Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 26 жовтня 2017, 15:49
Щось кола нарізає...
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Бобрікartml писав:Угу, насипало добряче. Це він у Жуляни полетів на резервний?
Может чек? Обычно они в зимнем расписании их гоняют на чек. К тому же, если не ошибаюсь, ged в прошлом году не проходил обслуживание.manjeroke писав:Куда направляется?
А МАУ разве сами не могут делать? У них же вроде полное обслуживание по BoeingAlexus писав:Может чек? Обычно они в зимнем расписании их гоняют на чек. К тому же, если не ошибаюсь, ged в прошлом году не проходил обслуживание.manjeroke писав:Куда направляется?
На 737 сами делают, а тяжелые формы на 767 нет.manjeroke писав:А МАУ разве сами не могут делать? У них же вроде полное обслуживание по BoeingAlexus писав:Может чек? Обычно они в зимнем расписании их гоняют на чек. К тому же, если не ошибаюсь, ged в прошлом году не проходил обслуживание.manjeroke писав:Куда направляется?
Може дорого було фрахтувати голландський борт. Збитий Боїнг, всі діла.Valdys писав:Як так взагалі вийшло, що А321 Рози - UR-WRI везе Феєнорд у Харків на матч ЛЧ з Шахтарем ???
Нічого дивного. Іноді команди так роблять із декількох причин: вартість та наявність літаків. Зазвичай Фейноорд літає Transaviа, але в минулому були випадки коли вони використовували Turkish на гру із турецькою командою. В минулому турі ліги чемпіонів Атлетіко Мадрид використовував А340 AZAL на гру із Qarabag. Часто команди використовують чартерні авіакомпанії інших країн. Наприклад Атлетік Більбао в Лізі Європи іноді літає на польскій Enter Air, а Маккабі Тель Авів та Kobenhavn використовують ческий Travel Service. Доречі, деякі команди в Лізі Європи використовують звичайні комерційні рейси.Valdys писав:Як так взагалі вийшло, що А321 Рози - UR-WRI везе Феєнорд у Харків на матч ЛЧ з Шахтарем ???
Звичайно. Відкрию Вам тонкощі футбольних чартерів. Відсотків 80 футбольних клубів фрахтують літаки в європейских кубках на кілька днів. Нормальний перебіг подій, це коли за день до гри команда прилітає і вночі після гри відлітає назад. Увесь цей час літак чекає. Тобто понад 24 години він знаходиться на землі. І за це все платить клуб. У варіанті із розою подача літака врахована. Пропозиція Windrose на ринку чартерів була найпривабливішою. В минулому турі Ліги Чемпіонів AZAL подавав А340 для Атлетіко із Мадриду. Тобто зробив, як ви кажете "нульові рейси" до Мадриду із Баку. Іноді топ команди, зазвичай із Англії фрахтують лонг-холи, які перелаштовані повністю під бізнес клас і такі літаки можуть знаходитись в будь-якому куточку світу. В минулому році за Ман Юнайтед до Манчестеру прилітав літак із Йоханнесбургу (ПАР). Будь-який вибрик за ваші кошти.KKS писав:І Розі виходить вигідно робити два таких довгих нульових рейси?!
Rel писав:Как думаете, избегает или другая причина? В исторических данных тоже всегда севернее Украины. На второй картинке прямой маршрут. Это как пример к вопросу, не избегают ли авиакомпании пролетать даже над безопасной частью.Вот ещё пример. Мог лететь через всю Украину. Шанхай-Рим. Облетает как будто Сирию. Даже экономный Ryanair летит Эйлат-Каунас не над Винницей, Хмельницким и Ровно, а огибает по дуге прям как российские авиакомпании. Ещё много такого. Просто утомительно снимать. Это всё в один момент. Если специально следить и искать, то таких будет тысячи в день.
UR5XCS писав:Rel писав:Как думаете, избегает или другая причина? В исторических данных тоже всегда севернее Украины. На второй картинке прямой маршрут. Это как пример к вопросу, не избегают ли авиакомпании пролетать даже над безопасной частью.Вот ещё пример. Мог лететь через всю Украину. Шанхай-Рим. Облетает как будто Сирию. Даже экономный Ryanair летит Эйлат-Каунас не над Винницей, Хмельницким и Ровно, а огибает по дуге прям как российские авиакомпании. Ещё много такого. Просто утомительно снимать. Это всё в один момент. Если специально следить и искать, то таких будет тысячи в день.
По поводу дальних маршрутов не стоит прямые линии строить , а прикладывать нитку к глобусу
Не стоит цитировать большие сообщения и держать других за дураков. Я построил линии не в пэйнте, а в Google Earth.UR5XCS писав:По поводу дальних маршрутов не стоит прямые линии строить , а прикладывать нитку к глобусу