Re: Ryanair (FR)
Додано: 21 червня 2020, 17:52
все на общих основаниях и НЕ бесплатно, т.к. билеты на июнь, а не на июль\август
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
А що відповідають, якщо легенько нагрузити згадкою про чарджбек? В вас ж є повідомлення від Раян, ще прикласти пару скрінів з чату і вам банк верне кошти. Я думаю, що Раян щонайменше ваучер на рік вам має дати.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 17:52 все на общих основаниях и НЕ бесплатно, т.к. билеты на июнь, а не на июль\август
Прямым текстом им за письмо и сказал, даже цитату из письма сделал. Ответ простой: ваш рейс не отменен, время вылета не изменено, поэтому никакого возврата денег.Liubko писав: ↑21 червня 2020, 18:08А що відповідають, якщо легенько нагрузити згадкою про чарджбек? В вас ж є повідомлення від Раян, ще прикласти пару скрінів з чату і вам банк верне кошти. Я думаю, що Раян щонайменше ваучер на рік вам має дати.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 17:52 все на общих основаниях и НЕ бесплатно, т.к. билеты на июнь, а не на июль\август
Я особисто чекав 2 місяці, поки прийняв рішення про компенсацію. Я думаю, що у вас у листі також немає встановленого терміну, тобто вважаємо, що ви маєте прийняти рішення до дня вильоту. Заходьте по посиланні, яке вам дали і подавайте запит на повернення.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 18:18 Прямым текстом им за письмо и сказал, даже цитату из письма сделал. Ответ простой: ваш рейс не отменен, время вылета не изменено, поэтому никакого возврата денег.
Так, відмінили. Але суті це не змінює, у вашому рейсі відбулася зміна часу вильоту і ви маєте право на компенсацію. Що і було вказано в вашому листі.
Так вернули же время в моем рейсе на то, что было при покупке билета, и рейс не отменяют. Вот в чем корень вопроса.
Так це не ваші проблеми. Дату змінили, вам про це повідомили, запропонували компенсацію.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 18:49 Так вернули же время в моем рейсе на то, что было при покупке билета, и рейс не отменяют. Вот в чем корень вопроса.![]()
А по якому Закону ви не можете отримати компенсацію за зміни в рейсі? Якраз навпаки. Ви ж не можете постійно змінювати свої плани, бо авіакомпанія постійно змінює час рейсу.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 19:04 Думаю, в данном случае, это как раз мои проблемы. По ссылке заходил, она работает. Но по букве закона, понимаю, что не добиться возврата. Условия для возврата в этой форме четко записаны, я по ним не прохожу.
Вот именно этот момент я и провтыкал. Второго письма о перемены времени взад не было.Liubko писав: ↑21 червня 2020, 19:07А по якому Закону ви не можете отримати компенсацію за зміни в рейсі? Якраз навпаки. Ви ж не можете постійно змінювати свої плани, бо авіакомпанія постійно змінює час рейсу.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 19:04 Думаю, в данном случае, это как раз мои проблемы. По ссылке заходил, она работает. Но по букве закона, понимаю, что не добиться возврата. Условия для возврата в этой форме четко записаны, я по ним не прохожу.
Правильно, у вас є 1 лист про зміну рейсу і ви маєте право на компенсацію. І тут не ви провтикали, а авіакомпанія.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 19:22 Вот именно этот момент я и провтыкал. Второго письма о перемены времени взад не было.
По факту зміни були, якщо вам прийшло повідомлення. В подальшому щось у них відбулося, можливо знову зміни, або якийсь збій. Це не ваші проблеми. Ви в нічому не помилилися, ви не зобов'язані в якийсь кокретний проміжок часу прийняти пропозицію відшкодування, якщо інше не вказано в умовах перевезень.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 21:46 Не пойму ваши аргументы, по факту изменений не было. Если бы я сразу запросил деньги, тогда да. Но на сегодняшний день и рейс есть и расписание, как при покупке. Смысл бодаться? Поменяю дату вылета.
Очень редкий случай - рейс изменили, а потом восстановили. Если пассажир не потребовал возврат до воостановления рейса, я не думаю, что а/к обязана возвращать деньги, на чарджбэк (сейчас!) я бы тем более не рассчитывал.Liubko писав: ↑21 червня 2020, 22:12По факту зміни були, якщо вам прийшло повідомлення. В подальшому щось у них відбулося, можливо знову зміни, або якийсь збій. Це не ваші проблеми. Ви в нічому не помилилися, ви не зобов'язані в якийсь кокретний проміжок часу прийняти пропозицію відшкодування, якщо інше не вказано в умовах перевезень.Денис Гришин писав: ↑21 червня 2020, 21:46 Не пойму ваши аргументы, по факту изменений не было. Если бы я сразу запросил деньги, тогда да. Но на сегодняшний день и рейс есть и расписание, как при покупке. Смысл бодаться? Поменяю дату вылета.
Якщо б вони щотижня змінювали дату, то ви б щоразу плани міняли, готелі переброньовували, чи як?
Я зазвичай лояльно відношусь до авіакомпаній, тим більше до лоукостерів. Але в даному випадку я б однозначно просив купон. Я не можу зрозуміти чому ви себе робите винним.
Вы много билетов брали, или это такая цена у "лоукоста"?
І скільки ще доплата?Денис Гришин писав: ↑22 червня 2020, 07:53 цена вопроса 400 дол., просто поменяю дату вылета, хоть и не бесплатно.