Проте один із пасажирів ігнорував усні зауваження бортпровідників....Редакція володіє матеріалами фотофіксації польоту, на яких видно, що дебошир так і не одягнув маску.
В выделенном выше вся соль этой журналажи - вначале текста он игнорировал замечания, а конце он уже дебошир - а ведь это не одно и тоже... Этот мир погубят журналисты
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 11 серпня 2021, 14:31
nyakove
Так он сначала игнорировал замечания, а потом полез забирать телефон. Вон, чуть выше писали
При спробі зробити фотофіксацію цього факту, пасажир накинувся на людину, яка його фотографувала, спробував відібрати телефон та планшет, з вимогою видалити фото і погрозами стосовно їх публікації.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 11 серпня 2021, 21:05
syxiv_dan
Питання чи дотримуються 5-денної самоізоляції в Італії. Якщо так, то яким чином це відслідковують. І ще питання чи можна прилетіти в Італію і звідти автобусом або потягом поїхати до Франції? Вдячний за відповідь
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 14 серпня 2021, 17:30
Krakowite
Canada_vaccinated.jpg (38.67 Кіб) Переглянуто 4501 раз
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 14 серпня 2021, 17:48
Rel
С одной стороны, уже проще требовать вакцинацию. Но ни в одной стране мира 100% людей не согласятся на неё добровольно. А это чревато потерей клиентов.
Даже в Штатах South Park выпустил ещё в мае спешл про антивакцинаторов.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 30 серпня 2021, 13:53
Krakowite
Гвін Шотвелл, президентка аерокосмічної компанії SpaceX, яка управляє Starlink, визнала, що нові запуски відкладають через брак мікросхем та рідкого кисневого палива.
Лікування пацієнтів з Covid-19 збільшило попит на комерційний кисень - тож для палива його тепер бракує.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 30 серпня 2021, 14:12
mischko
Переможенька:
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 01 вересня 2021, 17:47
mischko
Міністерство транспорту В'єтнаму попросили авіакомпанії зупинити продаж квитків на внутрішні рейси "у зв'язку з важкою коронаситуацією".
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 14 вересня 2021, 10:04
Krakowite
За даними управління транспортної безпеки (TSA), максимальний штраф, який можуть заплатити мандрівники на внутрішніх авіарейсах у межах Сполучених Штатів, якщо вони не носять маску, подвоївся до 3000 доларів США.
Ті, хто вперше вчинили правопорушення підлягають штрафам у розмірі від 500 до 1000 доларів США, в той час як повторні правопорушники можуть бути оштрафовані на суму від 1000 до 3000 доларів США.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 14 вересня 2021, 11:30
Sentry
Krakowite писав: ↑14 вересня 2021, 10:04
За даними управління транспортної безпеки (TSA), максимальний штраф, який можуть заплатити мандрівники на внутрішніх авіарейсах у межах Сполучених Штатів, якщо вони не носять маску, подвоївся до 3000 доларів США.
Ті, хто вперше вчинили правопорушення підлягають штрафам у розмірі від 500 до 1000 доларів США, в той час як повторні правопорушники можуть бути оштрафовані на суму від 1000 до 3000 доларів США.
А толку, если этот штраф никто не платит?
По состоянию на конец июля 2021:
- 2,413 mask non-compliance incidents have been reported to TSA
- TSA then has to investigate the complaint – they’ve completed 1793 investigations.
- Most investigations result in a warning, not a fine – the TSA has issued 1,690 warnings.
- Just 38 cases have been referred for penalties.
- And only two people have agreed to pay the fines, the others have challenged the fines.
Не платять штраф, так як погоджуються надягнути маску
Just 38 cases have been referred for penalties.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 14 вересня 2021, 14:01
mischko
KLM звернувся до своїх екіпажів з проханням надати інформацію про свій вакцинаційний статус внутрішній службі здоров'я.
Причина: деякі країни починають вводити обмеження на в'їзд для невакцинованого персоналу (наводиться приклад Тринідаду і Тобаго з 15 жовтня, згадується про можливе посилення в'їздних вимог від Канади), також вакцинацію вимагають готелі і т.д. Також згадують, що невакцинованих не будуть ставити на рейси, які лише пролітають над корона-переляканими країнами, які не впускають невакцинованих членів екіпажу у випадку можливої екстреної посадки.
