Re: SkyUp отказывать в возврате денег и утверждает что форс-мажор позволяет игнорировать правила авиаперевозок
Додано: 24 квітня 2020, 18:34
Выдали у себя в facebook такое:
Інформація щодо відшкодування вартості квитків з вильотом в період карантину
У зв’язку із продовженням карантину до 11 травня 2020, для відшкодування вартості квитків з вильотом у цей період SkyUp Airlines пропонує можливість отримати промокод в розмірі 120% від сплаченої суми при скасуванні бронювання.
Що таке промокод у розмірі 120% і як він діє?
Як варіант відшкодування за скасовані рейси ми пропонуємо пасажирам отримати промокод на знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання, що скасовується. Скористатися промокодом можна при оплаті квитків і послуг на будь-який напрямок авіакомпанії.
Маючи промокод, ви можете:
скористатися ним протягом одного року від дати першого перельоту, вказаному у бронюванні, що скасовується;
подарувати його друзям чи передати іншій особі, оскільки він не є іменним;
купити будь-яку кількість квитків (в межах нової суми) або використати його як частину оплати в разі купівлі дорожчого квитка;
використати кожну гривню нової суми, адже залишок від купівлі нового квитка можна використати для іншого бронювання в межах строку дії промокоду.
Чому замість повернення коштів за скасований рейс варто вибрати промокод?
На відміну від відшкодування вартості квитка згідно з умовами тарифу, який часто передбачає лише часткове повернення коштів, отримання промокоду дозволяє зберегти всю суму і отримати додаткових 20%, щоб після закінчення карантину знову скористатися послугами авіакомпанії.
Як звернутися за отриманням промокоду?
Усі пасажири, які придбали квитки з вильотом у період карантину (до 11 травня включно), мають право на безоплатне перебронювання на інші дати або на відшкодування вартості квитка відповідно до умов тарифу, за яким квиток було придбано.
Якщо ви вибрали відшкодування вартості квитка, ми пропонуємо:
отримати грошове відшкодування вартості квитка за стандартною процедурою (у розмірі, передбаченому умовами тарифу);
отримати промокод у розмірі 120% від суми скасованого бронювання.
У будь-якому випадку спочатку вам необхідно надіслати запит на letstalk@skyup.aero. У відповідь ви отримаєте лист із можливими варіантами, серед яких виберете той, що вас влаштовує, а також інструкції для подальших кроків. Після отримання вами промокоду попереднє бронювання буде автоматично скасовано.
Важливо:
після отримання промокоду відшкодування вартості квитка грішми буде неможливе;
під час купівлі нового квитка за послугу використання промокоду пасажиру потрібно буде сплатити 1 гривню;
промокод не може бути використаний для придбання квитків на спеціальні рейси авіакомпанії.
Ми шкодуємо, що поширення епідемії COVID-19 і вжиті у зв’язку з цим карантинні заходи вплинули на наші можливості забезпечити подорожі наших пасажирів. Усі звернення щодо скасованих рейсів будуть обов’язково оброблені.
Інформація щодо відшкодування вартості квитків з вильотом в період карантину
У зв’язку із продовженням карантину до 11 травня 2020, для відшкодування вартості квитків з вильотом у цей період SkyUp Airlines пропонує можливість отримати промокод в розмірі 120% від сплаченої суми при скасуванні бронювання.
Як варіант відшкодування за скасовані рейси ми пропонуємо пасажирам отримати промокод на знижку при оплаті авіаперевезення та додаткових послуг на рейсах авіакомпанії у розмірі 120% від суми бронювання, що скасовується. Скористатися промокодом можна при оплаті квитків і послуг на будь-який напрямок авіакомпанії.
Маючи промокод, ви можете:
На відміну від відшкодування вартості квитка згідно з умовами тарифу, який часто передбачає лише часткове повернення коштів, отримання промокоду дозволяє зберегти всю суму і отримати додаткових 20%, щоб після закінчення карантину знову скористатися послугами авіакомпанії.
Усі пасажири, які придбали квитки з вильотом у період карантину (до 11 травня включно), мають право на безоплатне перебронювання на інші дати або на відшкодування вартості квитка відповідно до умов тарифу, за яким квиток було придбано.
Якщо ви вибрали відшкодування вартості квитка, ми пропонуємо:
У будь-якому випадку спочатку вам необхідно надіслати запит на letstalk@skyup.aero. У відповідь ви отримаєте лист із можливими варіантами, серед яких виберете той, що вас влаштовує, а також інструкції для подальших кроків. Після отримання вами промокоду попереднє бронювання буде автоматично скасовано.
Важливо:
Ми шкодуємо, що поширення епідемії COVID-19 і вжиті у зв’язку з цим карантинні заходи вплинули на наші можливості забезпечити подорожі наших пасажирів. Усі звернення щодо скасованих рейсів будуть обов’язково оброблені.