Re: Війна і авіація
Додано: 27 квітня 2022, 16:13
Авиакомпания «Уральские авиалинии» отменила полеты в Казахстан, Азербайджан, Армению и Узбекистан до 29 октября.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Авиакомпания «Уральские авиалинии» отменила полеты в Казахстан, Азербайджан, Армению и Узбекистан до 29 октября.
"Надо просто немного подождать и все будет как раньше"kovalevsky писав: ↑27 квітня 2022, 16:13Авиакомпания «Уральские авиалинии» отменила полеты в Казахстан, Азербайджан, Армению и Узбекистан до 29 октября.
Россияне будут летать на самолетах из музеев
Пока Минтранс считает, на сколько хватит оставшихся в России иностранных самолетов и предлагает разобрать на запчасти половину бортов, авиакомпании ищут машины на свалках и в музеях.
«ЮТэйр» приобретает 20 старых самолётов Як и будет восстанавливать их после консервации, чтобы затем использовать для региональных рейсов.
Разработанные в 1960-70 гг, модели Як-40 и Як-42 были сняты с производства в 1981 и 2003 году соответственно. Первую строили, чтобы заменить Ту-134, который перестали производить в середине 1980х, а второму - ограничили полеты в 2011 году после катастрофы в Ярославле, где в полном составе погибла местная хоккейная команда «Локомотив».
Правительство требует, чтобы к 2030 году в стране было построено 1000 отечественных самолетов - огромное количество даже по меркам советского авиапрома.
Надежд на «суперджеты» мало: французская PowerJet, выпускающая двигатели SaM146, прекратила их техобслуживание и ремонт из-за санкций.
https://zn.ua/ukr/ECONOMICS/kitaj-zakri ... panij.htmlКитай закрив небо для Boeing та Airbus російських авіакомпаній
Російські авіакомпанії не змогли довести відсутність подвійної реєстрації літаків.
Китай закрив свій повітряний простір для літаків Boeing та Airbus російських авіаперевізників, зареєстрованих у двох юрисдикціях, повідомило російське агентство РБК з посиланням на джерела.
Про таке рішення Китаю спочатку повідомила компанія Global Link Logistics, а пізніше логістичний оператор "Оптімалог" заявив, що отримав інформацію про відміну всіх рейсів авіакомпаній "Авіастар Ту" та iFly з Китаю. У неофіційних коментарях компанії повідомлялося, що літаки "перестали відповідати вимогам ІКАО/ІАТА", а також "не мають дозволів на користування повітряними коридорами".
У травні авіавлада Китаю попросила всі авіакомпанії, не тільки російські, актуалізувати електронні досьє. Зокрема, російські компанії повинні були підтвердити інформацію, що імпортні літаки російських перевізників офіційно знято з реєстрації за кордоном, у разі Росії це Бермудські острови.
Таких документів авіакомпанії надати не змогли, оскільки виключати країни з реєстрації можуть лише лізингодавці. Тому китайська авіавлада відмовила у польотах на таких літаках.
Як зазначає повідомляє Telegram-канал Baza, найбільше від такого рішення постраждає перевізник Авіастар та Аліекспрес – компанія є основним партнером маркетплейсу. У парку авіакомпанії п'ять Boeing, які щотижня здійснювали 20-25 рейсів до Китаю та назад.
Нагадаємо, з березня у Росії дозволили реєструвати права на іноземні літаки у лізингу.
Зазначимо, що наприкінці березня російських авіакомпаній мали повернути понад 400 орендованих літаків на суму близько $10 млрд, проте не зробили цього.