Сторінка 729 з 817
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 01 вересня 2020, 23:02
Liubko
Inguri писав: ↑01 вересня 2020, 22:35
3 години до вильоту?
Зауважте, що вам автоматично переоформили ваше бронювання на альтернативний рейс. Тобто, ви маєте прийняти рішення за 3 години до часу цього альтернативного рейсу. Також прочитайте уважно які умови вказані в повідомленні про зміну рейсу. Можливо щось змінилося в правилах з того часу, коли мій рейс переносили.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 02 вересня 2020, 16:33
glen
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Цікавить наступне, чи можу я визначитись з прийняттям рішення стосовно зміни рейсу або повернення оплати вже після часу вильоту оригінального рейсу? Рейс скасований повністю до кінця зимового розкладу. Тобто, рейс був 20.09, чи можу я прийняти рішення про перебронювання або повернення коштів 25.09 або 25.10 (протягом 60 днів після вильоту, які Wizzair надає мені як можливість зміни дати вильоту). На сайті ніякої інформації немає, в листі вказано - Будь ласка, майте на увазі, що ви повинні обрати один із вищевказаних варіантів не пізніше ніж за три години до запланованого часу вильоту нового рейсу. Що я розумію, як, змінюй, коли хочеш, але не пізніше ніж за 3 годин до вильоту рейсу, на який хочеш перебронювати. І на додачу, чи буде відповідь така ж для рейсів, які скасовані на той день, що я купував, але перенесені на інший доступний день через декілька днів?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 02 вересня 2020, 21:52
Liubko
glen писав: ↑02 вересня 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 10:24
P@vel
P@vel писав: ↑30 серпня 2020, 17:04
Таки погнали пустой самолет со Львова в Лиссабон. Позвонил на всякий случай на телефон горячей линии, англоязычный консультант сказал, что если бы я хотя бы позвонил вчера, а не за час до вылета, то он смог бы поменять даты. А так, се ля ви.
Забавно, вчера получил от Wizzair письмо следующего содержания в отношении рейса, на который я не попал, может и к лучшему ))
Dear Customer,
We have been notified that on your recent flight W6 6851 LWO-LIS 30.08.2020 there was a passenger, which was later diagnosed with Coronavirus. We would like to kindly ask you to contact your local health authority immediately and follow any guidance that is given by them.
Kind Regards,
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 12:00
glen
Liubko писав: ↑02 вересня 2020, 21:52
glen писав: ↑02 вересня 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 12:01
Vitaliy
glen писав: ↑03 вересня 2020, 12:00
Liubko писав: ↑02 вересня 2020, 21:52
glen писав: ↑02 вересня 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
писати скаргу
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 12:06
dtm
glen писав: ↑03 вересня 2020, 12:00
Liubko писав: ↑02 вересня 2020, 21:52
glen писав: ↑02 вересня 2020, 16:33
Взагалі не ясна ситуація з цим, запитав через звернення
Я вже вивчав це питання, дзвонив в кол-центр. Вони автоматично переброньовують на найближчий наступний рейс і потрібно прийняти рішення за 3 години саме до цього рейсу. Якщо ви цього не зробили і не з'явилися на рейс, то wizz вам нічого не винен. Я знаю, що в таких випадках повертали гроші через чарджбек, але вважаю, що не варто ризикувати, потрібно прийняти рішення вчасно і не морочити собі голову.
а якщо рейс скасовано до квітня? і не переброньовано на інший, як себе вести?
Вести себе варто спокійно, гроші впадуть на рахунок віз через кілька днів після дати коли мав відбутись політ.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 17:19
Krakowite
Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 17:31
glen
Відповідь від підтримки
Стосовно Вашого запиту, повідомляємо Вам, що після оригінальної дати вільоту, опція зміни дати перельоту буде недоступна
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 03 вересня 2020, 17:32
glen
Krakowite писав: ↑03 вересня 2020, 17:19
Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Нюрнберг з Києва також.
У мене вже 3 їх рейси на осінь скасовані
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 04 вересня 2020, 22:34
roger
glen писав: ↑03 вересня 2020, 17:32
Krakowite писав: ↑03 вересня 2020, 17:19
Рейс Львів-Катовіце скасовано з 15 вересня до 25 жовтня.
Нюрнберг з Києва також.
У мене вже 3 їх рейси на осінь скасовані
Як я уже писав раніше, далі буде...
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 05 вересня 2020, 01:14
Rel
Тоже изменили два рейса. А я и рад. Понятно же, что через месяц не откроют Европу.
В итоге мои примерно 2500 после 5-6 покупок и отмен превратились уже в примерно 7600.
Воспользовавшись последним днём клуба купил на весну билетов во Вроцлав по 289 грн, остальное хочу вывести.
Внимание вопрос: как думаете, деньги разделят только один раз на 120% или учтут все разы и они сдуются почти в ноль? Мне назовут выводимую сумму и решение перед окончательным выводом?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 05 вересня 2020, 01:21
makor
Никуда не выведите ничего. Кешем только за те билеты возвращают , что куплены кешем
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 05 вересня 2020, 03:43
Rel
Спасибо. Я уже нашёл ссылку в почте в письме с возвратами -
https://wizzair.com/en-gb/wizz-credit-c ... on-request
Туда нужно вводить номера броней, и подходит только одна, самая первая. Пока придержу деньги. Надеюсь, ещё полетаем и курс гривны к тому времени продержится.
Хотя интересно, конечно, если вернут деньги с первой брони, смогут ли они анулировать все остальные деньги? И что будет с бронью, которую я вчера купил за бонусы?
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 06 вересня 2020, 13:12
Krakowite
Wizz air збільшив оплату для перевезення немовлят віком до 2 років без резервації додаткового місця до фіксованої суми у 30 євро.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 06 вересня 2020, 19:22
makor
Интересно что будет если взять на младенца место, но на борту пристегивать его к себе ?))
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 06 вересня 2020, 19:26
ant0xa
makor писав: ↑06 вересня 2020, 19:22
Интересно что будет если взять на младенца место, но на борту пристегивать его к себе ?))
если это инфант - вообще никаких проблем, специально покупал для оного место, ибо цена одинаковая была много раз(как для инфанта, так и для взрослого).
видел, что пару раз для более взрослого ребенка(лет 4-5), которые не хотели на взлете садиться на отдельное место и скандалили - проводники по просьбе родителей таки давали спецремень.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 06 вересня 2020, 19:27
makor
тогда отлично. Спасибо) тем более что наш в год уже выглядит больше 2хлетки )))
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 06 вересня 2020, 19:30
ant0xa
учтите, что для правильной покупки места для инфанта - нужно соблюсти некую процедуру:
1. купить билет на сайте с указанием вместо имени ребенка - толи EXTRASEAT, то ли что-то подобное(тип билета - взрослый).
2. потом позвонить в коллцентр и сообщить, что отдельное место покупается для инфанта.
это поможет избежать проблем при регистрации.
Re: WizzAir / Wizz Air (WU/W6) - общая ветка
Додано: 06 вересня 2020, 19:34
makor
Якщо ви бронюєте додаткове місце онлайн, введіть код INFANT замість імені пасажира. У полі прізвища необхідно вказати прізвище пасажира. Якщо ви здійснюєте бронювання через Інтернет, додатково зателефонуйте в кол-центр Wizz Air, введіть повне ім’я дитини та підтвердьте, що він/вона подорожуватиме в автокріслі.
не скажут что без автокресла нельзя?)