Сторінка 129 з 366

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 серпня 2016, 22:16
UKHH75
Alexus писав:Если не ошибаюсь, 767й мау впервые в Харькове)
похоже, что от МАУ, впервые.
На Анталью из Харькова по расписанию вылет должен был быть в 11:00, а перенесли на 00:00, видимо, с планируемым бортом произошла накладка, поэтому подали широкофюзеляжник Boeing-767. А может туроператор хорошо распродался и согласовал подачу большего борта.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 серпня 2016, 22:41
ВладТТ
jores писав:Кривой Рог, судя по всему, перенял Эстафету у Ровно. Air Urga на Saab 340 кого-то куда-то повезла. Похоже на Болгарию или Грецию.
З Кривого Рогу по суботам Браво літає в Анталію

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 08 серпня 2016, 23:01
Valdemar
UR-PSK в Египте 7 августа застрял

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 09 серпня 2016, 11:38
UKHH75
CWC - GML (Черновцы - Гостомель) какой-то борт полетел:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 09 серпня 2016, 19:41
maxim8998
Сьогодні, з запізненням на 2 години, 767 прилетів до Львова

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 09:23
Afonja
каким образом увидеть зону покрытия своего модулч?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 10:29
UKHH75
Ан-22 UR-09307 пошёл из Гостомеля.

А, кстати, не первый раз вижу с Жулян во Львов Ан-26 летает под Мотор Сичью, это он как пассажирский?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 10:37
popTAB
UKHH75 писав:А, кстати, не первый раз вижу с Жулян во Львов Ан-26 летает под Мотор Сичью, это он как пассажирский?
пакси на палєти і до Львова :)

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 13:34
ВладТТ
UKHH75 писав:Ан-22 UR-09307 пошёл из Гостомеля.

А, кстати, не первый раз вижу с Жулян во Львов Ан-26 летает под Мотор Сичью, это он как пассажирский?
То АН-140 Мотор Січ іноді так показує, не вірте абсолютно всьому що показує flightradar24, UR-DWA вже років з 5 як LZ-ABR ще й знімався в "Нестримних", он військовий ІЛ-76 теж показує як UR-IVK

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 21:23
KKS
ВладТТ писав:
UKHH75 писав:Ан-22 UR-09307 пошёл из Гостомеля.

А, кстати, не первый раз вижу с Жулян во Львов Ан-26 летает под Мотор Сичью, это он как пассажирский?
То АН-140 Мотор Січ іноді так показує, не вірте абсолютно всьому що показує flightradar24, UR-DWA вже років з 5 як LZ-ABR ще й знімався в "Нестримних", он військовий ІЛ-76 теж показує як UR-IVK
у 140 508095
у цього 26 508085

чи ви думаєте що вони змінюють код кожного дня в передатчику?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 22:58
KKS
А поясніть будь ласка з приводу FIR та UIR.
Зараз на флайтрадарі є як кордони секторів трафік контролерів так і відображеня в панелі борту в якому він секторі зараз знаходиться.
На скільки я знав (чи так дійсно було) що кожен із 5 центрів (Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Сімферополь) контролювали простір від землі до космосу самі.
Але зараз в панелі бортів будь який борт який летить вище FL260 - відображається як Kyiv UIR. І тільки коли в реально київському секторі знижається нижче FL260 пише - Kyiv FIR.
Виходить що весь верхній трафік контролюється Києвом, але слухаючи перемовини диспетчерів чути "AUI1111 contact Lviv control at 111.11" і це на ешелоні. То де правда?
Так от пара питань:
1) яка різниця між UIR та FIR?
2) Чи дійсно зараз всім верхнім трафіком керує Київ?
3) Флайтрадар щось наплутав з секторами? Але ж звідкись він взяв цю інфу.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 12 серпня 2016, 23:12
ВладТТ
KKS писав:
ВладТТ писав:
UKHH75 писав:Ан-22 UR-09307 пошёл из Гостомеля.

