Сторінка 130 з 366

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 14 серпня 2016, 00:00
KKS
http://www.sloveniatimes.com/first-char ... n-slovenia
Люди з країни яка на 100% оточена морем, прилетіли ....ем..... на море :D

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 серпня 2016, 20:17
UKHH75
продолжает глючить: Жуляны - Одесса, видимо опять вместо Ан-140 UR-14005, высвечивает Ан-26 UR-DWA.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 серпня 2016, 21:26
Bestfriend
KKS писав:http://www.sloveniatimes.com/first-char ... n-slovenia
Люди з країни яка на 100% оточена морем, прилетіли ....ем..... на море :D
Якби Ви побували в Словенії, то так би не говорили. Там просто дуже класно. Просто серед нашого населення це не дуже популярний та розкручений курорт, в порівнянні з Хорватією та Чорногорією.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 16 серпня 2016, 21:38
KKS
UKHH75 писав:продолжает глючить: Жуляны - Одесса, видимо опять вместо Ан-140 UR-14005, высвечивает Ан-26 UR-DWA.
блін, я його вранці завтикав зловити на свою антену щоб побачити який справді в нього icao hex

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 17 серпня 2016, 19:58
Alexus
Что за борт, не для янэйр случайно?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 18 серпня 2016, 17:12
KKS
Буде ЯнЕйром, але чи на день чи на більш тривалий термін - невідомо.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 20 серпня 2016, 13:06
KKS
AQS писав:
KKS писав:
AQS писав: 1.
FIR - flight information region
UIR - upper information region
в деяких країнах FIR відповідає за нижні рівні, а UIR за верхні (наприклад рф), майже в цьому і різниця
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_information_region
2. Ні
3. FR24 дійсно не перемикає і дає інфо KYIV UIR по всій Україні. Але це хибно, так як по перемовинам чути, що пілоти переходять на інші зони контролю.
Тобто залишилось як було:
from 0 to 65000
- Kyiv FIR
- Lviv FIR
- Odesa FIR
- Dnipro FIR (доречі вже Дніпро?)
так
Повернемось до теми ))) Душещіпательної)
тут Olek в ФБ запостив відео з харківського споттінгу - https://www.facebook.com/hrk.aero/video ... 699457439/
і тут видно "Харківський РСП" . Гуглиться ось такий лінк http://uksatse.ua/index.php?act=Part&CODE=318 і там цей РСП в одній ієрархії з Київцентраеро, Дніпро РСП, Кримаерорух, Львів РСП, Одеса РСП.
Плюс по тексту: "Діапазон висот обслуговування повітряного руху – від землі до 8 100 м." То виходить що до FL270 Kharkiv FIR а далі Dnipro FIR?
В інших кутках нашого авіапростору таких же прикладів немає?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 23 серпня 2016, 16:00
enferno
странно ФР его прорисовал: вроде глюк, а вроде бы и нет

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 23 серпня 2016, 16:33
AQS
Другой софт planefinder.net его так же показывает. Кто, что думает? Или это нам подарок ко дню независимости?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 24 серпня 2016, 04:02
KKS
В районі ростова стоять РЕБ які глушать оригінальний сигнал, і видають в ефір від себе фейковий.
Я це вже неодноразово писав, всі "загогуліни" в Україну їх рук діло.

І це буде показувати будь-який "софт", бо ці сигнали літають в повітрі.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 24 серпня 2016, 12:03
AQS
KKS писав:В районі ростова стоять РЕБ які глушать оригінальний сигнал, і видають в ефір від себе фейковий.
Я це вже неодноразово писав, всі "загогуліни" в Україну їх рук діло.

І це буде показувати будь-який "софт", бо ці сигнали літають в повітрі.
На таку далеку відстань? І тоді, чому один літак, а не всі, які пролітають в тій зоні?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 24 серпня 2016, 12:27
KKS
Якщо звичайний донгл на гвіздок приймає в радіусі 200nm , то спецапаратура й вподавну.
Єдине що борт має вимкнути режим S щоб його дані не перемішувались з РЕБовськими.

Один, бо вони ще не навчились нормально симулювати дані одного борту, не кажучи вже про всі. Якби вони просто глушили сигнали - то вони або не були б валідні і не декодувались би взагалі, і відповідно мали б ефект на всі борти в радіусі дії їх обладнання. А так є декодований сигнал, значить хтось його ж посилає в ефір. А відсутність реальних даних з реального борту - натякає на деяку змову.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 24 серпня 2016, 14:15
поціновувач
American Airlines списали 20 MD-82. Дивно, що наші жодного не купили.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 24 серпня 2016, 18:51
KKS
AQS писав: 1.
FIR - flight information region
UIR - upper information region
в деяких країнах FIR відповідає за нижні рівні, а UIR за верхні (наприклад рф), майже в цьому і різниця
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_information_region

Флайтрадар сказав шо вони дивились на чарти Євроконтролю, а там вся Україна - Kyiv UIR (UKBU)
http://www.eurocontrol.int/sites/defaul ... ul2016.pdf

Хоча сайт руху каже про інше :?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 24 серпня 2016, 19:11
AQS
KKS писав:
AQS писав: 1.
FIR - flight information region
UIR - upper information region
в деяких країнах FIR відповідає за нижні рівні, а UIR за верхні (наприклад рф), майже в цьому і різниця
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_information_region

Флайтрадар сказав шо вони дивились на чарти Євроконтролю, а там вся Україна - Kyiv UIR (UKBU)
http://www.eurocontrol.int/sites/defaul ... ul2016.pdf

Хоча сайт руху каже про інше :?
В реалії все ділиться на FIR. Та політ передається із зони в зону. Це можна почути із перемовин диспетчерів з пілотами.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 25 серпня 2016, 17:29
UKHH75
Что-то снова глючит FR24: показывает HB-FWG (Private Pilatus PC-12/47) как ground vehicle

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 25 серпня 2016, 22:12
KKS
UKHH75 писав:Что-то снова глючит FR24: показывает HB-FWG (Private Pilatus PC-12/47) как ground vehicle
4BF076 - це граунд Анкари.
4BF - ICAO префікс Туреччини.
4B0 - це Швейцарія і вірний код пілатуса - 4B0F76
Той хто вводив код у транспондер трохи криворукий :)

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 27 серпня 2016, 23:42
ВладТТ
SAAB-340 із Сум, мабуть повертається в Одесу

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 28 серпня 2016, 01:57
Serg_V
Дійсно уж, нажаль дуже велика рідкість побачити в Сумах повітряне судно(

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 28 серпня 2016, 11:52
поціновувач
А що це за рейс? Футбольна команда?