весьма весом.

В ГАСУ идти не надо? Надо согласовать в аэропорту? Днепропетровский аэропорт до сих пор так н не ответил по какой причине отказано туркам летать. Или они специально ждут ответного запрета на полеты в Турцию? ....человеческий фактор все-таки в бюрократии весьма весом..... А "фактор" как зовут?

Re: Открытое небо

Додано: 22 квітня 2016, 13:51
KKS
Scorpio писав:Кстати многие говоря о том, что мешает иностранным перевозчикам летать в Украину на тех направлениях где ограничения сняты, забывают о том, что Открытое небо подразумевает обычное согласование слотов в аэропортах назначений.
А тепер перерахуємо кількість аеропортів в Україні із тих куди дійсно можуть полетіти
1. KBP
2. IEV
3. LWO

ODS - смуга не айс не полетять, HRK - зона АТО і базовий для неї Чугуїв в 20км - лячно і не полетять, DNK,OZH,IFO - тут навіть пояснювати не треба.

Так от №1 - базова МАУ, з "базовим" начальником порту явно ці слоти не погодить, якщо важілі впливу зникнуть в Державіаслужбі, то важілі в самому KBP залишаються ж.
№3 маєм і так відкрите небо - нуль реакції.
Залишаються тільки №2 - Жуляни. Але якщо ну дуууже багато народу захоче літати по відкритому небу то всіх незадовільнить.


А в нас зараз з "забугорної сторони" хто впирається в ліміти? TK в Стамбул і AF в Париж? інші ж наче не впираються в ліміти, і в свою чергу нових рейсів не відкривають і авіаслужбу про це не просили...