Сторінка 118 з 129

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 11 серпня 2021, 14:11
katso
Проте один із пасажирів ігнорував усні зауваження бортпровідників....Редакція володіє матеріалами фотофіксації польоту, на яких видно, що дебошир так і не одягнув маску.
В выделенном выше вся соль этой журналажи - вначале текста он игнорировал замечания, а конце он уже дебошир - а ведь это не одно и тоже... Этот мир погубят журналисты

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 11 серпня 2021, 14:31
nyakove
Так он сначала игнорировал замечания, а потом полез забирать телефон. Вон, чуть выше писали
При спробі зробити фотофіксацію цього факту, пасажир накинувся на людину, яка його фотографувала, спробував відібрати телефон та планшет, з вимогою видалити фото і погрозами стосовно їх публікації.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 11 серпня 2021, 21:05
syxiv_dan
Питання чи дотримуються 5-денної самоізоляції в Італії. Якщо так, то яким чином це відслідковують. І ще питання чи можна прилетіти в Італію і звідти автобусом або потягом поїхати до Франції? Вдячний за відповідь

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 14 серпня 2021, 17:30
Krakowite
Canada_vaccinated.jpg
Canada_vaccinated.jpg (38.67 Кіб) Переглянуто 4501 раз

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 14 серпня 2021, 17:48
Rel
С одной стороны, уже проще требовать вакцинацию. Но ни в одной стране мира 100% людей не согласятся на неё добровольно. А это чревато потерей клиентов.
Даже в Штатах South Park выпустил ещё в мае спешл про антивакцинаторов.


Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 30 серпня 2021, 13:53
Krakowite
Гвін Шотвелл, президентка аерокосмічної компанії SpaceX, яка управляє Starlink, визнала, що нові запуски відкладають через брак мікросхем та рідкого кисневого палива.

Лікування пацієнтів з Covid-19 збільшило попит на комерційний кисень - тож для палива його тепер бракує.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 30 серпня 2021, 14:12
mischko
Переможенька:
top-10-internationaalcoag.jpg

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 01 вересня 2021, 17:47
mischko
Міністерство транспорту В'єтнаму попросили авіакомпанії зупинити продаж квитків на внутрішні рейси "у зв'язку з важкою коронаситуацією".

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 14 вересня 2021, 10:04
Krakowite
За даними управління транспортної безпеки (TSA), максимальний штраф, який можуть заплатити мандрівники на внутрішніх авіарейсах у межах Сполучених Штатів, якщо вони не носять маску, подвоївся до 3000 доларів США.

Ті, хто вперше вчинили правопорушення підлягають штрафам у розмірі від 500 до 1000 доларів США, в той час як повторні правопорушники можуть бути оштрафовані на суму від 1000 до 3000 доларів США.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 14 вересня 2021, 11:30
Sentry
Krakowite писав: 14 вересня 2021, 10:04 За даними управління транспортної безпеки (TSA), максимальний штраф, який можуть заплатити мандрівники на внутрішніх авіарейсах у межах Сполучених Штатів, якщо вони не носять маску, подвоївся до 3000 доларів США.

Ті, хто вперше вчинили правопорушення підлягають штрафам у розмірі від 500 до 1000 доларів США, в той час як повторні правопорушники можуть бути оштрафовані на суму від 1000 до 3000 доларів США.
А толку, если этот штраф никто не платит?

По состоянию на конец июля 2021:

- 2,413 mask non-compliance incidents have been reported to TSA
- TSA then has to investigate the complaint – they’ve completed 1793 investigations.
- Most investigations result in a warning, not a fine – the TSA has issued 1,690 warnings.
- Just 38 cases have been referred for penalties.
- And only two people have agreed to pay the fines, the others have challenged the fines.

https://viewfromthewing.com/what-happen ... y-nothing/

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 14 вересня 2021, 12:18
Krakowite
Не платять штраф, так як погоджуються надягнути маску

Just 38 cases have been referred for penalties.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 14 вересня 2021, 14:01
mischko
KLM звернувся до своїх екіпажів з проханням надати інформацію про свій вакцинаційний статус внутрішній службі здоров'я.

Причина: деякі країни починають вводити обмеження на в'їзд для невакцинованого персоналу (наводиться приклад 🇹🇹 Тринідаду і Тобаго з 15 жовтня, згадується про можливе посилення в'їздних вимог від 🇨🇦 Канади), також вакцинацію вимагають готелі і т.д. Також згадують, що невакцинованих не будуть ставити на рейси, які лише пролітають над корона-переляканими :fool: країнами, які не впускають невакцинованих членів екіпажу у випадку можливої екстреної посадки.

