Сторінка 2 з 2

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 17 квітня 2009, 15:50
Olek
edik писав:Взагалі контора майже віртуальна. Дзвониш в кол-центр - "ми тільки інфослужба та ніяких питань поза інструкцією не вирішуємо, пишіть в кастомеррелейшн@wizzair.com". Кастомеррелейшн просить 30 днів на відповідь, але в мене термінове питання.

Хто-небудь був в їхному офісі в Києві - чи можна там взагалі з ким-небудь поспілкуватися ? Чи там тільки лист залишити можна ?
одразу пишіть проблему в цю гілку=)
може якось допоможу чи хтось інший... блін... треба у Віззів на ставку в кастомер сервіс мабуть йти :D :D :D

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 17 квітня 2009, 16:45
edik
Alexander писав:
edik писав:Взагалі контора майже віртуальна. Дзвониш в кол-центр - "ми тільки інфослужба та ніяких питань поза інструкцією не вирішуємо, пишіть в кастомеррелейшн@wizzair.com". Кастомеррелейшн просить 30 днів на відповідь, але в мене термінове питання.

Хто-небудь був в їхному офісі в Києві - чи можна там взагалі з ким-небудь поспілкуватися ? Чи там тільки лист залишити можна ?
одразу пишіть проблему в цю гілку=)
може якось допоможу чи хтось інший... блін... треба у Віззів на ставку в кастомер сервіс мабуть йти :D :D :D
Проблема вже, нажаль, багатьом відома - скасований рейс Лондон-Львів. Згідно українського та європейського законодавства (п 24.3.1 Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 14.03.06 р. №187 та статті 3,5,8 директиви ЄС 261/2004) вони повинні запропронувати мені НА ВИБІР повне відшкодування або альтернативний маршрут. Проте запропонували тільки перше...Хоча в той же день має відбутися їхній же рейс Лондон-Київ. Своє небажання пояснюють тим, що скасований рейс повинен був виконувати Wizzair Ukraine, а Лондон-Київ виконує Wizzair Hungary, а така заміна протирічить їх інструкції.
Дійсно, в правилах є пункт, що пасажир може змінити рейс на інший тілько в межах WU чи W6, але ж цей пункт стосується того випадку, коли я сам хочу змінити рейс. У випадку скасування рейсу вони повинні запропонувати мені маршрут навіть іншої авіакомпанії ! Але про це в інструкції чомусь нічого не сказано :(

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 17 квітня 2009, 17:16
Olek
edik писав:
Alexander писав:
edik писав:Взагалі контора майже віртуальна. Дзвониш в кол-центр - "ми тільки інфослужба та ніяких питань поза інструкцією не вирішуємо, пишіть в кастомеррелейшн@wizzair.com". Кастомеррелейшн просить 30 днів на відповідь, але в мене термінове питання.

Хто-небудь був в їхному офісі в Києві - чи можна там взагалі з ким-небудь поспілкуватися ? Чи там тільки лист залишити можна ?
одразу пишіть проблему в цю гілку=)
може якось допоможу чи хтось інший... блін... треба у Віззів на ставку в кастомер сервіс мабуть йти :D :D :D
Проблема вже, нажаль, багатьом відома - скасований рейс Лондон-Львів. Згідно українського та європейського законодавства (п 24.3.1 Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 14.03.06 р. №187 та статті 3,5,8 директиви ЄС 261/2004) вони повинні запропронувати мені НА ВИБІР повне відшкодування або альтернативний маршрут. Проте запропонували тільки перше...Хоча в той же день має відбутися їхній же рейс Лондон-Київ. Своє небажання пояснюють тим, що скасований рейс повинен був виконувати Wizzair Ukraine, а Лондон-Київ виконує Wizzair Hungary, а така заміна протирічить їх інструкції.
Дійсно, в правилах є пункт, що пасажир може змінити рейс на інший тілько в межах WU чи W6, але ж цей пункт стосується того випадку, коли я сам хочу змінити рейс. У випадку скасування рейсу вони повинні запропонувати мені маршрут навіть іншої авіакомпанії ! Але про це в інструкції чомусь нічого не сказано :(
оце так засада :(
бо в умовах таке дійсно є... рейс Львів-Лондон то ВУ, Київ-Лондон - то В6...
а якщо погодитися на кредит 120% і використати його на купівлю рейса Київ-Лондон? Чи не дуже?
тоді тільки тиснути спробувати... посилаючись на (п 24.3.1 Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 14.03.06 р. №187 та статті 3,5,8 директиви ЄС 261/2004)

