Re: Всяке різне
Додано: 26 вересня 2019, 15:36
JAL показуватиме на схемах вибору місць у літаку, де сидять маленькі діти.
https://cnn.it/2lYDbBV
https://cnn.it/2lYDbBV
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Правильно, пусть лучше портят арабы и турки.
Что именно имеется ввиду? Сколько может занимать процесс оспаривания? Может и до 90 дней, если я не ошибаюсь, это не быстрый процесс.andrewcrow писав: ↑30 вересня 2019, 10:27 Можете скинуть, пожалуйста, ссылку на пункт, где прописаны какие сроки оспаривания операций по карточкам Visa Platinum.
Мне OTP Bank втюхивает информацию про 60 дней.
Да, банк так и говорит, что оспаривать можно операции до 60 дней после транзакции.Sentry писав: ↑30 вересня 2019, 12:08Если имеется ввиду через какой срок после транзакции, то обычно это 30-90 дней после предоставления оплаченной услуги\товара. Т.е. если нужно сделать чарджбек по билетам, купленным год назад, то это возможно. В банках не всегда в курсе этого момента и говорят про просто 30-90 дней.andrewcrow писав: ↑30 вересня 2019, 10:27 Можете скинуть, пожалуйста, ссылку на пункт, где прописаны какие сроки оспаривания операций по карточкам Visa Platinum.
Мне OTP Bank втюхивает информацию про 60 дней.
Увы, не подскажу из опыта. Можно посмотреть в гайдлайнсах (для мерчантов в США, не для клиентов) https://usa.visa.com/dam/VCOM/download/ ... chants.pdf пункты 13.1 и 13.3, или попытаться загуглить подобные правила клиентов и\или банков.andrewcrow писав: ↑30 вересня 2019, 13:13 Да, банк так и говорит, что оспаривать можно операции до 60 дней после транзакции.
Вот и хотел им привести какой-то пункт, где возможно оспаривание операций, сделанных в более поздний срок, чем 60 дней.
Тут не полная отмена операции, а частичная, так как продавец недопоставил товар.
Итак, вопрос: средняя стоимость билета - это что ещё за динозавр?8.1. Українці частіше і дешевше користуються авіатранспортом
На даний час існує необхідність у забезпеченні ефективно працюючого, доступного та безпечного ринку надання авіаційних послуг. Стимулюючим фактором у цій сфері повинна бути розвинена мережа якісних аеропортів, в розвиток якої необхідно інвестувати (в тому числі разом з бізнесом на умовах концесії).
Ми забезпечимо громадян та бізнес зручними, доступними та безпечними послугами авіаційного транспорту, з цією метою буде підтримано модернізацію регіональних аеропортів, запровадження нових внутрішніх та міжнародних рейсів, спрощення доступу на ринок послуг з наземного обслуговування. Значна увага буде приділена розвитку авіаційних сполучень за моделлю low-cost (збільшення частки авіаційних маршрутів, які виконуються за моделлю low-cost, з 38% до 63%).
Розвиток ринку має привести нових гравців, що збільшить пропозицію і сприятиме зниженню цін на квитки. Це в свою чергу залучатиме до цього виду транспорту нових клієнтів, що сприятиме подальшому розвитку ринку.
Окрема увага буде приділена питанням безпеки. Для цього систему державного регулювання в авіаційній галузі буде приведено у відповідність з високими міжнародними стандартами. Буде реалізовано Державну програму з безпеки польотів, відкрито представництво в ICAO та забезпечено членство в EASA. Внаслідок цього має зрости кількість суб’єктів авіаційної діяльності, сертифікованих за вимогами авіаційних правил, що відповідають нормам ЄС, до 75% (існуючий рівень – 25%), що сприятиме розвитку конкуренції.
Розвиток пасажирської авіації в Україні сприятиме підвищенню мобільності населення та позитивно вплине на продуктивність праці.
Критерії досягнення
Наближення середньої вартості квитка до середньоєвропейського показника
Зростання пасажиропотоку на 60% (з 20 млн. до 32 млн. на рік)
Зростання вантажопотоку на 20% (з 94 тис. т. до 112 тис. т. на рік)
Збільшення аеромобільності населення на 10% (з 5% до 15%)