Сторінка 2 з 3

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 15 листопада 2018, 13:17
Sentry
devmind писав: 15 листопада 2018, 13:12 Около 3.5 евро за первый час и 2.5 за последующие. Неплохо.

https://www.nur.kz/1758876-kapsulnyj-ot ... -foto.html
Даже слишком неплохо, чтобы быть правдой, имхо. Вероятно, это акционные цены, пока спрос низкий. Я бы ожидал цен в 2-5 раз выше в транзитной зоне.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 15 листопада 2018, 14:01
devmind
Sentry писав: 15 листопада 2018, 13:17 Даже слишком неплохо, чтобы быть правдой, имхо. Вероятно, это акционные цены, пока спрос низкий. Я бы ожидал цен в 2-5 раз выше в транзитной зоне.
Согласен. Может мне Гугл неправильный курс подсунул.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 04 грудня 2018, 13:35
andrey_pm
Снежный барс Air Astana...ммм красавец.
https://www.facebook.com/AirAstana/

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 04 грудня 2018, 13:36
andrey_pm
Очень жаль, что наши АК "избегают" таких ливрей

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 01 лютого 2019, 13:13
Sentry
https://airastana.com/global/en-US/Plan ... pring-Sale

И снова распродажа на транзит, и снова участвуют и эконом, и бизнес.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 04 лютого 2019, 12:17
LWIEV
З українським паспортом треба бути обережним. Казахи переважно ставляться лояльно до громадян України, але не треба забувати, що чорний список на кордоні спільний для всіх країн ОДКБ, а Казахстан в тайожному союзі з мордором. Можна летіти яким завгодно бізнес-класом, але це ніяк не зробить їхнього гебіста на транзиті менш фсбшним. Купа нарікань на це продовжується на ресурсах по аеропорту Алмати.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 18:56
Inguri
Маєте лінк? Цікаво почитати.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 19:28
Victor H
LWIEV писав: 04 лютого 2019, 12:17 З українським паспортом треба бути обережним. Казахи переважно ставляться лояльно до громадян України, але не треба забувати, що чорний список на кордоні спільний для всіх країн ОДКБ, а Казахстан в тайожному союзі з мордором. Можна летіти яким завгодно бізнес-класом, але це ніяк не зробить їхнього гебіста на транзиті менш фсбшним. Купа нарікань на це продовжується на ресурсах по аеропорту Алмати.
У них під час транзиту треба проходити паспортний?

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 20:04
Inguri
Можливо, і ні, але висока ймовірність, що данні про тразитних паксів передаються куди треба.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 20:18
tu144
Вы думаете в Минске они не передаются?)) А в Ташкенте, Ашхабаде и Бишкеке и подавно...

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 20:54
Kibeee
По моему опыту казахи сейчас реально украинские паспорта более пристально смотрят из всех в центральной Азии (кроме Туркмении). Меня пол часа в комнате выпрашивали их КГБ.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 20:55
Kibeee
Victor H писав: 11 лютого 2019, 19:28
LWIEV писав: 04 лютого 2019, 12:17 З українським паспортом треба бути обережним. Казахи переважно ставляться лояльно до громадян України, але не треба забувати, що чорний список на кордоні спільний для всіх країн ОДКБ, а Казахстан в тайожному союзі з мордором. Можна летіти яким завгодно бізнес-класом, але це ніяк не зробить їхнього гебіста на транзиті менш фсбшним. Купа нарікань на це продовжується на ресурсах по аеропорту Алмати.
У них під час транзиту треба проходити паспортний?
Не нужно, но паспорта смотрят всегда при трансфере внимательно

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 21:12
Glucker
Kibeee писав: 11 лютого 2019, 20:54 По моему опыту казахи сейчас реально украинские паспорта более пристально смотрят из всех в центральной Азии (кроме Туркмении). Меня пол часа в комнате выпрашивали их КГБ.
И что за вопросы задавали?

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 11 лютого 2019, 21:46
Kibeee
Glucker писав: 11 лютого 2019, 21:12
Kibeee писав: 11 лютого 2019, 20:54 По моему опыту казахи сейчас реально украинские паспорта более пристально смотрят из всех в центральной Азии (кроме Туркмении). Меня пол часа в комнате выпрашивали их КГБ.
И что за вопросы задавали?
Ничего особенного. Какой отель, билеты обратно, причина прибытия, сколько собираюсь оставаться. Из плюсов - когда закончили, без очереди на паспортный контроль провели. :nose:

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 28 лютого 2019, 15:27
Sentry
Через загострення відносин між Пакистаном та Індією в аеропорту Делі застрягли десятки українців. Про це повідомив один із пасажирів Володимир Шабловський у Facebook. Читайте також Чи є загострення конфлікту між Індією і Пакистаном прелюдією до ядерної війни «Коротко суть питання - застрягли у міжнародному аеропорту ім. Ганді у Делі. У звязку з загостренням ситуації в конфлікті між Індією та Пакістаном, скасували усі рейси компанії, з квитками якої ми планували летіти - Air Astana», - написав він.