спробувати декілька разів телефонувати. ось ddd такі пощастило....

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 17 квітня 2009, 18:06
edik
edik писав:Проблема вже, нажаль, багатьом відома - скасований рейс Лондон-Львів. Згідно українського та європейського законодавства (п 24.3.1 Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 14.03.06 р. №187 та статті 3,5,8 директиви ЄС 261/2004) вони повинні запропронувати мені НА ВИБІР повне відшкодування або альтернативний маршрут. Проте запропонували тільки перше...Хоча в той же день має відбутися їхній же рейс Лондон-Київ. Своє небажання пояснюють тим, що скасований рейс повинен був виконувати Wizzair Ukraine, а Лондон-Київ виконує Wizzair Hungary, а така заміна протирічить їх інструкції.
Дійсно, в правилах є пункт, що пасажир може змінити рейс на інший тілько в межах WU чи W6, але ж цей пункт стосується того випадку, коли я сам хочу змінити рейс. У випадку скасування рейсу вони повинні запропонувати мені маршрут навіть іншої авіакомпанії ! Але про це в інструкції чомусь нічого не сказано :(
Alexander писав:оце так засада :(
бо в умовах таке дійсно є... рейс Львів-Лондон то ВУ, Київ-Лондон - то В6...
а якщо погодитися на кредит 120% і використати його на купівлю рейса Київ-Лондон? Чи не дуже?
тоді тільки тиснути спробувати... посилаючись на (п 24.3.1 Правил повітряних перевезень пасажирів і багажу, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 14.03.06 р. №187 та статті 3,5,8 директиви ЄС 261/2004)

спробувати декілька разів телефонувати. ось ddd такі пощастило....
1. Вони мене пропонували тілько 100%, а не 120.
2. У мене два квитка загальною вартістю 1598 UAH (сплачені зазделегідь в лютому), а за потрібний мені Лондон-Київ зараз доведеться доведеться сплатити 2570.
3. Телефонував тричі :(
4. Справа навіть не у відмінностях W6 та WU. Рейсу W6 Лондон-Київ могло б і не бути взагалі, проте:

24.3.1. Перевізник повинен запропонувати пасажиру, якому відмовлено в перевезенні поза його бажанням, таку компенсацію (за вибором пасажира) як одержати відшкодування без штрафу в розмірі вартості квитка за політ, що не відбувся, або направитися до місця призначення іншим маршрутом за першої можливості, або здійснити перевезення в інший день, зручний для пасажира.

В той же день є також рейси BA, MАУ та BMI, які теж можно було б запропонувати.

Не кажучи вже про те, що в правилах WizzAir зазначено:

3.2. При здійсненні перевезення через територію інших країн, будь-яке положення цих Правил, що не відповідає обов’язковим положенням Чинного законодавства, є недійсним та нечинним. При цьому інші положення цих Правил залишаються чинними, а замість недійсних положень застосовуються відповідні положення Чинного законодавства.
...
3.4. При перевезеннях із пунктів, які розташовані на території Європейського Союзу, у випадку скасування рейсу, затримки рейсу або відмови пасажирові в перевезенні дають вимог Закону Європейського Союзу №261/2004. Авіакомпанією можуть бути розроблені Додаткові Правила для рейсів на території Європейського Союзу, що опубліковуються на Веб-сайті Авіакомпанії.

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 17 квітня 2009, 18:13
Olek
edik писав: 1. Вони мене пропонували тілько 100%, а не 120.
2. У мене два квитка загальною вартістю 1598 UAH (сплачені зазделегідь в лютому), а за потрібний мені Лондон-Київ зараз доведеться доведеться сплатити 2570.
3. Телефонував тричі :(
4. Справа навіть не у відмінностях W6 та WU. Рейсу W6 Лондон-Київ могло б і не бути взагалі, проте:

24.3.1. Перевізник повинен запропонувати пасажиру, якому відмовлено в перевезенні поза його бажанням, таку компенсацію (за вибором пасажира) як одержати відшкодування без штрафу в розмірі вартості квитка за політ, що не відбувся, або направитися до місця призначення іншим маршрутом за першої можливості, або здійснити перевезення в інший день, зручний для пасажира.

В той же день є також рейси BA, MАУ та BMI, які теж можно було б запропонувати.

Не кажучи вже про те, що в правилах WizzAir зазначено:

3.2. При здійсненні перевезення через територію інших країн, будь-яке положення цих Правил, що не відповідає обов’язковим положенням Чинного законодавства, є недійсним та нечинним. При цьому інші положення цих Правил залишаються чинними, а замість недійсних положень застосовуються відповідні положення Чинного законодавства.
...
3.4. При перевезеннях із пунктів, які розташовані на території Європейського Союзу, у випадку скасування рейсу, затримки рейсу або відмови пасажирові в перевезенні дають вимог Закону Європейського Союзу №261/2004. Авіакомпанією можуть бути розроблені Додаткові Правила для рейсів на території Європейського Союзу, що опубліковуються на Веб-сайті Авіакомпанії.
BA, MАУ та BMI - не є лоу-костами...
:( Київ не у ЄС, отже Європейські правила не застосовуються...
Думаю, треба понабридати їм щодо можливості пересадки на В6 Київ-Лондон... Я коли телефонував щодо скасування моїх рейсів, на фоні можна було почути дискусію щодо рероутінгу Львів-Лондон на Катовіце-Лондон...

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 17 квітня 2009, 18:59
edik
Alexander писав:
edik писав: 1. Вони мене пропонували тілько 100%, а не 120.
2. У мене два квитка загальною вартістю 1598 UAH (сплачені зазделегідь в лютому), а за потрібний мені Лондон-Київ зараз доведеться доведеться сплатити 2570.
3. Телефонував тричі :(
4. Справа навіть не у відмінностях W6 та WU. Рейсу W6 Лондон-Київ могло б і не бути взагалі, проте:

24.3.1. Перевізник повинен запропонувати пасажиру, якому відмовлено в перевезенні поза його бажанням, таку компенсацію (за вибором пасажира) як одержати відшкодування без штрафу в розмірі вартості квитка за політ, що не відбувся, або направитися до місця призначення іншим маршрутом за першої можливості, або здійснити перевезення в інший день, зручний для пасажира.

В той же день є також рейси BA, MАУ та BMI, які теж можно було б запропонувати.

Не кажучи вже про те, що в правилах WizzAir зазначено:

3.2. При здійсненні перевезення через територію інших країн, будь-яке положення цих Правил, що не відповідає обов’язковим положенням Чинного законодавства, є недійсним та нечинним. При цьому інші положення цих Правил залишаються чинними, а замість недійсних положень застосовуються відповідні положення Чинного законодавства.
...
3.4. При перевезеннях із пунктів, які розташовані на території Європейського Союзу, у випадку скасування рейсу, затримки рейсу або відмови пасажирові в перевезенні дають вимог Закону Європейського Союзу №261/2004. Авіакомпанією можуть бути розроблені Додаткові Правила для рейсів на території Європейського Союзу, що опубліковуються на Веб-сайті Авіакомпанії.
BA, MАУ та BMI - не є лоу-костами...
:( Київ не у ЄС, отже Європейські правила не застосовуються...
Думаю, треба понабридати їм щодо можливості пересадки на В6 Київ-Лондон... Я коли телефонував щодо скасування моїх рейсів, на фоні можна було почути дискусію щодо рероутінгу Львів-Лондон на Катовіце-Лондон...
Київ - ні, а Лондон - yes :) П. 3.4 стосується перевезеннь "із пунктів, які розташовані на території Європейського Союзу". А в мене рейс Лондон-Львів. Тобто європейські правила таки застосовуються.

