Просто отображения сбора за покупку отдельной строкой, позволяет отобразить виртуально чуть более низкую цену билета. Маркетинг епт
Международные авиалинии Украины МАУ (PS)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
+1 )))
Просто отображения сбора за покупку отдельной строкой, позволяет отобразить виртуально чуть более низкую цену билета. Маркетинг епт
Просто отображения сбора за покупку отдельной строкой, позволяет отобразить виртуально чуть более низкую цену билета. Маркетинг епт
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
на самом деле добавление тех 5 баксов у Аэросвита как минимум привело к повышению итоговой цены на 5 дол... я это просто заметил, поскольку некоторые направления сети периодически мониторю))AlexNc писав:+1 )))
Просто отображения сбора за покупку отдельной строкой, позволяет отобразить виртуально чуть более низкую цену билета. Маркетинг епт
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
выглянул с окна... погода PSC... тобто UR-PSC
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Четвертый борт NG у МАУ от ADOBE будет..
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
а п'ятий від автодеска?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Питання до Олександра стосовно статті про МАУ...
Там йдеться про те, що бізнесклас продається як крайні крісла єконома без продажі середнього.
Тобто у бортів МАУ немає окремого бізнес-класу?
Там йдеться про те, що бізнесклас продається як крайні крісла єконома без продажі середнього.
Тобто у бортів МАУ немає окремого бізнес-класу?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
немає в тих машинах, на яких я літав - то GAS, GAK, GAQ... єдина відмінність - середнє крісло трансформер... зранку покажу фоткі-поясненняviro писав:Питання до Олександра стосовно статті про МАУ...
Там йдеться про те, що бізнесклас продається як крайні крісла єконома без продажі середнього.
Тобто у бортів МАУ немає окремого бізнес-класу?
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Я літав у GAX, PSA (NG) і ще в якомусь, номера не знаю... Юізу не було, ну то ясно, бо борти довгі чартерні 400-800. У PSA сидів у четвертому ряду, якраз з кріслом трансформером... Але трансформувати не вдалося... Ну я й не сильно намагався... Трансформера літака 737-800 PSA, PSB, PSA видно тут....\
http://www.turtess.com/new.php?news_id=342
http://www.turtess.com/new.php?news_id=342
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
ось тут крісло трансформер...
відповідно бізнес влаштовується перетяганням шторки... до речі, прикоьно було... там люди таки змогли його трансформувати і влаштували собі "бізнес-клас"
а я просто брав місця за крилом)) і середнє крісло весь час було вільне...
відповідно бізнес влаштовується перетяганням шторки... до речі, прикоьно було... там люди таки змогли його трансформувати і влаштували собі "бізнес-клас"
а я просто брав місця за крилом)) і середнє крісло весь час було вільне...
- MelHimic
- Airbus A320
- Повідомлень: 371
- З нами з: 02 лютого 2009, 20:08
- Звідки: DOK/UKCC
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
На соседнем форуме прочитал что МАУ с 2 июня начинает полеты с Донецка во Львов
Кто может подтвердить или опровергнуть это сообщение.
Кто может подтвердить или опровергнуть это сообщение.
- MelHimic
- Airbus A320
- Повідомлень: 371
- З нами з: 02 лютого 2009, 20:08
- Звідки: DOK/UKCC
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Ну простите
,просто на этой ветке небыло этого,я решил скинуть,так как мне не безрозлично будет летать МАУ с Донецка или нет. Просто многие пытались доказать что между Донецком и Львовом невыгодно вообще летать,а я знаю очень многих людей которые готовы выложить от 150 - 200 у.е. что бы быстрее оказаться во Львове а не 27 часов телепаться в поезде.
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Ясна річ, що кілька таких людей знайдеться, проте заповнити літак на 150-180 місць навіть через день і по ціні в 100 USD нереально. Тут явний простір для роботи новопридбаних Ембраєрів Дніпросвіту наприклад Пн., Ср., Пт. А якщо рейс накатається тоді й буде мова про щось більше.
МйАУ і думати про щось нове - то пора б згадати про Франкфурт, а то напрям просто пропадає, "і сам не гам, і комусь не дам"...
