Сторінка 207 з 340

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 22 травня 2018, 22:14
SergeyL
Надеюсь, насчет Киев-Демиевского журналажа, там даже городская электричка не останавливается и потенциального пассажиропотока нет. Киев-пас.-Выдубичи-Дарница-Борисполь, и не нужно придумывать никаких велосипедо. Возможно, в перспективе до Киев-Волынского пускать, но это уже детали. А параллельный автобус до метро "Бориспольская" или "Харьковская" не помешал бы.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 22 травня 2018, 23:50
Sleepwalker
Labiann писав: 22 травня 2018, 19:52
Sleepwalker писав: 22 травня 2018, 19:25
Labiann писав: 22 травня 2018, 18:13 ну цтс пишет, что всего будет 2 песы задействовано и через каждые 50 минут, 26 рейсов ежедневно и рассчитывают на 29 тысячь в день.
я точно не знаю, але я думаю, що Песи до кошторису не мають відношення. йдеться ж про будівництво?
при чём тут вообще это, я же не ваше смс отвечал...
вибачаюсь, невірно зрозумів. мій косяк.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 08:18
Valdys
Судячи по відео зроблять 1 колію в аеропорту. З однієї сторони вийшов, з іншої зайшов у потяг.
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 10:18
Кот ученый
makor писав: 22 травня 2018, 16:30 А что находится на юговосток от Центрального вокзала? На карте там тупичок. Между северной платформой и основными.
Викимапия пишет: База особой нормы. Место базирования специального подвижного состава.

На практике высокий почти глухой забор, проглядывается 2 пути, и вагоны. Думаю, дальнейшее обсуждение этого вопроса неуместно :secret:

Хотя место было бы идеальное.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:06
AlexK
Valdys писав: 23 травня 2018, 08:18 Судячи по відео зроблять 1 колію в аеропорту. З однієї сторони вийшов, з іншої зайшов у потяг.
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)
На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо. З приводу інтервала—навіть, вибачте за слово, в Шереметьєво Аероекспрес раз на півгодини. До Фьюмічіно, якщо не помиляюся, теж. На Бориспіль, дуже ймовірно, буде раз на годину.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:15
Glucker
AlexK писав: 23 травня 2018, 11:06
Valdys писав: 23 травня 2018, 08:18 Судячи по відео зроблять 1 колію в аеропорту. З однієї сторони вийшов, з іншої зайшов у потяг.
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)
На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо. З приводу інтервала—навіть, вибачте за слово, в Шереметьєво Аероекспрес раз на півгодини. До Фьюмічіно, якщо не помиляюся, теж. На Бориспіль, дуже ймовірно, буде раз на годину.
Є ще один важливий момент. Залізнична інфраструктура на Київському вузлі досить сильно завантажена, і якщо туди втиснути рейкові автобуси на Бориспіль з інтервалом руху, скажімо, 10 хвилин, то це, вибачте за вираз, поставить раком весь залізничний рух поруч.
Але до Шереметьєво та Фьюмічіно їздять більш місткі електрички, ніж рейкові автобуси, які планують пускати до Борисполя.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:26
andrewcrow
syxiv_dan писав: 22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:40
Valdys
andrewcrow писав: 23 травня 2018, 11:26
syxiv_dan писав: 22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
Ви знаєте, яка відстань від центрального автовокзалу до Київ-Деміївський?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:43
AlexK
andrewcrow писав: 23 травня 2018, 11:26
syxiv_dan писав: 22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
На автовокзал приезжает всё меньше и меньше автобусов, многие уже на Выдубичи приезжают, и автовокзал с Демеевки вообще убирать планировали. А вообще, там не смогли даже нормальный подземный переход соорудить, когда метро сделали--вы попробуйте из метро "Демеевская" попасть на автовокзал. Там несколько раз нужно выходить на поверхность и спускаться опять. Всё очень там не продумано.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:47
Valdys
AlexK писав: 23 травня 2018, 11:06
Valdys писав: 23 травня 2018, 08:18 Судячи по відео зроблять 1 колію в аеропорту. З однієї сторони вийшов, з іншої зайшов у потяг.
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)
На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо. З приводу інтервала—навіть, вибачте за слово, в Шереметьєво Аероекспрес раз на півгодини. До Фьюмічіно, якщо не помиляюся, теж. На Бориспіль, дуже ймовірно, буде раз на годину.
в принципі так, 45 хв для Борисполя дуже достатньо.
Але якщо і не 2 колії, то роз'їзд там потрібен... ну от зламається щось, або ще щось...

доречі, якщо, наприклад Песа зламається і не буде підміни і її буде тягнути звичайний локомотив, таке можливо? І Чи вистачить довжини колії. І чи може локомотив не лише тягнути, а й штовхати?