KLM наголошує, що вакцинація - особиста справа кожного працівника. Невакцинованих звільняти не будуть, поки-що це лише для внутрішнього планування кого на які рейси ставити.
syxiv_dan писав: ↑11 серпня 2021, 21:05
Питання чи дотримуються 5-денної самоізоляції в Італії. Якщо так, то яким чином це відслідковують. І ще питання чи можна прилетіти в Італію і звідти автобусом або потягом поїхати до Франції? Вдячний за відповідь
дивлячись які маєте документи (тести, сертифікат вакцин ). У вас транзит через Італію. До прибуття в Італію пасажир мусить заповнити форму dPLF її наявність (QR Code) у вас провірять ще на стійці реєстрації вильоту в Україні, а далі на італійському паспортн.контролі (там має бути адрес де ви житимете в Італії). По прибутті в Італію ви мусите заповнити Самостійну форму прибуття в аеропорті (можна ще вдома) а далі на ваш розсуд,їдете в іншу країну ЄС.
South African Airways возобновляет полеты после банкротства
Пассажиров рейса Южноафриканских авиалиний (SAA) из Йоханнесбурга в Кейптаун в четверг встречали поющие и танцующие сотрудники авиакомпании.
Когда-то вторая по величине авиакомпания Африки после Ethiopian Airlines, SAA десятилетиями выживала благодаря государственной финансовой помощи и отказывалась от маршрутов еще до того, как разразилась пандемия Covid-19, которая и стала для нее последним ударом.
В июне правительство согласилось продать 51% акций группе инвесторов под названием Takatso Consortium, что открыло путь к потенциальному притоку 200 млн долл. инвестиций.
Даже после государственной финансовой помощи в размере более 500 млн долл. и реструктуризации долга, авиакомпания вышла из банкротства только после сокращения сотен рабочих мест. Также флот авиакомпании сократился до 6 самолетов по сравнению с 46 ранее.
В дополнение к внутреннему маршруту, который возобновился в четверг, SAA планирует начать на следующей неделе региональные рейсы в Аккру, Киншасу, Лусаку, Хараре и Мапуту.
Внутри ЮАР не все встретили эту новость одобрительно. Некоторые жители считают, что ЮАР не нужна эта госкомпания, которая годами светится в коррупционных скандалах и не способна оказывать услуги по приемлемым ценам.
Источник: Телеграм-канал "Африканистика"
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 29 вересня 2021, 09:45
nyakove
Американская авиакомпания United Airlines объявила об увольнении около 600 ее сотрудников, отказавшихся выполнить распоряжение руководства об обязательной вакцинации от COVID-19
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 29 вересня 2021, 09:47
Ferrari
Вот и для юристов сейчас поле для деятельности появится))
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 29 вересня 2021, 10:16
Tetris
Сложно будет юристам. Это ведь не Украина с ее трудовым законодательством, согласно которому законно уволить человека нереально.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 29 вересня 2021, 10:22
Ferrari
Зато если хоть один грамотный юрист создаст там прецедент... Ох, не завидую я тогда United и подобным.
Re: Коронавірус і цивільна авіація
Додано: 29 вересня 2021, 10:40
АндрейМ
Ferrari писав: ↑29 вересня 2021, 10:22
Зато если хоть один грамотный юрист создаст там прецедент...
Прецедент может создать либо Верховный суд, либо Апелляционный (только для штатов. на которую он распространяет юрисдикцию), а до них еще дойти надо. Учитывая, что и в Верховном суде и в апелляционных сидят консерваторы, то убедить их в том, что бизнес не имеет права выдвигать свои условия для работников, будет очень сложно. Они - очень "про бизнес". Хотя с другой стороны забавно получается: консерваторы - самые заядлые антиваксеры и против всех масочных и вакационных мандатов, но с другой стороны также против работников и за бизнес. Я могу себе представить как их типает от такой безвыходной ситуации. Хотя и в либеральном суде им было бы сложно - с одной стороны они за работников, но также и за все мандаты без исключений.