Сторінка 2 з 2

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 10:18
maxim8998
Можливо це суб'єктивно, але чуть ширші крісла; ногами не впираєшся в переднє крісло; салон виглядає набагато сучаснішим; великий екран перед очима з пристойним вибором контенту, при тому система абсолютно не тормозить і зразу реагує на дотик (на -800 одразу пропало бажання нею користуватись, настільки все повільно)

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 10:46
Jew
В максах бизнес крутой.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 10:58
Olek
Интересно. как кресла могли стать шире, если их число в ряду не поменялось, а диаметр фюзеляжа не изменился? Похоже, на субъективное восприятие от нового самолета.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 11:13
maxim8998
Так кажу, можливо це відчуття від нового салону, але те що в ньому комфортніше летіти це так точно. Це саме можу сказати при порівняння салону UR-COC від Bravo, в якому встановлені крісла такі самі як на сучасному CS300 Swiss і UR-CPB Andи в якому лишився вбитий салон встановлений ще з заводу, літаки одні і ті самі, але враження що це зовсім інший тип.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 11:59
SergeyL
А мне, кстати, чисто субъективно лететь на Б744 (КЛМ) понравилось больше, чем на А380 (ЭФ). Специально подбирал маршрут, чтоб полететь именно на Б747, им уже недолго осталось (ну кроме 748 у Люфтов). А А380 еще долго летать будут, даже в Европе, так что не вижу особых проблем.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 12:18
Victor H
Olek писав: 19 лютого 2019, 10:01 В чем дополнительная комфортностность заключается?
Мені в а380 подобається, що за рахунок вигину корпусу на нижній палубі на місцях біля вікон є простір між кріслом і стінкою, в який можна покласти рюкзак, наприклад. А так, будь яка широкофюзеляжна конфігурація, де біля вікна 2, а не 3 крісла, звичайно буде більш комфортною.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 14:47
AlexK
Victor H писав: 19 лютого 2019, 12:18
Olek писав: 19 лютого 2019, 10:01 В чем дополнительная комфортностность заключается?
Мені в а380 подобається, що за рахунок вигину корпусу на нижній палубі на місцях біля вікон є простір між кріслом і стінкою, в який можна покласти рюкзак, наприклад. А так, будь яка широкофюзеляжна конфігурація, де біля вікна 2, а не 3 крісла, звичайно буде більш комфортною.
Як раз через цей простір дуже незручно спати, поклавши голову на стінку.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 16:52
Victor H
AlexK писав: 19 лютого 2019, 14:47
Victor H писав: 19 лютого 2019, 12:18
Olek писав: 19 лютого 2019, 10:01 В чем дополнительная комфортностность заключается?
Мені в а380 подобається, що за рахунок вигину корпусу на нижній палубі на місцях біля вікон є простір між кріслом і стінкою, в який можна покласти рюкзак, наприклад. А так, будь яка широкофюзеляжна конфігурація, де біля вікна 2, а не 3 крісла, звичайно буде більш комфортною.
Як раз через цей простір дуже незручно спати, поклавши голову на стінку.
Я в останньому перельоті туди засунув рюкзак (доволі великий), зверху подушку і якраз було зручно на нього голову класти.

Re: Где дёшево полетать на двухэтажном самолёте пока они есть?

Додано: 19 лютого 2019, 17:32
Rel
Вау, не ожидал столько ответов. Всем спасибо. Дело продвинется.