Сторінка 4 з 6
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 14:09
Tetris
Послушайте, вы говорите о том, что в 5 утра в аэропорт быстро можно приехать, но забываете о том, что не все ездят в 5 утра. Не пойму, с чем вы спорите? С тем, что на все есть спрос? Летают 3 АК + куча поездов. На все есть покупатель.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 15:01
Rel
Я тут уже говорил в другой теме. Смотреть нужно не на пасспоток (который растёт не закономерно, а скорее парадоксально сильно), а на развитие экономики страны в целом. Если будет хорошо расти экономика, и весь бизнес не будет сосредоточен в Киеве, будет кому и зачем летать, всё наладится само собой. Вот обеспечат нам 40% рост за 5 лет и будут перелёты даже Херсон-Полтава )
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 15:40
Tetris
Нарастить перелеты внутри страны можно не дожидаясь роста. Но проблема здесь комплексная: больше людей должно отлыхать внутри страны, ездить, путешествовать.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 15:51
Inguri
mischko писав: ↑17 жовтня 2019, 10:53
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 10:51
доба в поїзді
Ну от знову доба в поїзді!
Запоріжжя - Львів 24+години
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 15:55
Victor H
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 14:09
Послушайте, вы говорите о том, что в 5 утра в аэропорт быстро можно приехать, но забываете о том, что не все ездят в 5 утра.
ІС+, який ви називаєте хорошою альтернативою літаку, відправляється
раніше за аналогічний рейс МАУ,
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 14:09
Не пойму, с чем вы спорите? С тем, что на все есть спрос?
З вашим твердженням, що ІС+ комфортніший/швидший за літак.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 15:57
Tetris
Отож. А якщо порівняти Мелітополь—Славське, чи Луцьк—Коблево поїздами і літаком Запоріжжя-Львів і Львів-Одеса, то різниця більш суттєва. А хтось тут рахує 5 чи 4 години зі Львова в Київ їхати, де і так нема проблем ні з авіа, ні з залізницею.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 15:59
Tetris
Victor H писав: ↑17 жовтня 2019, 15:55
З вашим твердженням, що ІС+ комфортніший/швидший за літак.
Для багатьох так, і що? Давайте далі розвивати сполученея Київ-Львів? Мало авіакомпаній літає? Мова взагалі про інше, а ви чіпляєтесь до цих ІС+
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 16:02
popTAB
Нафлудили знатно. Признайтесь хто з вас ВЖЕ має на руках квиток HRK-LWO чи навпаки?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 16:03
Inguri
Отож.
А ще є мешканці Нікополя, якому 3+години до аеропорта і новий трудовий кодекс обіцяє зменшити відпустку.
Не кажучи вже про регулярні статті про забагато вихідних в українців. Де чудове 2 травня?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 16:15
Sentry
Inguri писав: ↑17 жовтня 2019, 16:03
Де чудове 2 травня?
14 жовтня?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 17:13
Inguri
Цінність 2 травня полягає в наявності 1 і 9 травня.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 17:30
Victor H
Львівський аеропорт опублікував завантаження перших рейсів СкайАп:
Та вже перші рейси показали попит на обрані напрямки. З Праги – 154+4, Львів-Прагу – 183+1. Львів-Бориспіль – 98+2, Бориспіль-Львів – 91. З Харкова прибуло 124.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 20:45
Rel
Из какого ещё Харькова прибыло? Первый рейс только через 20 минут будет.
popTAB писав: ↑17 жовтня 2019, 16:02Нафлудили знатно. Признайтесь хто з вас ВЖЕ має на руках квиток HRK-LWO чи навпаки?
Чур я заинтересованное лицо. У меня на руках Х-Киев купленный на замену МАУ и в 2,5 раза дешевле. Или Киев - табу в этой теме?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 21:20
floMaster_
popTAB писав: ↑17 жовтня 2019, 16:02
Нафлудили знатно. Признайтесь хто з вас ВЖЕ має на руках квиток HRK-LWO чи навпаки?
Блин, два раза собирался покупать билеты для семейства во Львов, но в итоге в первый раз в 3 раза дешевле на те же даты +- купил в Краков, а во второй раз Вену в 2 раза дешевле Львова..
