Сторінка 817 з 817
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 11 травня 2025, 23:00
kiss
Тепер знижка у WIZZ membership надається для квитків від 29,99 євро, а раніше було від 19,99. Пишуть, якщо не влаштовує, зверніться до контакт центру. Думала-думала, мембершіп придбала пару місяців тому, нехай вертають, із наступним рейсом якщо захочу завжди зможу купити знову, і термін дії буде довший. Звертаюсь до контакт центру, а там якась срака. Не передбачили таких випадків, не зрозуміла куди писати. Чат з Амелією підказує подавати жалобу, а там в кінці питають номер рейсу, і немає де написати причину скарги, можна тільки обрати. Хоча, мій рейс Генуя-Будапешт запізнився на півтори години, вони про це попередили за кілька годин, але все одно сказали прибути в аеропорт вчасно.
Upd: хм, здається при цьому всьому мембершіп подорожчав із 40 до 60 євро, може най тоді буде.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 18 травня 2025, 10:24
kiss
Кілька днів тому спробувала ще раз, обрала скаргу там де вони не надали якусь послугу, забила номер рейсу, написала що в зв'язку зі змінами умов прошу відмінити мембершіп, через пару днів відповіли ок, і опівночі із суботи на неділю віддали 33 євро. Оперативненько.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 21 травня 2025, 16:53
unilisa1
Підкажіть будь ласка. У Візза в правилах написано, що в допустимі габарити не входить розмір ручок/колес, проте колеса не повинні додавати більше 5 см до розміру багажу.
А як тоді міряють дозволений розмір, якщо виступатимуть на 5 см коліса і вони не влізуть у розмірну рамку?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 21 травня 2025, 17:19
makor
Рамка більше на справді
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 31 травня 2025, 00:17
unilisa1
Буду лететь с Варшавы Шопен в Кутаиси, нужно ли распечатывать посадочный или достаточно в мобильном приложении? Какие правила сейчас? Спасибо заранее.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 31 травня 2025, 11:32
unilisa1
І ще, в ручній поклажі можна провозити картридж з лезами Phillips One blade? Я так розумію, що не можна провозити бритви та відкриті леза, а за картриджі незрозуміло. чатжпт пише, що можна. Хтось провозив таке?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 31 травня 2025, 23:56
chukinson
unilisa1 писав: ↑31 травня 2025, 00:17
Буду лететь с Варшавы Шопен в Кутаиси, нужно ли распечатывать посадочный или достаточно в мобильном приложении? Какие правила сейчас? Спасибо заранее.
Вистачить і мобільного.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 05 червня 2025, 14:03
mischko
Обіцяють в 2026-му відновити розвиток мережі, яку довелося трішки порізати через проблеми з двигунами.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 20 червня 2025, 07:54
ObiWanKenoby
Вчора була ну дууууже цікава ситуація з Віззом.
Летіли з Ларнаки у Варшаву. Вже нас виштовхали, вже запускали двигуни. Стоїмо та стоїмо, не рухаємося. Тут кеп виходить на зв'язок, мов, у нас якісь розходження між показниками двигунів, нам треба shutdown, робити maintenance, а при цьому всіх пасажирів - в термінал (і заберіть всю ручну клажу).
Вивезли в термінал, жодних новин ані від візза, ані від аеропорту. Врешті вилетіли із затримкою 3.5 години.
І тут, в польоті, за 30 хвилин до посадки кеп каже - знаєте, коли робили maintenance, всі ваші валізи багажу вивантажили. і назад не завантажили... соррі)))
Сюр. І ось ми у Варшаві, запізнення 3.5 години, черга на лост&фаунд в 2 години, багаж у Ларнаці, в Україну не відправлять, робіть що хочете. 200 валіз багажу, приїдуть в Варшаву протягом 5 днів

Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 01 липня 2025, 15:14
Igoresha
Виглядає так, що ви маєте право на компенсацію згідно Регламенту 261/2004.