Дійсно, BA, MАУ та BMI - не є лоу-костами. Проте я не прошу BA. Я лише прошу, щоб мені хоч щось запропонували, а BA, MАУ та BMI зазначив лише для того, щоб показати, що вибір є. Я згоден на W6 Лондон-Київ, навіть без подальшого транспортування до Львова, хоча і на це маю право. Все це я їм неодноразово говорив, а у відповідь - "я Вас розумію, але інструкція не дозволяє".

Тому і ставлю запитання, чи можливо поспілкуватися з ким-небудь з їхного київського офісу, щоб компетентно та мирно вирішити питання в рамках чинного законодавства ? Чи в мене є лише шанс зустрітися з ким-небудь з WizzAir лише в рамках судового засідання ?

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 18 квітня 2009, 22:11
ddd
ну і скасували візз львів-київ ну і добре я тепер буду літати МАУ, там за 20 дол (160 грн) в одну сторону і час ліпший...

поїзд 145 грн. нафіг здався

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 18 квітня 2009, 22:27
Olek
ddd писав:ну і скасували візз львів-київ ну і добре я тепер буду літати МАУ, там за 20 дол (160 грн) в одну сторону і час ліпший...

поїзд 145 грн. нафіг здався
подивимося, як довго ті 40 дол. протримаються після того, як віз припигить перельоти :nunu:

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 24 квітня 2009, 23:40
Panda
Ще одна жертва відміни рейсу Візз Ейр Львів-Лондон, і теж не зміг обміняти білети на рейс Київ-Лондон з причини, про яку вищу обговорювали (W6 та WU)

http://timdoe.blogspot.com/2009/04/wizzair_22.html

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 27 квітня 2009, 11:48
Vitaliy
а ніхто не пробував телефонувати їм в Угорщину ?
дзвінти туди не такі вже й дорогі, і думаю більшість операторів говорять англійською

телефон на сайті є (360690181181), якщо телефонувати на чкркз "задарма", то буде як на іншого мобільного оператора по Україні

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 28 квітня 2009, 13:35
Olek
проблема разрулилась наступним чином...
Візз повертає гроші за скасований рейс, але дає можливість купити тарифи на рейс Київ-Лондон за тим тарифом, за яким люди купували зі Львова на Лондон.
от і все

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 28 квітня 2009, 19:44
ddd
Vitaliy писав:а ніхто не пробував телефонувати їм в Угорщину ?
дзвінти туди не такі вже й дорогі, і думаю більшість операторів говорять англійською

телефон на сайті є (360690181181), якщо телефонувати на чкркз "задарма", то буде як на іншого мобільного оператора по Україні
я пробував звонити в англію і на мадяри але або я дурак або шо но з мобіли той номер не наберається... +360690181181 гудки непонятні.... може то тіки місцеві номери?

Re: некомпетентність операторів колцентра Wizz Air в києві

Додано: 28 квітня 2009, 20:54
Vitaliy
ddd писав:
Vitaliy писав:а ніхто не пробував телефонувати їм в Угорщину ?
дзвінти туди не такі вже й дорогі, і думаю більшість операторів говорять англійською

телефон на сайті є (360690181181), якщо телефонувати на чкркз "задарма", то буде як на іншого мобільного оператора по Україні
я пробував звонити в англію і на мадяри але або я дурак або шо но з мобіли той номер не наберається... +360690181181 гудки непонятні.... може то тіки місцеві номери?

взагалі ..... номер трохи дивний получається

номер мав би бути типу +36 90181181
тому що нумерація всередині країни - 8-ми значна

я пробував дзвонити на цей, але щось ніхто трубки не брав