Сторінка 2 з 366
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 11:42
KKS
UR-82008 після модернізації і покраски в нову корпоративну лівері:
Отримав на радість мені, й мабуть всім споттерам ADS-B трансподер з відображенням ГПС координат, до цього моменту всі Руслани мали все крім гпс координат. Навідміну від інших безкоординатників Руслани мали і Ground Speed і True track
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 11:49
popTAB
Краще б хто з Києва "замовив" на FR24 їх власний безкоштовний пристрій, який передає на серваки інформацію, що дозволяє триангулювати та показувати літаки без ADS-B з координатами. Україну вони все ще хочуть "покривати":
http://www.flightradar24.com/free-ads-b-equipment
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 12:02
KKS
на російському сайті по ADS-B споттінгу казали що в Бориспіль коробочка від ФР24 вже приїхала і то цій інформації вже 2 неділі, і щось F-UKBB1 не видно.
Та й треба мінімум 4 коробки щоб помлатить, а їх можуть встановити в Києві ... не думаю що в Житомирі чи Вінниці хтось поставить бокс для нормального МЛАТ покриття.
Сам собі хотів замовити, але маю проблеми з розміщенням її. 25 метрів тільки від квартири до даху. А там в комплекті кабель тільки на 10м.
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 12:24
popTAB
Я про коробочку для києва чув одночасно з UKOO та UKDE. Типу їх 3 одночасно виїхало, але ...
Аеропорт Вінниці зараз "бурно" піариться, може їм якось цю ідею "продати"?
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 13:39
KKS
У Вінниці й так прийом нормальний майже до самої посадки, думаю сама Вінниця ФРу нецікава дуже малий ADS-B трафік, а от як покриття для млату - самий раз, Львів, Кишинів, ще один радар під Кишиневським кодом, але очевидно що стоїть десь на території України і + нові в Києві/Борисполі... могли б і помлатить

Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 14:11
popTAB
Так власне про MLAT і йде мова у Вінниці.
Мені у Львові ставити другий F-UKLLx сенсу не багато, хіба на нижчих висотах MLAT може братиме, зараз наче FL200 мінімум має бути
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 14:36
andrewcrow
popTAB писав:Краще б хто з Києва "замовив" на FR24 їх власний безкоштовний пристрій, який передає на серваки інформацію, що дозволяє триангулювати та показувати літаки без ADS-B з координатами. Україну вони все ще хочуть "покривати":
http://www.flightradar24.com/free-ads-b-equipment
Подскажите, а на сколько вредно устанавливать для здоровье данное устройство у себя дома?
Требуются ли какие-то разрешения органов для его установки?
Я так понимаю прямого доступа к устройству нельзя получить и никаких дополнительных преимуществ оно не даст для человека, который захочет его установить у себя?
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 16:08
KKS
andrewcrow писав:
Подскажите, а на сколько вредно устанавливать для здоровье данное устройство у себя дома?
Требуются ли какие-то разрешения органов для его установки?
Я так понимаю прямого доступа к устройству нельзя получить и никаких дополнительных преимуществ оно не даст для человека, который захочет его установить у себя?
Теоретично - ніяк, це не передавач - це приймач. Авіапростір постійно бомбардується ADS-B пакетами. В кожну секунду по декілька штук з борта. А бортів багато. Тому приймачем тільки декодується це бомбардування.
В місті ставить приймач треба виключно на даху з 360 оглядом, інакше діла не буде.
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 16:27
popTAB
andrewcrow писав:popTAB писав:Краще б хто з Києва "замовив" на FR24 їх власний безкоштовний пристрій, який передає на серваки інформацію, що дозволяє триангулювати та показувати літаки без ADS-B з координатами. Україну вони все ще хочуть "покривати":
http://www.flightradar24.com/free-ads-b-equipment
Подскажите, а на сколько вредно устанавливать для здоровье данное устройство у себя дома?
Не більше ніж FM радіо чи DVB-T приймач. Це ж просто приймач радіо сигналів плюс GPS для позиціонування.
andrewcrow писав:Требуются ли какие-то разрешения органов для его установки?
Ні, це пасивне обладнання, яке нічого не випромінює
andrewcrow писав:Я так понимаю прямого доступа к устройству нельзя получить и никаких дополнительных преимуществ оно не даст для человека, который захочет его установить у себя?
Отримаєте Premium доступ до FlightRadar24 безкоштовно. Плюс матимете покриття на низьких висотах у вашій місцевості.
Re: FR24
Додано: 22 листопада 2013, 17:19
KKS
ну крім преміума, можна ж ті самі дані з порта забирати куда вже далі потрібно по TCP/IP
Re: FR24
Додано: 23 листопада 2013, 16:59
KKS
Треба було тільки згадати....
F-UKKK1 в роботі
Re: FR24
Додано: 23 листопада 2013, 18:39
popTAB
Вав! Тепер цікаво буде дослідити в яких зонах показуватиме MLAT
Ваш комент,
http://forum.flightradar24.com/threads/ ... #post41700 ?
Re: FR24
Додано: 23 листопада 2013, 19:31
KKS
всерівно дуже далеко F- один від одного
F-UKLL біля аеропорту Львова десь
F-UKOO на висотці в центрі Одеси
F-UKKK десь в місті мабуть бо на південий-схід не ловить
F-UKII1 на півночі Молодови/півдіні України
Такщо UKKK їм в даній ситуації поки не допоможе
Комент мій

Re: FR24
Додано: 23 листопада 2013, 19:42
popTAB
Ще є F-UKII2 в Кишиневі
Без F-UKKK1 MLAT практично до Хмільника дотягував, відповідно з київським очікувано мало б збільшитись MLAT на правобережжі чи бодай роботи на нижчих FL
Re: FR24
Додано: 23 листопада 2013, 23:11
KKS
На мою думку поки нічого не зміниться з млатом. Хмільник міг бути Зі Львова, Одеси, Кишинева і псевдоКишинева, а на західній то завдяки "дальнобійності" польських радарів + Львів
Re: FR24
Додано: 24 листопада 2013, 16:42
oleg63

Куда полетели? за дед морозом?)))
Re: FR24
Додано: 24 листопада 2013, 16:52
KKS
"Ми летіли в Вільнюс підписати угоду, але пролетіли поворот" )))
Re: FR24
Додано: 24 листопада 2013, 17:34
oleg63
KKS писав:"Ми летіли в Вільнюс підписати угоду, але пролетіли поворот" )))
наверняка в штаты летят, Норвегию прошли уже

Re: FR24
Додано: 24 листопада 2013, 19:50
UnaUnso
oleg63 писав:KKS писав:"Ми летіли в Вільнюс підписати угоду, але пролетіли поворот" )))
наверняка в штаты летят, Норвегию прошли уже

А може - знову на Барбадос?

Re: FR24
Додано: 24 листопада 2013, 20:14
popTAB
Може в гості до МВФ, по шуріку ситуацію з асоціацією виправляти