Сторінка 5 з 8

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 28 листопада 2021, 08:23
popTAB
makor писав: 28 листопада 2021, 07:21 Ну там вроде уже про атр72 писали.
Атр без черги?

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 28 листопада 2021, 11:03
Olek
Когда я французов спрашивал про А220 для UNA, они говорили, что он не совсем вписывается в предложенную концепцию, но посмотрим.

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 28 листопада 2021, 14:57
manjeroke
А что за концепция с А321? Я себе слабо представляю зачем нужны А321 если это не XLR. Мне кажется как раз таки А220 будут логичнее чем А320/321 в большинстве случаев.
По поводу АТР единственный вопрос как они объяснят что взяли их вместо обещанного перезапуска Антонова.
Но вполне могут начать с набора А320, несколько лет можно на них развиваться, а там уже остальное подойдёт.

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 28 листопада 2021, 15:19
Olek
Почитайте новости на этом сайте. Там есть слайды из презентации. Среднемагистральные самолеты рассматриваются на 150-180 мест. А321 не совсем сюда входит.
Что будет с Антоновым - неясно. Основная проблема - не получается запустить производство самолетов, т.к. для этого надо возобновлять сотрудничество с одной страной, которая нам постоянно делает гадости.

ps: ссылку в телеграм-чат получили на почту?

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 28 листопада 2021, 20:28
SergeyL
С любыми эйрбасами это будет МАУ#2, только с откатами и остальными атрибутами, присущими государственным конторам. 739/321, 738/320, 190/220, а розовские АТР и так для МАУ летают. Поэтому я остаюсь при своем мнении: такая контора могла бы иметь имиджевый смысл только при использовании Антоновских самолётов. В представленном формате это просто отмыв бабла без вообще какой-то стратегии.

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 29 листопада 2021, 10:17
LWIEV
Воно не може скінчитись нічим іншим, ніж Авіалінії України чи новітнє МАУ. Зараз зоряний час для чиновницьких, олігархічних, бандитських іграшок чи "кіпріотських" капіталістів.

Матчасть:
- Україна така суб'єктна, що проект національного (!) перевізника розробляють французи власним (!) коштом. Чиї інтереси будуть враховані в такій моделі?
- виробники літаків визначені ще до того, як написаний бізнес-план. Браво!
- ключові питання на кшталт як будувати хаб, коли відкриті тільки напрямки десь на 100 градусів з 360 - без відповіді

Цей список можна продовжувати. Прожект коштом багатого українського платника податків. Такі речі як Туркіші можна робити тільки на великій хвилі економічного зростання і експлуатуючи свіжий інтерес до нових ознак сучасної ідентичності. Модернізована Туреччина з західною технікою, безпекою і східним колоритом та кухнею отримала свою метафору в авіакомпанії. А оце УНА, воно що символізує? Де в ньому нова Україна?

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 29 листопада 2021, 10:22
mischko
Lwiev, ти мислиш як політично зріла, доросла людина. Більшість українців, на жаль, інфантильні, вони не розуміють оцього от "метафора". І Туреччину вони бачили лише з вікна автобуса, який віз їх на матрасний відпочинок в готель, їм і в голову не може прийти думка поцікавитися, який шлях ця країна пройшла за останні 100 років. Всі оці прожекти, пошуки простих рішень лише підкреслюють розумову обмеженість президентського електорату. І да, простим українцям пора би вже ускладнитися, якщо вони хочуть вижити в цьому складному світі.

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 29 листопада 2021, 10:39
Olek
LWIEV писав: 29 листопада 2021, 10:17 Воно не може скінчитись нічим іншим, ніж Авіалінії України чи новітнє МАУ. Зараз зоряний час для чиновницьких, олігархічних, бандитських іграшок чи "кіпріотських" капіталістів.

Матчасть:
- Україна така суб'єктна, що проект національного (!) перевізника розробляють французи власним (!) коштом. Чиї інтереси будуть враховані в такій моделі?
- виробники літаків визначені ще до того, як написаний бізнес-план. Браво!
- ключові питання на кшталт як будувати хаб, коли відкриті тільки напрямки десь на 100 градусів з 360 - без відповіді

Цей список можна продовжувати. Прожект коштом багатого українського платника податків. Такі речі як Туркіші можна робити тільки на великій хвилі економічного зростання і експлуатуючи свіжий інтерес до нових ознак сучасної ідентичності. Модернізована Туреччина з західною технікою, безпекою і східним колоритом та кухнею отримала свою метафору в авіакомпанії. А оце УНА, воно що символізує? Де в ньому нова Україна?
Давайте колонку на avianews.com по теме? :)

