Судячи по цих фото, це максимальна довжина, яка влізе на бориспільську платформу.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 14:42
mischko
так у квитку є НДС, страховий збір, вокзальний збір і т.д.
Крім того потяг треба заправляти, обслуговувати, амортизувати, платити зарплати провідникам і машиністам.
А ще є інфраструктура навколо нього.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 14:53
Кот ученый
mischko писав: ↑27 грудня 2019, 14:42
так у квитку є НДС, страховий збір, вокзальний збір і т.д.
Крім того потяг треба заправляти, обслуговувати, амортизувати, платити зарплати провідникам і машиністам.
А ще є інфраструктура навколо нього.
я розумію поняття собівартості, ось вона мене і цікавить
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 15:27
AlexK
Tambour A... а! аа!! АААААА!!!!!!
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 16:37
mischko
Хтось, підкажіть їм як правильно:
The vestibule on a railroad passenger car is an enclosed area at the end of the carbody, usually separated from the main part of the interior by a door, which is power-operated on most modern equipment. Entrance to and exit from the car is through the side doors, which lead into the vestibule. When passenger cars are coupled, their vestibules are joined by mating faceplate and diaphragm assemblies to create a weather-tight seal for the safety and comfort of passengers who are stepping from car to car. In British usage the term refers to the part of the carriage where the passenger doors are located; this can be at the ends of the carriage (on long-distance stock) or at the 1/4 and 3/4 of length positions (typical on modern suburban stock).
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 16:44
Krakowite
Чому просто не написати Вихід A / Exit A
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 16:53
AlexK
mischko писав: ↑27 грудня 2019, 16:37
Хтось, підкажіть їм як правильно:
The vestibule on a railroad passenger car is an enclosed area at the end of the carbody, usually separated from the main part of the interior by a door, which is power-operated on most modern equipment. Entrance to and exit from the car is through the side doors, which lead into the vestibule. When passenger cars are coupled, their vestibules are joined by mating faceplate and diaphragm assemblies to create a weather-tight seal for the safety and comfort of passengers who are stepping from car to car. In British usage the term refers to the part of the carriage where the passenger doors are located; this can be at the ends of the carriage (on long-distance stock) or at the 1/4 and 3/4 of length positions (typical on modern suburban stock).
Річ не в тім навіть, як правильно, а в тому, що навіщо взагалі пасажиру ця інформація? Якщо це вже так важливо для чогось, написали б Door A.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 18:13
dimentiy
Зрада!
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 18:26
Rel
Тамбур какой написали, а сторона левая или правая, как пассажир узнает? Что, у людей спрашивать?
На самом деле, там даже номер вагона не важен, только класс. Думаю, это всё сдерут, а новый состав - хорошая новость.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 18:59
denya24
Ехал сегодня новым Крюковским экспрессом, что сказать, небо и земля по сравнению с Песой! Куча пространства для ног (2-й класс), есть куда положить багаж. Поезд не был забит под завязку, некоторым пассажирам пришлось стоять. Единственное, было как-то душно. Может, показалось.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 27 грудня 2019, 21:27
LWIEV
Так перший клас залишили?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 28 грудня 2019, 11:20
AlexK
Якщо хто хоче покататися, його розклад
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 28 грудня 2019, 12:28
LWIEV
AlexK писав: ↑28 грудня 2019, 11:20
Якщо хто хоче покататися, його розклад
Молодці УЗ, все через одне місце. Нового рухомого складу нема ні на найбільш завантажених рейсах ранкової хвилі, ні на найбільш завантажених рейсах вечірньої.
Нафіга нарікати на дорожнечу потяга, який потім стоїть без діла майже 15 годин на добу?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 28 грудня 2019, 12:35
Igoresha
LWIEV писав: ↑28 грудня 2019, 12:28
Нового рухомого складу нема ні на найбільш завантажених рейсах ранкової хвилі, ні на найбільш завантажених рейсах вечірньої.
Откуда такое утверждение?
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 28 грудня 2019, 14:30
Krakowite
LWIEV писав: ↑28 грудня 2019, 12:28
Нового рухомого складу нема ні на найбільш завантажених рейсах ранкової хвилі, ні на найбільш завантажених рейсах вечірньої.
Мабуть спочатку хочуть почати експлуатацію поїзда в більш щадному режимі.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 28 грудня 2019, 14:36
Krakowite
27.12.2019
Євген Кравцов привітав мільйонного пасажира Kyiv Boryspil Express і вручив пам’ятний диплом та символічні подарунки.
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 28 грудня 2019, 14:53
fabregasvlad
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 02 січня 2020, 10:47
Igoresha
Впервые услышал, что хотят электрифицировать ветку к Борисполю полностью
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь
Додано: 02 січня 2020, 10:51
Labiann
Igoresha писав: ↑02 січня 2020, 10:47
Впервые услышал, что хотят электрифицировать ветку к Борисполю полностью
да давно уже эти мысли в воздухе летают...
Re: Железнодорожное сообщение между Киевом и а/п Борисполь