KLM наголошує, що вакцинація - особиста справа кожного працівника. Невакцинованих звільняти не будуть, поки-що це лише для внутрішнього планування кого на які рейси ставити.

Новина голландською:
https://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/ ... -te-melden

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 15 вересня 2021, 07:52
Madl
syxiv_dan писав: 11 серпня 2021, 21:05 Питання чи дотримуються 5-денної самоізоляції в Італії. Якщо так, то яким чином це відслідковують. І ще питання чи можна прилетіти в Італію і звідти автобусом або потягом поїхати до Франції? Вдячний за відповідь
:swim: дивлячись які маєте документи (тести, сертифікат вакцин ). У вас транзит через Італію. До прибуття в Італію пасажир мусить заповнити форму dPLF її наявність (QR Code) у вас провірять ще на стійці реєстрації вильоту в Україні, а далі на італійському паспортн.контролі (там має бути адрес де ви житимете в Італії). По прибутті в Італію ви мусите заповнити Самостійну форму прибуття в аеропорті (можна ще вдома) а далі на ваш розсуд,їдете в іншу країну ЄС.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 16 вересня 2021, 14:17
Ferrari
Over 20 Airlines Under Investigation for Refund Policies
https://www.flyertalk.com/articles/over ... _campaign=

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 25 вересня 2021, 21:17
avalon1979
North_West писав: 25 квітня 2020, 14:28 Кто следующий?
South African Airways Nears Collapse With Plan to Fire All Staff
https://www.bloomberg.com/news/articles ... -workforce
​​South African Airways возобновляет полеты после банкротства

Пассажиров рейса Южноафриканских авиалиний (SAA) из Йоханнесбурга в Кейптаун в четверг встречали поющие и танцующие сотрудники авиакомпании.

Когда-то вторая по величине авиакомпания Африки после Ethiopian Airlines, SAA десятилетиями выживала благодаря государственной финансовой помощи и отказывалась от маршрутов еще до того, как разразилась пандемия Covid-19, которая и стала для нее последним ударом.

В июне правительство согласилось продать 51% акций группе инвесторов под названием Takatso Consortium, что открыло путь к потенциальному притоку 200 млн долл. инвестиций.

Даже после государственной финансовой помощи в размере более 500 млн долл. и реструктуризации долга, авиакомпания вышла из банкротства только после сокращения сотен рабочих мест. Также флот авиакомпании сократился до 6 самолетов по сравнению с 46 ранее.

В дополнение к внутреннему маршруту, который возобновился в четверг, SAA планирует начать на следующей неделе региональные рейсы в Аккру, Киншасу, Лусаку, Хараре и Мапуту.

Внутри ЮАР не все встретили эту новость одобрительно. Некоторые жители считают, что ЮАР не нужна эта госкомпания, которая годами светится в коррупционных скандалах и не способна оказывать услуги по приемлемым ценам.

Источник: Телеграм-канал "Африканистика"

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 29 вересня 2021, 09:45
nyakove
Американская авиакомпания United Airlines объявила об увольнении около 600 ее сотрудников, отказавшихся выполнить распоряжение руководства об обязательной вакцинации от COVID-19

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 29 вересня 2021, 09:47
Ferrari
Вот и для юристов сейчас поле для деятельности появится))

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 29 вересня 2021, 10:16
Tetris
Сложно будет юристам. Это ведь не Украина с ее трудовым законодательством, согласно которому законно уволить человека нереально.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 29 вересня 2021, 10:22
Ferrari
Зато если хоть один грамотный юрист создаст там прецедент... Ох, не завидую я тогда United и подобным.

Re: Коронавірус і цивільна авіація

Додано: 29 вересня 2021, 10:40
АндрейМ
Ferrari писав: 29 вересня 2021, 10:22 Зато если хоть один грамотный юрист создаст там прецедент...
Прецедент может создать либо Верховный суд, либо Апелляционный (только для штатов. на которую он распространяет юрисдикцию), а до них еще дойти надо. Учитывая, что и в Верховном суде и в апелляционных сидят консерваторы, то убедить их в том, что бизнес не имеет права выдвигать свои условия для работников, будет очень сложно. Они - очень "про бизнес". Хотя с другой стороны забавно получается: консерваторы - самые заядлые антиваксеры и против всех масочных и вакационных мандатов, но с другой стороны также против работников и за бизнес. Я могу себе представить как их типает от такой безвыходной ситуации. :-) Хотя и в либеральном суде им было бы сложно - с одной стороны они за работников, но также и за все мандаты без исключений.