Сторінка 3 з 6
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 11:59
Bohdan_Lviv
Santehnik писав: ↑17 жовтня 2019, 11:47
Дивіться на питання простіше, є люди які купують купе за 1000 грн, значить ці люди потенційно полетять літаком. Потрібно лише зробити щоб це було зручно робити... і коли буде ядро, підтягнуться вже й інші)
А де знайти тих пасажирів, які полетять за 2500-3000 гривень за OW?
Якщо по 1000 навіть 186 місць продати у 800-ці, рейс буде збитковим
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:04
popTAB
Victor H , ти своїм постом заставляєш згадати UTair-UA, які прилітали в Жуляни і суттєво економився час на поїздку на той же ж Поділ, і аналогічно повернення назад ще й з вильотом в 19:55 (21:20 у Львові)
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:06
Santehnik
А де знайти тих пасажирів, які полетять за 2500-3000 гривень за OW?
Якщо по 1000 навіть 186 місць продати у 800-ці, рейс буде збитковим
Так по 2500-3000 не має сенсу, за ці гроші людина полетить в Париж.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:06
Victor H
Bohdan_Lviv писав: ↑17 жовтня 2019, 11:56
Victor H писав: ↑17 жовтня 2019, 11:51
Підсумок, з поїздом я:
1. Повинен встати на пів години раніше.
2. Маю на три години менше часу в Києві.
3. Повертаюся додому майже на дві години пізніше.
Де виграш?
+ година в літаку виморює набагато меньше, ніж 5 годин у інтерсіті
Це окрема тема. Оскільки люди вище пишуть про те, що нічний поїзд - це комфортно і можна виспатися в дорозі (я, наприклад, так не вмію), то я про це писати не став.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:07
Victor H
popTAB писав: ↑17 жовтня 2019, 12:04
Victor H , ти своїм постом заставляєш згадати UTair-UA, які прилітали в Жуляни і суттєво економився час на поїздку на той же ж Поділ, і аналогічно повернення назад ще й з вильотом в 19:55 (21:20 у Львові)
Я Ютейр не застав. Але так, рейс в Жуляни з розкладом як у PS33/34 - це взагалі мрія.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:19
popTAB
Victor H писав: ↑17 жовтня 2019, 12:07
Я Ютейр не застав. Але так, рейс в Жуляни з розкладом як у PS33/34 - це взагалі мрія.
Щоб бути об'єктивним то виліт був 7:40 після МЯУ, і політ на дирчику довше того ж МЯУ на бобіку. Відповідно приземлення було 8:55, але всеодно на Поділ швидше вдавалось попасти

Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:23
Dr. K
Bohdan_Lviv писав: ↑17 жовтня 2019, 11:56
+ година в літаку виморює набагато меньше, ніж 5 годин у інтерсіті
Так, подорож літаком значно менш нудна ніж потягом. Бо майже увесь час є якась активність, а не просто сидячи майже п'ять годин
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:24
mischko
Dr. K писав: ↑17 жовтня 2019, 12:23
Bohdan_Lviv писав: ↑17 жовтня 2019, 11:56
+ година в літаку виморює набагато меньше, ніж 5 годин у інтерсіті
Так, подорож літаком значно менш нудна ніж потягом. Бо майже увесь час є якась активність, а не просто сидячи майже п'ять годин
для ІТшника сидячи 4 години в потязі з розеткою і wi-fi - майже повноцінний робочий час.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:26
makor
Не знаю как сейчас, а до оптимизации у мау между городами с 2-3 рейсами в день внутренние рейсы отлично стыковались за 3-4 часа в пути, часто утром и вечером. И это не помогло грузить дневные рейсы мау даже при ценах около 1000-1300
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:28
popTAB
mischko писав: ↑17 жовтня 2019, 12:24
для ІТшника сидячи 4 години в потязі з розеткою і wi-fi - майже повноцінний робочий час.
Чувак явно забув що таке EDGE...
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:30
mischko
popTAB писав: ↑17 жовтня 2019, 12:28
Чувак явно забув що таке EDGE...
Там же є wi-fi від самого потягу, досить пристойний щоб споживати текстовий контент. Але я Львів - Київ ніколи не їздив, лише Харків - Київ. Може там інакше.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:41
makor
ну как атишник скажу что мне в бизнес лаунже 2 часа посидеть перед вылетом кофортнее чем 4 часа в Хюндае. И это харьковском. а днепровский вообще единственное место где укачивает )
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:49
Victor H
mischko писав: ↑17 жовтня 2019, 12:24
для ІТшника сидячи 4 години в потязі з розеткою і wi-fi - майже повноцінний робочий час.
Це в теорії. На практиці вайфай працює добре якщо на половині відстані. Ну і айтішники - вони різні бувають. У тих, які часто їздять в відрядження, часто робота полягає в комунікації з іншими людьми. А мейли прекрасно пишуться і в літаку в офлайні.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:49
Tetris
Для поїздки на 1 день в деяких випадках літак, звісно, швидший. Але якщо взяти нічні потяги і ІС+, то ними можна діставатись Києва швидше і зручніше.
Наприклад: ІС їде в Харків чи Львів близько 5 годин.