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 29 листопада 2021, 11:30
Igoresha
LWIEV писав: 29 листопада 2021, 10:17 Зараз зоряний час для чиновницьких, олігархічних, бандитських іграшок чи "кіпріотських" капіталістів
Зная немного ситуацию изнутри своего министерства, могу сказать, что большинство задач прилетает из канцелярии президента (напряму или через ручное РНБО), а министерства, как зайчики, должны исполнять/отрабатывать эти "гениальные идеи"

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 29 листопада 2021, 20:45
tu144
Тю... так это давно так... еще задолго до Зеленского

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 00:57
Krakowite
Національна авіакомпанія Зеленського отримає купу проблем, як тільки запуститься. У чому складність цієї ідеї

Андрій Гук
1) За загальним правилом у ЄС та відповідним законодавством України, створення державою авіаперевізника за державний кошт неприпустиме, бо спотворює конкуренцію.

2) Угода про спільний авіаційний простір з ЄС (САП), яка нещодавно була нарешті підписана, містить правила державної допомоги, що відрізняються від порядку, передбаченого українськими законами. Якщо європейські перевізники вважатимуть, що УНА отримують якусь конкурентну перевагу чи їхня діяльність спотворює конкуренцію за рахунок державних дотацій, то вони писатимуть скарги не в Антимонопольний комітет України, який можна було б переконати. Питання буде виноситись на розгляд так званого спільного комітету, який буде створено для виконання САП. Якщо за 30 днів у спільному комітеті не буде рішення, то авіаційні органи країн ЄС можуть позбавити УНА призначень для польотів у ЄС.
... і багато інших потенційних проблем перераховано за посиланням

https://forbes.ua/news/natsionalna-avia ... 22021-2902

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 09:51
Olek
Тогда как итальянцы создали ITA с одобрения Евросоюза?

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 09:58
Ferrari
Ой, не делайте мне смешно. Можуть, якщо, блабла.
Вышеупомянутые итальянцы?
Польская LOT, где практически 100% акций принадлежит Польскому казначейству?
Как ЕС не лишает права на полеты Qatar и Emirates?

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 10:27
Krakowite
У Євросоюзу з катарцями угода про вільне небо поки що не працює у повному обсязі

https://www.flightglobal.com/networks/n ... 64.article

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 10:43
Ferrari
Krakowite писав: 04 грудня 2021, 10:27 У Євросоюзу з катарцями угода про вільне небо поки що не працює у повному обсязі

https://www.flightglobal.com/networks/n ... 64.article
И что? О чем мы вообще говорим, сравнивая мифическую конкуренцию от UNA с мифическим флотом из полутора десятков самолетов и реальную от Qatar с их флотом и бесплатным керосином?
Гук набросил на вентилятор, все зраду разнесли.

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 11:43
Krakowite
Тобі відомо, про такий тип публікацій як opinion (публікація думок) ?

Мені думка Андрія Гука цікава

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 04 грудня 2021, 11:49
Ferrari
Когда заголовок звучит «Національна авіакомпанія Зеленського отримає купу проблем, як тільки запуститься. У чому складність цієї ідеї», сразу видна политическая упередженiсть и заказуха.
Это не публикация мыслей, а конкретная манипуляция общественным мнением и попытка дискредитации как идеи в целом, так и Президента в частности

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 05 грудня 2021, 00:44
Franek
Ще не вдавалося знайти якусь адекватну аналітику по сабжу від людини, яка реально розбирається в питаннях авіації, щоб побачити всі за і проти. Який очікуваний вплив на ВВП, які ризики. В світі є безліч прикладів як державних інвестицій (ITA), так і приватно-державної співпраці в галузі (Air Serbia). Цікаво прочитати про такий досвід. Що ми можемо навчитися в інших. Як не повторяти чужих помилок. І на які стратегії успіху варто звернути увагу. А в нас все як завжди - мікс кайдашевої сім‘ї і лебедя, рака і щуки.

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 05 грудня 2021, 10:18
Vitos0603
Тут навіть Дихне не розділяє загального песимізму га рахунок створення нацпера
https://www.facebook.com/10006358189637 ... 29623/?d=n

Re: UNA (Ukrainian National Airlines)

Додано: 05 грудня 2021, 10:48
popTAB
Vitos0603 писав: 05 грудня 2021, 10:18 Тут навіть Дихне не розділяє загального песимізму га рахунок створення нацпера
https://www.facebook.com/10006358189637 ... 29623/?d=n
Лизнув так лизнув