Сторінка 10 з 48

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 05 вересня 2016, 12:21
Inguri
Таких же по СРСР багато лишился. В Петропавлівську-Камчатському теж до цих пір стоїть. Але ж то багата країна, і нічого.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 13 жовтня 2016, 11:25
mischko
Чернівці уклали договір щодо виконання робіт з капітального ремонту злітно-посадкової смуги комунального підприємства "Міжнародний аеропорт "Чернівці" з підрядником ТОВ "Компанія "Євродор" 11 жовтня.

Про це повідомляє прес-служба міської ради.

Як переможець тендерних торгів, "Компанія "Євродор" зобов’язується виконати усі роботи у строк до 30 листопада 2016 року. Їх вартість складає 17 700 000 гривень. Вказану закупівлю буде здійснено за рахунок державного бюджету України.

За оцінками експертів модернізація злітно-посадкової смуги дозволить збільшити кількість авіарейсів і пасажиропотік у Чернівцях.
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116818 ... yoniv.html

Якось аж занадто швидко, вам не здається?

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 13 жовтня 2016, 12:30
Olek
Ну что, ждем Turkish?

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 13 жовтня 2016, 12:39
mischko
Olek писав:Ну что, ждем Turkish?
Та швидше б уже, бо чернівецьким дівчатам доводиться їздити аж у Львів, щоб потусити в клубах з турецькими мачо.
Вертався з такими в швидкісному регіональному експресі Львів-Чернівці, всі розмови про це.
Клубів і в Чернівцях досить.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 13 жовтня 2016, 15:08
Igoresha
mischko писав: Якось аж занадто швидко, вам не здається?
Как-то подозрительно быстро. Хотя в Вильнюсе тоже на месяц только закрывают аэропорт в 2017 году

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 12:56
mischko
Запланований капремонт дозволить відновити злітну смугу. Після капремонту аеропорт зможе приймати більш сучасні "Ембраєри", а також "Боїнги-737-500" - саме такі літаки має МАУ. Отож після реконструкції провідна авіакомпанія України зможе більш інтенсивно використовувати чернівецький аеропорт.
http://molbuk.ua/chernovtsy_news/116846 ... nivci.html

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 13:01
Rainbow
Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?

Від 500к будуть відмовлятись 100%.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 13:04
dimm1971
Одночасно від E195 та 500к вони не відмовляться. В них багато напрямків, куди 737-800 ставити потік не дозволить.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 13:06
Valdemar
Rainbow писав:Якщо МАУ відмовиться від Е195, то смисл в цьому ремонті?

Від 500к будуть відмовлятись 100%.
Как они откажутся, если 1 Эмбраер от лизинговой Коломойского, а второй от Приват Банка, хоть и не украинского

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 13:08
dimm1971
Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк :smile:

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 13:10
mischko
Вони ж не збираються літати в Полтаву і Ужгород 800-ми, та й той самий Харків не весь час 800-ку завантажить на 100%.
Якщо вони не відмовлятимуться від мережевої моделі, то літаки місткістю 100 - 120 крісел - must have.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 13:30
dimm1971
Тут навіть не про Полтаву чи Чернівці мова йде, а про Відень, Брюссель чи Ригу

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 16:37
Valdys
У МАУ Е190 а не 195.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 16:40
AQS
dimm1971 писав:Та были летом разговоры, что или совсем от E195 откажутся или наоборот - расширят парк :smile:
Им правильней было бы скинуть все Эмбраеры на Днеправиа и летать под позывными МАУ. Маленькая ремарка: во флоте МАУ E190, E195 - нету. Для внутренних подошел бы E170/175, да и тот же E145 вариант хороший.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 18:17
Olek
Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 19:11
AQS
Olek писав:Если E145 хороший, то почему его слили европейские авиакомпании той же Днеправиа?
Возраст. Они же не слили 5-летние Е145. Средний возраст эмбраеров у Днеправиа - 15 лет. На данный момент около тысячи таких вс летает по миру. Европа имеет тенденцию любить свое, иногда есть определенные лобби. Только в случае, если будет очень хорошее предложение, то переключаются на заокеанскую продукцию. В данном сегменте есть ATR, да это не джет, но ATR42 как раз по вместимости подходит. Те же Фоккеры и Авро до сих пор держатся из последних сил, хотя уже устарели. У KLM и Austrian идет плавная замена на E170/175 и Е190/195, но европейские старички еще в строю.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 19:27
Rainbow
Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 19:57
AQS
Rainbow писав:Вік ніякого значення немає. Якщо економічно вигідно, значить експлуатуються, ні - до побачення.
Rainbow, не згоден. Вік напряму впливає на економічну вигідність. Кількість ремонтів, закупок авіазапчастин, затрат пального з віком лише збільшуються. Я вже не кажу скільки коштують C та D чеки. У кожного вузла є свій ресурс і заміна може дорого коштувати. Як Ви думаєте, чому лоукости беруть лише нові літаки, експлуатують їх максимум до 10 років і замінюють?

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 20:10
Rainbow
Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.

Re: Чернівці аеропорт (IATA: CWC)

Додано: 14 жовтня 2016, 20:51
AQS
Rainbow писав:Ото ж бо воно. Самі все правильно розписали. Тільки не забувайте що один екземпляр прослужить без суттєвих поломок 10 років і стане дорогим в експлуатації, другий 25. А може і десяти не прослужити. Якщо взяти борти Відроаввіа, то вони особливо інтенсивно і не експлуатувались. А лоукрсти ганяють борти як сидорову козу. Звісно що другі швидше зношуються.
Rainbow, ви не берете до уваги терміну дії окремих вузлів, які через визначений термін часу або визначену кількість циклів експлуатації потрібно замінювати. Простий приклад: гума - заміна через виначену кількість циклів, так у лоукостів буде зношуватись швидше, але C або D checks - йдуть через визначену кількість часу не залежно від циклів. Навіть, якщо літак стоїть у нього є металеві вузли, а метал має здатність "втомлюватись" і потрібно робити чек. Наприклад D-check робиться майже кожні 6 років https://en.wikipedia.org/wiki/Aircraft_ ... nce_checks
C-check A320 або B737 коштує десь біля 500тис. usd., D- дотягує до 1млн. usd.