Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 15 грудня 2016, 11:43
У WU - все назначения аннулированы!!! Это теперь все с начала начинай??
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Это если они WU захотят возродить.AlexK писав:Так они ж не украинская компания и у W6 самолётов больше двух. Или они WU хотят возродить?Olek писав:Требования украинского законодательства - без 2 самолетов не будет прав на полеты.Valdys писав:Звідки інфа?
Думаю будет. Или второй самолет и направления... Или направления и возобновят Львов.Valdys писав:Olek, я Вас у іншому ракурсі зрозумів...
я зрозумів, що Ви маєте якусь інфу, що буде 2-й літак...
Я предполагаю, добавят Львов, добавят Европы из Киева. Но по поводу второго самолета - не уверен. Им проще использовать самолеты, забазированные в Европе.Olek писав:Думаю будет. Или второй самолет и направления... Или направления и возобновят Львов.Valdys писав:Olek, я Вас у іншому ракурсі зрозумів...
я зрозумів, що Ви маєте якусь інфу, що буде 2-й літак...
Иначе смысл им проводить пресс-конференцию. Они раньше на них обычно самолеты анонсировали.
А просто единичные направления пресс-релизом.
Щоб літати в Італію, яка не дає призначення мадярській авіакомпанії на польоти в України зі своєї території згідно власного законодавства і до ратифікації відкритого небаValdys писав:Подумайте логічно, для чого їм те WU...
Ну, хоча б для літати по напрямках, на які W6 не може встати. Грузія, Ізраїль, Туреччина, деякі країни ЄС, де двостороння угода передбачає тільки національних перевізників (хоча, це означає, що ні в яке оупен скайз WizzAir теж не вірить).Valdys писав:Подумайте логічно, для чого їм те WU...
С ЕС было отдельное соглашение, которое позволяет из той же Италии летать в Украину зарегистрированным в ЕС авиакомпаниям. Взять ту же Vueling, которая летала из Рима в Жуляны, хотя зарегистрирована в Испании. Похоже, или итальянцы действительно не пускают Wizz Air, или же авиакомпания просто лукавит про "не пускают".AlexK писав:Ну, хоча б для літати по напрямках, на які W6 не може встати. Грузія, Ізраїль, Туреччина, деякі країни ЄС, де двостороння угода передбачає тільки національних перевізників (хоча, це означає, що ні в яке оупен скайз WizzAir теж не вірить).Valdys писав:Подумайте логічно, для чого їм те WU...
зараз МАУ дає на Італію дешеві ціни + рейси з регіонівAlexK писав:Странно, конечно. Итальянские рейсы были, вроде, всегда полные у них.
МАУ зараз скасовує майже всю Італію з регіонів, а з Києва літає в Рим і Мілан, і не супер-дешево.mischko писав:зараз МАУ дає на Італію дешеві ціни + рейси з регіонівAlexK писав:Странно, конечно. Итальянские рейсы были, вроде, всегда полные у них.
Тревізо зі Львова свого часу оголосили в лютому, а полетіли вже в травні. Тому квітень цілком реально. На початку травня є стрибок туристичного трафіку, який вони навряд чи захочуть пропустити.Inguri писав:а якщо рейси нові будуть, то коли?
з квітня? чи вже з літа?
А можна деталі? Венеція з IFO, що ще?AlexK писав:МАУ зараз скасовує майже всю Італію з регіонів, а з Києва літає в Рим і Мілан, і не супер-дешево.
Хіба Венецію з Києва вже порізали?popTAB писав:А можна деталі? Венеція з IFO, що ще?AlexK писав:МАУ зараз скасовує майже всю Італію з регіонів, а з Києва літає в Рим і Мілан, і не супер-дешево.
Ні, не порізали. Забув про них. Так, там кращі трохи ціни і покращився розклад.mischko писав:Хіба Венецію з Києва вже порізали?popTAB писав:А можна деталі? Венеція з IFO, що ще?AlexK писав:МАУ зараз скасовує майже всю Італію з регіонів, а з Києва літає в Рим і Мілан, і не супер-дешево.
Я точно за наявності Візза і МАУ оберу МАУ (у них, як правило краще розклад + купа інших переваг), але наявність Віззу--це постійний стимул іншим компаніям на маршруті тримати конкурентні ціни.Inguri писав:МАУ зрізає частоти в Італію - може, вони знають більше про прихід Віззів?
Хоча маувські ціни і так пристойні