Сторінка 10 з 366
Re: FR24
Додано: 04 лютого 2014, 09:40
KKS
F-UKII1 писав:Чисто випадково знайшов цей форум, бачу, гадали хто де знаходиться.
F-UKII1 Знаходиться тут 49.228332,28.399871
Привіт

Мене на фр24 ніхто так не цікавив як ти, навіть місцезнаходження найближчого до мене F-UKKK1
UKII я так розумію це старий код Кишенева? гугль просто іншого не давав.
Вінниця - то все набагато зрозуміліше тепер для просторового у'явлення що і де
Судячи по мапам північний схід якийсь малуватий, а південь просто -прекрасний!
ПС: а що за червоні плями на останній мапі?
Re: FR24
Додано: 04 лютого 2014, 09:48
KKS
Андрей_киев писав:Почему уже 2 дня самолеты заходят с 18L обычно c 36R заходили на посадку а с 18L взлетали.
как вообще назначается полоса захода и вылета, помню, что то связанное с ветром но забыл
Напрямок вітру, можна подивитись на тому ж фр, на сторінці аеропрту

погода за 04 число , 07:30 (UTC) вітер 180 градусів, 3 метри в сек.
Відповідно й ВПП - 18. Дуже інколи буває коли вітер скажім 280 градусів, а ВПП залишається 18ю. Це або коли вітер не стабільний і є ймовірність що він знову стане <270 градусів, або ще просто не встигли змінити смугу

Ще буває коли борту "дуже любимої" АК просто влом рулить в кінець 36ї смгуи, і на дворі ніч і ніхто більше не сідає і не взлітає - випускають з 18ї.
По першій картинці: 17:20-18:10 період масового прильоту МАУ, тому черга на 18L/36R - величезна, тому йдуть інколи по стандартній схемі заходу, без спрямлень, от KZR401 пішов по 50% довжині стандартного заходу, через те що видно куча ембраєрів і не відображаємих боїнгів МАУ було попереду.
Ну і по вітру, виходить чисто теоретично якщо вітер буде на землі 180км/год то літак злетить без розгону

Re: FR24
Додано: 05 лютого 2014, 11:10
Андрей_киев
Понятно буду знать спасибо.
А это кто летает? Днепропетровск не принял. К сожалению должен уйти куда он дальше полетит?
Re: FR24
Додано: 05 лютого 2014, 11:13
popTAB
Не факт, що не прийняв. Це можливо глюк FR24, коли два рейси він сприймає за один
Re: FR24
Додано: 05 лютого 2014, 13:15
volocjuga
щойно вперше побачив АН-74 (UR-74010) на радарі над польщею - цікаво куди летить і з ким

Re: FR24
Додано: 05 лютого 2014, 16:13
KKS
на споттерсах багато фото його від 3го числа, може що робили з ним, а тепер облітують.
Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 15:37
Андрей_киев
popTAB писав:Не факт, що не прийняв. Це можливо глюк FR24, коли два рейси він сприймає за один
понятно, спасибо
Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 15:39
KKS
Красивий обліт BRP DME
Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 17:11
AQS
KKS писав:Красивий обліт BRP DME

Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 17:12
Андрей_киев
Это был как я понял, тренировочный полет?
Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 17:16
popTAB
Цікаво, а що з першим сталось ... хтось знає?
Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 17:22
KKS
Андрей_киев писав:Это был как я понял, тренировочный полет?
Це була перевірка/коригування дальномірного обладнання в Борисполі.
Украерорух має два таких бічкрафта і один Ан-26 для підтримання аеронавігації.
Re: FR24
Додано: 06 лютого 2014, 22:54
F-UKII1
KKS писав:F-UKII1 писав:Чисто випадково знайшов цей форум, бачу, гадали хто де знаходиться.
F-UKII1 Знаходиться тут 49.228332,28.399871
Привіт

Мене на фр24 ніхто так не цікавив як ти, навіть місцезнаходження найближчого до мене F-UKKK1
UKII я так розумію це старий код Кишенева? гугль просто іншого не давав.
Вінниця - то все набагато зрозуміліше тепер для просторового у'явлення що і де
Судячи по мапам північний схід якийсь малуватий, а південь просто -прекрасний!
ПС: а що за червоні плями на останній мапі?
Червоні плями - це зниження висоти польотів, якраз припадають на територію близьку до аеропортів.
Про прийом - маємо підвищення лінії горизонту, тому ловить навіть за Києвом, але дуже високо, тому картинка там погана. А на південь горизонту майже не видно, тому достає далеко, навіть за Молдовою ловить, правда мінімум 1,5-2 км над землею.
Про ресівер: я ніякого хоббі навіть не маю повязаного з авіацією маю лише поверхневе розуміння, просто побачив оголошення, направив анкету, так як мав технічну можливість гарно його розмістити, тому на подальші авіаційні питання я не відповім..
UKII - Код Кишинева, його мені дали т.я. я найближчим хостом був на той момент до Кишинева, мої доводи, що в Вінниці є аеропорт і я в центрі України, а не в Молдові не хотіли слухати навіть, доречі UKII2, про яке йшла мова я так так і не видно.
Якщо ти дуже цікавишся, можу прокинути тобі порт :80 до їхньої залізяки, там можна їхній плоттер конектити, але не більше. Пиши в ЛС якщо що.
Re: FR24
Додано: 07 лютого 2014, 10:11
yamaxim
Интересно прямо сейчас наблюдать, как в Сочи летит туча рейсов (включая путинский), и почти столько же обратно за новыми пассажирами.
Re: FR24
Додано: 07 лютого 2014, 21:17
AQS
А тем временем над Сочи
Re: FR24
Додано: 07 лютого 2014, 21:40
yamaxim
Вот рейс Харьков-Стамбул, который пытались захватить:
http://www.flightradar24.com/2014-02-07 ... 51/2ac3c76
На 15:08 выставляют SQUAWK на 7500 — захват самолета.
Re: FR24
Додано: 08 лютого 2014, 21:49
popTAB
Другий пішов? Надіюсь mlat почне бачити atr ютів
Також тішить ще таке:
Re: FR24
Додано: 08 лютого 2014, 22:12
Андрей_киев
KKS писав:Андрей_киев писав:Это был как я понял, тренировочный полет?
Це була перевірка/коригування дальномірного обладнання в Борисполі.
Украерорух має два таких бічкрафта і один Ан-26 для підтримання аеронавігації.
понятно.
Вот к нам кто то прилетел из Италии на
Bombardier Global 6000
кто такие? и что им у нас нужно?
в табло их нет сегодня
Re: Flight Radar 24 (FR24)
Додано: 08 лютого 2014, 23:13
floMaster_
а меня больше это сегодня вечером прикололо.. президентский борт..
Re: FR24
Додано: 09 лютого 2014, 01:44
AQS
popTAB писав:Другий пішов? Надіюсь mlat почне бачити atr ютів
Також тішить ще таке:
ATR вже видно і не тільки