Сторінка 151 з 366

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 02:05
Glucker
AQS писав:С погодой все в порядке. Почему 3 AFL развернули, а этому разрешили? Что в этот раз расскажет аэрорух?
Могут придумать отмазку "горючка на пределе". Или еще какой-то бред. Не мешало бы как с бортом беларусов поступить.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 03:08
KKS
Жесть. Треки взагалі дивні.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 04:50
AQS
KKS писав:Жесть. Треки взагалі дивні.
Пів Польщі було вирублено. Повний black out. Видно навігація не працювала, але досить швидко все оживили.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 08:11
popTAB
Flights were briefly prevented from entering Polish airspace this evening after an electrical failure led to radar failure in the Warsaw FIR. Flights were held in neighboring airspace while the issue was quickly resolved. Minor flight delays are expected for a short while.

See live flights over Poland at https://www.flightradar24.com/52.17,19.05/6

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 09:25
converj
Пропустили наверно того, у кого топлива меньше. Мы ж не звери...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 10:40
Sentry
Мы не звери, но аварийной ситуацией тут и не пахло. Сел бы где-то, где ему удобно, заправился, и полетел дальше. Запрет, он на то и запрет. К тому же, раз была цель заставить Аэрофлот терять деньги, то это была отличная возможность :)

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 10:59
Olek
converj писав:Пропустили наверно того, у кого топлива меньше. Мы ж не звери...
До Москвы там лететь больше часа + явно запас на уход на запасной аэродром. Так что объяснение - топлива не хватило - звучит неубедительно

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 12:22
Glucker
И не боятся же бЭндеровцев в Карпатах с комплектом ПЗРК)))
П.С.: если по теме, то очень любопытно бы услышать пояснение Украэроруха.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 13:23
KKS
Я проти аерофлоту, я проти їх транзиту... але першочергова задача Руху - забезпечення безпеки польотів. Як пише AQS - був блекаут, відповідно контролювати простір Польщі - Польща не могла, а запускати літаки в простір і не контролювати їх - це пряме наражання на небезпеку. Так як і контролювання літаків іншими державами (Словаччина, Україна) в просторі Польщі - неможливе.
Відповідно один рейс який пропустили - підтримували безпеку польотів, і ніякої зради тут немає. Новина в ФБ звичайно розійшлась, але це висмоктана з пальця зрада.

Та й видно по трекам інших аерофлотів що вони досить довго знаходились в процедурі очікування/погодження на вхід/відмову в український авіапростір.

Вважаю що Рух в данній ситуації вірно розрулив ситуацію.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 грудня 2016, 13:36
Olek
KKS писав:Я проти аерофлоту, я проти їх транзиту... але першочергова задача Руху - забезпечення безпеки польотів. Як пише AQS - був блекаут, відповідно контролювати простір Польщі - Польща не могла, а запускати літаки в простір і не контролювати їх - це пряме наражання на небезпеку. Так як і контролювання літаків іншими державами (Словаччина, Україна) в просторі Польщі - неможливе.
Відповідно один рейс який пропустили - підтримували безпеку польотів, і ніякої зради тут немає. Новина в ФБ звичайно розійшлась, але це висмоктана з пальця зрада.

Та й видно по трекам інших аерофлотів що вони досить довго знаходились в процедурі очікування/погодження на вхід/відмову в український авіапростір.

Вважаю що Рух в данній ситуації вірно розрулив ситуацію.
В чем верно? Пусть бы разворачивались и садились в Европе, а не летели через Украину по короткому пути.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 04:33
KKS
І робили додаткове навантаження на сусідні сектори які й так завантажені вище криші?
Коли наш сектор пустий і провівши борти через нас розвантажуються словаки, які ще невідомо скільки б часу мали б не передавати на польські сектори борти.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 09:14
UR5XCS
Поновився сайт https://www.radarbox24.com/
АЛЕ ЩОСЬ НІ ЛІТАЧКІВ,НІ РАДІО,НІ ПОШУК НЕ ТОГО :(
ХТО КОРИСТОЄТЬСЯ,ЩО ТАМ ?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 11:03
Olek
KKS писав:І робили додаткове навантаження на сусідні сектори які й так завантажені вище криші?
Коли наш сектор пустий і провівши борти через нас розвантажуються словаки, які ще невідомо скільки б часу мали б не передавати на польські сектори борти.
Над Словикией были только несколько бортов Аэрофлота и пустота.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 11:04
aviarivne
UR5XCS

ті лінії сині що то значать?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 16:25
UR5XCS
aviarivne писав:UR5XCS

ті лінії сині що то значать?
Так то як у тому , SkyVector , авіамаршрути з контрольними точками... https://skyvector.com/

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 17:00
UR5XCS
UR5XCS писав:Поновився сайт https://www.radarbox24.com/
АЛЕ ЩОСЬ НІ ЛІТАЧКІВ,НІ РАДІО,НІ ПОШУК НЕ ТОГО :(
ХТО КОРИСТОЄТЬСЯ,ЩО ТАМ ?
ВСЕ ЛІТАЄ ТА РАДІО РОЗМОВЛЯЄ ПІД СЬОМОЮ ВІНДОЮ , ПІД ХРЮШОЮ НЕХОЧЕ , АБО ХРОМ СТАРИЙ...

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 20:33
Glucker
KKS писав:І робили додаткове навантаження на сусідні сектори які й так завантажені вище криші?
Коли наш сектор пустий і провівши борти через нас розвантажуються словаки, які ще невідомо скільки б часу мали б не передавати на польські сектори борти.
А нас это должно волновать?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 грудня 2016, 21:49
Franek
Glucker писав:А нас это должно волновать?
Нас, як північнокорейців крім ідей чучхе нє далжно нічєво валнавать. :|

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 19 грудня 2016, 18:50
UR5XCS
Antonov An-140
UR-14005
M9264

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 19 грудня 2016, 22:33
KKS
Glucker писав:
KKS писав:І робили додаткове навантаження на сусідні сектори які й так завантажені вище криші?
Коли наш сектор пустий і провівши борти через нас розвантажуються словаки, які ще невідомо скільки б часу мали б не передавати на польські сектори борти.
А нас это должно волновать?
Так, бо ми живемо не за 5метровим парканом за межами якого нам всерівно. Ми живемо по сусідству з іншими країнами, і вразічого, за можливості маємо їм допомагати. Тим більше що це напряму впливає на безпеку польотів.