Сторінка 39 з 69

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 29 жовтня 2014, 12:59
Igoresha
Olek писав: Может и не прав, но надоело слышать истории от близких, как их сотрудников забрали по мобилизации, а вернули как груз 200. И как тем, кто жив - приходится помогать посылками. Сам помогаю. Но почему государство тупо играет в показуху?
Показуха - это наше наследие совка, которое еще долго не выкоренится. С другой стороны, не думаю, что совсем было бы хорошо, если бы президент или премьер объявили, что мы - нищие и денег у нас мало, поэтому обеспечить армию всем необходимым не сумеем. Результат мне сложно представить.
Так уж сложилось, что денег у нас нет. А затраты - огромные. Вот, например, инфа от помошника министра обороны: "ежегодно на вещевой департамент давали 60 000 000 гривен. На всю армию. На все вещи. На всю-всю-всю армию. За этот год дали 700 000 000. Много? Капля в море, на одни только броники ушло 200 000 000 гривен".

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 29 жовтня 2014, 13:31
Bestfriend
Дают/выделяют - это одно, а сколько воруют...
Аэрофлот может вернуть себе транзит над территорией нашей страны, но для этого им тоже нужно не быть пассивными и ити на уступки.Других вариантов нет.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 30 жовтня 2014, 10:48
Glotych
Labiann писав:сомневаюсь что на 777 столько соберётся в это время, а с другой стороны просто так бы его не гнали, он же кушает не по детски...
Там из-за погодных условий пришлось 2 рейса объединять.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 30 жовтня 2014, 10:58
Alександр
Glotych писав:
Labiann писав:сомневаюсь что на 777 столько соберётся в это время, а с другой стороны просто так бы его не гнали, он же кушает не по детски...
Там из-за погодных условий пришлось 2 рейса объединять.
Да, видел как накануне А320 нарезАл круги ожидания и ушел обратно

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 30 жовтня 2014, 11:05
Valdys
ото немає чого туди літати...

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 30 жовтня 2014, 12:50
nik-dem
Olek писав:А кто сказал, что это война? Украинское руководство уничтожает ненужные кадры (которые могут прийти и спросить, почему на местах все те же рожи и все те же поборы), Россия своих нациков сплавляет нам. В итоге выгодно обеим сторонам - уничтожают ненужное население. Вы посмотрите, во что одеты наши солдаты? Неуставная форма - или сами купили, или волонтеры. На счетах деньги есть, но вместо реального обеспечения - или попил, или показуха. Посмотрите то же Громадське. 32 блок-пост. 20 трупов ради точки в поле. Людей просто используют как мясо.
Щодо України — не погоджусь, що це є цілеспрямоване знищення патріотів, що б там не казали у вирі емоцій. Влада просто банально некомпетентна у військових та оборонних питаннях. А це призводить до помилок. Компетентні кадри, що будуть готові до нових викликів та засобів ведення війни, поки що ще куються в боях. По-друге, люди туди їдуть переважно добровільно через переконання.

Що стосується волонтерства, то влада, була б вона троха більш компетентною, могла б почати реформування системи фінансування та забезпечення армії. Дивіться, в нас в країні у сфері оборони досі поширений совєтський принцип забезпечення: якась там структура під абстрактною назвою «держава» має виробити спорядження та зброю на державних же заводах, в них же купити і самій поставити.
В усьому цивілізованому світі більшу частину забезпечення (зокрема і зброю також) робить приватний сектор та приватні компанії, які, по-перше, конкурують між собою за якість, по-друге, роблять величезний соціально-економічний ефект, надаючи нові робочі місця та оздоровлюючи економіку держави, по-третє, більш гнучкі до потреб армії.
В будь-якому випадку, майбутнє української армії має саме такий вектор, який зараз тільки вимальовується.

Те, що влада досі не може ввести свої санкції проти тих же бортів, що літали до окупованого Криму, — це знову ж таки питання, пов'язане не стільки з інтересами України і численною п'ятою колоною, яка досі там марить (чи то ідейно, чи то за гроші) про так званий «братський народ», а з бюрократією та недолугістю усього державного апарату, який є тотально неефективним. Не дарма ж деякі кажуть, що це йде війна сильної державної машини РФ та сильного суспільства України.
Alександр писав:Сдержанным нужно стараться быть всегда. Это относительная черта сильных людей, верящих в свою правоту.
К сожалению, мы проигрываем России по всем параметрам и Запад нам особо не помогает, в отличие от помощи когда-то Польше и Прибалтике
Да и мы сами особо ничего толкового за почти год не сделали. Так, показательные выступления экс-депутатов тягнибоков с мирошниченками.
Польща та прибалтийські держави були країнами меншого масштабу та менш складними у суспільно-історичному плані, ніж Україна. Тому коли Україну порівнюють з Прибалтикою чи Польщею, це не завжди є коректно.
В Заходу справи йдуть більш масштабні, тож Україні треба просто дочекатись повного його входження до справ, а тим часом робити своє діло самому. Зміни в цій країні будуть хочемо ми або влада цього чи ні. А з РФ у майбутньому відбудуться значно більш цікаві речі, на які буде цікаво поглянути. :)
Alександр писав: Мы находимся в той ситуации, когда с Россией нужно не воевать, а договариваться. Иначе можем потерять и то, что осталось. Честно говоря, думал, что Порошенко сразу это сделает, а не будет глаголить про "конец АТО за тыжни". Воевать без сил и ресурсов с разваленной экономикой нельзя! Это аксиома!
А пока для авиационной отрасли вообще и аэропорта Харькова в частности возвращение Аэрофлота в регионы будет значительным подспорьем.
Домовитись з Росією в даний історичний момент апріорі неможливо. Цей конфлікт є в першу чергу сутто цивілізаційним та світоглядним (причому вже не першим в історії України). Це колізія країн з різними інтересами: країни, що хоче будувати своє життя та долю на землі своїх споконвічних пращурів, та імперії, яка принципово не хоче відпускати край, який є єдиною ланкою, що пов'язує культурно та цивілізаційно Москву із розвинутим світом, і дає далі можливість замість власного розвитку банально пити соки сусідів.
РФ традиційно все валить на Захід, знімаючи з себе відповідальність, але це і не дивно для народу з переписаною історією, занедбаною культурою та слабкою політичною нацією, яку вже втретє намагаються побудувати після двох суспільних зламів, не давши їй жодного шансу навіть скластися та усталитись.