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 21:30
artml
Персональна історія: вибирав між Інтерсіті та СкайАпом на маршруті Київ—Харків у п‘ятницю ввечері та обрав саме літак. Вихідна точка — офіс на Подолі, кінцева точка — готель біля майдану Архітекторів у Ха.
Обрав СкайАп через приємніший час добирання у Харків. Розрахунок: щоб встигнути в аеропорт на реєстрацію з валізою, з офісу доведеться виїжджати десь о 15:30. В харківському готелі я буду о 20:45, край о дев‘ятій вечора — тобто сумарно 5½ годин від дверей до дверей. Ну і ще залишиться час випити з друзями в айріш пабі поруч
Для порівняння, на вечірній Інтерсіті з офісу довелося б виїжджати о 5 вечора, і в готелі в Харкові я б опинився о 23:30. Це 6½ годин у дорозі після яких залишається лише лягати спати. Але можна попрацювати на півтори години довше у київському офісі.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 21:45
Krakowite
artml писав: ↑17 жовтня 2019, 21:30
Для порівняння, на вечірній Інтерсіті з офісу довелося б виїжджати о 5 вечора, і в готелі в Харкові я б опинився о 23:30. Це 6½ годин у дорозі після яких залишається лише лягати спати. Але можна попрацювати на півтори години довше у київському офісі.
Для деяких робіт, можна працювати і з Іньерсіті+ (за умови, якщо WiFi в 2020 запустять).
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 22:01
Rel
artml писав: ↑17 жовтня 2019, 21:30Обрав СкайАп через приємніший час добирання у Харків. Розрахунок: щоб встигнути в аеропорт на реєстрацію з валізою, з офісу доведеться виїжджати десь о 15:30. В харківському готелі я буду о 20:45, край о дев‘ятій вечора — тобто сумарно 5½ годин від дверей до дверей. Ну і ще залишиться час випити з друзями в айріш пабі поруч
Для порівняння, на вечірній Інтерсіті з офісу довелося б виїжджати о 5 вечора, і в готелі в Харкові я б опинився о 23:30. Це 6½ годин у дорозі після яких залишається лише лягати спати. Але можна попрацювати на півтори години довше у київському офісі.
Честно говоря, если важно быть вовремя, то самолёт это та ещё лотерея. В теме Львова написали, что первый рейс из Киева опоздал на полтора часа. А ИС+ в 99,9% случаев будет вовремя.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 22:27
Bestfriend
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 10:51
mischko писав: ↑17 жовтня 2019, 10:40
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 10:37
в першу чергу треба забрати внутрішніх туристів, які не хочуть їхати добу в поїзді
я не розумію, чому пишуть про добу. Я показав вище, що Харків-Одеса і Харків-Львів майже півдоби і то вночі із зручним розкладом.
Ок, розширю: або чекати 12 ночі, щоб купити квиток на зручний поїзд, бо дуже швидко розбирають, доба в поїзді, або з пересадкою. При грамотному позиціонуванні з'являється ще одна альтернатива: літаком.
Цього року зі Львова в Пилипець їхав поїздом Одеса-Ужгород. Їхати пару годин, тому взяв плацкарт. В вагоні половина лижників, народ пив хто ред лейбл, хто курвуазьє. Їхати майже добу, вагон повний. Тобто 1000-2000 грн. на літак у людей є, треба грамотно запропонувати.
Пане, Ви що, не знаєте наших людей? Вони ж готові в плацкарті їхати, але на зекономлені гроші пити Курвазьє.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 23:05
AlexK
А як Криклій збирається Райанейр до внутрішніх перевезень залучати? І чому така преференція до однієї компанії?
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 23:48
Franek
AlexK писав: ↑17 жовтня 2019, 23:05
А як Криклій збирається Райанейр до внутрішніх перевезень залучати? І чому така преференція до однієї компанії?
Тобто коли Омеляшка хотів Qatar на внутрішні рейси залучати, то питань щодо преференцій не було, а тут вже зразу з’явилися?