Літак: 1 година до аеропорту, 1 година в аеропорту, 1 годину летіти, 1 годину з аеропорту = 4 години. Якщо зробити поправку на ризики затримок/скасувань, то потяг значно виграє.
Зрозуміло, що на кожен варіант є покупець, бо комусь так зручно, а комусь інакше. Саме тому на напрямку Київ-Львів існують і нічні, і денні поїзди, і 3 авіакомпанії.
Цю тему розпочало інше питання - як розвивати внутрішні перельоти не через Київ.
Я бачу їх за рахунок якісного позиціонування саме серед туристів.
Дехто пише про стиковки через хаб у Києві. Мені здається, що потенціал внутрішніх перельотів через хаб в Києві вичерпано, якщо не розширювати географію, а там постає питання регіонального флоту та наявнсті аеропортів.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:50
mischko
makor писав: ↑17 жовтня 2019, 12:41
ну как атишник скажу что мне в бизнес лаунже 2 часа посидеть перед вылетом кофортнее чем 4 часа в Хюндае. И это харьковском. а днепровский вообще единственное место где укачивает )
я ще пам'ятаю Столичний Експрес на локомотивній тязі, от там трясло не по дитячому + сидячі купе без столика і телевізор з "Піратами Карибського моря" в кращому разі, в гіршому щось із радянської кінокласики.
В порівнянні з ним ІС+ - це казка. Плавний хід, wi-fi, відкидний столик + всю дорогу можна своїми справами займатися.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:50
Dr. K
mischko писав: ↑17 жовтня 2019, 12:30
popTAB писав: ↑17 жовтня 2019, 12:28
Чувак явно забув що таке EDGE...
Там же є wi-fi від самого потягу, досить пристойний щоб споживати текстовий контент. Але я Львів - Київ ніколи не їздив, лише Харків - Київ. Може там інакше.
інтернет у тому вай-фаї є тільки коли наявний хоча б 3G зв'язок у мобільних операторів. тобто більшу частину подорожі інтернета у тому вай-фаї нема
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 12:56
Dr. K
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 12:49
1. Але якщо взяти нічні потяги і ІС+, то ними можна діставатись Києва швидше і зручніше.
2. Наприклад: ІС їде в Харків чи Львів близько 5 годин.
3. Літак: 1 година до аеропорту, 1 година в аеропорту, 1 годину летіти, 1 годину з аеропорту = 4 години.
4. Якщо зробити поправку на ризики затримок/скасувань, то потяг значно виграє.
1. Ніт
2. І чому завжди забувають про час подорожі до вокзала и з нього, а це +1 година якнайменше. І ще на планеті небагато місць огидніших за київські вокзали
3. 40 до аеропорту, 40 з аеропорту, летіти 40 хвилин (Харків - Київ) => оцінка завищена на годину
4. Ніт
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 13:02
makor
mischko писав: ↑17 жовтня 2019, 12:50
я ще пам'ятаю Столичний Експрес на локомотивній тязі, от там трясло не по дитячому + сидячі купе без столика і телевізор з "Піратами Карибського моря" в кращому разі, в гіршому щось із радянської кінокласики.
В порівнянні з ним ІС+ - це казка. Плавний хід, wi-fi, відкидний столик + всю дорогу можна своїми справами займатися.
Ну от этого он не стал лучше. 90% случаев делами заниматься я не мог. Хотя надеялся на это каждый раз))
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 13:08
Victor H
Tetris писав: ↑17 жовтня 2019, 12:49
Для поїздки на 1 день в деяких випадках літак, звісно, швидший. Але якщо взяти нічні потяги і ІС+, то ними можна діставатись Києва швидше і зручніше.
Наприклад: ІС їде в Харків чи Львів близько 5 годин.
Літак: 1 година до аеропорту, 1 година в аеропорту, 1 годину летіти, 1 годину з аеропорту = 4 години. Якщо зробити поправку на ризики затримок/скасувань, то потяг значно виграє.
Ви округлюєте в різні боки (чомусь). По перше, Львів-Київ на ІС+ - це трохи більше 5 годин (5:10). По друге, у Львові з аеропорта їхати не годину (о 5 ранку 20 хвилин з найвіддаленіших районів, ввечері нехай 30 хвилин). По третє, час добирання до вокзалу теж ненульовий - у Львові він часто співмірний з аеропортом. Таким чином, ваших 4 проти 5 на практиці перетворюються на 3:30 проти 6+. Щодо ризиків затримок, то з ІС+ у мене теж бували затримки, часом на пару годин - вони далеко не ідельно дотримуються графіку.
Re: Внутреннее авиационное сообщение в Украине: перспективы
Додано: 17 жовтня 2019, 13:12
Santehnik
По перше, Львів-Київ на ІС+ - це трохи більше 5 годин (5:10). По друге, у Львові з аеропорта їхати не годину (о 5 ранку 20 хвилин з найвіддаленіших районів, ввечері нехай 30 хвилин). По третє, час добирання до вокзалу теж ненульовий - у Львові він часто співмірний з аеропортом
А ви забуваєте про Святошин та Підзамче.