МйАУ і думати про щось нове - то пора б згадати про Франкфурт, а то напрям просто пропадає, "і сам не гам, і комусь не дам"...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Власне, невже вигідніше LWO-DOK ніж LWO-SIP (аннексирован Россией) в літній період? Про FRA взагалі мовчу, тут люфти та візз трохи конкуренцію на бундес роблять
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Про SIP (аннексирован Россией) мова ще мабуть буде, а от про конкуренцію в Німеччину - де вона - 2 рейси в тиждень Віззу?
Дортмунд таки від Франкфурта далекувато, а ціна 290 Є Люфтганзи до Мюнхена також мабуть дуже віддалена від конкурентної. Повернули б то, що було...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
1. Ніби в МАУ було набагато дешевше ніж 290€. Ну да, згідний, минулого літа МАУ робило розпродаж
2. Що Візз, що МАУ мало 2 частоти на тиждень
3. МАУ в FRA мало поодинокі інтерлайни з біс-зна ким; відповідно рейс був пір-ту-пір, хіба fly-by-rail, чи як воно там; Код-шеру з люфтами не було, тупо!
4. Надійність цього рейсу була дуже низькою - вічні запізнення, а то і "ой, ми у Львові забили сідати, у вас dogs on runway".
5. Для бізнес подорожей 2 частоти на тиждень - це не вписується в ніякі рамки. Звичайно народ пересів на LH
6. Даєш FRA-LWO-FRA by LH з вечірнім прильотом (після 21оо) та ранковим вильотом (перед 6оо)
2. Що Візз, що МАУ мало 2 частоти на тиждень
3. МАУ в FRA мало поодинокі інтерлайни з біс-зна ким; відповідно рейс був пір-ту-пір, хіба fly-by-rail, чи як воно там; Код-шеру з люфтами не було, тупо!
4. Надійність цього рейсу була дуже низькою - вічні запізнення, а то і "ой, ми у Львові забили сідати, у вас dogs on runway".
5. Для бізнес подорожей 2 частоти на тиждень - це не вписується в ніякі рамки. Звичайно народ пересів на LH
6. Даєш FRA-LWO-FRA by LH з вечірнім прильотом (після 21оо) та ранковим вильотом (перед 6оо)
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Ну і кому потрібен той рейс рано-ввечері? Оптимальним був би рейс з Fra 12-30-Lwo 13.30-14.20-Fra 17.20. Тільки таким чином можна щось зістикувати і туди, і назад. Якщо ціна з Києва в 100 Є це реальність, то й зі Львова в 100-150 Є була б чудова пропозиція. Крім того варто було б додати ще один рейс, хоча б в четвер... Дотримання графіку то теж справа компанії, як не можуть по людськи організувати роботу - то нема чого лізти на ринок. А як є угода з AirBerlin, то треба з того користатися по повній програмі, а не починати то продавати через півроку і через вибрані агенства...
- popTAB
- A380
- Повідомлень: 7310
- З нами з: 21 вересня 2010, 18:21
- Звідки: 49°48′45″N 23°57′22″E
- Контактна інформація:
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Як то кому? Як у Львів зараз залетіти з Європи щоб не вставати вдосвіта? У Львів з Європи останній літак прилітає в районі четвертої, єдиний МАУ з Мілану прилітає після одинацятої.gast писав:Ну і кому потрібен той рейс рано-ввечері? Оптимальним був би рейс з Fra 12-30-Lwo 13.30-14.20-Fra 17.20. Тільки таким чином можна щось зістикувати і туди, і назад.
Тому і кажу, що FRA-LWO має сідати у Львові, скажімо 21.30, і НОЧУВАТИ у Львові, та в 5.30 вилітати на FRA, прилетівши в районі 6.30 і всі стиковки за цілий день!
Re: Международные авиалинии Украины МАУ / PS
Просте питання, а чи всі бажаючі пакси зможуть дістатися до своїх місць призначення прилетівши о 21.30 до Львова? Більшісь дальніх рейсів прилітають до Франкфурта вранці, якого біса мучити транзитних паксів до ночі? Так само і рейси на пересадки з Європи. Таким самим чином нащо псувати всю ніч, на виліт зі Львова о 5.30 ??? Хто зможе доїхати до порту в такій годині. Як на мене, то відвертий брєд.
Хто зараз онлайн
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 7 гостей