А, кстати, не первый раз вижу с Жулян во Львов Ан-26 летает под Мотор Сичью, это он как пассажирский?
То АН-140 Мотор Січ іноді так показує, не вірте абсолютно всьому що показує flightradar24, UR-DWA вже років з 5 як LZ-ABR ще й знімався в "Нестримних", он військовий ІЛ-76 теж показує як UR-IVK
у 140 508095
у цього 26 508085

чи ви думаєте що вони змінюють код кожного дня в передатчику?
Скоріш за все якісь збої в передатчику, різниця в кодах як бачте невелика, ну дійсно не вантажний АН-26 літає, якого вже 5 років немає в Україні

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 09:09
UKHH75
ВладТТ писав: Скоріш за все якісь збої в передатчику, різниця в кодах як бачте невелика, ну дійсно не вантажний АН-26 літає, якого вже 5 років немає в Україні
дякую, а то було якось незрозуміло, що робить транспортний літак на пасажирському рейсі.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 12:10
UKHH75
Субботний чартер Анталья - Кривой Рог (AYT-KWG) UR-COB Bravo Airways:

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 12:20
Підпільник Кіндрат
Вчора помітив, що FR чомусь не показує на табло аеропорту Івано-Франківськ рейс до Брешії від WR. Може їм кудись написати?

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 15:45
AQS
KKS писав:А поясніть будь ласка з приводу FIR та UIR.
Зараз на флайтрадарі є як кордони секторів трафік контролерів так і відображеня в панелі борту в якому він секторі зараз знаходиться.
На скільки я знав (чи так дійсно було) що кожен із 5 центрів (Київ, Львів, Одеса, Дніпро, Сімферополь) контролювали простір від землі до космосу самі.
Але зараз в панелі бортів будь який борт який летить вище FL260 - відображається як Kyiv UIR. І тільки коли в реально київському секторі знижається нижче FL260 пише - Kyiv FIR.
Виходить що весь верхній трафік контролюється Києвом, але слухаючи перемовини диспетчерів чути "AUI1111 contact Lviv control at 111.11" і це на ешелоні. То де правда?
Так от пара питань:
1) яка різниця між UIR та FIR?
2) Чи дійсно зараз всім верхнім трафіком керує Київ?
3) Флайтрадар щось наплутав з секторами? Але ж звідкись він взяв цю інфу.
1.
FIR - flight information region
UIR - upper information region
в деяких країнах FIR відповідає за нижні рівні, а UIR за верхні (наприклад рф), майже в цьому і різниця
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_information_region
2. Ні
3. FR24 дійсно не перемикає і дає інфо KYIV UIR по всій Україні. Але це хибно, так як по перемовинам чути, що пілоти переходять на інші зони контролю.

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 17:13
KKS
AQS писав: 1.
FIR - flight information region
UIR - upper information region
в деяких країнах FIR відповідає за нижні рівні, а UIR за верхні (наприклад рф), майже в цьому і різниця
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_information_region
2. Ні
3. FR24 дійсно не перемикає і дає інфо KYIV UIR по всій Україні. Але це хибно, так як по перемовинам чути, що пілоти переходять на інші зони контролю.
Тобто залишилось як було:
from 0 to 65000
- Kyiv FIR
- Lviv FIR
- Odesa FIR
- Dnipro FIR (доречі вже Дніпро?)

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 17:18
AQS
KKS писав:
AQS писав: 1.
FIR - flight information region
UIR - upper information region
в деяких країнах FIR відповідає за нижні рівні, а UIR за верхні (наприклад рф), майже в цьому і різниця
https://en.wikipedia.org/wiki/Flight_information_region
2. Ні
3. FR24 дійсно не перемикає і дає інфо KYIV UIR по всій Україні. Але це хибно, так як по перемовинам чути, що пілоти переходять на інші зони контролю.
Тобто залишилось як було:
from 0 to 65000
- Kyiv FIR
- Lviv FIR
- Odesa FIR
- Dnipro FIR (доречі вже Дніпро?)
так

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 18:05
KKS
Підпільник Кіндрат писав:Вчора помітив, що FR чомусь не показує на табло аеропорту Івано-Франківськ рейс до Брешії від WR. Може їм кудись написати?
То виходить як чартерний рейс, і вайндроузівські рейси взагалі ніде не видно.
AQS писав:
KKS писав: Тобто залишилось як було:
так
ОК

Re: Flight Radar 24 (FR24)

Додано: 13 серпня 2016, 22:55
AQS
Интересный чартер