Сторінка 22 з 26
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 16:42
popTAB
Хоча ЛОТ в ІФО напевно зробить ІФО запасним для ЛВО. Відповідно не доведеттся вертатись в Польщу коли Львів не приймає
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 17:08
Franek
manjeroke писав: ↑30 листопада 2019, 16:25
А IFO 737 и 320 может принимать?
Якщо вірити Державіаслужбі то може, але з обмеженнями.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 17:12
Franek
popTAB писав: ↑30 листопада 2019, 16:37
Думаю навіть Дашка в ІФО відкусить кусочок у ЛВО. На ЛОТ пересядуть ті що раніше літали або Мау з франека, або класиками зі Львова.
Якщо буде Дашка, то я підозрюю, що 7-омам частотами попит з IFO задовільнити не вдастся. Але з іншого боку, чи зможе собі LOT дозволити ті 7+ частот в Шопені? Тому я навіть не виключаю, що будуть і Ембраєри.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 17:14
Franek
SergeyL писав: ↑30 листопада 2019, 16:39
Сомневаюсь, что лоукосты туда побегут. По многим причинам.
Ну і по яким це причинам? Вроцлав, Відень, Краків і Варшава будуть однозначно мати попит з IFO.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 17:36
popTAB
Franek писав: ↑30 листопада 2019, 17:12
popTAB писав: ↑30 листопада 2019, 16:37
Думаю навіть Дашка в ІФО відкусить кусочок у ЛВО. На ЛОТ пересядуть ті що раніше літали або Мау з франека, або класиками зі Львова.
Якщо буде Дашка, то я підозрюю, що 7-омам частотами попит з IFO задовільнити не вдастся. Але з іншого боку, чи зможе собі LOT дозволити ті 7+ частот в Шопені? Тому я навіть не виключаю, що будуть і Ембраєри.
Знаючи ЛОТ це буде 4-5 рейсів на початок, частина ранкові, частина обідні щоб охопити максимум стиковок, а особливо на далекомагістралку
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 18:59
SergeyL
Franek писав: ↑30 листопада 2019, 17:14
SergeyL писав: ↑30 листопада 2019, 16:39
Сомневаюсь, что лоукосты туда побегут. По многим причинам.
Ну і по яким це причинам? Вроцлав, Відень, Краків і Варшава будуть однозначно мати попит з IFO.
В первую очередь, Беня. Во-вторую - ВПП. Если там турецкие А319 не вписывались по ограничениям, то что говорить про 738 и 320? Сначала реконструировать полосу нужно, построить терминал хотя бы простенький, запустить полноценные рыночные отношения, а потом идти на переговоры с лоукостами. МАУ на Эмбраере и ЛОТ на нем же ничего глобально не изменят.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 20:15
popTAB
Швидше ЛОТ чекає коли 'мау звільнить місце', і тоді вони монопольно зайдуть у Франек
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 20:16
mischko
Там найновіший з радянських термінал
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 30 листопада 2019, 20:21
alex.s
И еще не понятно, насколько там плохо с ВПП. Может просто удобная отмазка. Уж турецкие А319 точно могли бы принимать.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 01 грудня 2019, 10:49
andreuskas
Плохо там с полосой, по ощущениям похуже чем в Херсоне.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 01 грудня 2019, 10:52
andreuskas
Терминал поменьше старого Одесского, правда там еще слева какой-то зал закрытый имеется. Територия возле аэропорта дуже "занедбана".
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 01 грудня 2019, 11:14
alex.s
andreuskas писав: ↑01 грудня 2019, 10:52
Терминал поменьше старого Одесского, правда там еще слева какой-то зал закрытый имеется. Територия возле аэропорта дуже "занедбана".
Бородатый дядька не "инвестор" - он "арендатор". Он так концессию себе видит.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 01 грудня 2019, 12:03
LWIEV
alex.s писав: ↑01 грудня 2019, 11:14
Бородатый дядька не "инвестор" - он "арендатор". Он так концессию себе видит.
Скорше "користувач," і далі синонімічним рядом аж до "мародер."
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 14:43
vito
Franek писав: ↑30 листопада 2019, 17:08
manjeroke писав: ↑30 листопада 2019, 16:25
А IFO
737 и 320 может принимать?
Якщо вірити Державіаслужбі то
може, але з обмеженнями.
