Сторінка 145 з 366

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 13:20
KKS
converj писав: И еще вопрос: в каком пакете ФР доступны к просмотру воздушные коридоры?
Gold та Business , але вони там настільки мілкозроблені що коли дивишся велику територію - все зливається докупи і нічого не видно.
skyvector краще для розуміння плюс він й безкоштовний.

В Україні мало коли літають суто по трасам(якщо ви не AFL :grin: ), літають з точки на точку.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 15:30
converj
Cпасибо!

Хороший запас хода у малолитражки

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 15:52
AQS
converj писав: Хороший запас хода у малолитражки
Да, 3700км.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 16:02
dimm1971
converj писав:Под кого чартер в HRK ?
Завтра товарняк Украина-Сербия

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 20:06
Андрей_киев
Что за истребитель летает над КВР прямо сейчас

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 20:25
AQS
Андрей_киев писав:Что за истребитель летает над КВР прямо сейчас
Рабочая лошадка компании Ахметова. Возит менеджмент.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 листопада 2016, 20:50
Андрей_киев
ааа

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 15 листопада 2016, 08:55
andrewcrow
Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 15 листопада 2016, 10:46
converj
там сегодня Go Around фестиваль :grin:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 15 листопада 2016, 22:13
manteser
andrewcrow писав:Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 00:15
Glucker
manteser писав:
andrewcrow писав:Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Вот интересно, что выгоднее: гонять самолет в зоне ожидания 1,5 часа или посадить его в Борисполе и возить в/из Борисполя пассажиров? Или Борисполь тоже закрыт был?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 00:29
aviafun
В Харьков летит A320 NEO от FlyPegasus! :) Встречайте!!!

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 01:10
KKS
aviafun писав:В Харьков летит A320 NEO от FlyPegasus! :) Встречайте!!!
розпечатали A320neo для України!

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 01:37
KKS
І ще до питання чому LOT з HRK в WAW летить через Дніпро...
Ось Янейр HRK→IEV з флайтпланом по тому ж маршруту, але з шорткатом на BRP. Що їм заважає через Рашівку(RS) і Яготин(JA) літати - неясно.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 01:49
AQS
Glucker писав:
manteser писав:
andrewcrow писав:Wizz и Мотор Сич наматывают с утра круги, наверно туман.
Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Вот интересно, что выгоднее: гонять самолет в зоне ожидания 1,5 часа или посадить его в Борисполе и возить в/из Борисполя пассажиров? Или Борисполь тоже закрыт был?
1,5 години в повітрі, в економ режимі - вигідніше. За цей час А320 спалить десь 2 тони. В USD це 1200.
А якщо сяде в Борисполі потрібно буде організувати десь 3-4 автобуси для перевезення пасажирів (десь в 300 usd. вкластись можна), заплатити за слот, за хендлінг, аеропортові збори, взліт та посадку в аеропорті, в якому не працюєш (вийде приблизно 3000usd.). За все це потрібно швидко домовитись, не завжди це вдається зробити миттєво. Через те літак стоїть на землі довше, заробляє менше. А для лоу костів стояти на землі – це взагалі out of business. Тому чекати в повітрі вигідніше.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 09:21
converj
KKS писав:розпечатали A320neo для України!
да, я всё высматривал, что Люфтганза в Киев прилетит первая 8-)

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 10:09
converj
Go Around

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 19:19
AQS
В Киеве туман. С первого раза не вышло.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 23:08
manteser
AQS писав:
Glucker писав:
manteser писав:[quote="andrewcrow"

Та да - сьогодні ним летів з Катовіц. Летіли годину - а кругів з 10 намотували під Києвом 1.5 годин ) Ми сіли перші і за нами АН-24 Моторсічів.
Вот интересно, что выгоднее: гонять самолет в зоне ожидания 1,5 часа или посадить его в Борисполе и возить в/из Борисполя пассажиров? Или Борисполь тоже закрыт был?
1,5 години в повітрі, в економ режимі - вигідніше. За цей час А320 спалить десь 2 тони. В USD це 1200.
А якщо сяде в Борисполі потрібно буде організувати десь 3-4 автобуси для перевезення пасажирів (десь в 300 usd. вкластись можна), заплатити за слот, за хендлінг, аеропортові збори, взліт та посадку в аеропорті, в якому не працюєш (вийде приблизно 3000usd.). За все це потрібно швидко домовитись, не завжди це вдається зробити миттєво. Через те літак стоїть на землі довше, заробляє менше. А для лоу костів стояти на землі – це взагалі out of business. Тому чекати в повітрі вигідніше.
Походу нам заявляли шо прокрутимось пів години бо нельотні умови в аеропорту (чи то туман чи ше полосу дочищали) - але це затягнулось на довше. В результаті нам сказали шо йдем на спробу посадки і якшо не вийде - сядемо у Борисполі як запасному аеродромі. Значить все у Борисполі було ок. І домовитись тоже встигли ) Та от тільки догадуюсь шо посадка в Борисполі їм влетіла б імовірно більше + забрати ще якось пасажирів з Жулян. Я десь колись читав шо посадка-виліт одного середньомагістрального літака в KBP виносить до 5000 $, тай Бориспіль мабудь не найлояльніший до Візів аеропорт )

На рахунок 2 тонни за півтори години на а 320 - як мінімум, двигуни помітно тоді вбавили обертів але ми не сильно знизились поки були в режимі "годинника". На висоті ми по відчуттях і візуально минаючих хмарках тримали десь в районі 500 км/год. Літак був повним - багажу у пасажирів може третина від звичайного бо більшість мали невелику ручну кладь а то й маленьку, на вигрузці не було так багато чемоданів. А 320 в нормі жере десь 2,6 тони. Ну полегшений нехай близько 2 т. Шото мені здається шо навідь в економ-режимі він тоді міг розпрощатись з всіма 3 т. хеджованого керосину ) Але мене порадувало те що в Візі такі запаси палива. Я думав раніше шо лоукости заправляються тільки на ту відстань яку потрібно з мінімальним запасом якшо треба піти на другий круг. Потім знов заправляються пошурику перед вильотом шоб не везти лишні тони і зменшувати максимально розхід ) Обшім респект! )

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 листопада 2016, 23:28
Sentry
С учетом цен на керосин в Украине, думаю они его танкируют по максимуму из Катовице. Ну и вообще, экономить на безопасности крайне опасно.