«Коли ми підійшли до стійки реєстрації була відповідь - соррі форсмажор, покиньте приміщення. І деякі люди, мабуть не розуміючи, що відбувається, залишилися за дверима. Дійсно без квитків їх не впустили до аеропорту. Ця немаленька авіокомпанія з початку повністю відмовилася від пасажирів цих рейсів. Піднялася хвиля обурення і протесту», - зазначив він. Пасажири зв’язались з консульством України в Делі. Але у відповідь консульство лише «написало листа до авікомпанії Air Astana про глибоку стурбованість». На прохання приїхати до аеропорту дипломати відмовилися. «На даний момент нам видали квітки на 5 березня. Біля стійки реєстрації Air Astana залишається декілька десятків громадян України, в тому числі з дітьми, які не розуміють що їм робити. У багатьох банально нема грошей, є діти. Де і як жити ці п'ять діб, багатьом не зрозуміло. Окрім копії листа про стурбованість від консульства України нема нічого», - підсумував Шабловський.
Как-то очень не хорошо получается. С учетом того, что их Казахстана в Дели лететь относительно не далеко. МАУ, к примеру, к их чести продолжает выполнение рейсов.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 28 лютого 2019, 15:31
mischko
пост-радянський сервіс

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 28 лютого 2019, 15:44
tu144
Это новость... от KC никак не ожидал

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 28 лютого 2019, 22:44
LWIEV
В такі моменти особливо гостро відчувається українська звичка покладатись на норми ЄС, райттукєа і всякі плюшки. І ще їхні чиновники реально випадають від того, наскільки українцям по барабану будь-які ранги влади. Часом вони аж відступають. Але переважно витримують емоційний натиск, сильно ображаються, опановують себе, а потім легко і з посмішкою, з висоти усієї центральноазійської непідзвітної влади показують нашим кузькіну мать.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 28 лютого 2019, 22:54
Sentry
LWIEV писав: 28 лютого 2019, 22:44 В такі моменти особливо гостро відчувається українська звичка покладатись на норми ЄС, райттукєа і всякі плюшки. І ще їхні чиновники реально випадають від того, наскільки українцям по барабану будь-які ранги влади. Часом вони аж відступають. Але переважно витримують емоційний натиск, сильно ображаються, опановують себе, а потім легко і з посмішною, з висоти усієї центральноазійської непідзвітної влади показують нашим кузькіну мать.
По большому счету сделать в подобной ситуации ничего нельзя, имхо. Все-таки я подозреваю, что по собственным правилам, КС обязаны предоставлять гостиницу (единственное, что можно получить в данной ситуации). Но даже оплатив ее самостоятельно компенсации потом не добиться. Разве что через суд в Украине, но скорее всего оно того не стоит.

Re: Air Astana (IATA: KC)

Додано: 28 лютого 2019, 23:04
Sentry
Решил быстро просмотреть их правила перевозки и наткнулся на интересный пункт:
9.4.1. Если Перевозчик понѐс ущерб по вине Пассажира, то Пассажир несѐт материальную ответственность в пределах причинѐнного ущерба и доказанной упущенной выгоды.
9.4.2. Пассажир несѐт ответственность за невыполнение:
 Правил Перевозки (фотографирование, киносъѐмку и пользование средств радиосвязи и пр.);
Но то, что искал - нашел
2.3.2. Если обстоятельства, обусловленные, прежде всего, обеспечением безопасности полѐта, или условия, не зависящие от Перевозчика (погодные условия в аэропорту вылета, прилѐта, по маршруту следования, а также неподготовленность взлѐтно- посадочной полосы к взлѐту воздушного судна и пр.) того требуют, Перевозчик может отменить, перенести или задержать выполнение любого своего рейса, произвести замену воздушного судна, а также изменить маршрут перевозки и пункты посадки, указанные в билете и расписании.
В любом из этих случаев Перевозчик обязан, принимая во внимание законные интересы Пассажира, сделать всѐ от него зависящее, а именно:
- предупредить пассажиров об изменении;
- выполнитьперевозкудругимсвоимрейсом,илирейсомдругогоперевозчика; - произвестивозвратсуммпотребованиюПассажира;
- организовать обслуживание зарегистрированных пассажиров в аэропорту или обеспечить гостиницей в установленном порядке.