Сторінка 185 з 366

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 грудня 2017, 22:20
alex.s
Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 грудня 2017, 22:33
AQS
alex.s писав:Моторы взлетают и садятся в Жу. Тяжелый Дубай идет в Борисполь, хотя снег уже давно не идет.
Наверное потому что пассажиров FlyDubai привезли в KBP.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 10 грудня 2017, 22:48
AlexK
Более 600 рейсов по всей Европе из-за снегопадов...

Re: FR24

Додано: 11 грудня 2017, 06:13
UR5XCS
Rainbow писав:UR-NTN це перший Ан-158. Конвертований з 148го.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 11 грудня 2017, 12:44
converj
Так и не перегоняли в Киев, доставили пассажиров?!

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 грудня 2017, 01:47
LWIEV
AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 грудня 2017, 02:30
AQS
LWIEV писав:
AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.
Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 грудня 2017, 14:13
AQS
Редко к нам залетают

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 грудня 2017, 18:23
LWIEV
AQS писав:
LWIEV писав:
AQS писав:Из всех возможных вариантов не хватка топлива для holding pattern является логическим ответом.
Ротація повітряного судна, медична причина у когось із пасажирів - варіантів безліч.
Я думаю Ви не уважно читали про, що було написано вище та не слідкували за ситуацією, коли це сталося, інакше Ви би не написали про "безліч варіантів".
В той час як це сталося, я запитав у МАУ на Facebook про причину, мені чітко відповіли ЧЕРЕЗ СНІГОВУ ЗАМЕТІЛЬ в КИЄВІ.
Київ завалило снігом, в повітрі вже кружляло 5-6 літаків, ще кілька були на підході. Про яку ротацію пс іде річ, якщо воно повинне було сісти в KBP? Який медичний центр в Одесі міг на той час надати кращу допомогу пассажиру, коли літак вже був за 50 км. від Києва? Якщо Вам важко прочитати попередню інформацію, то винятково для Вас я поясню, що трапилось. Майже всі пс МАУ, що літають на європейських маршрутах заправляються в Києві туди й назад + паливо до запасного аеродрому. Як я вже казав, в той час в повітрі в очікуванні вже були 5-6 літаків, кілька з них були МАУ, у яких палива було також не дуже й багато. KBP не приймало, а чистило смугу.
Літак із Парижу став в чергу в holding pattern, зробив кілька кіл. Бориспіль ще не приймав, капітан зрозумів, що прийшов час приймати рішення та йти на запасний в Одесу, інакше був ризик не сісти в Києві, та не дійти до запасного.
Найімовірніше, ви праві. Але можливий також варіант, коли літак, що прибуває таким чином в регіональний аеропорт далі стає на рейси з цього аеропорта, а внутрішній рейс, який мав вилетіти з центру в регіональний аеропорт, скасовується. Таким чином формується розмін бортів. Цього року у МАУ був принаймні один відомий мені такий випадок, що дало мені підставу провести аналогію.

Якщо під час holding pattern трапляється medical emergency, літак сідає в найближчому аеропорту, де можлива безпечна посадка станом на момент виникнення критичної ситуації - це теж можливість, хоч вірогідність і є низькою.

Ви, так само як і я, маєте доступ до неповного набору фактів, тому нема сенсу дратуватися.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 грудня 2017, 21:32
AQS
To LWIEV: ніхто й не дратується.
В даному, конкретному випадку в мене було достатньо інформації (від МАУ) та власного авіаційного досвіду, щоб дійти до такого висновку.
Даний літак, не повинен був сідати в Одесі. Через годину пс полетіло до Києва.
МАУ дало чітко відповідь через що літак з'явився в Одесі.
Я не є прибічником припущень. Намагаюсь надавати достовірні факти.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 грудня 2017, 23:41
Labiann
Airbus развлекается на а380

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 грудня 2017, 10:05
converj
Планер

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 грудня 2017, 13:41
TurbineDuke
converj писав:Планер
над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 грудня 2017, 14:19
converj
Как обычный самолет, он же транспондер включил, связь держит и погнал...
Вот идея для туризма в Карпатах )

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 грудня 2017, 15:38
TurbineDuke
А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 грудня 2017, 16:33
AQS
TurbineDuke писав:А пошлины там, за пролет, за аэронавигацию он же по идее должен как-то платить, не?
Аэронавигация за такое вс копейки. Больше ничего. И если мне память не изменяет за такой тип в Украине вообще не берется.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 грудня 2017, 12:09
popTAB
TurbineDuke писав:
converj писав:Планер
над Карпатами круги мотает. Интересно, а как это с точки зрения закона регламентируется? Это ж даже не чартер, без посадки...
Отметим, что поляку понадобилось три месяца для получения разрешения от украинских властей на выполнение единственного полета над Украинскими Карпатами. В переговорах были задействованы министерства иностранных дел Украины и Польши, польский посол в Украине, а также польский консул во Львове.
http://cfts.org.ua/news/2017/12/16/poly ... oto_44570/

Зображення

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2017, 09:32
andrewcrow
Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2017, 10:39
AQS
andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Ernest также идет в KBP. Снега сильного нету, но в Жулянах низкий коеф. сцепления. Должны подготовить ВПП, иначе рискуют все борта отправить в Борисполь.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2017, 10:53
alex.s
andrewcrow писав:Мотор Сич ушли в Борисполь из за снегопада вместо Жулян.
Жуляны сильно разочаровывают в этом году. Раньше такого и близко не было. Второй снегопад средней интенсивности - и опять закрываются. Виззы терпеть не будут.