SergeyL писав: ↑30 листопада 2019, 18:59
В первую очередь, Беня. Во-вторую -
ВПП. Если там турецкие А319 не вписывались по ограничениям, то что говорить про 738 и 320? Сначала реконструировать полосу нужно, построить терминал хотя бы простенький, запустить полноценные рыночные отношения, а потом идти на переговоры с лоукостами. МАУ на Эмбраере и ЛОТ на нем же ничего глобально не изменят.
alex.s писав: ↑30 листопада 2019, 20:21
И еще не понятно,
насколько там плохо с ВПП. Может просто удобная отмазка. Уж турецкие А319 точно могли бы принимать.
andreuskas писав: ↑01 грудня 2019, 10:49
Плохо там с полосой, по ощущениям похуже
чем в Херсоне.
https://www.avianews.com/ukraine/2016/0 ... ines.shtml
https://delo.ua/business/turkish-airlin ... sk-316246/
https://delo.ua/business/turkish-airlin ... sk-318890/
http://report.if.ua/socium/rozbir-polot ... ivsk-foto/
Міжнародний аеропорт "Івано-Франківськ"
Злітно-посадкова смуга
Довжина: 2,507 м
Тип поверхні (PCN): бетон, 25/r/a/x/t
обладнаний для прийому і обслуговування літаків за першою категорією ІКАО. Аеропорт здатний приймати середньомагістральні літаки A320 і Boeing-737, а також DC-9, MD 82, Ан-12/24 (на даний момент, в зв'язку зі станом ЗПС, аеропорт здатен обслуговувати борти з МПМ(Максимальна посадкова маса) <
50 тон).
Після запровадження турецькою авіакомпанією Turkish Airlines 30.03.16 р. регулярних рейсів до Стамбула (літаками Airbus А319 з максимальною злітною вагою понад
50 тон) комісія аеродрому видала акт обстеження злітної змуги, у якому констатувала тріщини та лущення бетону покриття. Згідно даного акта, операції злету та посадки для повітряних суден з максимальною злітною вагою понад
50 тон заборонені в зв'язку з необхідністю проведення ремонтних робіт. В зв'язку з даним актом рейси турецького перевізника були зупинені спочатку до 01.06.16, а потім і на невизначений термін. Пізніше турецький перевізник заявив про можливість відновлення рейсів засобом легших Embraer-195 або Embraer-145, які використовуються українськими компаніями Дніпроавіа та МАУ і чиї характеристики не підпадають під дію згаданого акта. Однак сполучення не відновлене до сьогоднішнього дня.
Директор аеропорту Петро Осипенко стверджує, що обмеження по МПМ на посадку встановили військові:
"Ми орендуємо злітно-посадкову смугу у військової частини, до речі, платимо 50-60 тис грн щомісяця. «Турецькі авіалінії» літали до нас на великих аеробусах А319, які мають вагу до 70 тонн. За кілька тижнів польотів доріжка почала просідати і тріскати. Військова частина зменшила нам посадкову вагу до
50 тонн".
P.S.
N.B.
Міжнародний аеропорт "Херсон"
Характеристика:
Довжина: 2,500 м
Тип поверхні (PCN): бетон, 28/r/c/x/t
Прийняті повітряні судна (ПС): B-737, Ан-12/24
Максимальна злітна маса НД 100 тонн
https://avia.gov.ua/aeroporti-2/sertifi ... erodromiv/
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 15:51
mischko
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 18:12
alex.s
Разве в договоре концессии не прописывают качество Впп, которое должен обеспечить балансодержатель?
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 18:19
Olek
В договоре о приватизации Днеправиа в 2009 году прописали. А толку?
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 18:21
alex.s
Olek писав: ↑02 грудня 2019, 18:19
В договоре о приватизации Днеправиа в 2009 году прописали. А толку?
По вашему государство в лице военных ничем не отличаются от Бени?
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 18:27
mischko
alex.s писав: ↑02 грудня 2019, 18:21
Olek писав: ↑02 грудня 2019, 18:19
В договоре о приватизации Днеправиа в 2009 году прописали. А толку?
По вашему государство в лице военных ничем не отличаются от Бени?
він має на увазі, що навіть прописавши дуже важко довести справу в суді до кінця - у Бєні чудові юристи.
Re: Івано-франківськ аеропорт (IATA: IFO)
Додано: 02 грудня 2019, 18:45
alex.s
mischko писав: ↑02 грудня 2019, 18:27
alex.s писав: ↑02 грудня 2019, 18:21
Olek писав: ↑02 грудня 2019, 18:19
В договоре о приватизации Днеправиа в 2009 году прописали. А толку?
По вашему государство в лице военных ничем не отличаются от Бени?
він має на увазі, що навіть прописавши дуже важко довести справу в суді до кінця - у Бєні чудові юристи.
Это в Днепре Впп на балансе Бени. Во Франковске у военных или у области