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:55
andrewcrow
Valdys писав: 23 травня 2018, 11:40 Ви знаєте, яка відстань від центрального автовокзалу до Київ-Деміївський?
Ради интереса посмотрел, по прямой больше километра, действительно не самая лучшая идея.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 11:57
Igoresha
Если Песа сломается, достанут из закромов, хе-хе
Зображення

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 12:00
UKCC
AlexK писав: 23 травня 2018, 11:43
andrewcrow писав: 23 травня 2018, 11:26
syxiv_dan писав: 22 травня 2018, 21:56 Тут пояснили, як буде здійснюватися посадка\висадка в потяг
https://www.youtube.com/watch?v=FST4vv5VghY
Порадовал пассажир в конце сюжета, который выглядывает свое такси из-за полтораметрового забора)) Типичная ситуация для Борисполя, все для людей!
А про Демеевскую считаю вполне реально желание соединить центральный автовокзал с аэропортом, не все ведь в столицу на поезде приезжают.
На автовокзал приезжает всё меньше и меньше автобусов, многие уже на Выдубичи приезжают, и автовокзал с Демеевки вообще убирать планировали. А вообще, там не смогли даже нормальный подземный переход соорудить, когда метро сделали--вы попробуйте из метро "Демеевская" попасть на автовокзал. Там несколько раз нужно выходить на поверхность и спускаться опять. Всё очень там не продумано.
Тільки но почав те саме писати. автовокзал на Деміївці планують прибрати, та й від нього до зал. платформ ще добрих два кілометри. Враховуючи своєрідне налаштування більшості нашого населення щодо будь-яких пересадок, ризикну звангувати, що типовий маршрут з центрального автовокзалу все ж виглядатиме так: маршрутка/таксі до головного вокзалу (5км!, та сама відстань що й на авто до платформ "Деміївський") і далі вже потяг (ціна ж не буде залежати від станції як я зрозумів? будуть умовні 80грн що з головного, що з Дарниці).

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 13:10
Olek
Остановки будут на Выдубичах и Дарнице. Только что уточнил в УЗ. На сайте Мининфраструктуры какая-то лажа.

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 13:38
Labiann
так сколько будут использоваться рельсовых автобусов, тут пишете 11, цтс пишет 2, не стыковка какая-то...

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 14:31
Olek
Ничего нового не скажу. Все на главной.

На линии будут использовать 11 рельсовых автобусов PESA 620M, рассчитанных на перевозку 91 пассажира, и два автобуса PESA 630M на 192 места. Техника находится в распоряжении «Укрзализныци» и выполняет региональные перевозки в пределах страны. При этом Кравцов сообщил, что компания рассматривает возможность использования сцепок из рельсовых автобусов, что позволит увеличить вместительность поездов.

https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 14:51
AlexK
Valdys писав: 23 травня 2018, 11:47 І чи може локомотив не лише тягнути, а й штовхати?
В Європі локомотиви часто взагалі в хвості поїзда стоять (навіть досить довгого).

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 14:55
UKCC
AlexK писав: 23 травня 2018, 14:51
Valdys писав: 23 травня 2018, 11:47 І чи може локомотив не лише тягнути, а й штовхати?
В Європі локомотиви часто взагалі в хвості поїзда стоять (навіть досить довгого).
Через нашу автозчепку СА-3 штовхати з такою швидкістю і так безпечно як у Європах не вийде :(

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 15:17
vito
Valdys писав: 21 травня 2018, 12:30 питання в тому, що в такі короткі строки складно щось більш глобальне зробити, але... але ми живемо в Україні, тому я побоююся, що зроблять якусь реальну лажу.

варіантів для лажі дуже багато:
1 колія біля терміналу
не крита платформа
AlexK писав: 23 травня 2018, 11:06
Valdys писав: 23 травня 2018, 08:18 Судячи по відео зроблять 1 колію в аеропорту. З однієї сторони вийшов, з іншої зайшов у потяг.
Якщо одна колія, це означає, що навіть у перспективі інтервал не буде меншим хвилин 25 (поїзд має приїхати, постояти і виїхати назад)
На станції, скоріш за все, буде розгалуження на дві колії—для роз‘їхатись, цього буде достатньо.
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/
построят пассажирские платформЫ с навесами у терминала D
Valdys писав: 21 травня 2018, 12:30 перехід не з терміналу
платформа метрів за 300 від терміналу
https://www.avianews.com/ukraine/2018/0 ... lessmoney/
платформу около терминала


1:49 - 2:10

Re: Борисполь аэропорт (IATA: KBP)

Додано: 23 травня 2018, 15:30
Sleepwalker
якщо вірити ТСН, зменшення кошторису з 3 млрд грн у 2012 році до 500 млн сьогодні. а якщо порахувати у докризових доларах?

я тут ще про інше подумав — 40 хв. від вокзалу до терміналу — чи не задофіга? припускаю, що або проміжні зупинки будуть довгими, або експрес пропускатиме усе, що рухається колією.