Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)
Додано: 05 вересня 2016, 12:21
Таких же по СРСР багато лишился. В Петропавлівську-Камчатському теж до цих пір стоїть. Але ж то багата країна, і нічого.
Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116818 ... yoniv.htmlЧернівці уклали договір щодо виконання робіт з капітального ремонту злітно-посадкової смуги комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Чернівці" з підрядником ТОВ "Компанія "Євродор" 11 жовтня.
Про це повідомляє прес-служба міської ради.
Як переможець тендерних торгів, "Компанія "Євродор" зобов’язується виконати усі роботи у строк до 30 листопада 2016 року. Їх вартість складає 17 700 000 гривень. Вказану закупівлю буде здійснено за рахунок державного бюджету України.
За оцінками експертів модернізація злітно-посадкової смуги дозволить збільшити кількість авіарейсів і пасажиропотік у Чернівцях.
Та швидше б уже, бо чернівецьким дівчатам доводиться їздити аж у Львів, щоб потусити в клубах з турецькими мачо.Olek писав:Ну что, ждем Turkish?
Как-то подозрительно быстро. Хотя в Вильнюсе тоже на месяц только закрывают аэропорт в 2017 годуmischko писав: Якось аж занадто швидко, вам не здається?
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116846 ... nivci.htmlЗапланований капремонт дозволить відновити злітну смугу. Після капремонту аеропорт зможе приймати більш сучасні "Ембраєри", а також "Боїнги-737-500" - саме такі літаки має МАУ. Отож після реконструкції провідна авіакомпанія України зможе більш інтенсивно використовувати чернівецький аеропорт.
Как они откажутся, если 1 Эмбраер от лизинговой Коломойского, а второй от Приват Банка, хоть и не украинскогоRainbow писав:Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?
Від 500к будуть відмовлятись 100%.
Им правильней было бы скинуть все Эмбраеры на Днеправиа и летать под позывными МАУ. Маленькая ремарка: во флоте МАУ E190, E195 - нету. Для внутренних подошел бы E170/175, да и тот же E145 вариант хороший.dimm1971 писав:Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк
Возраст. Они же не слили 5-летние Е145. Средний возраст эмбраеров у Днеправиа - 15 лет. На данный момент около тысячи таких вс летает по миру. Европа имеет тенденцию любить свое, иногда есть определенные лобби. Только в случае, если будет очень хорошее предложение, то переключаются на заокеанскую продукцию. В данном сегменте есть ATR, да это не джет, но ATR42 как раз по вместимости подходит. Те же Фоккеры и Авро до сих пор держатся из последних сил, хотя уже устарели. У KLM и Austrian идет плавная замена на E170/175 и Е190/195, но европейские старички еще в строю.Olek писав:Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?
Rainbow, не згоден. Вік напряму впливає на економічну вигідність. Кількість ремонтів, закупок авіазапчастин, затрат пального з віком лише збільшуються. Я вже не кажу скільки коштують C та D чеки. У кожного вузла є свій ресурс і заміна може дорого коштувати. Як Ви думаєте, чому лоукости беруть лише нові літаки, експлуатують їх максимум до 10 років і замінюють?Rainbow писав:Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.
Rainbow, ви не берете до уваги терміну дії окремих вузлів, які через визначений термін часу або визначену кількість циклів експлуатації потрібно замінювати. Простий приклад: гума - заміна через виначену кількість циклів, так у лоукостів буде зношуватись швидше, але C або D checks - йдуть через визначену кількість часу не залежно від циклів. Навіть, якщо літак стоїть у нього є металеві вузли, а метал має здатність "втомлюватись" і потрібно робити чек. Наприклад D-check робиться майже кожні 6 років https://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_ ... nce_checksRainbow писав:Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.