А чим для полоси один літако-вильот на добу відрізняється від 2 або 3 з значними часовими проміжками?
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 08 лютого 2019, 20:49
popTAB
Інтервалами за які ремонтні бригади зможуть залатати розрушуне
P.S. Joke
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 20 лютого 2019, 09:17
avalon1979
За два роки аеропорт «Полтава» обслужив у 16 разів менше пасажирів, ніж передбачено у державній програмі
Аеропорту «Полтава» потрібно запустити рейси, аби отримати державне фінансування, але поки вокзал не виконує державний план
Упродовж 2017-2018 років ПОКП «Аеропорт-Полтава» обслужило 1307 пасажирів. Це в 16 разів менше, ніж було передбачено у Державній цільовій програмі розвитку аеропортів на період до 2023 року, яку затвердили у початковій версії затвердили в 2016 році.
Дані про кількість здійснених літако-вильотів та обслуговуваних пасажирів «Полтавщині» надало підприємство. Ми порівняли його із даними цільової програми. Такі самі цифри зазначав і сам аеропорт у Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава».
Судячи з отриманих даних, 99% польотів в аеропорті «Полтава» — учбово-тренувальні. У 2017 та 2018 роках їх здійснювала льотна школа «Кондор». За даними офіційного сайту школи, усі її судна — це літаки, призначені для підготовки пілотів: Beechcraft 76 Duchess та АТ-3 R100 Aero.
За надання послуг «Кондору» комунальне підприємство отримувало кошти. Їх витратили на оплату комунальних послуг, придбання паливно-мастильних матеріалів, поточний ремонт техніки, сплату податків та відрядження працівників.
Значно менше від запланованого об’єму аеропорт обслужив і пасажирів. У 2017 році послугами вокзалу скористалися 165 громадян, які прилетіли до Полтави, та 174 — які вилетіли. У 2018 році аеропорт прийняв на приліт 467 пасажирів, на виліт — 501.
Таким чином, можна зробити висновок, що поки полтавський аеропорт не виконує державний план ні за кількістю літако-вильотів, ні за кількістю обслуговуваних пасажирів. Такий показник може вплинути на подальше фінансування аеропорту. Зокрема державним коштом.
У попередній публікації «Полтавщина» розповідала, що за два роки дії 4-річної Програми розвитку та підтримки ПОКП «Аеропорт-Полтава», на нього витратили 70,5 млн грн. Усе фінансування йшло з обласного бюджету та власним коштом підприємства, хоча програма передбачала і державне забезпечення. Фінансування із держбюджету було закладено й у державній програмі. Втім, забезпечення так і не надходило.
Окрім того, на фінансування із держбюджету область сподівається і щодо найважливіших частин аеропорту — таких об’єктів як руліжна доріжка, перон, злітно-посадкова смуга тощо. Для цього аеродромні об’єкти готові передати у державну власність. Зараз триває етап узгодження процедури передачі з Агентством інфраструктури проектів.
Як пояснював в.о. гендиректора «Аеропорту-Полтава» Володимир Окара, наразі область довела злітну смугу до можливого максимуму її відновлення на прийнятному рівні. Для підвищення можливостей експлуатації потрібен більш вартісний ремонт. Кошти на це закладені у державній програмі. Але для того, щоб їх отримати, аеропорт «Полтава» має аргументувати необхідність фінансування — показати наявність потреби у цьому. Для цього треба запустити рейси та довести попит у пасажиро- та вантажних перевезеннях. Для початку це має бути принаймні 1 рейс на день. В аеропорті сподіваються, що хоча би після цього держава почне виконувати зобов'язання за власною програмою і надасть фінансування.
Улыбнула экскурсия)
26 березня відбудеться довгоочікуваний виліт туристів із «Аеропорту-Полтава». Перші 140 пасажирів пройдуть реєстрацію в реконструйованому терміналі полтавського летовища і вирушать до єгипетського Шарм-ель-Шейху.
У тому, що рейс відбудеться сумнівів немає – продали 98% квитків на літак, станом на 22 березня вільні лише 8 крісел. Про це повідомила керівниця Харківського відділення туристичного оператора Join Up Вікторія Назаренко.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 25 березня 2019, 12:19
vkusneba
Очень даже круто подготовили аэропорт! Видно, что деньги направлены были на дело. Не сравнить, например, с гадюшником в Херсонском аэропорте, который уже несколько лет работает с несколькими регулярными рейсами, а терминал и все, что внутри - сарай!
