mmyykkoollaa писав: ↑24 січня 2020, 19:30
Tetris писав: ↑24 січня 2020, 17:32
Тому те, що пишете самообман. "Давайте встановимо адекватні вимоги до маршруток" насправді в українських реаліях означає "давайте заборонимо маршрутки".
В цивілізованих країнах маршруток саме тому і немає, бо, якщо дотримуватись законодавства, вони не генерують достатній рівень доходу.
Вибачте, а
як саме ви визначаєте термін "маршрутка"? Які в нього принципові відмінності від терміна "автобус"? "
Маршрутка" - це обов"язково
мікроавтобус? Чи "богдан" - це теж
маршрутка? А як "богдан" відрізняється від звичайного автобуса? Чи міжміські "автолюкси" тощо - це теж
маршрутки? Треба визначити терміни
Я не знаю, що саме ви називаєте "цивілізованими країнами", але, наприклад, в Великобританії або Португалії є
мікроавтобуси на 10-15 пасажирів. Їх, дійсно, не ставлять на регулярні рейси, але головним чином тому, що ними важко возити людей з обмеженими фізичними можливостями, особливо в кріслах.
mmyykkoollaa писав: ↑25 січня 2020, 15:10
Tetris писав: ↑24 січня 2020, 19:34
Мікроавтобуси є кругом. А от регулярні перевезення ними в цивілізованних країнах не здійснюють. З багатьох причин: соціальних, економічних, естетичних, екологічних...
Маршрутка/долмуш/сервіз-таксі - це якраз і є
мікроавтобус, що здійснює регулярні перевезення за встановленим маршрутом.
Стосовно
маршруток, то як саме ви їх визначаєте? "Богдан" із 50 пасажирами - це маршрутка, чи ні?
Из wiki:
'
Маршрутное такси (в просторечии "маршрутка" и др.) -
автобусы и микроавтобусы (иногда микровэны и даже легковые автомобили), осуществляющие перевозку пассажиров и багажа по установленным маршрутам и не полностью интегрированные в регулярную систему общественного транспорта. Признаками нерегулярности могут быть: мелкие операторы, обслуживающие по несколько маршрутов, дублирование муниципальных маршрутов, собственные тарифы, не привязанные к муниципальным, невыдерживание расписания и интервалов (отправление по заполнению), отсутствие социальных обязательств (не работают до поздней ночи, ограниченно перевозят льготников, труднодоступны для маломобильных), остановки в любом не запрещённом ПДД месте и прочее. Маршрутки широко распространены во многих странах мира.
По инерции "маршрутками" часто называют любые маршрутные
микроавтобусы и небольшие автобусы, даже муниципальные, работающие по регулируемым тарифам и интегрированные с остальным транспортом.
...
Аналоги маршрутных такси распространены в странах третьего мира, причём в разных странах (или даже в разных городах) применяется своя модель их работы.'
'
Микроавтобус - автотранспортное средство (автобус) с кузовом вагонного типа, пассажировместимостью 9-15 человек, обычно длиной от 4 до 7,5 метров, предназначенное для перевозки пассажиров.
Первоначально к микроавтобусам относились все пассажирские легковые автомобили с кузовом вагонного (однообъёмного) типа, в дальнейшем с выделением в отдельный тип мини-вэнов, к микроавтобусам причисляются только те, пассажировместимость которых более 8 человек.
В просторечии в понятие "микроавтобус" иногда включают не только автобусы особо малого класса, но также автобусы малого класса (например, ПАЗ-3205) и минивены.'
'
Мікроавто́бус - згідно з правилами дорожнього руху одноповерховий автобус з кількістю місць для сидіння не більше 17 з місцем водія включно.
Однак до класу мікроавтобусів відносять також і трохи місткіші транспортні засоби. Деякі моделі автомобілів підвищеної місткості позиціонуються автовиробниками як мінівени, хоча їх можна віднести і до мікроавтобусів. Відмінність лише в тому, що у мінівенів кількість рядів сидінь ніколи не перевищує 3-х, при цьому часто задній ряд має тільки 2 місця, а салон трохи нижчий, ніж у мікроавтобусів. Якщо мінівени завжди відносяться до категорії транспортного засобу "B", то у мікроавтобусів невеликої маси навіть одна й та ж модель залежно від модифікації і числа сидінь може належить або до категорії "B" або до "D". Як правило, мікроавтобуси базуються на шасі легкових автомобілів або вантажівок малого класу, мають невеликий діаметр коліс, висоту салону, більшу ніж у легкових автомобілів, і більше, ніж два ряди сидінь.'
'
Мініве́н (англ. minivan — «невеликий фургон») — легковик з однооб'ємним кузовом безкапотного (рідше вагонного) або півтораоб'ємного компонування, зазвичай з трьома рядами сидінь.
Кузов мінівену завжди вищий, ніж у звичайних вантажопасажирських кузовів легковиків типу універсал і хетчбек, оскільки основна споживча властивість мінівена якраз і полягає у максимальному збільшенні внутрішнього об'єму салону, а також у можливості трансформації салону за рахунок складних легкоз'ємних (іноді поворотних) пасажирських сидінь. Доступ до третього ряду сидінь здійснюється через задні пасажирські рухомі або розпашні двері.
До класу мінівенів відносяться автомобілі з кількістю пасажирських місць не більше 8 (з водієм 9 місць). Автомобілі з більшою кількістю пасажирських місць відносяться до мікроавтобусів. За останні 20 років мінівен міцно зайняв споживчу нішу між звичайними автомобілями з вантажопасажирськими кузовами (відносяться до категорії В) і мікроавтобусами (відносяться до категорії D, клас M1).'