Всмысле смерть ИзиДжет?

Конечно, когда сравнивать с теми жалкими двумя направлениями, которые у них были, то рост феноменальный. А если написать, что у Визз 10 лет назад была больше сетка из Киева, чем из Москвы сейчас, то уж не так и впечатляюще выглядит.
він має на увазі, що ізіДжет перестав туди літати. Але цього фанати Росії не помітили тоді. А з ізіДжетом все ок, якраз сьогодні їхня апка спам прислала - 21 літній напрямок з Амстердаму.
Ну да, ну да. Тільки чогось після відважного опору ординським загарбникам Wizz Air Ukraine так і не повернулася. Видно опір не такий твердий, як обіцянки гетьмана. Якби опір ординцям був би, як криця, то дочка би вернулася без зволікань. Україна потребує своїх діаспорних синів!
Не повернулася, бо вже були налаштовані процеси материнської компанії по операціям на українському ринку. А ті напрямки, які були цікаві для саме української дочки і недоступні для материнської - вони або просто зникли (доместік у Сімферополь чи Донецьк), або стали утруднені через обліт окупованих Росією територій Криму чи Донбасу - Грузія, Азербайджан. Ну і обіцянка підписати Відкрите небо теж свою роль зіграла.
Зрозуміло, що МІГ, але це не означає, що йому було цікаво туди літати. А раз нецікаво - навіщо мучитися, відкривати дочку, якщо все чудово працює на материнській компанії.Franek писав: ↑15 липня 2020, 17:02 А до чого тут літають чи не літають. З українською дочкою Wizzair МІГ (не означає зобов’язаний) по українській квоті літати з регіонів до Стамбулу як українська а/к незалежно від того пускає її хтось чи ні, тому що ці квоти не використовувалися. Wizz міг літати по українській квоті в Ізраїль, Йорданію, Марокко, ІТАЛІЮ, інші ЄВРОПЕЙСЬКІ країни і тд. Але нам тут знов нав’язують тунельне мислення і приводять в приклад Азербайджан і Сімферополь, як єдино можливі напрямки для виправдовування своєї позиції.
Не Порошенко, а майдан, треба уважніше Франика читати. Майдан напав на Росію!
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей