Re: Аэропорт Амстердам Схипхол (AMS)
Додано: 23 березня 2023, 05:28
Так то в бізнесі мабуть. Який може бути цікавий продукт в економі? Все +- однакове.
Я все ж таки думаю, що в середньому їх квитки дешевші. Також структура трафіку трохи інша, адже класіки лонгхоли дуже сильно завантажують транзитом, у JetBlue таких можливостей менше. А от саме на ринку р2р вони можуть дати нижчу ціну, особливо ближче до вильоту. Для пасажира 3-3 та 3-3-3 імхо не сильно відрізняються. Так, на вузькофюзеляжі буде трохи більше турбулентності та трохи менше місця для розім'ятися під час польоту. Також теоретично А321 має дати можливість конкурувати розкладом (більше рейсів) та запускати маршрути, де недостатньо пассапотоку для широкофюзеляжу, але це поки не те, що робить JetBlue.