Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 10 грудня 2017, 22:20
Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Наверное потому что пассажиров FlyDubai привезли в KBP.alex.s писав:Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Rainbow писав:UR-NTN це перший Ан-158. Конвертований з 148го.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".LWIEV писав:Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Найімовірніше, ви праві. Але можливий також варіант, коли літак, що прибуває таким чином в регіональний аеропорт далі стає на рейси з цього аеропорта, а внутрішній рейс, який мав вилетіти з центру в регіональний аеропорт, скасовується. Таким чином формується розмін бортів. Цього року у МАУ був принаймні один відомий мені такий випадок, що дало мені підставу провести аналогію.AQS писав:Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".LWIEV писав:Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.
над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...converj писав:Планер
Аэронавигация за такое вс копейки. Больше ничего. И если мне память не изменяет за такой тип в Украине вообще не берется.TurbineDuke писав:А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?
Отметим, что поляку понадобилось три месяца для получения разрешения от украинских властей на выполнение единственного полета над Украинскими Карпатами. В переговорах были задействованы министерства иностранных дел Украины и Польши, польский посол в Украине, а также польский консул во Львове.TurbineDuke писав:над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...converj писав:Планер
Ernest также идет в KBP. Снега сильного нету, но в Жулянах низкий коеф. сцепления. Должны подготовить ВПП, иначе рискуют все борта отправить в Борисполь.andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Жуляны сильно разочаровывают в этом году. Раньше такого и близко не было. Второй снегопад средней интенсивности - и опять закрываются. Виззы терпеть не будут.andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.