Re: Всяке різне
Додано: 08 листопада 2018, 17:11
турецкие манёвры 

Авиационный форум: авиакомпании, авиабилеты, лоу-кост, отзывы о полетах, маршруты, как купить билет
https://www.avianews.com/forum/
Очень интересная статья, спасибо. Интересно, как все будет развиваться дальше. Конечно, если мы не находимся в очередном "предвоенном периоде", как думают некоторые.mischko писав: ↑13 листопада 2018, 11:01 Paradise Lost
How Tourists Are Destroying the Places They Love
Travel is no longer a luxury good. Airlines like Ryanair and EasyJet have contributed to a form of mass tourism that has made local residents feel like foreigners in cities like Barcelona and Rome. The infrastructure is buckling under the pressure.
http://www.spiegel.de/international/par ... 23502.html
Стаття трішки джинсова, але це нормально, це формат видання такий. Я живу в Амстердамі і тут це вже давно дуже болюча тема, особливо через вплив на ринок нерухомості, а для "старих" районів ще й через наплив туристів і руйнування традиційного укладу. Причому запас росту у галузі колосальний - Індія з Китаєм джентрифікуються, В'єтнам активно вивчає англійську, Африка поступово вилазить з бідності, та й Україна не пасе задніх, не заробітчанами єдиними, що б там не казали, суджу по своїх друзях.
Правда; але не для зірок, а для кращого візуального огляду.AlexK писав: ↑14 листопада 2018, 01:49 С удивлением узнал, что «бровки» на ранних моделях 737 предназначались для того, чтоб пилоты могли ориентироваться по звёздам (если это правда, конечно).
http://www.frequentflyers.ru/2015/05/12/737_types/
Для порівняння: країна, яка стабільно в топі світового індексу людського розвитку - Ісландія.UKCC писав: ↑14 листопада 2018, 16:15 Про "лоукости" https://m.facebook.com/photo.php?fbid=2 ... 825&type=3![]()
![]()
![]()
так а що ще через них оглядати? крізь них же тільки нагору можна дивитисяnik-dem писав: ↑14 листопада 2018, 15:45Правда; але не для зірок, а для кращого візуального огляду.AlexK писав: ↑14 листопада 2018, 01:49 С удивлением узнал, что «бровки» на ранних моделях 737 предназначались для того, чтоб пилоты могли ориентироваться по звёздам (если это правда, конечно).
http://www.frequentflyers.ru/2015/05/12/737_types/
http://www.b737.org.uk/fuselage.htm#EYEBROW_WINDOWSOn the 3rd Feb 2005, 737-700, N201LV, L/N 1650, was the first ever 737 to fly without eyebrow windows (window numbers 4 & 5). They have been standard in Boeing aircraft back as far as WW2 bombers to give better crew visibility. Now they have been declared obsolete and removed from production. The design change reduces airplane weight by 20 pounds and eliminates approximately 300 hours of periodic inspections per airplane. Retrofit kits to remove existing eyebrow windows are available.
Это с каких это пор Icelandair - лоу-кост? Самый обыкновенный класикmischko писав: ↑14 листопада 2018, 16:27 Для порівняння: країна, яка стабільно в топі світового індексу людського розвитку - Ісландія.
Хакер втік із в'язниці і летів тим самим літаком, що й ісландська прем'єр (сімпотна тьолочка, до речі) на зустріч із прем'єром Індії до Стокгольму.
За цим маршрутом літають лише лоу-кости Icelandair і Norwegian.
https://www.theguardian.com/technology/ ... ttir-plane