Домовлятись з РФ можна або с позиції сили та гідності, або на правах «молодшого брата», обираючи собі долю наступні десятиліття бути і далі занедбаною колонією Москви. Іншого не дано.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 04 листопада 2014, 10:23
Alександр
Аэрофлот открыл продажу на второй рейс в Харьков с 02.12.2014...
Первый будет вылетать из Харькова в 04:55, второй в 09:45.
Из Москвы можно вылететь в 08:25 и в 22:00.
На обоих рейсах заявлен пуперджет.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 04 листопада 2014, 11:15
Valdys
Чого другий рейс не поставити трішки пізніше?

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 04 листопада 2014, 11:17
Alександр
Valdys писав:Чого другий рейс не поставити трішки пізніше?
Чтобы успевать стыковать его с обеденными рейсами в США, прежде всего, думаю.
Ну и выбор стыковок по России и Европе шире.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 04 листопада 2014, 11:27
Valdys
Ну під ці ж стиковки можна ранковий рейс використати.
Але це діло аерофлота.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 13 листопада 2014, 18:55
simpomix
Аерофлот скасував фіксований тариф на польоти до Криму, тепер літати стало набагато дорожче
http://ua.krymr.com/content/article/26690374.html

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 14 листопада 2014, 11:51
Valdys
Так то ж до літа було...а тепер про Крим "тихо забудуть" до середини весни...
А можна взяти квитки наприклад з Сімферополя в Європу з пересадкою в Москві?
яка там ціна? Вже не така цікава як до Москви?

і як мені цікаво літали таким чином літали пасажири, по укр. закордонному паспорту?

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 14 листопада 2014, 12:49
simpomix
Valdys писав:Так то ж до літа було...а тепер про Крим "тихо забудуть" до середини весни...
А можна взяти квитки наприклад з Сімферополя в Європу з пересадкою в Москві?
яка там ціна? Вже не така цікава як до Москви?
і як мені цікаво літали таким чином літали пасажири, по укр. закордонному паспорту?
1. Попробовал вбить Симферополь (аннексирован Россией) - Нью-Йорк/Амстердам, даёт выбрать билет с пересадкой в Москве
2. Цена на 30 ноября до NYC в одну сторону 7000 - 8000 грн. до Амстердама около 5000 грн
3. С украинским заграном можно выехать из Крыма. По крайней мере, до 1 января не вижу проблем с этим

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 14 листопада 2014, 12:59
Valdys
Ну я про те, якщо кримчани захотять злітати в цивілізовану країну, то зробити вони зможуть це лише за наявності українського закордонного паспорта, так?

На скільки я знаю, загранки росії видають мляво і тільки почали... і ще є певна проблема з візами в ЄС, США... для громадян, які викинули/порвали/спалили/здали/... (потрібне вибрати) паспорт України, в т.ч. загран.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 14 листопада 2014, 13:17
simpomix
Valdys писав:Ну я про те, якщо кримчани захотять злітати в цивілізовану країну, то зробити вони зможуть це лише за наявності українського закордонного паспорта, так?

На скільки я знаю, загранки росії видають мляво і тільки почали... і ще є певна проблема з візами в ЄС, США... для громадян, які викинули/порвали/спалили/здали/... (потрібне вибрати) паспорт України, в т.ч. загран.
Заграны начали выдавать в Симферополе недавно. Народ кинулся (вроде, про 3 000 желающих написали), народу лапшу повесили, что в загранах будет стоять отметка о выдаче его якобы в Краснодаре. Но практически во всех консульствах просят и внутренний паспорт с пропиской. Вот тут и придётся ехать в Киев с украинским заграном, который теперь Крымчанам проблематично получить. Если украинского паспорта нет, то ты практически невыездной

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 14 листопада 2014, 13:36
Valdys
не хочу лишній раз радіти...

але це мені подобається)))

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 14 листопада 2014, 15:01
simpomix
«Аерофлот» повернув фіксований тариф на польоти в Крим
http://ua.krymr.com/content/article/26691858.html

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 28 листопада 2014, 18:44
Inguri
Анатолій Гриценко
36 хв · Змінено ·
Щойно отримав позитивну інформацію, реакцію влади на мій попередній пост: відповідними структурами України прийнято рішення зупинити анонсовані російським Аерофлотом польоти з 1 грудня до Харкова і Дніпропетровська. Вірне рішення, підтримую. Сподіваюся, воно буде виконане, з відповідними висновками.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 28 листопада 2014, 19:12
Olek
Идиоты.

Re: Аэрофлот (SU)

Додано: 28 листопада 2014, 19:47
Alександр
Придурки. Других слов нет!