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 25 березня 2019, 15:21
Spirit
vkusneba писав: ↑25 березня 2019, 12:19
Очень даже круто подготовили аэропорт! Видно, что деньги направлены были на дело. Не сравнить, например, с гадюшником в Херсонском аэропорте, который уже несколько лет работает с несколькими регулярными рейсами, а терминал и все, что внутри - сарай!
немного не соглашусь. Давно там не был, но когда готовились к запуску турков ремонтик сделали. В основном было более-менее прилично. Но со временем то что ломалось так и оставалось сломаным. Вместо ремонта просто вешались таблички типа “кран не работает” и др. Нынешний директор Кучерук ничего токлового за последние два года не открыл - одна болтовня. Сайт сейчас до сих пор показывает га главной обьявдение бегущей строкой про открытие рейсов в Люблин и Даламан в мае-июне 2018-го.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 25 березня 2019, 21:59
Valdys
А що то за стадо з телефонами по аеропорту бігає? Це так смішно виглядає.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 26 березня 2019, 00:35
Sleepwalker
головне, що сповивальні столи хранцузькі. це важливо.
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 26 березня 2019, 08:03
AleksLes
vkusneba писав: ↑25 березня 2019, 12:19
Очень даже круто подготовили аэропорт! Видно, что деньги направлены были на дело. Не сравнить, например, с гадюшником в Херсонском аэропорте, который уже несколько лет работает с несколькими регулярными рейсами, а терминал и все, что внутри - сарай!
А куда делись мужчины города Полтава? 95% снимающих - дамы.
или мне так показалось ?
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 26 березня 2019, 09:40
devmind
vkusneba писав: ↑25 березня 2019, 12:19
Очень даже круто подготовили аэропорт! Видно, что деньги направлены были на дело. Не сравнить, например, с гадюшником в Херсонском аэропорте, который уже несколько лет работает с несколькими регулярными рейсами, а терминал и все, что внутри - сарай!
Единственное отличие, которое бросается в глаза - накопитель перед гейтом выше, чем в Херсоне. Все остальное практически один в один.
vkusneba писав: ↑25 березня 2019, 12:19
Очень даже круто подготовили аэропорт! Видно, что деньги направлены были на дело. Не сравнить, например, с гадюшником в Херсонском аэропорте, который уже несколько лет работает с несколькими регулярными рейсами, а терминал и все, что внутри - сарай!
А куда делись мужчины города Полтава? 95% снимающих - дамы.
или мне так показалось ?
В Польше, вестимо. ..
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 26 березня 2019, 11:44
North_West
Первый пошёл)
Із аеропорту «Полтава» відправляється перший рейс до Єгипту (ФОТО)
Відвідувачі мали прийти за 3 години до вильоту, адже поки що в аеропорті діє «ручна» реєстрація пасажирів. https://zmist.pl.ua/news/iz-aeroportu-p ... giptu-foto
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 26 березня 2019, 12:15
North_West
Самолёт уже в Полтаве
Boeing 737-700 (номер рейсу SQP7186, SkyUp Airlines )
North_West писав: ↑26 березня 2019, 11:44
Первый пошёл)
Із аеропорту «Полтава» відправляється перший рейс до Єгипту (ФОТО)
Відвідувачі мали прийти за 3 години до вильоту, адже поки що в аеропорті діє «ручна» реєстрація пасажирів. https://zmist.pl.ua/news/iz-aeroportu-p ... giptu-foto
Ну це не так важливо ручна реєстрація не ручна,головне аеропорт запрацював,щиро радий за Полтаву
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 28 березня 2019, 12:39
North_West
Сюжет про первый рейс,
Директор озвучил ставки за обслуживание, 10 $ за пакса,
+за взлёт/посадку ВС 12$ за тонну,
Первый рейс был full, 149 мест,
Сказал, при полном рейсе total 60 000 UAH,
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 28 березня 2019, 12:55
Sentry
Да, при 1 рейсе в неделю сумма получается смешная для такого инфраструктурного объекта...
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 28 березня 2019, 13:08
popTAB
Влітку ж 5 заплановано
Re: Полтава аэропорт (IATA: PLV)
Додано: 28 березня 2019, 13:12
mischko
там ще й Ворскла може в єврокубки потрапити, та й взагалі