Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 13 лютого 2016, 14:13
После обеда снова туман
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Сам себе отвечу! )))kyk писав:Чудо техники 767 - Львов ? Кто то знает чей ?
в связи с подобной ситуацией продублирую вопрос:Labiann писав:видно в Харькове совсем плохо с погодой, что он даже снижаться не думал, ушёл на Киев, интересно оставит паксов там и как это будет всё выглядеть или позже вернётся в Харьков...
Авиа писав:Подскажите, кто знает, как в таких ситуациях поступают авиакомпании (для примера возьмем этот же рейс IST -> DNK , если внеплановая посадка была в Одессе) ?AQS писав:Неужто в Днепре так плохо с погодой? По METAR видимость 1000м, дождь.
Все. Садится в Одессе
1) Если у пассажира DNK - конечный пункт
2) Если в DNK стыковка на следующий рейс
?
похоже оставил, вот в Турцию летитLabiann писав:видно в Харькове совсем плохо с погодой, что он даже снижаться не думал, ушёл на Киев, интересно оставит паксов там и как это будет всё выглядеть или позже вернётся в Харьков...
Дивний рейс - в Ель Пасоkyk писав:Чудо техники 767 - Львов ? Кто то знает чей ?
І знову нічого незвичного. Подивіться карту вітру. Якщо йти на TOLPA, то на ешелоні дуже сильний зустрічний. А по тому маршруту як він полетів є невеличка, але шпаринка. http://earth.nullschool.net/#current/wi ... 120,52.115KKS писав:Дивний роутінг, якщо вже пішли через KRabor, то зазвичай вихід через найпівнічнішу західну точку -TOLPA. А тут вийшов на Пінськ (PNK) і полетів по паралельній трасі Р851 до нашого аналога
просто ж трас там немає. Якщо вони вихиодили на Пінськ то в флайтплані в них мало б бути після Крабора - на OKROT і вже тоді на Пінськ. Але зазвичай ті хто хочуть йти по Білорусі одразу туди йдуть через LASDA. Це перший борт який мені потрапив на очі який йшов таки в Білорусь але цим маршрутом.AQS писав:І знову нічого незвичного. Подивіться карту вітру. Якщо йти на TOLPA, то на ешелоні дуже сильний зустрічний. А по тому маршруту як він полетів є невеличка, але шпаринка. http://earth.nullschool.net/#current/wi ... 120,52.115KKS писав:Дивний роутінг, якщо вже пішли через KRabor, то зазвичай вихід через найпівнічнішу західну точку -TOLPA. А тут вийшов на Пінськ (PNK) і полетів по паралельній трасі Р851 до нашого аналога
Якщо небо вільне, можна і без трас, прямо на точку. Схожими маршрутами, алв в зворотньому напрямку йдуть іноді бізнес-джети та BA (ми їх вже обговорювали).KKS писав:просто ж трас там немає. Якщо вони вихиодили на Пінськ то в флайтплані в них мало б бути після Крабора - на OKROT і вже тоді на Пінськ. Але зазвичай ті хто хочуть йти по Білорусі одразу туди йдуть через LASDA. Це перший борт який мені потрапив на очі який йшов таки в Білорусь але цим маршрутом.AQS писав:І знову нічого незвичного. Подивіться карту вітру. Якщо йти на TOLPA, то на ешелоні дуже сильний зустрічний. А по тому маршруту як він полетів є невеличка, але шпаринка. http://earth.nullschool.net/#current/wi ... 120,52.115KKS писав:Дивний роутінг, якщо вже пішли через KRabor, то зазвичай вихід через найпівнічнішу західну точку -TOLPA. А тут вийшов на Пінськ (PNK) і полетів по паралельній трасі Р851 до нашого аналога
но при этом часто вижу, что на москву летят прямо через Слобожанщину...ukoo-atc писав:По поводу PGT на Харьков. RPL у них через BRP всегда. Сами никогда напрямую не просятся. Мы им постоянно предлагаем shortcut, но они часто отказываются и просятся лететь по плану. Все зависит от экипажа, такчто не ищите никаких закономерностей и зависимостей. Всем добра!