Щодо багажу - скотство максимальне, звісно. Але я так розумію, за достваку в Україну можна хіба подавати в суд із сумнівним результатом
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 14 липня 2025, 23:41
denya24
Wizz Air Abu Dhabi припиняє діяльність з 1 вересня 2025.
Wizz Air
@wizzair
Wizz Air Holdings PLC («Wizz Air») сьогодні оголошує про стратегічну реорганізацію, яка посилює основні переваги та зосередженість компанії на Центральній та Східній Європі та окремих ринках Західної Європи. Це рішення є результатом комплексної переоцінки динаміки ринку, операційних викликів та геополітичних подій на Близькому Сході.
В результаті призупинення діяльності Wizz Air Abu Dhabi в рамках цієї стратегічної реорганізації, Wizz Air призупинить усі місцеві рейси з 1 вересня 2025 року та має намір вийти зі спільного підприємства надалі, зосередившись на своїх основних ринках.
https://x.com/wizzair/status/1944688568246354177
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 15 липня 2025, 17:03
chukinson
шейхи не схотіли літати бюджетно..
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 16 липня 2025, 15:23
Sentry
Візз ніколи на шейхів не розраховував, скоріше на тих, хто працює на шейхів та трохи на туристів. Крім перелічених вище причин, впевнений, не останню роль зіграла нестача літаків на основних ринках.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 16 липня 2025, 22:48
alex.s
Sentry писав: ↑16 липня 2025, 15:23
Візз ніколи на шейхів не розраховував, скоріше на тих, хто працює на шейхів та трохи на туристів. Крім перелічених вище причин, впевнений, не останню роль зіграла нестача літаків на основних ринках.
Цікаво, чому не ризикують з Жулян 3 борта забрати. Розумію, що треба двіжки притягнути, але ж це реально, якщо захотіти.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 16 липня 2025, 23:48
Labiann
alex.s писав: ↑16 липня 2025, 22:48
Sentry писав: ↑16 липня 2025, 15:23
Візз ніколи на шейхів не розраховував, скоріше на тих, хто працює на шейхів та трохи на туристів. Крім перелічених вище причин, впевнений, не останню роль зіграла нестача літаків на основних ринках.
Цікаво, чому не ризикують з Жулян 3 борта забрати. Розумію, що треба двіжки притягнути, але ж це реально, якщо захотіти.
а это вообще их самолёты или лизинг, если лизинг, то какой смысл им заморачиваться ?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 17 липня 2025, 01:07
alex.s
Labiann писав: ↑16 липня 2025, 23:48
alex.s писав: ↑16 липня 2025, 22:48
Sentry писав: ↑16 липня 2025, 15:23
Візз ніколи на шейхів не розраховував, скоріше на тих, хто працює на шейхів та трохи на туристів. Крім перелічених вище причин, впевнений, не останню роль зіграла нестача літаків на основних ринках.
Цікаво, чому не ризикують з Жулян 3 борта забрати. Розумію, що треба двіжки притягнути, але ж це реально, якщо захотіти.
а это вообще их самолёты или лизинг, если лизинг, то какой смысл им заморачиваться ?
Звичайно лізинг, але ж літаки доступні.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 17 липня 2025, 02:02
Labiann
alex.s писав: ↑17 липня 2025, 01:07
Labiann писав: ↑16 липня 2025, 23:48
alex.s писав: ↑16 липня 2025, 22:48
Цікаво, чому не ризикують з Жулян 3 борта забрати. Розумію, що треба двіжки притягнути, але ж це реально, якщо захотіти.
а это вообще их самолёты или лизинг, если лизинг, то какой смысл им заморачиваться ?
Звичайно лізинг, але ж літаки доступні.
доступны очень громко сказано, если они до сих пор там, а после такого простоя это ещё то нормальное надо и тд...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 17 липня 2025, 10:32
chukinson
ТО, не факт що цілі фюзеляжі, домовитися з лізінгодавцем за ризики і в кінці ще і полосу відмити від масла
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 18 липня 2025, 20:33
chukinson
Віз розширює базу в Варшаві. Повертається в Модлін з грудня 2025. Можливо літаки з Абу Дабі будуть працювати в Польщі.